Nyt riittää

yks1tämmö1n3nv44n

Liian monta kertaa olen antanut itselleni vapauden tuntea, ihastuakin, kuitenkaan lopulta saamatta vastakaikua. Hetken huumaan kyllä olen ollut sopiva, mutta siinä kaikki. Varsinkin kun sen kaiken keskellä on annettu ymmärtää jotain aivan muuta.

Nyt laitan kaikelle stopin. Unohdan naiset toistaiseksi. Nautin tulevasta kesästä ja sen jälkeen vasta katson tarkemmin uudelleen.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinensamanlainen

      Ihan samat ajatukset. Liian kuluttavaa ja palautuminen vie kauan.

      • yks1tämmö1n3nv44n

        Todella kuluttavaa. Ehkä vaan parasta olla ja elää erakkona loppuelämä. :D


      • toinensamanlainen

        Sitten ei pitäisi kuulla eikä nähdä mitään, jäädä vaan kotiin tai muuttaa keskelle ei mitään. Ehkä osa-aika erakoksi, käykö se?


      • yks1tammö1n3nv44n

        Osa-aika erokkokin käy oikein hyvin! Vaikka on ihana tavata uusia ihmisiä, kaipaa välillä sitä omaa rauhaa ja tilaansa. Aina ei jaksa, eikä pidäkään, olla sosiaalinen.


      • toinensamanlainen

        Ei mitään lisättävää ja tutulta kuulostaa :)


      • yks1tämmö1n3nv44n

        Osaiskin vaan ottaa ihan rennosti, mutta kun se tuntuu vaan olevan niin kauhea vaikeata. :/


      • toinensamanlainen

        Sitä herkkänä tuntee kaiken niin voimakkaasti, niin sen hyvän, kun pahankin.
        Auttaisko ajatus, ettei se toinen ollut sun arvoinen, jos leikki sun tunteilla, tarkoittamatta sen enempää.


      • yks1tämmö1n3nv44n

        Herkkis mikä herkkis, ei sille mitään voi. Yhtä tunteiden vuoristorataa joskus. Tai aina oikeestaan.

        Miks kaikkea toisaalta pitäs analysoida aina? Jos pitää jonkun seurasta, sillon tekee kaikkensa et näkee mahdollisimman usein. Vaikka sit oiskin pientä välimatkaa.


      • toinensamanlainen

        Tiedän, mitä on olla herkkä ja istua siellä samassa tunteiden vuoristoradassa melkein aina.

        Eihän kaikkea tarvitse analysoida ja jokainen tekee asiat niinkun omalla kohdalla parhaaksi näkee.
        Anna aikaa itselles.


      • yks1tämmö1n3nv44n

        Niinpä! Oma on menetyksensä. Toivottavasti jonain päivänä sen tajuaa.


    • Ihanjusttänäänvaan

      Liian suuret odotukset ?

    • peliteorioita

      Mulla on samanlaiset tunnelmat. Olen miettinyt, olenko tosiaan odottanut liikoja ja voi olla, että olenkin tavallaan. Mutta onko se liian suurta odotusta, jos ensin odottaa signaalia ja saakin sellaisia, mutta sitten kun lopulta itse murtautuu kuorestaan, niin ei enää kelpaakaan. Miksi vastaan tulee vain pelureita ja miksei niitä osaa tunnistaa etukäteen? Onko vika minussa ja miten vian voi korjata?

      • korppuli

        Mäkin haluisin tietää mistä playerit tunnistaa. Itellä on tullu oikeen kammo ettei vaan taas ihastui semmoseen.


      • aivottomia
        korppuli kirjoitti:

        Mäkin haluisin tietää mistä playerit tunnistaa. Itellä on tullu oikeen kammo ettei vaan taas ihastui semmoseen.

        Siitä ainakin tunnistaa, että jatkuvasti on suhteessa ja jatkuvasti varattuna, yhden tai useamman kanssa yhtäaikaa. Hetkeäkään ei ole yksin. Elämä pyörii pelkän seksin, päihteiden (useimmiten), lesbouden ja seurustelun ympärillä. Ihmissuhteet ja harrastukset (jos niitä edes on, useimmiten ei) valikoituu pelkän lesbouden perusteella. Eli päässä ei pyöri mikään muu kuin seksi, seksuaalisuus ja seurustelu. Aivot siis sijaitsee alapäässä kuten joillakin miehillä. Eivät kovin älykkäitä ihmisiä ole.


      • Justnyt

        Kantsisko vaan lentää ja lemmiskellä aina kun siltä tuntuu ?


      • huhtaasmitähuopaamista

        Kumpi pelaa? Signaalien kerääjä, vai hän joka niitä jakelee? Mieti vähän.
        Älkää säätäkö, toimikaa, kukaan ei teitä jaksa odottaa kuukausi tolkulla.
        Surkutelkaa vasta sitten, jos itkettävää oikeasti on. Pariutukaa keskenänne. Muutaman vuoden päästä kun olette tarpeeksi saaneet toisiltanne vihjeitä.


      • paistinkääntäjä

        Jaa, että suhdetoiminnassakin pitäisi siirtyä mikroaaltouunikulttuuriin. Mieluummin kypsyttelen miedolla lämmöllä ja annan tarvittaessa tekeytyäkin.


      • huhtaasmitähuopaamista

        Kypsytä, lämmitä oikein kunnolla ja ajan kanssa.
        Kysy sitten itseltäsi: Millainen nainen sinulle kelpaa? Mieti myös sitä kelpaako sinun kaltaisesi keittäjä/kokki kenellekään muulle kuin kaltaiselleen.


      • aivottomia kirjoitti:

        Siitä ainakin tunnistaa, että jatkuvasti on suhteessa ja jatkuvasti varattuna, yhden tai useamman kanssa yhtäaikaa. Hetkeäkään ei ole yksin. Elämä pyörii pelkän seksin, päihteiden (useimmiten), lesbouden ja seurustelun ympärillä. Ihmissuhteet ja harrastukset (jos niitä edes on, useimmiten ei) valikoituu pelkän lesbouden perusteella. Eli päässä ei pyöri mikään muu kuin seksi, seksuaalisuus ja seurustelu. Aivot siis sijaitsee alapäässä kuten joillakin miehillä. Eivät kovin älykkäitä ihmisiä ole.

        " Eli päässä ei pyöri mikään muu kuin seksi, seksuaalisuus ja seurustelu. Aivot siis sijaitsee alapäässä kuten joillakin miehillä. Eivät kovin älykkäitä ihmisiä ole."

        Mä olen aika pitkälle tuollainen, mutta en oo mikään peluri. Olo tuntuu tyhjältä ja ontolta ja elämä merkityksettömältä, jos en ole suhteessa. Olen pahasti läheisriippuvainen. Yleensä pystyn hukuttamaan sen johonkin järjestötoimintaan tms., mutta se on pelkkä korvike. Kun istun tähän tuoliin, olen yksin ja pelokas. Joka yö pelkään, joka aamuun herään pelokkaana. Tarvitsen parisuhteen luomaa turvaa. Se on vähän niin kuin olisi kodillinen pitkän kodittomuuden jälkeen.


      • aivottomia kirjoitti:

        Siitä ainakin tunnistaa, että jatkuvasti on suhteessa ja jatkuvasti varattuna, yhden tai useamman kanssa yhtäaikaa. Hetkeäkään ei ole yksin. Elämä pyörii pelkän seksin, päihteiden (useimmiten), lesbouden ja seurustelun ympärillä. Ihmissuhteet ja harrastukset (jos niitä edes on, useimmiten ei) valikoituu pelkän lesbouden perusteella. Eli päässä ei pyöri mikään muu kuin seksi, seksuaalisuus ja seurustelu. Aivot siis sijaitsee alapäässä kuten joillakin miehillä. Eivät kovin älykkäitä ihmisiä ole.

        Ja mitä tulee seksiin niin minä menetin kaikki ystäväni, työpaikkani ja kotini omoseksuaalisuuden takia ennen kuin koskaan edes olin koskenut toiseen hempukkaan. Hirveä miinussaldo heti alkuunsa. Jokainen rakastelu, jokainen suudelma vie minua lähemmäksi sitä tosiasiaa, että oikeasti tämä homoseksuaalisuus on ihanaa. Poistaa häpeää ja syyllisyyttä ja antaa itseluottamusta.


      • SyringaVulgaris

        Juuri noin. Minäkin tarvitsen toisen ihmisen, olkoonpa se läheisriippuvuutta tai mitä hyvänsä. En halua olla yksin enkä myöskään opetella olemaan yksin, mitä hyvää tarkoittavat ystävät yrittää tyrkyttää. Opetelkoon yksinoloa ken haluaa, minä en halua. Eli haku päällä, kunnes sopiva taas löytyy. Ja sitten katsotaan mihin asti ja kuinka pitkäksi aikaa päästään.


    • kuvitteletkoliikoja

      Tuota... Jos vain kuvittelet itsestäsi ja vetovoimastasi ns. liikoja. Ihastut itse ja toiveajattelu pistää sinun pääsi sekaisin ja kuvittelet kaikenlaista välillenne, vaikka oikeasti teidän välillä ei ole mitään ja oikeasti henkilö ei tunne sinuun minkäänlaista vetoa. Joskus se ihmismieli tekee sellaisia tepposia.

      • shithappened

        Tällä tavalla ihmisiä myös manipuloidaan. Mitäänhän ei voi näyttää toteen ja aina voi sanoa, että reppana on ihastuksissaan kuvitellut kaiken. Raukkamaista, mutta ei niiden takia kannata itseään hukata.


      • kuvitteletkoliikoja
        shithappened kirjoitti:

        Tällä tavalla ihmisiä myös manipuloidaan. Mitäänhän ei voi näyttää toteen ja aina voi sanoa, että reppana on ihastuksissaan kuvitellut kaiken. Raukkamaista, mutta ei niiden takia kannata itseään hukata.

        Tai sitten joskus käy oikeasti niin. Niin kuin minulle. Minun tuttava on ilmeisesti hyvin epätoivoisesti ihastunut/rakastunut minuun, itse en ole koskaan hänestä kiinnostunut, enkä koskaan osoittanut pienintäkään elettä, että olisin kiinnostunut tai hänellä olisi mitään mahiksia. Silti hän kuvittelee meistä kaikenlaista, kuvittelee, että olen hänestä kiinnostunut, vainoaa minua, kirjoittelee kaikenlaisia nettiin vain kerjätäkseen minulta huomiota. Olen vaihtanut puhelinnumeroni, jotta hän ei vaan soittaisi, hän on varmasti tulkinnut tuon niin, että en uskalla lähestyä, olen ujo ja olen hänestä kiinnostunut, vaikka oikeasti koko ihminen oksettaa minua totaalisesti. Hänelle ei millään mene perille, että en ole hänestä kiinnostunut, en edes kaverina.

        Tiedän myös tapauksia, joissa ihastunut osapuoli on kuvitellut normihymyn merkitsevän enemmän kuin onkaan. Kaikki eivät osaa erottaa normaalia perusystävällisyyttä jostain syvemmästä varsinkin silloin jos taustalla on jotain poikkeavaa käyttäytymistä ihmissuhteissa, kykenemättömyyttä luoda ihmissuhteita jne.


      • Hölmöt
        kuvitteletkoliikoja kirjoitti:

        Tai sitten joskus käy oikeasti niin. Niin kuin minulle. Minun tuttava on ilmeisesti hyvin epätoivoisesti ihastunut/rakastunut minuun, itse en ole koskaan hänestä kiinnostunut, enkä koskaan osoittanut pienintäkään elettä, että olisin kiinnostunut tai hänellä olisi mitään mahiksia. Silti hän kuvittelee meistä kaikenlaista, kuvittelee, että olen hänestä kiinnostunut, vainoaa minua, kirjoittelee kaikenlaisia nettiin vain kerjätäkseen minulta huomiota. Olen vaihtanut puhelinnumeroni, jotta hän ei vaan soittaisi, hän on varmasti tulkinnut tuon niin, että en uskalla lähestyä, olen ujo ja olen hänestä kiinnostunut, vaikka oikeasti koko ihminen oksettaa minua totaalisesti. Hänelle ei millään mene perille, että en ole hänestä kiinnostunut, en edes kaverina.

        Tiedän myös tapauksia, joissa ihastunut osapuoli on kuvitellut normihymyn merkitsevän enemmän kuin onkaan. Kaikki eivät osaa erottaa normaalia perusystävällisyyttä jostain syvemmästä varsinkin silloin jos taustalla on jotain poikkeavaa käyttäytymistä ihmissuhteissa, kykenemättömyyttä luoda ihmissuhteita jne.

        Eikö olisi sitten vaan helpompaa sanoa suoraan ettei kiinnosta.Se säästäisi aikaa ja vaivaa kummaltakin osapuolelta.


    • sama123

      Totesin tässä, että ehkä minua ei ole luotu parisuhdetta varten. Elämäni on mukavaa näinkin ja mieluusti tapaan uusia mukavia ihmisiä.

      En todellakaan ole playeri, en pyöritä useata naista samaan aikaan. Mutta nautin siitä, että saan jahdata ja valloittaa. Paras vain todeta tosiasiat ja olla edes kuvittelematta mitään parisuhde-kuvioita.

      Näin on hyvä ja näin olen tyytyväinen.

    • Sugarmama

      Ihan Ok jos sun valloitukset tajuaa että niitä jahdataan ja valloitetaan leikkikaluiksi.

    • gillis

      ei kannata suostua olemaan patja älä anna toiselle valtaa leikkiä tunteillasi lyö jarrua jos joku pyrkii pitää sua patjana

    • Kääntäenverraton

      Voin ihan häpeilemättä sanoa, että mua parempaa kumppania saa hakea. Aikani olin hyvä väärille ihmisille, mutta laitoin stopin, kun ei sitä kukaan muukaan mun puolesta tee. Minä myös aion vain nauttia kesästä. Laitan itseni etusijalle ja kohtelen itseäni niin hyvin kuin olen kohdellut muita.

    • gillis

      liian pienet on piirit kaikki tuntee toisten exät ja nykyiset tunne vuoristo rataa todellakin on noi piirit kuka pettää ja ketä katkeruus kateus mustasukkaisuun viha tunteet noisee pintaan .. senpä takia oon ollut varpaillani lesbo piirien suhteen hetero jos pettää kumppaniaan ei välttämättä jää kii mut jos lesbo säätää piireissä sen tietää sen jälkeen kaikki kuka puhuu kenestäkin pahaa seläntakana ei paljoo nappaa noi lesbo piirit ne jotka pahaa puhuu niillä taitaa olla tosi huono itsetunto ja traamalta ei koskaan välty piiri ihmiset sempä vuoksi en oo alkanut tuttavuutta keneenkään tekemään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe