beta on paska

DTonparas

kaikki te derbimiehet kokoon ja ruvetaan yhdessä dissaamaan naitä niinsanottuja juustomopoja jotka jättävät tien päälle joka ajokerralla. Ovat helvetin laamoja ja muutenki rumia lussuja. Betan moottori on koottu romuttamolla ruohonleikkurin ylijäämä osista.

19

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • detsi

      dt on kaikkien aikojen paras mopo joka jättä beta vaihessa olevat laamat mennen tullen!

    • ooooooooooosoo

      mielestäni valaistuin juuri

    • uuuu

      dt on paras!

    • vihainenfetanomistaja

      beta on lussu vakiona muistakaa lapset että jaa vakiona ruohonleikkurilla ja viritettynä ei kestä ajoa!!!!!

    • poiup

      mulla oli viime vuonna beta ja se ei ikinä lähteny ykösel käyntii vaan booas paikallaan yritin tunkea banaanin änkkään mutta nsekään ei auttanut lopulta otin kaasarin irti ja niin lussuni alkoi taas toimia!

    • DERBI4LIFE

      Lol beta on paska (koska kaiken maailman ¨herkut¨, kuten usd keula ja helvetin hyvä vakioputki). Derbi on paras, koska siinä riittää sentään tekemistä. Kuten vanha sanonta kuuluukiin ¨derbissä on on enemmän sähkövikoja kun palavassa sulaketaulussa¨.

    • paskadt

      paskat beta rules! vittuu derbit

    • 84368

      Vitun autisti betassa ja detsissä on täysin sama kone minarelli am6 ja beta on parhaimpia mopoja mitä on (niin on tosin myös dt). Beta kyllä on laiska vakiona mutta otappa kuri putkesta pois niin johan lähtee. Voisin jopa sanoa että beta on ripein mopo vakiohilppeillä kurittomana, ehkä fantic tai joku valenti racing pysyy mukana kurittomana mutta derbit ovat leluja betaan verrattuna.

      • vakioderbiraider

        itellä menee vakio derbi sen 57, en sit tiiä.


    • PanoVaunu

      Miks virus joku ostais ees derbin. Ne on todettu hajoavan kokoajan. Koska mopot on nii laiskoja nii niien pitäis kestää mut eipä derbi kestä. Ostakaa pösö xps sm street evo 2. This is THE best...

    • 66699969

      Derbi jonnet voisitte kokoontua oikein porukalla leipomaan pullia :)

      • jonionpippeli

        beta on ihan yhtä hyvä kuin ruohonleikkuri ilman bensaa


    • Vermeitä
    • betaonparas

      vitun homot beta on paraasssss mopo ikin ja se ei leippo ikin stana vitun terpi jonnet tappakaa ittene!!!!! mun beta menene poliisi tutkaa 1011kmh vittu ei leivo!!!!!!!

    • sutsukimiäs

      sutsukki peevee jättelee beta vaiheen betat 100-0

    • mauto

      homot ajaa derbillä tai muilla rabasan paskoilla 0/5 lussuja paskoja

    • betamyllyää

      betta kulkke vakio 120km/h ylämäkeen ilman putkee vittun homot derppipelleet

    • derbijöö

      XXDDd derbit on parhait

    • Anonyymi

      Derbit ei leivo ja se et ei oo viritetty ei tarkota et mopo on laiska, mulla kulkee vakiona 50-55 ja pitää huiput hyvin ylämäissäki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe