Olen lesbo ja vaan ajatellut, että jos menisin vanempana naimisiin jonkun homon kanssa ja yhdessä otettaisiin asuntolaina ja ostettaisiin nätti vanha omakotitalo ja adoptoitaisiin lapsi. Tämä ei ole mulle ihan ajankohtaista, kun olen vasta 20, mutta olen tulevaisuutta ajatellut. Ja haluaisin tietää, löytyyköhän homomiehistä sellaisia, joita kiinnostaa tämänkaltainen ratkaisu.
Eli se olisi siis kulissiavioliitto, elettäisiin perjaatteesaa yhdessä kuin kämppäkaverit, ois omat makkarit jne. Mutta yhdessä asumisesta hyödyttäis monella tapaa. Yksin asuva tuskin saa sellaista omakotitaloa mistä mä haaveilen. Ja heteropareilla on paremmat mahdollisuudet kansainvälisessä adoptiossa kuin yksinadoptoivilla, saati sitten samaa sukupuolta olevilla pareilla... Eli haluisin miehen, joka haluaa lapsen mutta ei ns. "mun kanssa".
En todellakaan halua itse synnyttää mutta lapsen olen aina halunnut.
Voitaisiin sitten seurustella kumpikin tahollamme kenen kanssa haluamme, mutta kämppä ois meidän ja sinne ei kukaan muu muuttaisi eikä mitään apilaperheitä tai ihme kommuuneita. Mä haluaisin pitää ns perheen ja oman elämän erillään seurusteluistani.. En koskaan halua asua yhdessä seurustelukumppanini kanssa, mulla ei sellaset suhteet kuitenkaan kestä ja musta yhdessäasuminen ajanpitkää aina tappaa sen romantiikaan ja kiinnostuksen toiseen.
Kaikki vuosikymmeniä yhdessäolleet avioparit on jokatapauksessa keskenään vaan kavereita, "kämppiksiä" ja ovat yhdessä vaan lasten, talon ja tavaroiden takia.. Joten miksei tätä järjestelyä vois ajatella noin lähtökohtasena tilanteena?
Jos löytäis sellasen miehen jonka kanssa tulis hyvin toimeen ja yhessäasuminen toimis jne mutta se oikeesti haluis munaa ja mä pimppiä ni sehän ois loistavaa :) uskon että sellanen elämä vois sujua kun rasvattu. Toki toivoisin että tää mies ei sitte ois sitä sorttia että se lähteeki lätkimään ja mun on pakko myydä talo ku en siinä lapsen kaa voi yksin asuu.
Luulisin et aika monet miehet haluis sen lapsen ja vaimon mut lopulta ne kyllästyy siihe vaimoon ja alkaa haikailla muita naisia, mut ei voi toteuttaa itseään kun ei voi pettää jne. Mutta tässä ois se hyvä että saat vaimon, lapsen ja talon mutta voit lähteä nussimaan ketä haluat ja elää sitä rakkauselämää missä haluat, millon haluat ja kenen kanssa haluat :-)
Naisen kanssa en just tätä järjestelyä haluais koska a) mitä jos meille tuliski jotaa säpinää, se pilais koko homman b) naispari ei nii helposti adoptioi c) en ehkä ees kestäis elää naisen kaa, varmaa tapeltais kaikest, lapsen kasvatuksesta ja sisustamisesta...
Mies ois varmaa siit parempi et sitä ei nii sisustus kiinnosta, mä saisin päättää siitä ja se vois nikkaroida venevajassaa jne... Mahtavaa.. Lisäks oon maalari ni voin ite remontoida..
Sit otettais paljon koiria ja ne vois juosta meidän isolla pihalla ja.. Pidettäis kaikkii pihajuhlia ja muuta kivaa.
Kiinnostaako ketää tällänen niinku ajatuksen tasolla? Haluun vaan tietää
Homo ja lesbo naimisissa
25
196
Vastaukset
- Aloittajaa
Heei eikö ketään kiinnosta? Tunteeko kukaan ketään miestä, joka olisi puhunut toivovansa tälläistä ratkaisua, tai edes miettinyt ns kulissiavioliiton mahdollisuuksia?
- eivainomanapa
Ei taida kiinnostaa, kun ajatusmaailmasi pyörii vain sun navan ympärillä, ja mitä sä haluat ja mitä et halua. No, olet aika nuori ja elämänkokemusta puuttuu, joten laitan tämän erittäin itsekeskeisen ajatusmaailmasi sen piikkiin.
- Aloittajaa
Niin no paha puhua miehen puolesta, kun voin puhua vaan omasta puolestani kun itse tiedän vain mitä minä haluan :Dd tämä nyt oli tälläinen ajatusleikki eikä sen vakavampaa.
- Kumpi
Ollaan nuori pari, kimmani tykkää naisista OK. Itse mennyt salaa yhden vanhan sedän luokse kun en tiedä mitä tekis?. Vanha mies mutta kiihottuu mun kropasta ja halauu alistaa mua välillä viikonlopunkin. Vaikka en ole omasta mielestä Gay niin nautin kun rankastaan pyllyyn, välillä kaksikin??
- bisemutteibisse
Mieluummin alan heteronaisen kansa ja panen sen paksuksi. Saa samalla perheen, voi mennä naimisiin. Tätä olen harkinnutkin, tyttöystäviä on. Hohohoho, olenkin bise.
- Aloittajaqq
Joo sen kun näkis kun bissejen avioliitot ja suhteet kestäis xD aina ne kaatuu siihen et lähetään vuoroin hakemaan munaa tai pillua
Onnea vaan sun heterovaimolle :3 - Aloittajaa
Ps paljon en bissejen mielipiteillä teekään, kysymys oli esitetty homoille, joita ei naiset kiinnosta mutta lastensaanti kyllä.
- Kuka-mitä-häh
Äkkiseltää tuo kuulosta jopa trollilta...mutta itse asiaan liittyen olen itsekin asiaa pohtinut. Eikä se poissuljettukaan olisi. Itsekin olen vasta vähän päälle 20v gaymies.. Ja ymmärrän kyllä tuon "pointin" mitä ajattelet tuossa. Vaikka tiedä sitten kuinka tyydyttävä ratkaisu tu olisi.. Mutta sikäli aloittajasta olisi kiva saada enemmän tietoa?
- kaikkea
Kukaan tervejärkinen homo ei alennu tuollaiseen.
- Veggsu
Avioliiton omainen perhe, mutta molemmat seurustelee erikseen. Miksipä ei. Käytännössä neljän hengen ja lapsien koti voisi olla mukavan eloisa paika.
- bi-vastaa
Oikeastaan aloittajan pohdinta on aika hyvä ajankuvaus, jossa ns.seksuaaliset fantasiat vievät mieltä ja ajatuksia, ja todellisuutta sitten yritetään epätoivoisesti sovittaa näihin fantasioihin.
Todellisuudessa näet ei ole mitään mieltä yrittää elää yhteiselämää kenenkään kanssa, jos ei ole kunnollista kosketuspintaa todelliseen, kokonaiseen ihmiseen, vaan ihmiskäsitykset muodostuvat lähinnä seksuaalisista suuntautumis-ajatelmista ja fantasioista. En osaa millään ajatella, että voisin asua naisen kanssa minkäänlaisessa suhteessa. Heteronaisen tai lesbonaisen tai binaisen. En osaisi asua suhteessa naiseksi pukeutuvan miehen kanssa. En osaisi asua suhteessa sukupuolensa vaihtaneen ihmisen kanssa.
Hitsi sentään, kun käy vaihtoehdot vähiin, jos on rehellinen. Alan ymmärtää, miksi joillakin homoilla on ns. "korkeat kriteerit"- heteropride
tässä taas todistetaan homojen viha naisia kohtaan.
heteropride kirjoitti:
siis tuossa aloituspuheenvuorossako? :D
Hänellehän ei kelpaa myöskään nainen, vaan mies pitää olla ja vielä sellainen mies, jonka kanssa ei seksiä olisi. Heteropridena varmaan jäisit yhtä lailla aloittajan kanssa soittelemaan toista viulua, vaikka kuinka panettaisi. Olepa nyt kerrankin rehellinen. Etkö sinäkin vihaisi sellaista naista ihan heteronakin?bear_nick2 kirjoitti:
siis tuossa aloituspuheenvuorossako? :D
Hänellehän ei kelpaa myöskään nainen, vaan mies pitää olla ja vielä sellainen mies, jonka kanssa ei seksiä olisi. Heteropridena varmaan jäisit yhtä lailla aloittajan kanssa soittelemaan toista viulua, vaikka kuinka panettaisi. Olepa nyt kerrankin rehellinen. Etkö sinäkin vihaisi sellaista naista ihan heteronakin?Enkä minä vihaa naisia. Tykkään vain eksklusiivisesti miehistä. Enkä heistäkään kaikista :D Erilaisia ykslöitä löytyy ja tiedän paljon homoja joilla on naiskavereita vaikka kuinka, joten älä heteropride yleistä minun mielipiteideni takia kaikkia homoja. Mä kuitenkin olen (muotisana) aseksuaalinen naisia ja kaikensorttisia "tyttöjä" kohtaan.
- heteropride
älä sinä bearnick puhu paskaa vaan mene raiskaamaan pikkupoikia. sinä sanot ettet halua koskea naisen näköistä miestä pitkällä tiukllakaan. kaiken lisäksi olet hintti. mitähän tämä todistaa? se todistaa, että vihaat naisia ja sinut pitäisi sulkea vankilaan loppuiäksesi.
heteropride kirjoitti:
älä sinä bearnick puhu paskaa vaan mene raiskaamaan pikkupoikia. sinä sanot ettet halua koskea naisen näköistä miestä pitkällä tiukllakaan. kaiken lisäksi olet hintti. mitähän tämä todistaa? se todistaa, että vihaat naisia ja sinut pitäisi sulkea vankilaan loppuiäksesi.
Muutahan tässä ei ole todistettu paitsi se, että arvoisa heteropride näkee keskustelunaiheesta riippumatta kovin yksioikoisesti omien obsessioidensa mukaisia asioita kaikessa, missä niitä ei ole :/
Aloittajan tilanteesta ei keskusteluvalmiutta löytynyt, vaikka kyselin, olisiko heteropride halukas olemaan suhteen mies, jos ei suhteessa voi olla mies, vaan alkutilanne perustuu seksiin avion ulkopuolella, ei suhteessa, Ja lapsetkin pitäisi sitten panna alulle jotenkin suhteen ulkopuolella, Voisiko siis yhdenkään heteron(kaan) ylpeys kestää sitä, ettei voi olla mies eikä isä?
Vaikka epäilen riittääkö heteropridella kapasiteeti kuvitella tämmöinen tilanne, niin ihan hauska olisi kuulla edes yhden itseään heteroksi julistavan mielipide, jota me homot voisimme sitten jatkossa käyttää tämän yksilön yksittäisiä mielipiteitä ihan kaikkia heteroita yleistävänä faktana :) kuten arvoista heteropride yleistää.
Oman katsantokantani mukaan (saa olla eri mieltäkin :) suurin osa pedoista on heteroita, suurin osa parisuhdeväkivallasta kohdistuu naisiin nimenomaan heterosuhteissa ja suurin osa kokeilunhaluisista heteroista hakee ensimmäiseksi homokontaktikseen naiseksi pukeutuvaa miestä tai feminiinisen oloista poikaa tai hetero olettaa saavansa jokaiselta homolta patukkaa, jos laittaa mekon päälleen.
Voitaisiin oikeasti puhua identiteetistään epävarmojen heteroiden miesfobiasta, eikä suinkaan homojen naisvihasta. Jos en halua suhdetta tai seksiä minkäänlaisen "naisen" kanssa, niin onkohan se nyt sitten kovin merkillistä? Vai tiedänkö vaan tarkasti mitä haluan (kuten vaikka sitä naista haluava ei halua miestä ja kokee itsensä heteroksi eikä homoksi) ja kun miehekkäitäkin homomiehiä on olemassa, niin ei tarvitse turvautua johonkin säätöön, josta ei kuitenkaan tule kuin paha mieli kaikille,
Heteropride on vapaa kertomaan omat, varmasti tarkkaan perustellut kantansa :D- hyisaatan
heteropride kirjoitti:
Kyllä sieltä homo lentää kun narsisti rekkalesbo hurjistuu ,sitten tulee molempien panokaverit ratkaisemaan tilannetta. Lapset olisivat vain nappula siinä pelissä missä ihmisyys punnitaan.
- Vuoronumero
Minä heteronaisena olen ennen sinua jonossa, lesbo.
Jonotan homomiestä itselleni. - kiinnostaajoo_
Aloittaja. Annapa jotain yhteystietoa, voisin harkita asiaa.
- Reality_Check
Reality Check:
Entä lapsi ja hänen tulevaisuutensa? Uskomatonta, ettei kenellekään tässä ketjussa tullut mieleen ajatella LASTA ja lapsen tulevaa elämää henkisesti yhä vielä lapsen tasolla olevan likan itseään varten suunnittelemassa kulissiavioliitossa! Se kertoo jo aika paljon tästä palstasta ja sille kirjoittavista.... Olet nuori likka, joka osaa ajatella vain itseään ja omia tarpeitaan, se kävi kirjoituksestasi hyvin selväksi. Entä lapsi? Hänen tulevaisuutensa sinun jo valmiiksi suunnittelemassa kulissiavioliitossa kuulostaa kammottavalta. Missään vaiheessa et puhunut lapsesta ja hänen elämästään ja kasvustaan. Koko juttusi oli pelkkää minä-sitä-minä-tätä....... Luuletko todella, ettei homon kanssa tulisi riitoja kaikesta? Millainen "isähahmo" luulisit tuollaisen homon olevan, homon, joka olisi ryhtynyt jostain syystä tanssimaan sinun pillisi mukaan ja on mukana lähinnä siksi, että saa pitää puolet talosta itsellään ja jolle olet antanut oikeuden tehdä elämässään mitä haluaa? Millaisen elämän luulet olevan lapsella, jonka "äiti" ja "isä" leikkivät kumpikin omilla tahoillaan oman navan ympärillä pyörivää elämäänsä piittaamatta lainkaan mitä kumppani tekee tai mitä lapsi tekee?
Et missään nimessä kuulosta siltä, että sinusta olisi äidiksi, olet kiinnostunut vain itsestäsi ja valemiehestäsi, joka olisi olemassa vain sinun tarpeittesi täyttämistä varten. Haluat lapsenkin kuin kaupasta ostamalla, ei tarvitse itse nähdä vaivaa raskaana olosta, senkuin menee leluhyllylle ja valitsee mieleisen vauva-nuken. Hei haloo?! Suomessa on jo tarpeeksi paskaa kulissielämää näkeviä lapsia. LAPSET OVAT ELÄVIÄ OLENTOJA JOILLA ON TUNTEET JA JOITA PITÄÄ KASVATTAA RAKASTAVASSA TURVALLISESSA YMPÄRISTÖSSÄ JOSSA VÄLITETÄÄN! Sinä et tarvitse lasta, vaan pehmolelun, joka ei häiriinny, jos haluatkin alkaa leikkiä jotain muuta leikkiä tai jos homokaveri sanoo ettei haluakaan enää leikkiä tätä kotileikkiä. Olithan jo valmiiksi pohtinut sitäkin, jos kulissihomosi ei haluaisikaan elää pillisi mukaan, lähtisit vain lapsen kanssa pois jne, ei mitään ongelmaa.... loistavasti ajateltua tulevaisuutta lasta varten!
-Lilli- djdjdkkoaososo
Jos peli on molemmille selvä, se ettei vanhemmat ole keskenään todellisessa parisuhteessa, voi olla lapselle vain hyvä juttu... ei joudu kärsimään niistä ristiriidoista, jotka raukkausparisuhteisiin usein liittyy.
Ehkä suurimpana riskinä kuitenkin pitäisi sitä, että entä jos jompi kumpi vain rakastuisikin niin lujaa, ettei haluaisi pysyä siinä kulissiliitossa, vaan haluaisikin oikeasti alkaa elää rakkausparisuhteessa jonkun kanssa... samoin vaikka olisi tyytyväinen kulissiliittoon, ne kolmannet osapuolet ehkä ei ole... siitä voi tulla riitoja.
- DonkeyKonkey
niin no, edellisellä kirjoittajalla hyviä pohdintoja tilanteesta lapsen kannalta ja toki lapset ovat sikäli avainasemassa. Toisaalta vaikka henkilöt eläisivät ns.kulissiliitossa, ei se välttämättä tarkoita etteivätkö he pystyisi lapsesta huolehtimaan. Etenkin jos kyseessä on lähtökohtaisesti kaksi tervettä ja "normaalia" aikuista. (Normaaliuden laittaminen lainausmerkkeihin ei viittaa siis tähän kulissiin tässä yhteydessä.) Suomessa lapset kasvavat huomattavasti kehnommissakin ympäristöissä, kuten vaikkapa mielenterveys-ja päihdeongelmaiset vanhemmat. Ajan kuluessa tarpeeksi eteenpäin voinee toki harmeja tulla, kun lapsi/lapset kasvavat ja hiffaavat asian todellisen laidan. Myös vanhempien jaksaminen voi käydä tukalaksi vuosien saatossa. Ongelmia voi ilmetä joita ei osannut edes odottaa. Piste.
- sekoseko
Et ole ajatellut hakea mielenterveyteesi apua.
- lesbojenkutsumus
Tarkoitatko "hoitamaan" mielenterveyspotilaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890