Pk-seudun paljon puhuttu miitti tulee taas

Sishel

Taannoin miittasimme, muistaakseni 7.2. palstalaisten kanssa. Miitti sovittiin tuolloin aiheessa "Missä yksinäiset bi/lesbot voisivat kohdata toisiaan". Meitä oli tuolloin paikalla ihan mukavasti, mutta paljon ulkopuolelle jäi myös ihmisiä jotka eivät ehtineet tuohon kyseiseen miittiin mutta haluaisivat kuitenkin tavata uusia ihmisiä. Teimme tätä varten oman facebook ryhmän, jossa sovimme jatkosta.

Uusi miittipäivä on siis 9.5 kello 14:00 Kolmen sepän patsailla.

Nähdään siis siellä ja mukavaa kevään odotusta kaikille!

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sishel

      Nosto

      • koulutusvideot


    • llalaaa

      Minkä ikäistä porukkaa oli suunnilleen ja nyt tulossa? Esim. parikymppisiä, kolmekymppisiä vai nelikymppisiä? Perheellisiä myöhäisheränneitä vai kaupunkisinkkuja tms.? Voiko tulla jos etsii vain kavereita, ei parisuhdetta? Hyvää kevättä!

      • Sishel

        Uskoisin, että ihan vaan kaverimielelläkin voipi tulla. :) Viimeksi olin nuorin miitissä, 25-vuotias. Sinkkuja tietääkseni olimme kaikki. :)


      • 22030

        Voit tulla ihan sellaisena kuin olet, ei väliä mitä etsit, kunhan vietetään mukava päivä ja tutustutaan toisiimme! Rohkeasti mukaan vaan :)


      • Lallaaa

        Kiitos vastauksista! Katson, pääsenkö mukaan. Kavereita kaipaan ja mielellään vähän samanlaisesta elämäntilanteesta eli sellaisesta, missä ei hirveästi omaa identiteettiä etsiskellä tai kaapinovia enää availla vaan eletään aikuista ja tasapainoista elämää. Ehkä vois tulla ja katsoa, jos sellaisia tyyppejä olis mukana.


    • Sishel

      Tervetuloa vaan! :)

    • nuorimutta

      ihanaa, tuun mielelläni!

    • Sishel

      Jee lisää vaan jengiä! :)

    • Sishel

      Nosto. :)

    • jos, pidätte kesällä niin voisinkin tulla :) teen vuoro työtä ^^ mut sit on lomaa 8)

      • teen minä vuoro työtä


      • kuka on vuoro työssä


      • ok jos keksin jotain niin laitan
        videon teille


    • kylllhä

      Hei Sanzu voishan vaikka prideissakin 27.6. miitata sitten kesämmällä vai mitä?

      • Samaa mieltä. Kun olen vähän kauempaa, niin en viitsi tulla Hesaan pelkän yhden miitin takia. Kaikki tuntevat, toisaalta, mut kuitenkin, jotkut jopa paremmin kuin mä itse.


      • Joo mää mielelläni tulisinkin silloin tarvii vaan kattoa työvuoroja vielä miten saisi sovittua. Hesan pride olisi muutenkin hienoa kokea. Mul on sama homma, että en asu pk seudulla ^^ Tai siis täältä on hyvän matkaa ^^


    • pang

      Moi! Mä voisin tulla paikalle, mutta...
      On sellainen ajatus, että tää suolmi24 on joku maailman noloin paikka hakea sosiaalisia kontakteja. Ja kuten monista palstan kirjoituksista huomaa, puolet jengistä on aggressiivisia tai muuten vain pimeitä. Onko kaikki fiksut ihmiset muualla?

      Ei siinä uusien ihmisten tapaamisessa mitään, pidän miittailusta, vaikka vähän hiljainen saatan ollakin.

      Mitä muuten ajattelitte tehdä sen jälkeen kun olette kokoontuneet kolmen alastoman uroon seuraan?

      • Sishel

        Pang, olisi kiva saada sinutkin mukaan. :) Minusta ei ole ollenkaan noloa tavata uusia ihmisiä, vaikka nyt sitten tätä kautta. Suurinosa täällä liikkuvista ihmisistä kuitenkin lähinnä lueskelee viestejä juuri itse mitään kirjoittamatta (kuten allekirjoittanut). Hyvin pieni osa on sitten ne jotka kirjoittelee ja vielä pienempi ne, jotka kirjoittelee urpoja. :) Näin uskoisin. Enkä usko, että tällaiset hyvän mielen miitit jaksavat niitä urpoja kiinnostaakkaan. Mieluummin nysväävät omissa kotinurkissaan ja purkavat pahaa oloaan täällä netissä tarvitsematta koskaan oikeasti kohdata maailmaa. Viimekerralla oli ainakin ihan järkevää porukkaa mukana. :)


      • Lallaa

        Pang, mulla kieltämättä vähän sama varaus tulemiseen. Lesbous ei vielä yksinään ole tarpeeksi yhdistävä tekijä, pitää olla muutakin. En näe itseäni kuuntelemassa kovin pitkään teinijuttuja, enkä toisaalta vanhempien naisten heräsin lesbouteen, on mies ja lapsia - juttuja, enkä tosiaan halua joutua palstan agressiivisien tyyppien ympäröimäksi :D. Toisaalta mitään ei saa ellei kokeile ja voihan sitä jollain verukkeella lähteä pois, jos ihan erityyppisiä ihmisiä paikalla. Emmätiedä..


      • varauksellasuhtaudun

        Mielestäni teinijutuissa ei ole mitään pahaa ja vanhempien (miksei nuorempien) juttuja heräämisestä kuuntelen vielä mielelläni, mutta aggressiivisia, vihamielisiä, katkeria, kostonhimoisia ja kateellisia lesboja en oikein halua tavata=)


      • pang
        Lallaa kirjoitti:

        Pang, mulla kieltämättä vähän sama varaus tulemiseen. Lesbous ei vielä yksinään ole tarpeeksi yhdistävä tekijä, pitää olla muutakin. En näe itseäni kuuntelemassa kovin pitkään teinijuttuja, enkä toisaalta vanhempien naisten heräsin lesbouteen, on mies ja lapsia - juttuja, enkä tosiaan halua joutua palstan agressiivisien tyyppien ympäröimäksi :D. Toisaalta mitään ei saa ellei kokeile ja voihan sitä jollain verukkeella lähteä pois, jos ihan erityyppisiä ihmisiä paikalla. Emmätiedä..

        No, harkitsetko vielä? Mä en ole enää teini enkä myöhään herännyt, vaikken nyt minään uhkana näitä tyyppejä näekään. Kunhan ihminen ei harrasta ongelmien keräilyä ja on mielellään älykäs niin en näe syytä ettenkö olisi innokas tapaamaan :) Niin, itse siis mietin vielä.. Moniko on tulossa?


      • pang kirjoitti:

        No, harkitsetko vielä? Mä en ole enää teini enkä myöhään herännyt, vaikken nyt minään uhkana näitä tyyppejä näekään. Kunhan ihminen ei harrasta ongelmien keräilyä ja on mielellään älykäs niin en näe syytä ettenkö olisi innokas tapaamaan :) Niin, itse siis mietin vielä.. Moniko on tulossa?

        Mene ihmeessä! Minä harrastan ongelmien keräilyä, enkä ole tulossa, mutta mahdollisesti Pride-viikolla olisin, niin säästyt minun tapaamiseltani.


      • Sishel
        pang kirjoitti:

        No, harkitsetko vielä? Mä en ole enää teini enkä myöhään herännyt, vaikken nyt minään uhkana näitä tyyppejä näekään. Kunhan ihminen ei harrasta ongelmien keräilyä ja on mielellään älykäs niin en näe syytä ettenkö olisi innokas tapaamaan :) Niin, itse siis mietin vielä.. Moniko on tulossa?

        No Bang, miksikäs ei? ;) Rohkeasti nyt vaan mukaan!


    • Komeaollapitää

      Luulenpa että maan tyylikkäimmät lesbot lähtevät miittiin . Sutturat jää kotiin kun niillä on se toinen suttura jonka kanssa ne vihaa kaikkea : ) ennen kaikkea liikkumista ulkona .

    • Byyyyääääähhh
    • 20015

      Jos vaan saan vaihdettuu työvuoron niin yritän päästä paikalle oon reilu parikymppinen. Pride olis joo kiva päästä kokemaan porukalla :)

    • pk seudun taivas kanava

      • pk seudun asijat p******p


      • samuli12 kirjoitti:

        pk seudun asijat p******p

        koulutus
        palaverit


    • mun vuoro työ alkaa -mo

    • vai niin jos on sen pk juttu niin anna olla

    • pk on paikka kunta

      • Pohjois-Karjala


    • pirkko_

      Kiinnostaisi tuo tapaaminen ja tutustuminen uusiin ihmisiin. Ois kiva jos vaikka Prideillä olis sitten seuraa kenen kanssa mennä juttuihin. Mutta uskaltaiskohan tuonne tulla vähän (ehkä alkuun) hiljaisempi / ujompi ihminen. En ole nuorimmasta päästä, mutta en vielä keski-ikäinenkään. Hieno että tällaista järjestetään, eikä kaikki jää pelkästään puheen asteelle. :)

      • Verbitönnä

        Rohkeesti vaan mukaan.
        Viimeks oli ainakin kaikki jonkinverran ujoja aluks, joten et erotu joukosta.
        Mutta lystii oli ja montatuntia vierähti.
        Ikähaitarikin tais olla 30vuotta. Nuorimmasta vanhimpaan tai vastoinpäin.


      • fen

        Täällä toinen semiujo joka harkitsee että uskaltaisko lähteä. Et sä haluis nähdä vaikka vähän ennen ja sit mentäis yhdessä tuonne? Tuntuis vähemmän pelottavalta :D tavata ensin yks ihminen eikö kaikkia heti. :)


      • Verbitönnä

        Sopii...oisko sulla @ osoitetta...en kerkee nyt väsään semmost..


      • fen

        pirkkoa mä varsinaisesti tarkoitin jos häntäkin vähän jännää. :) Ajattelin sellaista kaks kärpästä yhdellä iskulla-tyyppistä ratkaisua. :D Mut sinäänsä seura kuin seura kelpaa, mut tarttee askarella joku sähköpostiosoite kun ei tänne viitti laittaa omaa. :)


      • fen
        fen kirjoitti:

        pirkkoa mä varsinaisesti tarkoitin jos häntäkin vähän jännää. :) Ajattelin sellaista kaks kärpästä yhdellä iskulla-tyyppistä ratkaisua. :D Mut sinäänsä seura kuin seura kelpaa, mut tarttee askarella joku sähköpostiosoite kun ei tänne viitti laittaa omaa. :)

        [email protected]


    • Sishel

      Rohkeasti mukaan vaan! :)

    • Verbitön

      Olipas kiva miittailla =:).KIITOS . Uusia immeisiä tuli reippaasti mukaan.
      Ei yhtäkään tappelua saatu aikaseks. Joku "meediokin" poikkes loppuyöstä meitin pöydässä ja sanoi, että onpas harmooninen ilmapiiri ja ettei aisti mitään jännitteitä porukassa.

    • Sishel

      Joo kiitos tosiaan kaikille miittaajille. :) Nastaa oli ja saatiin vähän uusiakin naamoja mukaan. ;)

    • Bellah

      Ähh, mä missasin tän miitin. :( onko millon uus tulossa?

    • Sishel

      Siitä ei vielä tietoa, ihmiset tosin puhuivat Priden tienoista. :)

    • fbjffjdkd

      Jos miittaatte uudestaan, niin laittakaa tännekin tietoa!

    • Mariss

      Hei mäkin tahtosin mukaan miittamaan. Onko uutta tapaamista tulossa?

    • Pikkujouluaikaan

      Tässä olis...

    • zZethead

      Jos ei kohta joku rohkeampi ala organisoida, pitää alkaa kyhätä ryhmää teille. Rohkeammalla tarkoitan sellaista, joka myös itse ilmestyisi sinne mittiin.

      • Mörkökeiju

        Ois kyllä hienoa järjestää pikkujoulumiitti. Eiköhän sinne porukkaa tulisi, että olisiko jollakulla ehdottaa jotain ihan päivämäärääkin?


      • zZethead
        Mörkökeiju kirjoitti:

        Ois kyllä hienoa järjestää pikkujoulumiitti. Eiköhän sinne porukkaa tulisi, että olisiko jollakulla ehdottaa jotain ihan päivämäärääkin?

        Tulevan kuun joko pe tai la. Valittavissa päivät 20, 21, 27 tai 28.


      • 7512

        28.11 on ainut jolloin mä pääsen noista, silloinkin vähän myöhemmin, että teidän olis parempi jaksaa humpata yömyöhään. :D


    • Marisss

      Onko tälle jo sovittu joku päivämäärä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe