Onko tämä uusi ilmaiskanava Frii:n kanssa ollut ongelmia?
Frii Kanava
25
124
Vastaukset
- singaali
Ei näy,laitetaanko edes Ilosjoelta sinkkua.Epäilen vaan.
- uussavuton
Mene töihin
- 12-53
Katteleppa kelloo vitun sossu. Osta tv niin tiedät mitä puhutaan.
- singaali
12-53 kirjoitti:
Katteleppa kelloo vitun sossu. Osta tv niin tiedät mitä puhutaan.
uskomatonta mutta tottako,luehan tuo kommenttiisi ja mietihän vähän,mitä krjoititkaan
- kohtakaikki
Kuijun kautta näkkyy!
- Monolähetys
Ei näy kymppi eikä frii
- einäymittää
Entäs tv5 ja Jim?
- Surkeatarjonta
Tämä Frii tuli tv5:n tilalle Pihtiputaan mastossa, mutta ei näy kuitenkaan. Haapaveden mastossa parempi tarjonta.
- Rabotanjet
Mikä on perinteinen kompassisuuntima asteina p.salmen keskustasta h.veden mastolle? Jospa puttaalta sinne kääntäisi, ei digitan sivuilta suuntimat aukene mulle.
- Peilaileekomeitoimi
Kokeilemallahan se selviää. Älä tipu katolta kuitenkaan. :-)
- tennari
Rabotanjet kirjoitti:
Mikä on perinteinen kompassisuuntima asteina p.salmen keskustasta h.veden mastolle? Jospa puttaalta sinne kääntäisi, ei digitan sivuilta suuntimat aukene mulle.
Haeppas veken konneesta kunnon antenni että hoopoveeltä saisit omat vaaliehokkaat näkyviin...
- HULU
EI NÄY FRII,TV5 EIKÄ TV6. EI TARTTE ENÄÄ SEURATA OLYMPIALAISIA TÄÄLLÄ REISJÄRVEN TIEN VARRESSA.
- joopaskajoo
- pökiö
Töihin siitä juuttaan pökiöt,vai ei näy frii kanava on siinä huolen aihe pökiöillä!!Job"kyläleee lähtee bussi laiturillta 2 joka vie tiedät heinäpellolle töihin muistakaa kusenpolttama tulipuku pukea päälle!!
- Tollopökiö
Onko kaikki lepakot tapulissa?? Mene itse töihin ja jätä nämä sivut rauhaan.
- läjäpaskaa
Tollopökiö kirjoitti:
Onko kaikki lepakot tapulissa?? Mene itse töihin ja jätä nämä sivut rauhaan.
Haista sinä kukkanen jonka lehmä eilen söi
- läjäpaskaa
läjäpaskaa kirjoitti:
Haista sinä kukkanen jonka lehmä eilen söi
Kaikki ruskea ei ole syötäväksi tarkoitettu edes pääsiäisenä.
- josef
Juuttaan maan temari pökilö, haalinu kaikki työt itelleen ja meinaa vielä viiä sirkus huvitkin.
- persreikä
josef kirjoitti:
Juuttaan maan temari pökilö, haalinu kaikki työt itelleen ja meinaa vielä viiä sirkus huvitkin.
Niin just!
- Pääpii
Pökiö, ei ole heinän teko aika. Onko vuodenajat sekaisin????
- taas
mulla pääsi tuhnu.
- ihmeittenaikaa
käännä hoopoveelle jo alkaa näkyyn
- friidom
Ei saa hoopoveeltä minkäänlaista singnaalia. Friistä ei näy muutaku ohjelmatiiot puttaalta.
- nojoon
vahvistinta kehiin
- ruutuja
No nyt on uus antteeni, vahvistin, kaapeli ja 10m putkee nii rupes Ruutu kanava näkymään, paljon pieniä ruutuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863