Kuljetus Tero Liukas

V8-

Näyttää hakevan kuskia "naamakirjassa".
Onko rehti isäntä, eli maksaa palkat ja lisät niin kuin kuuluu?
Vai onko kuten suurin osa pikkufirmoista, et täytyy ajaa alakanttiin lasketulla urakka- tai kilometritaksalla?

12

2221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantatie

      Sillä se selviää kun soitat isännälle ja kysyt.
      Kuitenkin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, et suurin osa firmoista repii tuloksen kuskin selkänahasta eli palkka tulee km- tai urakkaliksalla.
      Ja ne jotka maksaa tessin mukaan, vähentää tunteja jollei itse ole tarkkana.
      Tästä syystä vaihdoin itse alaa, enkä ole päivääkään katunut.

    • kuljettaja

      On hyvä firma palkka on 25 e tunti plus lomarahat ja ylityö korvaukset tilit tulee ajallaan olen töissä firmassa tulehan työkaveriksi

      • V8-

        Tulen heti kun kerrot missä firmassa työskentelet.


      • v8-

        Tootaa... älä tuukkaan


      • kuljettaja

        Älä tuukkaan


      • Paskahuuleen

        ai taas joku firma hakee jonkun runkun ajamaan ja vaarantamaan liikenteen ohittelamalla autoja.teidän homojen paskalle haisevat romut kulkee laittomia nopeuksia.tajuaahan sen teidän pää on tyhjä kuin speduiinin sandaali.jos järkeä ei ryhdy tollasen paskaläjän kuskiksi


    • Lervonanoppi

      Kuljetus Palli Kuljas hakee Lervoa kuskimulliksi. Sinne vaa aju broju duunii!

    • Lervotonelämä

      Lervo on niin hervoton ettei edes anoppi saa miespoloista työhön enää. Ei ole saanut enää 10 vuoteen. Ainoa rahtireissu on 1 kilometrin matka lähi-Siwaan.Reinot jalassa ja mummojen käyttämä pyörillä varustettu skottiruutuinen kauppakassi mukana. Kassi täytetään Sinisellä lenkillä ja sillä puna-tölkkisellä mallasjuomalla(se on se halvin)Kassalta vielä Rihla ja Aroma-toppa ja kotimatka voi alkaa tällä tosi rahtarilla.Siinähän ne päivät kuluvat.Sunnuntaina voi sitten ottaa jo vähän rennommin josko vaikka sen Arto Nyberg show: katsoisi.

      • paarimpirkko

        Mutta silti tuolla rahtikonnalla on se käsi-älllaa millä mylvii joka konnille , samalla takamukseensa vilkaista onko tullut lastit.


    • Joe-766

      Millon te opitte että urakka-/kilometripalkkaus on laitonta!
      Ei sellaseen tartte suostua jos sellasta ehdotetaan niin heti ilmoitus työsuojelupiiriin ja niille firman nimi tietoon joka tollasta palkkausta ehdottelee.Kyllä sieltä sitten sellaset yhtiöt osataan pistää ruotuun.

      • ruudolffi

        Täällä taas yksi maanvaiva viherkommunisti antaa ohjeitaan!! Pysy sinä vaan siinä Piiraisen liekassa, niin me muut sovitaan työnantajien kanssa suoraan omat palkkamme!! Arvaa kumpi meistä on ekana työttömänä, sinä AKT:n perseen- nuolija vai minä, joka sovin palkkani ihan ominpäin?! Tulet sen sitten karvaasti huomaamaan idiootti kun AKT ajetaan alas ja idän ihmeet ajavat rahtimme!!


      • Joe-766

        En ikävä kyllä kuulu AKT:hen enkä liity.Hutiin iskit kun siitä haukut.
        Sain aikoinaan potkut koko liitosta koska en suostunu lakkoilemaan vaan olin mieluummin töissä.
        Lisäks viimesimpänä ne puuttu 3vuotta sitten meidän yhtiön palkkaukseen jonka seurauksena jokaisella ukolla putos palkka keskimäärin 800euroa kuukaudessa vaan sentakia kun muutama meni liittoon vinkumaan läpituntipalkkauksesta.
        Tes:sin mukaan kun saan palkkani niin olen tyytyväinen mutta laittomaan kilometri-/urakkapalkkaan en ala.En ala ilmaseks makaamaan tai odottelemaan purku-/lastauspaikoilla.
        Tuntipalkka tai kuukausipalkka on se paras vaihtoehto molemmille.Isännälle ja minulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe