mitä haluaisin sanoa

Väsynyt-

Pitkästä aikaa tekee mieli kirjoittaa tänne. Tiedän, että on ihan älyvapaata purkaa tänne sitä mitä pitäisi sanoa hänelle, mutta en keksi muutakaan väylää, pitää saada ulos,jonnekin. Ystäville tai läheisille ei voi puhua, koska tunteet ovat väärin, tai ainakin niistä puhuminen paljastaisi että olen moraaliton ja paska. Perheellisiä ollaan siis molemmat, ja muutenkin asetelma on vielä kaikilla muinkin tavoin mahdollisimman hankala. Niin vain on, että oma elämä ja parisuhde on raunioina, lapset on tärkeintä maailmassa, mutta perhe-elämä ahdistaa niin, että viikonloput tuntuvat loputtomilta. Paitsi silloin kun puoliso on poissa. Silloin arki tuntuu helpolta ja luontevalta, lasten kanssa on hyvä ja vapautunut olla, kenenkään ei tarvitse olla varpaillaan. Siksi niin usein pakenen ajatuksissani hänen luokseen, palautan mieleeni ilmeet, eleet, sanat hymyt. Niin monet kerrat olen miettinyt mitä sanoisin, kysyisin kun kohtaamme. Mutta eihän se mene niin, kuin kuvitelmissa, ja hyvä niin, kai. Olemme lähentyneet, mutta vain kaveripohjalla. Sitä paitsi luulen että hän pelästyisi, jos kertoisin tunteistani, vaikka uskonkin tämän olevan molemminpuoleista. Yhä vahvempi fiilis sen suhteen tullut viimeviikkoina. Silti, jos jotain sanoisin JA hän tuntisi samoin, se olisi tosi väärin häntä ja perhettään kohtaan..ja puolisoani.summa summarum, mahdoton yhtälö, voisko joku kertoa missä se OFF nappula on? Miten kauan tällaista ahdistusta voi kestää, erota en halua, ennenkuin lapset pärjää omillaan eli moneen vuoteen. (tämäkin on itsekästä, tiedän, myös puolisoani kohtaan. olen itsekäs, väsynyt paska)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneayritykseen

      Kait se pitää lähtee siitä, että puhut tunteistasi vaimollesi. Teillä on kasvun paikka molemmilla.
      Jos aloitat salasuhteen sen seuraukset ovat usein hyvin ikäviä ja jälkipyykkiä pestään kauan. Jos olet kasvamassa erilleen vaimostasi, se on asia joka pitää vain itse ratkaista. Olisiko kipinää enää mahdollista sytyttää uudelleen? Joskus asiat liukuu todella nopeesti siihen, että huomaat aloittaneesi suhteen toiseen naiseen ja silloin juna ikään kuin karkaa käsistä. Tee se valinta nyt. Satsaa parisuhteeseen, yllätä puolisosi, lataa eroottisia mielikuvia mieleesi hänestä, leikittele. Tee niitä asioita, joita tekisit tämän toisen kanssa. Muista, että arki tulee kaikkiin suhteisiin lapsineen päivineen. Itse palasin pettäneen puolisoni kanssa yhteen, ei ollut helppoa ja sanoisin että tiedän jotain näistä suhteista petetyn puolelta.

    • jaeikunmenoksi

      Niin asiat kannattaa ainakin selvittää nykyisen kumppanin kanssa, vaikka ette yhdessä jatkaisikaan. Se on oikeastaan ainoa väylä saada tulevaisuudesta valoisampi etenkin, jos lapsia on. Monethan eroavat, mutta senkin voi hoitaa monella tapaa, vaikka viha ja kiukku tilanteisiin vahvasti monesti liittyy.
      Arki tulee aina eteen, mutta kyllä suhteiden ongelmat monesti johtuvat jostakin muistakin jutuista kuin arki, isompia juttuja monesti.
      Ap:n tilanne aika haastava, jos molemmat varattuja. Onnea omiin ratkaisuihisi.

    • edelleenväsynytap

      Ensiksi täytyy tunnustaa että olen nainen, mikä taitaa, vaikkei pitäisi, tehdä alemmuustilastani vieläkin vaikeamman. Tuo tie on jo kuljettu, kipinän etsiminen omasta parisuhteesta, puhuminen, erotiikan etsiminen, jopa klassinen iltatähti tehtiin (onneksi!!!,lapset on parasta mitä ollaan yhdessä saatu aikaan) suhteen pelastamiseksi...Tietysti ainoa oikea ratkaisu olisi puhua puolisolle näistä fiiliksistä, mutta en usko että se saisi mitään hyvää aikaa, vaan lisää teennäistä yritystä, ahdistusta ja unettomia öitä...ihastuminen on liian pinnassa edelleen, ollut jo nolottavan pitkään ja pahemmaksi menee. Tiedostan myös että hänessä on paljon piirteitä joista en pidä, piirteitä jotka ovat myös ristiriidassa omani ja puolisoni arvomaailman kanssa, mutta en jaksa välittää niistä. Näen vain hyvät puolet, lempeyden, tyyneyden, sen että hän hyväksyy minut vikoineni päivineen, arvostaa minua, on kärsivällinen vaikka mokailen ym. Ja tietysti, olen loppupeleissä pinnallinen nainen ja eritttäin viehättynyt hänen ulkoisista ominaisuuksistaan.

    • toinenväsynyt

      Jos minä olen ihastuksesi kohde JA sinä SAnoisin tuon suoraan rohkeasti mulle, sillä itse olen sinuun täysin ihastunut ja se pahee kokoajan haluaisin sut!

    • väsynytminäkin

      Kiitos paljon kokemuksesi jakamisesta. Olen hieman samantapaisessa tilanteessa. Olen perheellinen ja ihastuin perheelliseen naiseen. Tämä on kestänyt jo pari kuukautta, enkä ymmärrä miten tämä menee ohi. Ajatus on jatkuvasti hänessä vaikka kuinka paljon yritän päästä eroon tunteesta. En halua rikkoa kenenkään perhettä. En oikein halua päästä liian lähelle ja kuitenkin haluan. En tiedä mitä toinen ajattelee, vaikka huomaan, että välillämme jotain onkin. Hän ei ole mitään sanonut omasta seksuaalisuudesta. Puhuu omasta miehestään ja omasta itsestään, sekä lapsistaan. Mikään ei viittaa siihen, että hän olisi tyytymätön omaan suhteeseen. Se on ristiriidassa sen kanssa, että tunnen kemian välillämme. Ja taas eilen päätin, että en halua mennä toisen parisuhteen väliin. Kuitenkin tänään taas olin ihan hänen "pauloissa". Tämä ei ole millään tavalla oikein tuntea näin, sen tiedän kyllä. Mutta haluan häntä. Mistä tämä johtuu?? Miksi tämä ei mene pois.. Ikävä on niin iso. Ja kun minulla pitäisi olla kaikki niin hyvin. En haluaisi olla uskoton. En haluaisi haluta toisen omaa..

    • Ensiltihaluavalittaa

      Väsynyt minäkin, en minäkään haluaisi haluta häntä, mutta haluan silti :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe