Maastopuku

Ilmapehmo265

Näistä maastopuvuista on jo paljon keskusteluja, ja varsinkin siitä millainen maastopuku sulautuu parhaiten Suomen luontoon. Flecktarn/woodland yhdistelmä on toiminut hyvin, mutta olisi hakusessa jotain vähän esteettisempaa. Olisi kiva saada vähintää samaa paria olevat housut ja takki. Yksi vaihtoehto, on siis ostaa Flecktarn housut takkini kaveriksi: https://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-maastohousut-flecktarn-ylijaama/795
Toimisi varmasti vallan mainiosti Suomen luonnossa, mutta mielestäni tuo Flecktarn kuvio vähän liiankin kulutettua täällä Suomessa.
Sitten on vaihtoehtoina myös tälläiset:
http://shop.ehobbyasia.com/combat-gears/tmc-field-shirt-pants-r6-style-uniform-jgsdf.html#.VTIyaM5Frrg
http://shop.ehobbyasia.com/combat-gears/ea-gear-bdu-uniform-dwc.html#.VTIySs5Frrg

Ylijäämä Flecktarnit varmasti hieman laadukkaammatkin, mutta mitä mieltä ootte noiden kahden puvun sopeutumisesta Suomen luontoon? Selvästikkin vaaleammat ja kirkkaammat välit molemmisa, verrattuna Flecktarniin. Ehkä keskikesällä toimivat mainiosti, sekä sisäpeleihin jotain vähän omaperäisempää päälle pantavaa, mutta tummassa havumetsässä liian vaalea tai hiekanvärinen erottuu kyllä aika hyvin (?). Yksi vaihtoehto on tietenkin että ottaisi Flecktarn puvun esmes syksyn peleihin sun muihin, ja sitten tuollaisen puvun kesän vihreimpinä kuukausina, sekä sisäpeleihin. Mutta mitä meiltä te olette näiden kahden puvun sopetutumisesta Suomen luontoon?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        68
        3179
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2801
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2618
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2588
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2456
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2305
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        210
        1743
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1697
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        38
        1559
      10. Dear mies,

        Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
        Ikävä
        18
        1416
      Aihe