Lightlimuista!

TiredTiger

Voiko lightlimut lihottaa, jos syön muuten jatkuvasti liian vähän ja hyvin niukasti? Voiko ne tavallaan yksinään lihottaa?

Olen kuullut että ne saattavat lihottaa, mihin se perustuu? Suuressa paheessani, Zerossa on 1 kcal pullossa, mikä siinä voisi lihottaa?

16

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adywippi

      Ei lihota kehoon tulee nestettä jnt 16-v pojan analyysi olisi tässä, kun juot vettä eihän se lihota, mutta painaa jnt huoletta voit juoda zeroa neste poistuu kusemalla. :D

    • iluvzero

      Vissiinkin väite perustuu siihen, että keinotekoiset makeutusaineet sais sut nälkäseksi ja himoitsemaan rasvaa ja sokeria. Eli että lightjuomat saisivat sut syömään enemmän ja Tottakai silloin lihois. Mutta kun minä tai ilmeisesti myös sinä ei saada noita mielitekoja niin ei todellakaan lihota. Välillä elän viikonkin pelkällä zerolla. Terveellistähän se ei ole, mutta milloin tää sairaus olis siitä välittänyt. Elä usko tollasia väitteitä. Zero itsessään ei lihota tai sit lehmätkin lentelee :)

    • joshaluatlaihaläskiksi

      Light tuotteet pitävät insuliinin korkealla, joka estäät rasvan tehokkaan palamisen.
      Insuliinin on laskettava, että rasva pääsee kunnolla palamaan.
      Light-tuotteita käytettäessä palaa lihasmassaa paljon enemmän.

      • höpäjätomias

        Kuule ei meillä anorektikoilla ole mitään lihasmassoja. Näin diettilimsoilla elävänä luurankona voin sanoo että todistetusti eivät lihota. Jos lihottaa niin sitähän niiden olis mulle sairaalassa kannattanu tyrkyttää eikä nenämahaletkuun laittaa. Light jaffa taisi olla veden lisäksi ainoa, jota suostun suuhuni laittamaan.


      • iluvzero

        Hih..ei ole muuten rasvaakaan jonka hajoamista sen insuliinin pitäs edistää. Voisit mennä anoreksia osastolle luennoimaan aiheesta lightjuomilla lihominen. Sut naurettas pihalle. Must tuntuu että et tajua taudinkuvaa ollenkaan. Oletko edes tietonen, että kirjottelet anoreksia- etkä laihdutuspalstalla


    • vältäniitä

      Makeutusaineet ja II-tyypin diabetes!

      "Keinotekoiset teolliset makeutusaineet sekoittavat suoliston bakteerikannan. Suoliston pienet apulaisemme eivät tykkää tästä ja saattavat edesauttaa lihavuuden ja diabeteksen kehittymisessä. Ainakin hiirillä ja ihmisillä tämä on todettu. Poista nyt jo vihdoin ne kevyttuotteet ruokavaliostasi!"

      Eran Elinav (tohtorismies Weizmann instituutin immunologian osastolta)

      Elinav: “Our relationship with our own individual mix of gut bacteria is a huge factor in determining how the food we eat affects us. Especially intriguing is the link between use of artificial sweeteners – through the bacteria in our guts – to a tendency to develop the very disorders they were designed to prevent; this calls for reassessment of today’s massive, unsupervised consumption of these substances.”

      http://wis-wander.weizmann.ac.il/gut-bacteria-artificial-sweeteners-and-glucose-intolerance

      http://www.nature.com/news/sugar-substitutes-linked-to-obesity-1.15938

      http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288755549218.html

      Maailman arvostetuimmassa tiedelehdessä, Naturessa, julkaistun uuden tutkimuksen mukaan keinomakeutusaineet (sakariini, aspartaami tai sukraloosi) muuttavat suoliston mikrobistoa ja voivat johtaa mm. diabetesriskiä suurentavaan aineenvaihduntahäiriöön (glukoosi-intoleranssi). Nämä ”ylistetyt” keinomakeuttajat voivat siis olla osasyyllisiä maailmanlaajuiseen lihavuusepidemiaan!

      Epäilen, että myös muut lisäaineet muuttavat suoliston mikrobiomia.

      Suoliston mikrobiomi alkaakin nousta koko nykyaikaisen ennaltaehkäisevän terveyden keskipisteeseen.
      http://www.terveydentukipilarit.fi/terveysinfo/blogi/105/

      • hulluu111

        Vai lihavuusepidemia!???!!; Anorektikko lihava!!!!! Herää pahvi! Olet sairaudet>anoreksia -palstalla!!! Kun terveydenalan ammattilaiset yrittää saada meitä raukkoja pistämään mitä tahansa suuhunsa ja yleensä se onnistuu sillä, et "kyllä sää voit lusikallisen ravintoliuosta niellä suun kautta, ei se lihota". Sit tulee sun kaltanen vatipäää väittämään, et lightlimu lihottaa!!!! Miksi anoreksiaa ihannoidaan? Just noitten idioottien takia! Aloittaja: Elä usko noita hulluja! Please! Voit rauhassa juoda zeroa! Fun light on myös hyvää! Appelsiini ja mansikka varsinkin. Elä usko noita hulluja kevyttuotteiden vastustajia. Pidä nestetasapaino kunnossa. Jos zero on se sun juttu, niin juo sitä. Et haluu kuivuneena letkuihin, kuten minä, trust me.....


    • 14ja16

      Eli anorektikolle kannattaa sanoa, että nyt kun olet päässyt ruuanperkeleestä eroon, niin lopetappa vielä juominenkin. Kuuluskohan noi lihomispelottelut tonne laihdutus palstalle. Mitä porukkaa on tommonen jotka kehottaa sairaalloisen laihoja ihmisiä pudottamaan enemmän painoa. Aloittajalle: Voit huoletta kitata sitä zeroa. Ei taatusti lihota! Ja muista myös vettä juoda runsaasti! Olen ollut itse siinäkin pisteessä, jolloin se vesikin oli mörkö. Pääasia että pistää edes jotain suuhunsa vaikka se anoreksiademoni tai nämä palstan "asiantuntijat" muuta väittäisivät.

    • hulluili

      Mitkä sairaat sielut väittää anorektikoille, että lightjuomat lihottaa? Tai ylipäätään mikään lihottaa? Sairaita olette te, jotka kiellätte anorektikkoja syömisen lisäksi myös juomasta! MIETTIKÄÄÄ, mitä sanotte sairaille ihmisille!

    • tsemppii12

      Lightjuomat ei todellakaan lihota! Laihdut, jos olet miinuskaloreilla! Tsemppiä ja muista limujen lisäksi juoda paljon vettä;

    • uskominuu123

      Neuvoja paranemiseen: Alota juomalla vaikka 1 kasvisliemikuutio puolessa litrassa vettä päivässä. Lisää lautasellinen 1 dl ruishiutaleita puoleen litraan vettä. Eli ihan vesi velliä. Sitten ihan omaan tahtiin ja omilla ehdoilla lisäät ehkä tilkan maitoa tai perkkanaa.. Pikkuhiljaa ehkä näkkileipä, jopa lasi piimää...? Ja koko ajan muista juoda niitä lightlimuja! Ne ei todellakaan lihota! Musta ei muutu valkoseksi 1 kcal ei muutu läskiksi tai sit kaikki Einsteinin teoriat voi heittää romukoppaan...

    • voimia9

      1 kcal ei lihota! Toi Atkinshörhö mellastaa näköjään joka palstalla. Elä usko sitä! Se on vissiin ottanu missiokseen, et jokaisen suomalaisen pitäs syödä kilo voita päivässä! Voin kertoo, että noi foliohatut kuolee nuorempana, kuin me laiheliinit. Juo ihmeessä niitä lightlimuja. Ne ei varmasti lihota. Kasvisliemi ja rasvaton piimä on myös hyviä. Pikkuhiljaa.. Askel kerrallaan ja muista, ettet pakota itteäs mihinkään. Omaan tahtiin, niin kyllä se siitä... :)

    • lightillaelää

      Oletko kokeillut kylmää vettä ja sitruunamehutiivistettä? Muutama popcorn päivässä ja sit litroittain sitä sitruunamehuu ja purkkaa. Sillä mää elän aina kun ne "vapauttaa" mut osastolta. Onneksi olen täysi-ikäinen, niin enää mua ei voi pakkosyöttää! Juo ihmeessä niitä lightlimuja, ettei sua laiteta nesteytykseen! Ja vettä kans!

    • ehkäättykijgtgt

      Vitun hullu väittää sairaalloisen laihalle, että juominen lihottaa! Lihavuusepidemia my ass!! Te luurankojen ihannoijat olette sairaampia, kuin me anotektikot! Voit rauhassa juoda lightlimuja! Ne ei sua lihota!

    • hfghfghfh

      Light-limsat ei lihota. Aamen. Ei niitä silti kannata litratolkulla litkiä.

    • Porkkanasoppa

      Ei liity aiheeseen, mutta särähti korvaan tuo "ei meillä anorektikoilla mitään rasvaa ole" JOO ei olekaan jos olet kuihduttanut itses luurangoksi. Anoreksia kuitenkin lukee munkin papereissa, vaikka en kovin alipainoinen (vielä) olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe