pankkiautomaatti

siri95

Onko tekstit turkiks? eli onko helppo/turvallinen käyttää??

14

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvatonOn

      Turkiksi,venäjäksi ja unkariksi. Kortteja kopioidaan lukuisissa automaateissa.

      • voinostaa

        Höpö höpö. Turvallista on ja helppo käyttää.


      • sini987
        voinostaa kirjoitti:

        Höpö höpö. Turvallista on ja helppo käyttää.

        onko automaatin kieli turkiks?? miten sitä sit osaa käyttää....


      • Jussi_vaan_ei_hullu

        ei, englanniksi ainakin on, usein saksaksikin. Ihan helppoja käyttää, voi raksuttaa hiukan kauemmin kuin suomalainen, mutta liittyy kai siihen kun yhteys kiertää pidemmän reitin tarkistamaan katetilannetta Suomesta. Eli jos kestää 10 sekuntia, niin älä hermostu, ei kestä puolta minuuttia ja kaikki ok.

        Ainoa juttu mikä on oleellinen on se, että katsote ettei ole ketään selän takana tai lähellä epämääräistä porukkaa.


    • ottomaani

      Kyllä automaateilta myös englanninkielisiä,ne ovat visa automaatteja mutta niitä ei ole kaikkialla.Automaatti on helppo käyttää mutta hidas.Pitää olla tarkkana antaako euroja vai liiroja me saimme euroja.Kysy vaan visa automaattia sillä niitä on monenlaisia ja kortti kelpaa vain visa automaattiin.

    • iisihomma

      Lyhyesti; voit nostaa rahaa niistä automaateista, joissa on Visa-logo. Parhaiten näitä automaatteja löytyy keskustasta, syrjemmältä ei niinkään. Kun laitat kortin sisään, automaatti antaa sulle kielivaihtoehdot, vaihtoehtona myös englanti. Voit nostaa rahaa paitsi credit - myös depit -puolelta. Masiina antaa eri valuuttavaihtoehdot eli voit nostaa joko liiroja tai euroja. On hyvin selkeää ja helppoa.

      • AlanyanTerhi

        Ja jos et osaa käyttää voit aina soittaa Deturin oppaalle mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, he tulevat mielellään auttamaan.


      • Alanyalady

        Hahah, kiitos hyvistä nauruista. Laatuhuumoria.


      • qeqweqwe
        AlanyanTerhi kirjoitti:

        Ja jos et osaa käyttää voit aina soittaa Deturin oppaalle mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, he tulevat mielellään auttamaan.

        Lainaako ne kanssa omiaan jos on ortti hukassa ?


      • Alanyalady
        qeqweqwe kirjoitti:

        Lainaako ne kanssa omiaan jos on ortti hukassa ?

        Tämä taas ei naurata yhtään. Yksi paskimmista vitseistä aikoihin.


      • jaanathehut

        mua kyllä Deturin entisenä asiakkaana nauratti :)


    • Näinalanyassa

      Aina pankin seinässä on turvallinen nostaa ja palvelu englannin kielelläkin ja saa sekä liiroja että euroja :) Ei missään nimessä saa nostaa niistä pikkukopeista.

    • Planttu

      Usein olen nostanut pikkukopeista. Ei mitään tautia tullu vai mitä pitäis pelätä?

      • visavinkuu

        Ainoa jos nielaisee kortin,niin hankalampi saada se takaisin..mut eipä nii ole käynyt koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe