Uskovainen ja abiristeily?

A_b_i

Otan riskin, että saan pelkkiä vihamielisiä vastauksia.. mutta anyways. Olen siis uskovainen uskovaisesta perheestä. En ole mitenkään ääriuskovainen, ja mielestäni olen hyvinkin ns. liberaali. Ja kyllä, olen juonut, mutten ikinä humalahakuisesti. Mietin vain, että kannattaisiko minun mennä abiristeilylle. Haluaisin olla kavereideni kanssa etten jäisi kaikesta paitsi, mutta toisaalta taas minua ei kiinnosta juominen ollenkaan. Ja en tiedä kuinka kivaa se sitten tulisi olemaan, jos kaikki kaverit ovat krapulassa koko matkan ajan. Perheelleni asia on ok jos menisin, mutten todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä...

5

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras_vaihtoehto

      Lakkaa uskomasta.

    • aitoilo

      Siis ihan oikeasti, onko se juominen risteilyllä oleellista? Onko se hauskaa?

      Juopotella voi kotonakin tai lähimetsikössä, sen vuoksi ei risteilylle tarvitse lähteä. Minä en lähtisi juopposakin mukaan. Tällä valinnallani ei ole mitään tekemistä uskovaisuuden kanssa, vaan sen kanssa, mikä on oikeasti kivaa ja aitoa.

    • Tulevaabitffuhgf

      Kannattaa lähtee muttei juopotella! Itekki lähen mutten juopottelee. Siis tärkeintä risteilyllä on se ett on kavereiden ka ja pitää hauskaa! Kyllä selvinpäinkin voi pitää hauskaa ja muutenkin se on vaa ainut kerta koko sun elämäs aikana!

    • Qujjwskksk

      Usko pois! Kannattaa lähtee, kadut myöhemmin jos et lähe! Sitä paitsi se on vaa kerran elämäs aikana jote mukaa vaa! Ei aina tarvii juopotella! Oot selvinpäin niinku monetmuutki ja sitä paitsi jos et lähtis niin myöhemmin kadut pahasti

    • Didiwoowkdodoeoel

      Riippuu mihi uskontoon kuulut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe