Lahjahuudon toimitustakuu

ihmettelen

Lahjahuudossa otetaan käyttöön toimitustakuu!
Mikäli voittamasi tuote ei lähde 14 vrk:n kuluessa liikkeelle maksun saapumisesta, saat jokaiselta lisäpäivältä hyvityksenä 10 huutoa*!

Toimitustakuu astuu voimaan 22.1.15 jälkeen maksetuista kohteista.

*Toimitustakuuhuudot lasketaan vanhimman toimittamatoman käyttäjän voiton maksuajankohdasta.

----------

Oletteko saaneet voitot ajoissa 23.1.15 lähtien?

Jos ette ole saaneet, onko huutoja lisätty 10kpl lisäpäiviltä?

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenlahjahuudonasiak

      En tiedä takuusta, mutta edelleen heillä 2vuotta vanhoja voittoja toimittamatta!!!

      • samoinentinen

        Samoin, voittoja on saamatta 2,5 vuoden takaa. Never ever lahjahuuto kun on vaihtoehtokin.


      • entinenlahjahuudonasiak
        samoinentinen kirjoitti:

        Samoin, voittoja on saamatta 2,5 vuoden takaa. Never ever lahjahuuto kun on vaihtoehtokin.

        Ei Lahjahuutoon kannata rahojensa laittaa. Ei saa mitään vastinetta rahoilleen. Vaihtoehto Huutomaa.com on ainakin toistaiseksi ollut erittäin hyvä. Toivottavasti myös jatkossa! Tällä hetkellä heillä on on hyvät oltavat, kun ei ole mitään todellista kilpailijaa, mutta homman pitää toimia hyvin jatkossakin tai käy niin kuin Lahjahuudolle.

        Jos Huutomaa hoitaa hommansa hyvin myös jatkossa eikä lähde millään tavoin Lahjahuudon malliin mukaan, (tuotteiden todellinen arvo ym.) niin ei pitäisi pelkoa olla.


    • Toiminta-kuntoon

      Voittoja on nyt viime helmikuulta lähtien toimittamatta. Olisi tosiaan hyödyllistä tietää milloin ja kuinka paljon niitä myöhästymiskorvaus -huutoja siirretään tilille. Pitäishän siitä oikeesti saada jotain tietoa.

      • lisähuudot

        Ei lahjahuuto vastaa. Mun mielestä pitäisi jokaiselta myöhästyneeltä päivältä lisätä automaattisesti 10 huutoa. Paljon saisin. Otin kopion toimitustakuusta ja tulostin saamatta jääneet voitot. Poliisille näytöksi!


      • Outoa-on

        Olen samaa mieltä, että poliisi saa pikapuoliin alkaa selvitellä asiaa. Kun on kyse yrityksestä niin on tosi kummallista, että viesteihin ei vastata.


    • lahjiskonkka

      Johan pelkkä toimitustakuun olemassa olo jo kertoo sen, että jotain on pahasti pielessä!

    • näin
    • huijaritKURIIN
    • helvetin_pellet

      Nää on näitä samoja kusettajia joita on koko netti täynnä. Moni harrastaa jopa sitä, että laitetaan "huutokauppaan" lukuisia eri tuotteita joita ei edes omista, käyvät ostamassa sen sitten kaupasta halvemmalla millä joku idiootti sen on huutanut!
      Nämä saatanan rotat/trokarit/kusettajat tulisi kaikki ampua. Varsinkin vanhukset ja hieman vähä-älyisemmät ihmiset saattavat noihin kusetuksiin mennä, ja se tekee asiasta vielä törkeämmän.

      • lahjismennyttäaikaa

        Olet aivan oikeassa! Hintalaput on otettu pois joten oikeaa hintaa ei voi tietää. Jotkut löytyvät ja toimituskulut ovat suuremmat kuin huudettavana oleva tuote.

        Lopetin sen mestan ajoissa kun tajusin, että paljon on pahasti vialla monessakin asiassa.


    • tiikerihai

      Meidän voittamat tuotteet on tullut luvatun aikaikkunan sisällä.

    • eikannatahuutaa

      Muumilasi Arvo: 9 € | Toimituskulut: 5 €

      Myymälöissä ja Outleteissä tarjouksena 5€ kpl

    • eräs_huijattu

      "Voitin" kerran 10€ Verkkokauppa.comiin. Olivat käyttäneet lahjakortista osan ja siellähän loppu menee omalle tilille eli ei voi lähettää käytettyä korttia. Kun yritin, tulos 0€. Otin yhteyttä Verkkokauppa.comiin ja he vahvistivat asian. Melkoinen huijausenttari, ei sitten mitään hyvää sanottavaa.

      Heillä on omat suosikkinsa, joille voitot toimitetaan. Nimimerkkejä en mainitse vaikka mieli tekisi! He kylllä tiedätte jos olette olleet siellä kauan.

      • yrittäjäkoulutukseen

        Juu, nyt on helppo seurata ketkä suosikit saa paketin. Joillekin näkyy lähtevän jopa muutaman päivän välein. Rikollista se on jollei toimiteta voittoja. Kyllä rehellisissä firmoissa asiakaspalvelu vastaa ja hoitaa asiat. Ne lupaukset toimitustakuusta voi vetää vessanpöntöstä alas.


      • Mitäihmettähäh

        Otitko yhteyttä Lahjahuutoon ja mitä sieltä sanottiin? Saitko korvauksen?


    • Hel2012

      Iittala, HEL2012 -lautanen 22 cm Arvo: 24 € | Toimituskulut: 6 €

      Ostin lautasia 10kpl alesta pari vuotta sitten 5€ kappale.

      Pitääpä katastaa, onko ostajia joku päivä.

    • guugletustavaan

      Musta on tosi ihmeellistä et uskaltavat harrastaa molemmissa senttareissa huutajien huijaamista. Omat tunnukset laitetaan huutamaan ja tökerösti. Iha ku kukaan ei muka huomais et yhtäkkiä tulee joku tunnus joka ei ikinä ole ollu kyseisessä paikassa ja heti alkaa järjettömän massiivinen tykitys jossain kohteessa. Googleen ku laittaa tollasen uuden tunnuksen lahjahuuto ni näkee onko ollut aiemmin mukana. Sillai löytyy monta ihmeellistä huutajaa. Kantsii seurailla!
      Ei voi tietää vaikka huutajissa olis poliisi tai juristi tms joka käräyttäisi huijarit.

      • Haamut-esiin

        Ei muuta kuin tutkintapyyntö poliisille. Kyllä he saavat helposti selville haamuhuutajat, jotka vedättävät hintoja ylös ja usein myös niin korkealle että voittavat kohteen. Silloin heille tulee sekin hyöty, että kilpailevat huutajat joutuvat ostamaan lisää huutoja ja taas lompakko paksuuntuu vedättäjillä ja huutajilla ohenee.


      • CHANEL5-

      • CHANEL5-oikeassaolet
        CHANEL5- kirjoitti:

        http://www.lahjahuuto.fi/item.php?id=31415 Ihan puskista ilmestyi uusi? huutaja mukaan.

        Jännä juttu, että ihan samaan kiinnitin huomion! On niin räikeää touhua ettei ole tosikaan. Ihan kuin oikeasti joku tulisi uutena huutamaan ja heti tuosta vaan ostaisi järkyttävän määrän huutoja. Mahtaako tuhat tehtyä huutoa riittää tähän mennessä.


      • paraspysyäerossa

        Kuka idiootti Lahjahuudossa edes haluaa huutaa? Siellä on valta-asema kourallisella huutajia. Ovatko aitoja huutajia vai botteja tai ylläpitäjien tuttavia? Tuon tietää vain sisäpiiri ja muut voi vain arvuutella. Oman näkemyksen mukaan konkkaan tuon firman ois pitäny mennä jo ajat sitten, jos kaikki huutajat on olleet aitoja ja voitot heille toimitettu. Sen verran rajulla tappiolla arvokkaammat menneet tälle pienelle piirille jo iät ja ajat. Lahjahuuto on suomalainen yritys, joten kaikkien tuohon senttariin pettyneiden pitäisi tehdä ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle ja tutkintapyyntö poliisille. Suomalaisen yrityksen toimintaan sentään virkavalta pystyy puuttumaan.

        Kokonaan toinen juttu on sitten tämä Huutomaa. Ne voi touhuta ihan miten heitä itseään lystää. Eivät kuulu Suomen lainsäädännön piiriin. Virolainen yritys vaikka itse omistajat ilmeisesti suomalaisia. Kantapään kautta olen itse henkilökohtaisesti oppinut, että varmin tapa menettää ihan h.l.etisti on luottaa ulkomaille rekisteröityyn suomalaisten huijareiden ylläpitämään senttariin. Pystyvät kusettamaan mielin määrin omilla boteilla ja kun ei enää kusetettavia löydy riittävästi, niin sivut häviää bittiavaruuteen ja siinä sitä sitten yrität niitä pirun kalliilla "voitettuja" saataviasi jostain periä, kun ei edes ole tarkkaa tietoa kuka on vastuuhenkilö ja vaikka senkin tietäisit niin vastauksena tulee vain, ettei kuulu meille, ota yhteyttä johonkin hiton EU kuluttajasuojaan. Suomen poliisi ei voi puuttua, kun ei ole Suomessa tapahtunut rikos.

        Huutakaa, huutakaa huutakaa!!! Siitä vain pölvästit! Itse olen ollut hölmö kusetettava, älkää missään tapauksessa uskoko minua, olkaa tekin hölmöjä kusetettavia kuten minä!!! Minähän olen vain katkera mistään tietämätön senttihuutokauppojen vihaaja kuten etenkin Huutomaan ylläpito tänne kohta vastaa lukuisilla multinikeillä useiden puolustuspuheiden kera ja todennäköisesti vielä kommenteilla "emme salli meistä kirjoitettuja valheellisia kirjoituksia ja harkitsemme asian viemistä eteenpäin"

        Viekää …kele eteenpäin viimeinkin! Pysykää sanoissanne, niin saadaan sitten ehkä viimein teidänkin toiminta tutkittua kunnolla mitä se oikeasti on, kun ei mikään taho muuten lähde tutkimaan ulkomaisten yritysten toimintaa!

        Olisi hyvä tutkia vähintään jokainen huutoja suorittanut huutaja, ilmaiset huudot per huutaja ja mistä kamppiksesta saatu. Jokainen ostettu huuto, huudettu huuto, myyty tuote, yrityksen ostama tuote, yrityksen toimittama tuote jne...


      • Valitsen-nimimerkin

        paraspysyäerossa, hyvä kirjoitus sinulta. Erittäin harmillista, että olet joutunut huijauksen kohteeksi, toivottavasti sentään jostain löytyy oikeutta ja apua.


      • Vaiettätuollaista
        CHANEL5-oikeassaolet kirjoitti:

        Jännä juttu, että ihan samaan kiinnitin huomion! On niin räikeää touhua ettei ole tosikaan. Ihan kuin oikeasti joku tulisi uutena huutamaan ja heti tuosta vaan ostaisi järkyttävän määrän huutoja. Mahtaako tuhat tehtyä huutoa riittää tähän mennessä.

        Sinne nyt toteamaan kuinka huijaus tehdään. Chanel 5 ei tuoksukaan hyvälle vaan haisee mädälle. Ketä vaan voidaan huijata tuolla vastaavalla tavalla. Ja on huijattukin.


      • ohhoh

        entäs Popcornpaw ihan puskista tämäkin tuli tänään 22.3.


      • Lucky40
        paraspysyäerossa kirjoitti:

        Kuka idiootti Lahjahuudossa edes haluaa huutaa? Siellä on valta-asema kourallisella huutajia. Ovatko aitoja huutajia vai botteja tai ylläpitäjien tuttavia? Tuon tietää vain sisäpiiri ja muut voi vain arvuutella. Oman näkemyksen mukaan konkkaan tuon firman ois pitäny mennä jo ajat sitten, jos kaikki huutajat on olleet aitoja ja voitot heille toimitettu. Sen verran rajulla tappiolla arvokkaammat menneet tälle pienelle piirille jo iät ja ajat. Lahjahuuto on suomalainen yritys, joten kaikkien tuohon senttariin pettyneiden pitäisi tehdä ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle ja tutkintapyyntö poliisille. Suomalaisen yrityksen toimintaan sentään virkavalta pystyy puuttumaan.

        Kokonaan toinen juttu on sitten tämä Huutomaa. Ne voi touhuta ihan miten heitä itseään lystää. Eivät kuulu Suomen lainsäädännön piiriin. Virolainen yritys vaikka itse omistajat ilmeisesti suomalaisia. Kantapään kautta olen itse henkilökohtaisesti oppinut, että varmin tapa menettää ihan h.l.etisti on luottaa ulkomaille rekisteröityyn suomalaisten huijareiden ylläpitämään senttariin. Pystyvät kusettamaan mielin määrin omilla boteilla ja kun ei enää kusetettavia löydy riittävästi, niin sivut häviää bittiavaruuteen ja siinä sitä sitten yrität niitä pirun kalliilla "voitettuja" saataviasi jostain periä, kun ei edes ole tarkkaa tietoa kuka on vastuuhenkilö ja vaikka senkin tietäisit niin vastauksena tulee vain, ettei kuulu meille, ota yhteyttä johonkin hiton EU kuluttajasuojaan. Suomen poliisi ei voi puuttua, kun ei ole Suomessa tapahtunut rikos.

        Huutakaa, huutakaa huutakaa!!! Siitä vain pölvästit! Itse olen ollut hölmö kusetettava, älkää missään tapauksessa uskoko minua, olkaa tekin hölmöjä kusetettavia kuten minä!!! Minähän olen vain katkera mistään tietämätön senttihuutokauppojen vihaaja kuten etenkin Huutomaan ylläpito tänne kohta vastaa lukuisilla multinikeillä useiden puolustuspuheiden kera ja todennäköisesti vielä kommenteilla "emme salli meistä kirjoitettuja valheellisia kirjoituksia ja harkitsemme asian viemistä eteenpäin"

        Viekää …kele eteenpäin viimeinkin! Pysykää sanoissanne, niin saadaan sitten ehkä viimein teidänkin toiminta tutkittua kunnolla mitä se oikeasti on, kun ei mikään taho muuten lähde tutkimaan ulkomaisten yritysten toimintaa!

        Olisi hyvä tutkia vähintään jokainen huutoja suorittanut huutaja, ilmaiset huudot per huutaja ja mistä kamppiksesta saatu. Jokainen ostettu huuto, huudettu huuto, myyty tuote, yrityksen ostama tuote, yrityksen toimittama tuote jne...

        Huutomaa on kyllä aivan rehellinen senttihuutokauppa. Robotteja siellä ei todellakaan ole, vain tavallisia ihmisiä huutamassa hyviä tuotteita. Itse olen tyytyväinen asiakas, enkä ymmärrä tuollaista turhaa mollaamista.


    • loppuhyvin

      Tuttu poliisi lupasi itse käydä hakemassa Lahjahuudosta saamatta jääneet voittoni. Pitää alkaa tulostamaan listaa! Hän pyysi myös kirjaamaan saamattomien voittojen summan sillä jos tuotteita ei olekaan vaan ovat ns. haamuja, hän rikospoliisina vaatii palauttamaan häviämäni rahat eikä se ole pieni summa. Pääsiäisen jälkeen hän on virkamatkalla Helsingissä ja käy tullessa Luikuilla varhain aamulla etteivät ennätä mennä minnekään. Asia on siis kohdallani kunnossa kunhan teen edellä mainitut laskelmat ja tulostukset ja hän hoitaa etsintäluvan ja muut virkaansa kuuluvat asiat. Lopultakin tämä odottelu onneksi päättyy.

      Ottakaa muutkin petetyt yhteyttä paikkakuntanne rikospoliisiin niin ei tarvitse enää odottaa.

      • SunaGHT

        Miten kävi?


    • prklstna

      Oon seuraillut tuota tietokoneen huutotouhua. Uskoisin et tuo chanel5 on laittanut ehkä 700 egen edestä huutoja nyt ja se on laskettu niin että on saanut 100 % korotuksen huuto-ostoihinsa.

      • osuinkooikeaan

        Tämä "Joulukuu" taisi olla se joka voitti sen 1000% bonuksen huutoihin. Nyt siellä Lahjahuudon oma botti kuluttaa niitä pois?


      • Osumatuli
        osuinkooikeaan kirjoitti:

        Tämä "Joulukuu" taisi olla se joka voitti sen 1000% bonuksen huutoihin. Nyt siellä Lahjahuudon oma botti kuluttaa niitä pois?

        Osuit !!! Noin se juuri menee.


      • HPheille

        Joulukuuhan sen voitti. Reppana joutuu huutamaan Lahjahuudon bottia vastaa. Hävytöntä toimintaa, mutta sitähän Lahjahuudon "peli" on aina ollut.


    • prklstna

      Siinä on nyt näkyvillä yrityksen harjoittamaa nettihuijausta, jolle on paljon silminnäkijöitä.
      Ei muuta kun poliisisetien puheille ja vikkelään.

    • arvida

      Taitaa olla pettyneitä ihmisiä, kun eivät ole parilla huudolla voittaneet mitään. Lahjahuuto on oikein mukava huutokauppa ja aina on kaikki voitot tulleet ajallaan. kivoja huudettavia: jokaiselle jotakin, isoja ja pieniä kohteita.

      • säästöpankki

        Luikku se taas tulee mestaansa puolustaan. Käväsenkö Virven työpaikalla kysymässä voittoja jotka saamatta?

        Kyllä on rikosilmoituksen paikka. PETOSHAN tuo koko mesta on!


      • arvida

        Höpö höpö, enkä ole Luikku vaan tavallinen senttarihuutaja. Tee sitten se rikosilmoitus, äläkä täällä itke.


      • ettäsellasta
        arvida kirjoitti:

        Höpö höpö, enkä ole Luikku vaan tavallinen senttarihuutaja. Tee sitten se rikosilmoitus, äläkä täällä itke.

        Tai Luikeron sukulainen? Niitäkin sieltä on löytynyt "tavallisina" huutajina.


    • Vastauksiapliis

      Siis onko kukaan saanut tililleen niitä 10 kappaleen hyvityspisteitä per päivä???

      • eitakuuhuutoja

        En ole saanut! Loppui huutaminen siellä. Näyttää tuotteet menevän halvalla ja sehän on lopulta Lahjahuudon loppu, hyvä niin.


      • eivastausta

        Ei saa! Eivät vastaa sähköposteihin ollenkaan!


      • eieieiei

        Ei tule takuuhuudot. Huijausta koko pulju.


    • Mystisesti

      Ei liity takuuhuutoihin, mutta muuten vaan ihmetyttää seuraava tilanne. Miten on mahdollista, että sama tunnus tekee huudon täsmälleen samaan aikaan kahdessa eri kohteessa jotka ovat saman rivin molemmissa päissä äärimmäisinä. Samaa tapahtuu myös niin, että huudettavat kohteet ovat olleet vierekkäin.

    • virve11

      Nyt meni toimitustakuukin. Vottoja saamatta pitkältä ajalta. Ei taida tulla enää mitään. Myyvät enimmäkseen huutopaketteja, keräävät rahat huutokauppa-addikteilta.

    • nauran

      Huutotakuun voimassa ollessa, sen aikaiset huudot pitää palauttaa. Ei myöhempiä. En saanut takuuhuutoja, mutta asia etenee, hah!!!

    • ei-takuulla-takuuhuutoja

      En ymmärrä sitä, että ensin kovasti mainostetaan huutotakuuta ja sitten ei takuuhuutoja anneta lainkaan tilille. Lopulta ohimennen mainitaan, että se toiminta on lopetettu.
      Miten voi lopettaa sellaisen mikä ei ole alkanutkaan.
      Miksi lupauksilla ei ole mitään merkitystä. Miten tällaisen yrityksen toimintaan voi ylipäätään luottaa.

      • rikosilmoitus

        Lahjahuutoon ei ole voinut koskaan luottaa. Sääntöjä rikotaan joten kaikki vääryyttä kärsineet poliisin puheille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe