www.vetoguru.com Ei minuuttiveloitusta ja osumia tulee!
ainoa rehellinen
10
81
Vastaukset
- paavalniemi
pitää paikkaansa,niillä ei ole koskaan ollut minuuttimaksuja vihjelinjoilla..kaikilla muilla vihjefirmoilla on ja se todistaa paljon mikä on vihjefirman moraali ! ei tartte miettii soittaessa vetogurun pelit puhelun hintaa kun kertamaksuna vitonen! www.vetoguru.com
- alsfghfd
Paras ja reiluin vihjaaja mitä on ollut,muitten puhelut epämääräisen hintaisia ! www.vetoguru.com
- dododdo
wolverhampton 2,55 ! www.vetoguru.com ..asiallista menoa
- vihjeetrungoksi
alkuviikolla Nancy 1,88 ja jyp 1,80 www.vetoguru.com
- paavilainen
voittojen lisäksi parasta vetogurulla on halvat puhelut ilman minuuttimaksuja ! ei suututa soittaa kun tietää että kiinteä edullinen hinta,kiitos hyvistä sijoitussingleistä! www.vetoguru.com
- pyhhh
ei kai noihin minuuttimaksullisiin soita kun idiootit ! yksikin vihjefirma lässyttää ummet ja lammet ja hehkuttaa jollain parin-kolmen prosentin voitollisella tuloksella ihan täyttä kusetusta
- alala
www.vetoguru.com ei ole minuuttimaksua !
- peesaaja
voitot jatkuu www.vetoguru.com aika protouhua niillä
- mamasasaa
watford miinus ykkösellä 3,05 !
- paketillinenpskaa
vieläkö täällä toimii periaatteena ..soitat sunnuntaina niin saat LAUANTAIN vihjeet?? teet siitä kyselyn kyseiseen puljuun niin eivät vaivaudu vastaamaan mitään!! varsinaisia guruja sanoisin :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762634Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912342Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1611277Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 110835
- 65827