Aikuiset pois

tyhmätaikuiset

Tää on nuorten palsta. Menkää aikuiset täältä pois haukkumasta rippikoulua!

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöntötaikuisetveks

      Niinpä! Oon täsmälleen samaa mieltä

      • tyhmätaikuiset

        Mukavaa että on muitakin jotka on tätä mieltä! :)


      • mjuhytg

    • 5234345

      Mistäs sä tiedät ketä siellä oikeasti kirjoittelee o.o

      • tyhmätaikuiset

        En tiiäkkään. Voin vaan arvata. Ne jotka käyttäytyy hyvin saa jäähä, mut ne jotka haukkuu muita ja rippikoulua nii ne saa lähtee veks! Sitä on ihan tarpeeks nähty ku muka "aikuiset" haukkuu rippikoulun ihan lyttyyn. Aika sairaita aikuisia, jos minulta kysytään. Toivottavasti nuo "aikuiset" nyt korjaavat luunsa täältä ja häipyvät.


      • Aikuinen-Nainen

        Mitä sairasta siinä on jos joku aikuinen kertoo totuuden kirkon aivopesuleireistä?

        Haluatteko oikeasti että teitä huijataan?
        Minä en ainakaan hyväksy että lapsiani huijataan ja opetetaan huuhaata totena.


      • tyhmätaikuiset
        Aikuinen-Nainen kirjoitti:

        Mitä sairasta siinä on jos joku aikuinen kertoo totuuden kirkon aivopesuleireistä?

        Haluatteko oikeasti että teitä huijataan?
        Minä en ainakaan hyväksy että lapsiani huijataan ja opetetaan huuhaata totena.

        Senkun et hyväksy, mutta pidä se omana tietonasi. Suomessa on uskonvapaus. Jos olet ateisti niin sitten olet, mutta anna uskovaisten olla uskovaisia.

        Ps. Kirkko ei aivopese.


      • kijhygt
        tyhmätaikuiset kirjoitti:

        Senkun et hyväksy, mutta pidä se omana tietonasi. Suomessa on uskonvapaus. Jos olet ateisti niin sitten olet, mutta anna uskovaisten olla uskovaisia.

        Ps. Kirkko ei aivopese.

        ### Ps. Kirkko ei aivopese. ###

        OLET OIKEASSA!
        mutta entäs ne valehtelevet papit?
        keneltä niillä on lasten ja nuorten aivopesu oikeus?
        sellaisille Jeesus antoi myllynkivien kättöä koskevan opin, siunatessaan lapsia.


      • lkjhgfvf
        kijhygt kirjoitti:

        ### Ps. Kirkko ei aivopese. ###

        OLET OIKEASSA!
        mutta entäs ne valehtelevet papit?
        keneltä niillä on lasten ja nuorten aivopesu oikeus?
        sellaisille Jeesus antoi myllynkivien kättöä koskevan opin, siunatessaan lapsia.

        korjaus, että papitkin ymmärtäisi:
        sellaisille Jeesus antoi myllynkivien kättöä koskevan opin, siunatessaan lapsia.
        pitää olla:
        sellaisille Jeesus antoi myllynkivien käyttöä koskevan opin, siunatessaan lapsia.


      • tyhmätaikuiset
        kijhygt kirjoitti:

        ### Ps. Kirkko ei aivopese. ###

        OLET OIKEASSA!
        mutta entäs ne valehtelevet papit?
        keneltä niillä on lasten ja nuorten aivopesu oikeus?
        sellaisille Jeesus antoi myllynkivien kättöä koskevan opin, siunatessaan lapsia.

        Papit eivät valehtele. Piste.


      • Eräs-Aikuinen
        tyhmätaikuiset kirjoitti:

        Papit eivät valehtele. Piste.

        Valehteleepas. Pappien opetus on täysin todistamatonta huuhaata. Raamatun jessekin on pelkkä fiktio.


      • tyttöjokauskoo
        Eräs-Aikuinen kirjoitti:

        Valehteleepas. Pappien opetus on täysin todistamatonta huuhaata. Raamatun jessekin on pelkkä fiktio.

        Se on ihan ittestä kii uskooko vaiko ei, eli mitään todisteita ei tarvii olla. Ja miä ainakin uskon Jumalaan ja Jeesukseen. Uskossa on paljon hyvää, ilman uskoa Jumalaan en olisi ehkä tässä. Olin ihan pohjalla ja masentunut ja toivoin kuolevani, mutta sitten tulin uskoon. Nyt voin paremmin ja olen päättänyt selviytyä. Että älkää te trollit jaksako pilkata Jumalaa!


      • tyttöjokauskoo

        Ei ollut, vaan äitini oli juuri kuollut. Mikään ei tuntunut miltään enää. Usko pelasti minut. Olin oikeasti masentunut, uskoit siihen tai et. En ole koskaan ollut cool enkä ole edes halunnut olla cool. Minä olen minä ja olen ylpeä siitä.


    • mkjuhytg

      Kuka teille syöttää ja juottaa raatoa jos valehtelevat pappinne ajatte pois.

      Tietoksi vaan, etei Jeesuksella ole ruumista vaan ennen ylösnousemista opetuslapsen tarkistama keho:
      20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
      20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
      20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

      katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
      Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
      15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
      15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

      Jeesuksesta kusta ja paskaa tekäviksi teitä koulutetaan mutta omaksi tuomioksi sen saatte!

      Paavali opetti:
      1.Korinttolaiskirje:
      12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

      joten tuon Paavalin opin mukaan jyrsitte omaa syntistä lihaanne ja juotte omaa syntistä vertanne niistä ulostetta tehden ja siitä inhottavuudesta Paavali ilmoittaa mihin se johtaa:
      1. Kor. 11:28–29
      "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."

      • 3452354

        Kai tiedät ettei kukaan nuori mene Riparille sen takia että oikeasti uskoisi johonkin tällaiseen hömppään vaan sen takia että siellä voi olla oikeasti jopa mukavaa?


      • ujhnthr

        Uskontunnustuksen kerran rikollisuuden herralle antaneena on pakko uskossa.
        Paavali palveli saatanaa herranaan mutta alkoi katumaan sitä rikollisena tietoisena seurauksista. Lopulta hän murtui ja rukoilen saatanaa pyysi ero herrastaan, raamatun mukaan koskaan eroa saamatta. Monilla paavalilais-luterilaisuudelle väärennetyn raamatun uskon lahkojen uskovaisilla on sama tilanne. Joten parasta on pitää jo lapsena saamansa Jumalan Valtakunnan kaltaisuudensa ja ihmisyydensä joista uskontunnustuksen antaneet ovat luopuneet.
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        paavalilais-luterilaisuuden historiasta tiedämme tarkalleen että he eivät palvele Jumalaa ja Jeesusta vaan HEIDÄN Nimissä saatanaa.
        Vain Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään uskontunnustuksessa luopuneet ei sitä aivopestyinä ymmärrä.
        Siis se mainitsemasi "MUKAVUUS" on saatanallisuuden ansa.
        Ei Jumalan Valtakunnan kaltainen ja ihmisyyttä omaava tue tällaista Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä toimivaa saatanallisuuden rikollisuutta, VAI HALUATKO TODELLAKIN OLLA JA TUKEA TÄLLAISTA NUORIAKIN TURMELEVAA RIKOLLISUUTTA?
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Pappislupauksen antaneet kouluttaja pappinne eivät saa edes Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa
        mutta
        uskontunnustuksensa kaltaisina; ammatti eksyttäjinä käyttävät saatanallisuudelle väärennettyjä paavalilais-luterilaisuuden EKSYTYS TULKINTOJA Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien väärennöksiä.
        Tässä pieni lista niistä opeista joita eksyttäjät käyttävät Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä esiintymällä saatanaa palvelevina ammattilaisina:

        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jumala ei ole avioliittoa asettanut eikä Jeesuskaan vaikka oli Kaanaan häissä
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antama, väärennetyn raamatun vale
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" on vale.
        -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan pakko lapsikasteessa.
        -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
        -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia.
        jne jne...


    • olkjmuyhn

      Ihminen voi raamattustaan repiä pois kaikki muut ja jättää jäljelle Mooseksen 1-5 kirjat sekä Jeesuksen evankeliumit. Opetella evankeliumit niin tarkoin, että tietää miten ja mitkä kohdat ovat väärennettyjä. Jumalan Valtakunnan kaltaisuudellaan ja ihmisyydellään niistä vielä löytää osan selvää Jumalallisuuden totuutta. Muut raamatun osat ovat sopaskaa oppeina.

      VT - on Jumalan Mooseksella antama Lain ja oppien tietoa; historiaa jne jonka muutamiin kohtii Mooseksen 1-5 kirjojen sisältöön Jeesus opeissaan viittaa. Jeesus ei koskaan viittaa esim. Paavali tai Luder/Lutherin oppeihin jotka edustavat rikollisen kristinuskon saatanaa palvelevien Jumalallisuudesta pois eksytys oppeja.

      JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti saatanallisuudelle väärennettynä ja Luder/Lutherillakin oli saatanallisuuden sormansa pelissä mukana, eikä vähiten nk. katekismuksen opeillaan jossa mm tekee itse itsestään herra jumalan uskovaisilleen ja kieltää palvelemasta muita jumalia, siis Jumalaa ja Jeesustakin.

      UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tukinta tekstiä sisältävä "herra jumalan" oppeja. Siis kyseessä on paavalin ja luder/lutherin testamentti, ei JUMALAN JA JEESUKSEN!

      Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden suomen kielinen painos.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

      pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
      TUOLLAISET pappis lupauksen antaneet saavat Jumalan Valtakunnan kaltaista lapsista, nuorista aivopestä uskontunnustuksen kaltaisia rikollisia, syntisiä jne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      luder/lutherista ei tule IHIMISILLE JUMALAA edes uskomalla mutta aivopestyille; ihmisyydestään luopuneille uskontunnustuksen kaltaisuus on saatanallisuuden virus aivoissa joka tekee ihmisestä rikollisen "pedon" jos herra käskee. Sitä todistavat mm vielä 2000 luvulla noitarovioilla lapsiakin tappaneen, raikanneen jne rikollisuus.

      JOTEN rippikoulu "MUKAVUUS" on järkyttävää rikollisuutta maailmassa mm monien sotien syy tänäänkin eri uskoissa...

      • likjuh

        Esimerkiks nämä, uskontunnustuksen kohdat pitäisi nuorten oppia ymmärtämään jo ennen ajatustakaan rippikoulusta.

        TÄSSÄ TUNNUSTUKSEN OSASSA EROAT JUMALASTA:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        JA TÄSSÄ TIETO SIITÄ ETTÄ OLET RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN AINA LOPPU IKÄSI VAIKKA ET OLISI RIKOKSIA TEHNYT:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        MUISTAKAA, ETTÄ JUMALANA VALTAKUNNAN KALTAISELLA, PAKKO KASTETULLA LAPSELLAKAAN EI OLE MITÄÄN PERKELEEN PERISYNTIÄ AINAKAAN ENNEN KUIN USKONTUNNUSTUKSENSA ANTAA JA OTTAA SYYLLISYYTTÄ RIKOKSISTA JOITA EI OLE TEHNYT.

        Jo pelkästää noiden kahden, uskontunnustuksen osan ymmärtäminen tekee järkeville selväksi, että PALUUTA EI OLE JOS saatanalla sielullisuudensa luovuttaa. Paavalikaan ei eroa saanut....

        Ei pitäs nuortenkaan olla vaikea, ennen rippikoulua ymmärtää, että esimerkiksi tämä ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia edustaneen oppia:
        katekismuksen herran ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Pitää olla mieleltään tosi sairas, että tuolaistakaan herra jumalaa Jumalaksi oppeineen uskoo MUTTA sellaisia uskovaisia on:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee .."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        jne

        Tässä erään aikuisen uskovaisen antama tieto, että on niin uskontunnustuksensa turmeltu, että ei edes omaa, itse antamaansa uskontunnustustaan tunne VAIKKA SE ON INTERNETILLÄKIN TARKISTETTAVISSA MITÄ ESILLE OLEN LAITTANUT:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12961254#comment-73834416
        "evita-
        20.11.2014 10:58
        Tuo edellä mainittusi EI OLE, luterilaisen kirkon uskontunnustus. Tuo on sinun oma vääristelemäsi ja sepustus Jumalan kymmenestä käskystä ja niiden selityksistä."

        Kun Jumalan Valtakunnan kaltaisesta ihmislapsesta; aivopestään noinkin "järkevä" uskovainen, niin olen vakavasti sitä mieltä, että yhdenkään, ainakaan alle 18 vuotiaan ei tule uskontunnustusta antaa. Oikeastaan mitään rikollisten uskon suuntauksien oppejakaan ei tulisi kouluissa, kotona jne lapsille antaa. SE ON JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN JA IHMISYYDEN TUHOAMISTA.

        Joidenkin lahkojen lapsi uhrit jo ala luokilla kiusaavat toisen lahkon ikäisiään uskovaisten lapsia "sinä et pääse taivaaseen" jne oman sairaaksi aivopestyn tunnustusta antaen.
        Aikuiset, joilla on sairaaksi manipuloitu ajattelu tapa, levittää opeillaa lapsiinsa omaa perisyntisyyttään joka tarttuu lapseen saatanallisuuden viruksena.
        JÄRKYTTÄVÄÄ!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        19:14 Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta".
        JEESUS SIUNASI LAPSIA, JA TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE RIKOLLISILLE JEESUS ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJE OPIN:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        Markuksen evankeliumi:
        9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

        ÄLKÄÄ ANTAKO EKSYTTÄÄ ITSEENNE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!"

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".


    • kjuhgbr

      Aloittajalle:

      Olet siinä mielessä oikeassa, että sellaiset "aikuiset täältä pois" jotka valehtelemalla johtaa lapsia pois Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta ja ihmisyydestä.

      En hauku rippikoulua MUTTA faktoilla on todistettu, että se on saatanallisuuden aivopesu perkeleen virusta levittävää toimintaa.

      Jos, SIIS JOS, sielä leirill olisikin VAIN JA AINOASTAAN JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA IHMISIÄ; EIKÄ NIISTÄ OMASTA TAI TOISTEN TAHDOSTA LUOPUNEITA NIIN ASIA OLISKIN TOSI HYVÄ.

      MUTTA
      JOS SE TOTUUS, ETTÄ RIPPI, SALARIPPI, RIPPIKOULU EIVÄT OLE JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMIA AIVOPESU KOULUTUKSIA TODISTAA TARKALLEEN IHMISYYTTÄ HITUSENKAAN OMISTAVILLE, ETTÄ SE ON RIKOLLISUUTTA.

      TÄSTÄKIN SELVIÄÄ MISTÄ ON KYSYMYS:
      paavalialais-luterilainen uskovainen ei saa Jumalaa ja Jeesusta palvella:
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      JUMALA JA JEESUS EI OLE KÄSKENYT KELTÄÄN IHMISTÄ, LAPSIAKAAN, KASTAA, KOULUTTAA JNE RIKOLLISSN KRISTINUSKON USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI USKOVAISIKSI.
      Rippikoulu koulutus on osa siitä perkeleen perisynnin levittämisestä seuraavaan sukupalveen. Jumalan Valtakunnan kaltaisilla ei perisyntiä ole!
      JOTEN
      TE nuoret, olette osa sitä rikollisuutta sille ja sen opeille itsenne vuovuttavina.
      Teidät valehdellen koulutetaan perisyntisyyden jatkajiksi, mm näin:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi "

      "kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa" saatanallisuuden törkeä VALE!

      "Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta" TOINEN VALE!
      Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia, eikä Jeesuksen opetuslapsia. MUTTA heillä on lapsiakin kaltoin kohtelevia, saatanaa palvelleille herra jumalille rikollisia. VAI MITÄ TEILLE TODISTAA YLLÄ OLEVAN ESIMERKIN "luterilais-lestadiolaisuus" suomalais historia???

      Aloittaja, sitä kirjoittamatta tukee sitä linjaa, että nuoret ja papisto on tämän keskustelu paikan ainoat oikeat ottamaan osaa keskusteluun.
      Toivon, että "aivoviruksen" saaneena viisastuisit ymmärtämään, että olet eksytetty.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko"

      • Tyyyppppiii

        Oot sairas. Hakeudu hoitoon.


      • iknjhb
        Tyyyppppiii kirjoitti:

        Oot sairas. Hakeudu hoitoon.

        Hoito kokouksien uhri olet.


      • tyhmätaikuiset
        Tyyyppppiii kirjoitti:

        Oot sairas. Hakeudu hoitoon.

        Jep, oon samaa mieltä nimerkki "Tyyyppppiii" kanssa.


      • huyjbngdr
        iknjhb kirjoitti:

        Hoito kokouksien uhri olet.

        Tällaisina, saatanallisuuden uhrinako on parempi olla?

        uskotte, toisia kaltaisiksinne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        SIIS TUON MUKAAN USKONTUNNUSTUKSEN ANTANEET PYSYVÄT SYNTISENÄ/RIKOLLISENA ELÄMÄNSÄ LOPPUUN ASTI!

        ONNITTELEN VALINNASTANNE!


      • okjuht

        Muistakaa, että
        JEESUS EI OLE LUVANNUT KAIKKIEN KAIKKIA RIKOKSIA ANTEEKSI vaikka eksyttäjät niin väittävät.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Jeesus on Isän; Jumalan antaman Lain vahvistanut joten eksytävät uskovaisia
        uskomaan ettei se LAKI olis muka voimassa! Tässä litania eksytys esimerkkeistä:
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin sinunkin käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe