Ryanairin laukkumääräykset

Netinrynkyttäjä

Olen selannut kaikki Ryanairia koskevat nettisivut, enkä ole mistään löytänyt matkatavaramääräyksiä ja hinnastoa, joka olisi kuutta tai kymmentä vuotta tuoreempi. Miksi tää voi olla näin vaikeaa. Lipun osto netistä onnistui aika kivuttomasti, mutta muuta tietoa en sitten löydä millään. Tietäisikö joku linkin, jossa tämänvuotista tietoa?

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rytinnenkyttäjä

      Väärä hälytys! Löysinkin just linkiin ko. aiheeseen, mutta olisihan se voinut olla suomenkielinen. Mutta eiköhän tu asia selviä tästä.

      • hyirynkky.hyi

        Varaudu ikäviin yllätyksiin vaikka kuinka tarkkaan koitat lukea terms and conditions.... rynkky kusee silmään minkä ehtii. Kiero,irlantilainen halppis, sitä saa mitä tilaa... halpaa laatua


      • raikuliman
        hyirynkky.hyi kirjoitti:

        Varaudu ikäviin yllätyksiin vaikka kuinka tarkkaan koitat lukea terms and conditions.... rynkky kusee silmään minkä ehtii. Kiero,irlantilainen halppis, sitä saa mitä tilaa... halpaa laatua

        mikäs se taas täällä kitisee, taitaa olla finnairin työtön hinttaristuertti, joka ei malttanut pitää käsiään pois normaalien matkustajien perseestä. jos ei osaa lukea selkeitä sääntöjä ,niin on parempi kuin pysyy kotona.


    • 17plus

      Fees-linkki löytyy etusivulta. Samoin etusivulta löytyy suurikokoinen Useful Info -painike ja tuolta sivulta isokokoinen Checked Package -painike jolta tarkemmat tiedot löytyvät.

      Aika helppoa noiden löytäminen todellisuudessa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe