Onko tämä matelija laji aloittelijalle sopiva?

Krokoimee

Kyse on siis krokotiilistä. Me ollaan isännän kanssa rakennettu pieni allas sille. Syvyyttä oli ainakin 20 cm ja altaan pituus oli 2x4 km. Onko toi ok? Niin ja krokotiilien onnellisille omistajille kysymyksiä:
1. Mitä ne syövät? Kävisikö ruoantähteet? m.m. perhe pizzan tähteet?
2. Miten paljon maksavat, saisko krokon alle satasella esim. Krokon poikasen?
3. Vanhin tyttö eli 9 v haluaisi käydä remmi lenkeillä sen kanssa oikein pinkin hihnan kera, onko ok?
4. Voiko krokon opettaa syömään vain tiettyjä ihmisiä?! Vihaan kaikkia ihmisiä (paitsi kroko ihmisiä) ja haluaisin päästä eroon naapurin nulikoista. Voisin vaikka keittää heidät ensin, ennen kuin tarjoan krokolle? Tai lisätä heidät kana caesar patonkiin?
5. Sopivia nimiä? Ollaan mietitty pari hienoa nimeä: Paskapää, Aivo, Persenuija ja Terminator. Lapsillani oli sitten vähän paskoja ehdotuksia: Läskibarbi, Tupakan tumppi ja Paskabrätsi. No mutta vastailkaa ja minulle voi soittaa numeroon 555 #45667
Häivyn tästä missisipouhglle kalastamaan krokotiiliä

6

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauruamaahan

      päivän paras vitsi! hih hih

    • anteeeksi

      Voiko kroko olla lemmikki 0-0 ...........

      • Krokoimee

        Totta kai kroko voi olla lemmikkinä. Villi veikkaus on että olet vasta 12 pentu joka ei ymmärrä asioista mitään. Meidän krokon nimeksi tulee olemaan Persenuija ja se syö sinut suihinsa pienellä hotkaisulla. T. Krokoimee joka vihaa ihmisiä.
        Ps. Anteeksi että vastaukseni tulee myöhään


    • Krokoimee

      No ei se ollut vitsi! Vastatkaa kysymyksiin sillä perheeni on täysin vakuuttunut krokotiilin hankinnasta. Eikä missispoughlta löytynyt krokoja, vain typeriä alligaattoreja.

      • allumamma

        Minulla on ollut alligaattori, se on melkein sama asia.Asui ulkona lammikossa, toki hellitellin häntä sisälläkin jos oli kymät ilmat. Allu söi kanoja ja keskikokoisa koiria. Elävinä. Koiria sai helposti varastamalla, kanat piti ostaa.


    • DIALEKTIIKKA

      Mutta jos ihan oikeasti, voiko krokotiili olla lemmikkinä Suomessa? Onko laissa mitenkään määritelty, ketä saa pitää lemmikkinä ja ketä ei?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3153
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2794
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1883
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1871
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1634
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1616
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1380
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1163
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1123
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1073
    Aihe