Kuulostaako tutulta BMW omaavat henkilöt.
- Nestettä häviää.
- Öljyä vuotaa.
- Lämpöpuhallin ei toimi.
- Pari päivää kun ei aja niin ei lähde myös käyntiinkään.
- Testeriin kun viedään niin kaksi ja puoli sivua vikakoodeja.
- Automaattivaihteisto ja turbiini vetää viimesiään, ja korjaamo reissun jälkeen takataskussa polttelee 3300,- vaihteisto lasku hyvä! hyvä!!
- Sähkölasi ei jaksa nousta enää ylös.
- Sähkö penkit vetää välillä omaa rataa.
- Sähköpeilit ei aina aukea kun napista painaa.
- Oven kahva hajoaa pakkasella jolloin ei aukea ulkoata päin mutta onneksi aukeaa vielä sisältä.
hmmm.. mitä vielä? en jäänyt enään odottelemaan mitä vikoja saapui seuraavakasi
Ja sitten ne kuuluisat plussat Bemarista
Saat naapurin kateelliseksi.
Saat hyvät ajo ominaisuudet
Saat suhteellisen ripeän auton (Huom) älä laske tähän pieni koneisia bemareita.
Saat pika voittoja sinivuokoilta.
Laakkonen kiitttää.
Saat katseita silmänruokalaisilta ;)
Mutta kun olet saannut 11000,- korjattua bemaria alkaa vähittelen nämä puolet laskea ainaskin omalta kohdalta.
Minulta lähti Bemari pois ja vaihdoin merkkiä :)
BMW = kallis harrastus.
Kyllästyin jatkuvaan korjailuun BMW:eessä
13
<50
Vastaukset
- ExBemaristi
Totta joka sana.
- Korjaamisen-iloa
Mikä malli tässä oli kyseessä? On kyllä uskomattoman paljon vikoja yhteen autoon. Oma kokemus 90 luvun bemareista on positiivinen. Luja ja luotettava auto. Uudemmista malleista ei ole kokemuksia...
- lanz_hubert
90-luku oli 20 vuotta sitten...
- Laatu_laskenut
lanz_hubert kirjoitti:
90-luku oli 20 vuotta sitten...
20 vuodessa ja viat ovat tulleet paljon ikävämmiksi korjata nykybemareissa.
- daciansisäänajo
Kuulostaa tutulta vuodatukselta, ikävää mutta tosi on, otamme osaa korjaamoyhdistys ry.
- jeesuuss1
No miksi et hanki toista autoa, oletko kenties köyhä?
- Hienojaon
Mersuissa ei ole oikeen mitään vikaa. Koneet ja laatikot kestää eikä sähkövikojakaan ole. Loistavia pelejä.
- E39
E39 oli muutaman vuoden ja erilaiset sähköviat tulivat tutuiksi. Hinauskuskit tulivat tutuiksi.
- Hyväoli
Täällä oli aivan toisenlaiset kokemukset. Mulla oli muutaman vuoden ajan E60 bensakoneella (500 sarjaa, joka alkoi vuodesta 2004) Kilsojakin oli jo reilusti yli 200 000. Ei vienyt yhtään öljyä, eikä mitään varsinaista vikaakaan ollut koko aikana. Eikä ruostetta missään.
- Bimmer123
En nyt niin lähtis bemaria vikapesäksi hukkumaan. Itelä ollu 540i ja 528iA (e39). Molemmat automaattilaatikoilla ja ajettu yli 300tkm, Itse ajoin molemmilla n 100tkm. Eikä mitään suurempiä vikoja. Perus kulutus osaa tietty joutuu paljon vaihtelemaan ku 16v vanha auto on. Kaikki o kiinni siitä miten autoa on huollettu tuossa 15v aikana. Ja BMW sähkö viat ovat todella pieniä kun rupeen vertaamaan esim. Alfa, citroen, peugeot. Ja pienet tyyppivika ruostekohdat nuosta e39 ainakin löytyi mutta nekin olivat todella pieniä kun rupee Mersun mätäneviin osiin vertaamaan.
- BMWPOWER
Pikku juttuja teesse itse mies kyllä fiksaa nuo käden käänteessä!
- uusavuttomat
Kyllä varmaan......mutta kun tämä suoli24 sukupolvi ei osaa muuta kuin provoilla, ja trollailla palstalla, niin mistä niitä kädentaitoja sitten kertyisi, kun ei osata muuta tehdä käsillä, kuin näppäillä tietokoneen näppäimistöä ja päästellä yläpäästä sitä, mikä normaalilla ihmisellä tulee alapäästä.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
- 2002791
- 222588
- 492578
- 202446
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412295Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101733Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241677- 361535
- 181396