Alati huononeva foorumi

Huononeevaan

Aina vaan surkeammaksi menee tämä uudistunut Suoli24.

Nyt uutena "parannuksena" seiskan mainos hyppää koko sivun kokoisena joka väliin ja toinen mainos peittää sivuvalikon, vieläköhän saisi hankalammaksi tämän sivuston lukemisen?

Turha tänne on purjehduksesta kirjoittaa, kun ei tätä pysty lukemaan kuten normaalia foorumia.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_häiritse

      Minulle ei suomi24-keskusteluissa näy ainuttakaan mainosta. Koneessa 2 selainta, Explorerilla (jossa olen kieltänyt Javan) katselen tätä sivustoa :)

      • arsuuntunyt

        Minulla iPad ja samanlaista mainoshäiriköintiä tuli esiin.


    • Jumalankäsi
      • Khhhvkkhhvk

        Ei ole käyttäjän tehtävä korjata paskaa nettisivua, se on ylläpidon tehtävä. Nettisivun pitää toimia kaikilla selaimilla ja laitteilla.


      • Mainosniilo
        Khhhvkkhhvk kirjoitti:

        Ei ole käyttäjän tehtävä korjata paskaa nettisivua, se on ylläpidon tehtävä. Nettisivun pitää toimia kaikilla selaimilla ja laitteilla.

        "Ei ole käyttäjän tehtävä korjata paskaa nettisivua"

        Nettisivu toimii juuri niin kuin ylläpito tahtoo sen toimivan. Nettimainonta on tullut jäädäkseen. Sitä vastaan voi suojautua, mutta koska nettisivustot perustavat vähintään osan bisneksestään mainontaan, on aivan varmaa, että ne eivät sitä poista.


      • MainosMane
        Mainosniilo kirjoitti:

        "Ei ole käyttäjän tehtävä korjata paskaa nettisivua"

        Nettisivu toimii juuri niin kuin ylläpito tahtoo sen toimivan. Nettimainonta on tullut jäädäkseen. Sitä vastaan voi suojautua, mutta koska nettisivustot perustavat vähintään osan bisneksestään mainontaan, on aivan varmaa, että ne eivät sitä poista.

        Ärsyttävä, taitamattomasti tehty ja sijoitettu mainos - on paras keino vähentää kauppaa. Harva mainostaja sitä on vielläkään sisäistänyt, vaihtoehtoja kun on runsaasti - ärsyttävään ja huonoon mainontaan reagoidaan jättämällä ostamatta ;)


      • Jvjvhvch
        MainosMane kirjoitti:

        Ärsyttävä, taitamattomasti tehty ja sijoitettu mainos - on paras keino vähentää kauppaa. Harva mainostaja sitä on vielläkään sisäistänyt, vaihtoehtoja kun on runsaasti - ärsyttävään ja huonoon mainontaan reagoidaan jättämällä ostamatta ;)

        Juuri näin, ja osaava ylläpito ei todellakaan julkaise näin huonosti toimivaa sivua, vaan korjaa käytettävyyden ensin kuntoon.

        Tälläkin sivulla voisi aivan hyvin olla mainoksia, jotka eivät haittaisi ja ärsyttäisi käyttäjää.


      • poi...ka
        MainosMane kirjoitti:

        Ärsyttävä, taitamattomasti tehty ja sijoitettu mainos - on paras keino vähentää kauppaa. Harva mainostaja sitä on vielläkään sisäistänyt, vaihtoehtoja kun on runsaasti - ärsyttävään ja huonoon mainontaan reagoidaan jättämällä ostamatta ;)

        Sekään ei ole ylläpidon ongelma. Se on mainoksen ostajan ongelma.

        Sitä paitsi se ärsyttävä mainos jää paremmin mieleen kuin neutraali ja asiallinen tekstimainos. Eihän niitä edes katsota.


    • valkoinenpurjehtija

      Jos ei foorumissa / tällä palstalla muuta vikaa ole kuin mainokset, niin ei suurta hätää sitten.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe