Voisiko joku nettinikkari kertoa mikä ohjelma tuo Iobitin systeeminhallintaohjelma on tai siis oikeastaan mistä se on tullut? Mielestäni en ole mitään tuollaista lataillut ja luulen, että se estää McAfee-viruksentorjuntaohjelman toiminnan. Osaisiko joku neuvoa?
IObit Advanced SystemCare estää viruksentorjunnan?
1
90
Vastaukset
- Onnittelu_valinnoistasi
Juu, käyttäkää ihmeessä iobitin paskoja ohjelmia, kuten advanced-systemcare, samalla saat heittää hyvästit kaikelle yksityisyydelle, ja jopa mozillan kirjainmerkeille.
Tämä iobit paska muuttaa salaa kaikkia koneen asetuksia, kuten vaikka windows updaten pistää salaa päälle, vaikka on tarkoituksella ollut pois käytöstä, ettei win 10 paskaa tule koneelle, ja tekipähän kyllä kaikkea muutakin "jännää" taustalla. Päälle 300 tärkeää kirjainmerkkiä katosi iobitin päivityksen jälkeen kuin pieru saharaan.
Samantein lähti iobitille sellanen maili lontoon murteella, että tietävät miltä tuntui pitää tuota paska ohjelmaa koneellani, ja mitä vahinkoja se todellisuudessa aiheutti. Samantein lähti kyllä tuo paska minun koneeltani lopullisesti, vaan jätti senkin jälkeen pieniä "ylläreitä" koneelle, eikä kaikki toimi vieläkään, kuten olen tarkoittanut ennen tuon paskan päästämistä koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857385- 965364
- 2474453
- 444425
- 623207
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412154
- 372151