Yksin yksin.

seer

Elikkä olen yksin ja mikä pahinta olen yksinäisyyteni kanssakin yksin. Kun kuljen lomamatkoilla ja katson muita matkailijoita niin kaikilla on joku seuralainen toisilla useampikin, ja se saa mieleni entistäkin surullisemmaksi. Mietin vaan että mikä AINOASTAAN minusta tekee niin pahan että kukaan ei halua kulkea kanssani. Ja huom! Kaikki vanhukset ja keski-ikäiset älkää vain alkako selitellä jotain sellaista että "et sinä ole ainoa minä olen myös yksinäinen", en halua verrata itseäni teihin. Muuten saatte kyllä kommentoida.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmassa on monia kaltaisiasi ihmisiä, jotka mielellään matkustelisivat kanssasi. Niitä on vain vaikea löytää.

      Itsekkin tahtoisin matkustella, mutta ei ole ketään kenen kanssa tehdä niin. Ketään ei kiinnosta samanlaiset paikat kuin minua kiinnostavat ja en tahdo lähteä hyvän päivän tutun matkaan.

    • näin_mennään

      Itse en käy matkoilla enkä juuri missään muuallakaan kun sinne pitäisi lähteä yksin tai sitten olen ns. "kolmaspyörä", käyn töissä, moikkaan muutamaa kaveria (kaverit suhteessa) ja sit loppu ajan olenkin himassa.

      • pieleen_meni_taas

        Sama juttu, mutta töissä en käy kun olen jo kauan ollut eläkeukko. Tylsiä päiviä. Kalja maistuisi ajankuluna ja tylsyyden poistajana, mutta ei sitäkään liikaa. Ruostuu tuo rautainen terveys kuitenkin...


    • yksinäinen23

      Mul o vähä niinku sama homma. mul oli enne pariki hyvää ystävää, mut sitte kun he saivat miesystävät ni mun seura ei enää kiinnostanu. Tänään kysyin kaikilt et lähettäs yhdes viettää iltaa mut ketään ei lähteny. Itku silmäs hyväksyin kohtaloni, ja jäin sohval kattoo telkkarii. Tätä o pidemmä aikaa jo jatkunu. Ketää ei enää kysy et lähdetäänks johonki vaa minä saan ol aina se ketä o vinkumas yhteist aikaa.

      • näin_mennään

        Juu tiedän tunteen, itse en enään edes viikonloppuja odota innolla, kun joutuu oleen yksin tai siis sillee että ei ole ketään joka siinä vieressä olis... Onneksi maanantaina pääsee töihin, heh enpä olis 3-6 vuotta sitten uskonut että sanon näin, mutta niin ne vaan ajat muuttuu ja mä en osaa muuttua niiden mukana.


      • Tossa tilanteessa vaan kannattaa tutustua uusiin ihmisiin. Kyl se siit lähtee ku löytyy samanhenkisiä ihmisiä :)


      • Juna.meni.jo.70

        Vaan missäs tutustut?
        Juottolat tylsiä paikkoja, inhottaa oikein. Tanssia en osaa. Ainut puhekaveri on kaupan kassa: "...kuittia...?" "ei kiitos". Kirjaston lehtisalissa vanhoja rumia ukkoja ja akkoja rengas sormessa. Lainausosastolla teinejä koulutehtävien kimpussa. Vanhainkodissa jo liian pitkällä loppusuoralla matkaajia. Kerrostalon portaissa puolet vastaantulevista tuntemattomia, toiselle puolelle tervehdys riittää ja heillä jo omat kuvionsa. Torilla liian kylmää istuskella yksinään. Kesällä uimarannalla parempi olla tunkeilematta ettei häirikkönä pidetä.


    • lonkero5

      siis haluat elääkin yksin mitään muuta mahdollisuutta ei ole koska ulkomailla aina löytyy juttukaveri kannattaa varmaan miettiä mikä on vialla jos seuraa ei löydy

      • Eino-ei-Leino

        ...lyö lyötyä minkä jaksat
        kerran sen takaisin maksat...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe