Onko kenenkään muun mielestä suomen huutokauppa

rtretretretr

keisari ällöttävä ja typerä ihminen?

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkääjä

      Ei ole.

      • karvareuhka

        luulen, että ainakin sen ex-muijan mielestä on


      • Pedanttiina

        Jos kyse on sukulaisestani, tiedän, ettei ole varaa syytellä.


    • sydämmistyny

      On. Se äijä kusettaa rahat oman maan ihmisiltä. Hirvee ukko.

      • TerveJärkiOhoi

        Elettävä heidänkin on - palkat ja kulut saatava katettua. Etpä sinä saa ruokaakaan lähikaupastasi sisäänostohinnalla. Eli kauppias kusettaa siis lähikaupassasikin?!


      • tuppinporukoissa

        varmaankin kokoomuslainen kun yrittäjä on ja ajaa Mersulla


    • kauppasekannattaa

      Mainio pari Helin kanssa! Juttujaan hauska kuunnella.

      Kauppiaan on tarkoitus saada ostettua mahdollisimman halvalla ja myydä tavarat sitten kalliimmalla. Sama pätee jokaiseen kaupan alalla toimivaan

      Jos ei hinta miellytä, ei huutokauppakeisarille ole pakko myydä. Onhan tuo monta kertaa nähty, että on lähtenyt pois ostamatta mitään.
      Monesti myyjällä on tarve saada "romppeistaan" jotakin hintaa ja saada tarpeettomia tavaroita helposti pois nurkista. Monella myyjällä on näkynyt olevan roinaa niin paljon, että ei kunnolla itse sekaan sovi.
      Huutokauppapäivänä taas ostajat määräävät hinnan, ei huutokauppakeisari.

      • KovvooHommoo

        Voittoa saatava, ei muuten saa palkkaa ja kiinteitä kuluja poies. Noilla tuotoilla ei kukaan rikastu. Tekee keikkaa lisätulojen takia.


      • Yxinkertanen

        Juu, käy puhujamatkalla, mutta on vain yksi puhuja sarasvoiden, bjurströmien, hakaloiden ym. rinnalla. Jotenkin vaikuttaa ihan kansanmieheltä, mutta ei mitenkään kouluja käyneeltä. Yhden jakson jaksoin naapurin mieliksi katsoa, mutta en toista. En tiedä, että mikä mättää puolin ja toisin. Nyt tietysti pitää takoa kun rauta on kuumaa, ensi vuonna telkkarissa voi olla joku laihempi tai kauniimpi tekemässä kauppaa. "Ostan romua, myyn antiikkia" on vanha vitsi.


    • Pedanttiina

      Ei ole mutta tämän keskustelun aloittaja itse on.

      • Inhimillisyys

        Aloittaja on, totta!


      • rtretretretr

        Jaahas ja millähän perusteella? Ei ainakaan teittä tuo järki pahasti pakota:(.


      • KoulunPenkilleMars

        "Teittä" - mikä se on? :-D


      • rtretretretr
        KoulunPenkilleMars kirjoitti:

        "Teittä" - mikä se on? :-D

        Se on kirjoitusvirhe joka tuli tehtyä kaikessa kiireessä. Enköhän minä ole jo kouluuni käynyt. Jännää että kiinnitätä yhteen kirjoitusvirheeseen noin paljoan huomiota? Onko tylsää?


      • Pedanttiina

        Aloittaja heittää vain perustelemattoman mielipiteensä ja odottaa, että kaikki olisivat samaa mieltä. Hah hah!

        Huutokauppapariskunta on mielestäni mukava, huumoritajuinen ja esiintyy televisiossa luontevasti. Täytyy vielä joskus lähteä ukon kanssa huutokauppaan Hirvaskankaalle. Rähmäpullat odottavat! Terveisiä Akille, Helille ja Markulle!


    • mitäihmettäh

      En tunne tapausta, mutta itse ihmettelin pariskunnan ikätietoja.
      Noin nuoria, ja näyttävät ikäistään huomattavasti vanhemmilta! Tuossa iässä ollaan kuin semi-dementoituneet Heikki&Kaija...Hohhoijaa ja kansamme koko kuva..

      • KivaOhjelma

        Mitä ihmeen väliä sillä on?!?
        Ei ole missi/mister-ohjelma...
        Mukavan oloinen pariskunta.


      • mahottomanmahtavaa
        KivaOhjelma kirjoitti:

        Mitä ihmeen väliä sillä on?!?
        Ei ole missi/mister-ohjelma...
        Mukavan oloinen pariskunta.

        Mielipiteensä kullakin. Itse en haluaisi heitä lähipiiriini, minulla on eri käsitys "mukavuudesta". Minun mielestäni he ovat ennalta-arvattavia ja tylsiä. Mielipiteiltään ja tekemisiltään. Olen aikoinani kestänyt samankaltaisia ihmisiä, koska sain palkkaa siitä.

        Mutta samankaltaiset viihtyvät keskenään, näinhän se on, enkä missään nimessä haluaisi riistää yleisöltä mahdollisuutta tähän medianautintoon. Kukin tavallaan, ja kukin tykkää mistä tykkää.


      • TerapiaPalsta

        Oletpa ruma mieleltäsi :-(
        Naamasi on aasinvituralla.


      • Kaarina_Suonsilmä
        TerapiaPalsta kirjoitti:

        Oletpa ruma mieleltäsi :-(
        Naamasi on aasinvituralla.

        Sanoitpa itse kauniisti sinulle vieraasta ihmisestä.


      • Qummis
        mahottomanmahtavaa kirjoitti:

        Mielipiteensä kullakin. Itse en haluaisi heitä lähipiiriini, minulla on eri käsitys "mukavuudesta". Minun mielestäni he ovat ennalta-arvattavia ja tylsiä. Mielipiteiltään ja tekemisiltään. Olen aikoinani kestänyt samankaltaisia ihmisiä, koska sain palkkaa siitä.

        Mutta samankaltaiset viihtyvät keskenään, näinhän se on, enkä missään nimessä haluaisi riistää yleisöltä mahdollisuutta tähän medianautintoon. Kukin tavallaan, ja kukin tykkää mistä tykkää.

        Kyllä Wenzel Hagelstam on kaikkien antiikki, ja huutokauppa ohjelmien kruunamaton kuningas. Tietoa on charmia on, ei ole puheensa "tolokutonta" höpinätä. Tosin hän ilm. on jo jäänyt ohjelmista eläkkeelle:)


      • Qummis kirjoitti:

        Kyllä Wenzel Hagelstam on kaikkien antiikki, ja huutokauppa ohjelmien kruunamaton kuningas. Tietoa on charmia on, ei ole puheensa "tolokutonta" höpinätä. Tosin hän ilm. on jo jäänyt ohjelmista eläkkeelle:)

        Mä tykkäsin Wenzelistä ja Antiikkia, antiikkia oli aivan mahtava ohjelma silloin kun Wenzel siinä oli arvioitsemassa. Aivan huipputyyppi ja niin luonteva ja hyvä esiintymään ja voihan jestas sitä ammattitaitoa.

        Täytyy kuitenkin huomioida, että noissa ohjelmissa (Antiikkia, antiikkia ja Huutokauppakeisari) on kaksi aivan eri formaattia. Wenzel arvioi oikeeta sellaista antiikkia, mitä ei välttämäti löydy joka torpasta, kun taas huutokauppakeisarilla on sellaista rompetta, mitä löytyy vähän joka huushollin nurkasta.

        Molemmilla on omat katsojakuntansa/tilauksensa kansan keskuudessa.


    • uhaatata

      Se ukko voisi olla jopa ihmisen näkönen kun laihdutais 50 kiloa. sen naamakin pienenis puolella.

      • papillonsiellä

        komeet tatskat on kyllä molemmilla, osoittaa erinomasta tyylitajua. Markullakin on varmaan, mutta on piilossa jossain.


      • SontaSuut

        Voi näitä tyhjiä elämiä, kun täytyy täällä käydä itseä terapoimassa, tuntuu ehkä hetken paremmalta?


      • Saippuaa_kitusiisi
        SontaSuut kirjoitti:

        Voi näitä tyhjiä elämiä, kun täytyy täällä käydä itseä terapoimassa, tuntuu ehkä hetken paremmalta?

        No tuntuiko?


    • Jälkeenjääneitä

      On se kamala. Samoin ruma muijansa ja se mukana häärivä heinähattu.

      • HankiHoitoa

        Jälkeenjääneitä tasan yksi: sinä. Ulosantisi kertoo moukkuudesta.


      • Jälkeenjääneitä

        En silti terrorisoi kansaa kuin tämä käsittämättömiä mökeltävä pösilökolmikko.


      • ItseApua

        Tarkista sana "terrori" sanakirjasta/wikistä... Kaukosäädin keksitty.


      • Jälkeenjääneitä

        Kaukosäädin ei ole aina käsillä kun tämä ölinäporukka pomppaa ruutuun jollakin mainoskatkolla. Itse ohjelmaa vältän visusti.


      • KasvaAikuiseksi

        Osta nojatuolikotelo sille kaukolle niin kun muutkin ihmiset, äläkä valita täällä!


      • Turvonneet_siat
        KasvaAikuiseksi kirjoitti:

        Osta nojatuolikotelo sille kaukolle niin kun muutkin ihmiset, äläkä valita täällä!

        röh, röh


    • realleksdeesoosep

      On. Vastenmielinen juntti päällepäsmäri.

      • PistäParemmax

        Naapurikateutta, voevoe...


    • läskiälotinaa

      Vastenmielinen kiskuri se äijä on. Menivät yhessä jaksossa sellasen ihanan papan luo. Tää läski sanoi, että olis voinu maksaa niistä tavaroista 200 mutta kehtas tarjota vaan 60. Onneksi se pappa sai nyhdettyä siltä edes vähän enemmän. En ikinä tekis kauppaa tollasen kiskurin kanssa.

      Mutta on hauska seurata kuinka Akin ja Helin perceet leviää ja maha kasvaa niitä rillimakkaroita vedellessä.

      • Turvonneet_siat

        Junttikansa on saanut näköisensä ja tasoisensa idolit. Voivat sitten röhkiä porukalla.


      • Jepander

        Se äijä on kuin Putte Possu. Helin "tyylikkyydestä" en nyt virka mitään. Camp-huumoria meille taviksille, junteille sopiva tosi-tv. Kun on yhden jakson nähnyt, on nähnyt kaikki, luulisin.


      • OnSullaMurheet

        Sohvavalittaja olet, mene töihin?


      • Turvonneet_siat
        OnSullaMurheet kirjoitti:

        Sohvavalittaja olet, mene töihin?

        röh, röh


    • HyväOhjelmaOn

      Miellyttävä yrittäjäperhe.

    • 0312

      Ihan mukaa ja tavallinen pariskunta he ovat. Taas näkee, että kateus paistaa selkeästi läpi. Ikävää, mutta tämä oli odotettavissa.

      • Vanha_virsi

        Kateus mistä?


      • OHMYGÖD

        Öö ja mikähän kateus? :D. Eihän se Ari osaa sanoa kuin ihan samat asiat joka jaksossa!! Taitaa olla älykkyys jonkun kymmenen vuotiaan tasolla kyseisellä spedellä.


    • ayndorth

      hyvä ohjelma ja keisariki on lupsakka mies.

    • kivojaihmisä

      Todella mukavia ja leppoisan oloisia ihmisiä, oikein terveellistä nähdä välillä tällaisia ihmisiä tv:ssä, on kuin raitis tuulahdus kunnon kansalaisista, kaikkien tekorinta/feikki/hienosto ämmien jälkeen,näitähän on mm. Kaisa kiinteistömyyjä, jne. Viidakon pissikset, jne.
      Mitä tulee sitten tavaroiden hintoihin, joita he pyrkivät ostamaan halvemmalla, ajatelkaa että he itse ottavat sen riskin, että kukaan kiinnostunut ei tulekaan huutokauppaan juuri silloin kun ne hudetaan, ja ne menee 5 eurolla! Siihen bensat päälle, ja sen 100 egee ne kuitenkin antaa sille joka ne möi! Aika moista riskinottoa. Joskus tulee voittoa, mutta esim. tuossa remun tapauksessa vain tappiota, siihen vielä ettei mitään tuntipalkkaakaan saanut turhasta ajelusta. Tilojen vuokrat päälle,niin ei kannata! jos luulet että se on vaivatonta saada tavara myytyä itse vaikka netissä. niin suosittelen, kokeilemaan! Istut tuntitolkulla netissä, ja maksat postikulut jos joku sattuisi ostamaan, tai voi olla vieläpä huijari!
      Menestystä Huutokauppakeisarille ja puolisolleen! Tykkään!

    • romujavaan

      niin ja itse olisin heittänyt sen vanhan kumaran papparaisen rojut roskikseen, ei kukaan maksa nykyaikana tommosista rojuista penniäkään. Ihan yläkanttiin oli hinnoitellut ne. Oli ihan ihme että joku kiinnostunut sattui ostamaan ne museo kamat.en ois itse ottanut ilmaiseksikaan ,kun kierrätyskeskus veloittaa jos tuo heille roskalavoille.

    • ghxgfhxcbcvb

      On se aika läski ja tyhmä ukko

      • voihanvintura

        En näe mitään läskiä ja tyhmää ukkoa. Mukava pariskunta. Ei mitään pahaa sanottavaa ole heistä. Yrittäjän elämä ei ole helppoa tässä maassa. Tsemppiä heille! Toivottavasti jätätte idioottien kommentit lukematta koska ne kertovat vain niiden kirjoittajasta.


      • ghxgfhxcbcvb
        voihanvintura kirjoitti:

        En näe mitään läskiä ja tyhmää ukkoa. Mukava pariskunta. Ei mitään pahaa sanottavaa ole heistä. Yrittäjän elämä ei ole helppoa tässä maassa. Tsemppiä heille! Toivottavasti jätätte idioottien kommentit lukematta koska ne kertovat vain niiden kirjoittajasta.

        Eivät kerro vaan tyhmästä ja läskistä ukosta joka kutsuu itseään suomen huutokauppa keisariksi. Taidat itse olla aikamoinen idiootti..


    • huutakee

      Miksi kansa ei laita arvoesineitään myyntiin ns. prosenttikaupalla? Suoralla kaupalla keisari ei maksa esineistä juuri mitään, mutta prosenttimyynnillä asiakas saisi parhaan hinnan.

      • Huutokauppakeisari kantaa vastuun, meni sitten syveen tai saveen.

        Mietipä tilannetta vaikka tältä kantilta: Huutokauppakeisari menee johonkin taloon ja ostaa tavaran sillä hinnalla, millä se lähtee. Vaikka pyytäjä olisi halunnut tavarasta 500 €uroa, mutta saakin vaan 200 €oroa, niin hän on saattanut silloin tehdä hyvät kaupat. Jos tavara menee kaupaksi huutokaupassa 100 €urolla, niin olisiko mielestäsi prosenttikauppa ollut hyvä vaihtoehto? Huutokauppakeisarihan tuossa ottaa takkiinsa. Jos vaikka tämä myyjä olisi laittanut prosenttikaupalla tavaran myyntiin, niin olisi vielä huonommin mennyt. Huutokauppakeisari olisi ottanut provikat päältä ja tämä myyjä olisi saanut jotain 80-90 €uroa. Mieti, kummassa tavassa myyjä voitti?

        Jos tollaseen paikkaan laittaa tavaraa prosenttipyynnillä huutoon, niin siinä ratkaisee paljon se, että mitä huutajat tulevat hakemaan. Löytyykö juuri sellaista huutajaa, joka haluaa juuri tämän ja tämän hilavitkuttimen pölyttymään kotiinsa? Lisäksi varmasti paljon vaikuttaa ns. houkuttelevat esineet. Jos huutokaupassa on jotain sellaista, mikä houkuttelee myös kauempaa huutajia tulemaan paikalle, niin silloin myös ostajaehdokkaita on runsaammin tarjolla ja silloin saattaa mennä jotain sellaistakin hyvällä hinnalla, mikä muuten menisi "tappiolla".


    • Pieru-Joe

      Selvästi hintti!

    • klaffipiironki

      En koskaan ole huutokauppakeisarin ohjelmia katsonut juuri ukon ällöttävän junttimaisuuden ja keikistelevän eukkonsa vuoksi.
      Jo pelkät ohjelman mainokset saavat kääntämään kanavan oitis.

      • Pedanttiina

        Keikistelevä? Keikistelijät ja rivot riisuutujat löytyvät toisista "vähemmän junteista" formaateista, kuten Martina & rantapyllistäjät, Viidakon tähteet ja BB-tönö.


      • HeiHalootta
        Pedanttiina kirjoitti:

        Keikistelevä? Keikistelijät ja rivot riisuutujat löytyvät toisista "vähemmän junteista" formaateista, kuten Martina & rantapyllistäjät, Viidakon tähteet ja BB-tönö.

        Kyllä tuo huutokauppa keisari on suomen redneck parhaimmistoa vai onko se pahimmistoa?


      • Pedanttiina

        Minä ainakin käsitän punaniskaksi, jos Suomessa nyt sellaisia onkaan, yksinkertaisen, sosiaalisesti kyvyttömän alkoholisoituneen juntin, jollaisia huutokauppaohjelmassa ei nähdä. Huutokauppa-aikaan he ovat jo juomassa.


      • Deliverance
        HeiHalootta kirjoitti:

        Kyllä tuo huutokauppa keisari on suomen redneck parhaimmistoa vai onko se pahimmistoa?

        Vain banjo puuttuu.


    • keisarifani

      Huippuohjelma.

    • HyiSaakutti

      Entäs se niiden aikapoikamies korjaaja tollo?

      • sisäsiittoiset

        Tulee ihan se Kepun lahkolaishihhuli mieleen. Kumpikin yrittää punnertaa ajatuksen tynkää alahuuli lerpallaan.


      • huorranäpärä

        Siitä ajatus, mistä puute. Sulle nyt kelpaa ihan mikä tynkä tahansa, kun itselläs ei ole mitään.


      • Turvonneet_siat
        huorranäpärä kirjoitti:

        Siitä ajatus, mistä puute. Sulle nyt kelpaa ihan mikä tynkä tahansa, kun itselläs ei ole mitään.

        röh, röh


    • NaurettavaPelleSeOn

      Taitaa Akilla olla isommat tissit kuin vaimollansa?

      • Kaikille_kauhua

        Onneksi ei ole alaston huutokauppakeisari.


      • pcmpcmpcmsdc

        Tyhmyyttä, tekotissejä ja tirkistelyä tarjoaa salarakas-nakumalli Martinan laatuohjelma.


      • jos_pervo_oot

        Puristele sinäkin huutokauppiaan tissejä.


    • tyykää

      Hän on just hauska, mutta emäntä on vielä hauskempi, vaikka naisvinkkelistä ohjelmia seurannut ja sitten se apurihan on ihan vallottava tyyppi.

    • Hhahahahahaha

      iso ruma ällötys pienellä aivolla..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2599
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      207
      2353
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2272
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      179
      1771
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe