Onko kumppanisi salannut kannabiksen käytön?

kyynelsilmä

Olenko ainoa sokea,sinisilmäinen,hyväuskoinen,jota kumppani on pystyny kusettamaan vuosien ajan ja salaamaan kannabiksen käyttönsä?
Ex-kumppanini kärsii masennuksesta (omien sanojensa mukaan,enää en tiedä mikä häntä vaivaa).
Masennuksen takia suhteemme on ollut tuuliajolla aika ajoin.Olen koittanut häntä ymmärtää,antaa anteeksi monet kerrat,jolloin hän on minua todella paskamaisesti kohdellut.Häipynyt,laittanut puhelimensa kiinni,kadonnut päiväkausiksi jne.Joskus hiljaisuutta on kestänyt viikko tolkulla.Mutta jokikisen kerran jälkeen olen hänet takaisin ottanut,luottanut turhiin puheisiin ja antanut anteeksi kaiken,luottaen aikoihin parempiin.Monesti olen miettinyt,johtuuko oikeasti tämä kaikki vain ja ainoastaan ns.masunnuksesta.
Satunnaisesti hän on tuonut esille,kuinka hän ei ole kannabisvastainen (hälytyskellojen olisi pitänyt soida).Toisin kuin taas minä,täysin huumevastainen ja hän on sen aina tiennyt.Olen nähnyt liian monen ex-kaverin jäävän niille teilleen ja seuraukset,mitä kannabiksenkin liiallisesta käytöstä seuraa.
Viime vuoden lopulla sain soiton,jossa exsän kaveri väitti,että kumppanini käyttää.Oli ihmeissään,koska kerroin hänelle etten tiedä asiasta mitään,ettei se voi pitää paikkaansa.Epäilykseni heräsi,mutta tämänkin asian ex-kumppani sai väännettyä ja käännettyä omaksi edukseen,kun hänen kanssaan sitä koitin selvittää.
Mutkan kautta,päädyimme tilanteeseen,joilloin hän vihdoin myönsi käyttävänsä välillä,mutta kuulemma hyvin hyvin harvoin.Kunnes erään kerran (kuukauden päästä) löysin hänet huumehöyryissä vahingossa.Siitä alkoi asian selviäminen.Sain kohdata silmästä silmään asian todellisuuden.Hän käyttää päivittäin (vetää monta sätkää pvä:ssä),hän välittää,hänellä on hallussaan kymmeniä grammoja...
Menin aika sekaisin totuuden tultua esille.Koitin muutaman viikon käsitellä asiaa itseni kanssa.Olin jopa hyväksymässä asian,kunnes ymmärsin etten voi sitä tehdä.Kyseinen ihminen on niin koukussa siihen aineeseen,ettei meillä vaan tulevaisuutta ole nyt enää.Ja nyt tiedän,että se kaikki paska,mitä jouduin kestämään ja siedin kerta toisensa jälkeen,johtuu tämän tavaran käytöstä.Siitä johtuu kaikki hänen ongelmansa,välinpitämättömyys,levottomuus,ahdistukset ym ym...Ja mihin se hänet vielä viekään.En halua olla sitä näkemässä enkä enempää kokemassa.Edelleen häntä rakastan ylikaiken,en kuitenkaan anna hänen tuhota minun elämääni.Hän vei jo minulta monta vuotta ja täysin turhaan.Jos hän olisi heti suhteen alussa ollut rehellinen,olisi suhde päättynyt heti alussa.
Nyt olen itse joutunut aloittamaan käynnit kallonkutistajalla asian vuoksi,koska minulla on niin petetty olo,olen hyvin katkera enkä enää tiedä,miten asian käsittelen itseni kanssa.Koen,että koko suhde on ollut pelkkää valhetta alusta loppuun.en tiedä enää,mikä on ollut edes totta,mitä hän minulle olisi muka rehellisesti kertonut.Miten voin antaa tämän kaiken itselleni anteeksi.Kuinka rakkaus voikin tehdä ihmisen näin sokeaksi ja kuinka toinen voi olla niin julma,että salaa näin ison asian toiselta.Miksei nää saamarin hörhöt etsi itselleen sellaista ihmistä,joille voi sen rehellisesti myöntää ja käyttää vaikka yhdessä.Taikka olla sitten vain yksin.Eikö se riitä,et näil ihmisil on itsellään koko elämä sekasin,miks siihen pitää sekottaa viattomat mukaan...
Onko siis teitä muita yhtä sokeita,jotka ovat kokeneet tämän saman?Miten olette päässeet siitä yli ja veikö se kuinka kauan?

77

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äö73

      Voi veljet kuule MITÄ SITTEN?

    • elämän_valintoja

      Oishan se ollu parempi jos ois vaan vetänyt viinaa, vähän vaan leiponut naamaa ja silloin tällöin pyöritellyt hangessa.

    • kannabis64

      Olen pitkään harkinnut ja ottanut asioista selvää ja päätynyt siihen, että vois kokeilla. Minulla on paniikki-, ahdistuneisuus-, masennus ym. diaknoosit. Käytän alkoo n. 2-3 pulloo väkevää viiniä viikossa, joskus vähemmän. Suhtaudun negatiivisesti ns. huumeisiin. Kertokaa kokemuksia, johtaako kokeilu pahempaan vai parempaan. Poltan myös tupakkia n. 10 kpl/pv. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

      • ventta-lite

        En suosittele kanabista sinulle. Ensinnäkin kannabis on hyvin mieto päihde, etkä pääse sillä läheskään alkoholin aiheuttamaan sekavuuteen ja lailliseen hurmostilaan.

        Kannabis saattaa joka turruttaa sinua juomasta alkoholia ja napsimasta pillereitä. En suosittele sinunlaisellesi ilojen etsijälle.


      • awefr

        Ei voi tietää miten käy. Jollekulle se voi olla hyväksi ja jollekkin voi olla pahaksi. Sun diagnoosit saattavat kertoa sitä että ehkä kannabis ei sovi, mutta ei sitä voi oikeasti tietää.


      • q---

        Huonosti käy, hihittely vaiheen jälkeen tulee masennus, psykoosi ,harhat ja lopuksi skitsofrenia ja syö todnäk loppu ikänsä skitso lääkkeitä ja on eläkkeellä kun mitään ei pysy tekee


      • kiyiviy

        Itsellä oli tossa joku aika sitte paniikkihäiriö,lievä kylläkin mutta en oikeen pystyny seurassa polttamaan. Yksin pystyn polttamaan niin paljon ku haluan mutta seurassa menen hiljaseks ja vainotan pikkusen mutta en pidä sitä vakavana koska mä tiedän että se kuitenki on ohimenevää ja johtuu vaan yliajattelusta koska hamppu saa mielen ylikierroksille,ei tosiaan aina mutta aina välillä käy näin. Pääasia että ei ota kaikkee niin vakavasti vaikka välillä meneeki yliajattelun puolelle

        Mä kyllä henkilökohtasesti oon sitä mieltä että välillä hamppua ja välillä hillitysti muutama bisse jos välttämättä haluaa päihtyä. Joillekkin se sopii ja joillekkin ei sovi. Mä oon 18 vuotta polttanu pilvee enkä oo lataamossa enkä syö lääkkeitä,mä itseasiassa vastustan nykylääkitystä (suurelta osin) Mä en syö edes flunssalääkkeitä ellei käy ylivoimaseks joka on harvinaista mulla kun harvoin edes sairastan. Toi on ihan naurettavaa yleistystä että hamppu aiheuttaa automaattisesti mielenterveys ongelmia. Alkoholi on sellanen paska että se pahentaa noita sun ongelmia koska sä oot tottunu peittämään noita ongelmia viinalla,se ei auta tolla määrällä yhtään mitään. muutama olut ei vielä tuota ongelmia mutta iso viinapullo aiheuttaa jo ongelmia ja sen ku toistat pari kertaa viikossa ei todellakaan auta mitään,ongelmat pitää käsitellä jos niistä haluaa eroon. hamppukaan ei auta tollaseen,se tuo vaan hetken helpotuksen kuten viina.


      • itsehäntiedät

        Jos sulla on paniikki- ja ahdistuneisuushäiriö, niin älä helvetissä koske ganjaan, ainakaan mihinkään sativaan. Voi käydä hassusti ja hassulla en tarkoita tässä mitään positiivista.

        OIKEESTI!


      • 567j56

        Kenelles arvon palstalaiset "suosittelevat" kannabista?


      • Jukka__Rippinen
        567j56 kirjoitti:

        Kenelles arvon palstalaiset "suosittelevat" kannabista?

        Suurelle osalle alkoholiriipuvaisista kannabis olisi ainakin erinomainen lääke. Kannabista on onnistuneesti käytetty lääkkeenä alkoholiriippuvuuteen.


      • kannabist

        Voin puhua tietysti vain omasta puolestani, mutta minulle kannabis on aivan ehdottomasti paras päihde. Rentouttava aine. Tulisipa se lailliseksi. Ei tarvitsi piilotella parhaan rentoutumisaineen käyttöä. Sanovat sen toimivan myös kipulääkkeeksi. En ihmettele yhtään.


    • vieras6565

      Tosta sun tekstistä saa kuvan, että ajattelet vain itseäsi. Jos ihminen on masentunut ja haluaa hetken omaa rauhaa, niin etsä voi ottaa sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Syy miksi exäsi ei kertonut sinulle kannabiksen käytöstä, oli luultavasti sinun asenteesi. Exäsi varmaan yritti kertoa sinulle, kun hän kertoi, ettei ole kannabisvastainen. Hän varmaan päätti kuitenkin olla kertomasta, koska sinun reaktiosi oli niin äärimmäisen kannabisvastainen. Jos exäsi olisi ollut alkoholisti, niin olisit varmasti huomannut sen aikoja sitten, sillä sitä ei pysty mitenkään salaamaan. Jos eksäsi on pystynyt salaamaan käyttönsä vuosien ajan, niin eikö se kerro siitä, että kannabis ei ole niin paha päihde, kuin sinulle on siitä valistettu (eli aivopesty).

      Eksäsi varmaan rakasti sinua, kun jaksoi olla kanssasi yhdessä vuosien ajan, vaikka oletkin ilmeisesti aika itsekeskeinen ihminen, joka ei pysty ajattelemaan omilla aivoilla. Ainakin tekstistäsi saa sellaisen kuvan. Pyydän anteeksi jos olen väärässä.

    • 7vuottapajautellut

      Anteeksi nyt vaan mutta suorastaan räjähdin nauruun lukiessani tekstiäsi. Saat kyllä hyvin tuon kuulostamaan kuin pahemmankin luokan doupin vetämiseltä :D mutta joo se vaan kertoo ´kyllä nyt ettet tiedä pilven polttelusta juurikaan mitään. Tai siis et _mitään_. En ihmettele ettei äijäs olekkaan kertonut sulle pössyttelyistään. Kuitenkin, hyvä juttu varmasti molemmille että otit eron.

      • huhhahrgth

        Huomaa kyllä mitä nuo 7 vuotta ovat tehneet aivoillesi.


      • aivoman
        huhhahrgth kirjoitti:

        Huomaa kyllä mitä nuo 7 vuotta ovat tehneet aivoillesi.

        huomaa kyllä mitä valtio on tehnyt aivoillesi koko elämäsi.


      • braindamage
        aivoman kirjoitti:

        huomaa kyllä mitä valtio on tehnyt aivoillesi koko elämäsi.

        niin huomaa, ei mitään kykyä itsenäiseen ajatteluun tai omien mielipiteiden muodostamiseen.


    • jeesusperkele

      Sinä olet edelleen läheisriippuvainen ja äijäsi on masentunut, sekä päihteiden ongelmakäyttäjä.

      Hoida ensin tuo läheisriippuvuus kuntoon ja mieti sitten niitä pettymyksiä. No, traumoja traumojen perään.

      Hieno kuvio pelissä nimeltä elämä.

      • wgrerweg

        Elämän ei pitäisi olla mitään peliä ja ihmiset on vaan ihmisiä eikä pitäisi automaattisesti kuvitella että heitä velvoittaa mikään toisia ihmisiä kohtaan.


      • jaaaaaaaaaaaaaah
        wgrerweg kirjoitti:

        Elämän ei pitäisi olla mitään peliä ja ihmiset on vaan ihmisiä eikä pitäisi automaattisesti kuvitella että heitä velvoittaa mikään toisia ihmisiä kohtaan.

        Suurin osa ihmisistä on idiootteja, jotka eivät ymmärrä elämästä oikeastaan yhtään mitään. Tekevät itse typeriä valintoja ja sitten itkevät elämänsä vaikeutta, kun syy on ihan niissä itse tehdyissä valinnoissa.


      • 3q2Q23

        No mutta huonojakin valintoja pitää tehdä että pääsee niihin hyviin valintoihin.. Huonoa kokemusta voi ajatella vaikka ponnahduslautana ylemmälle tasolle.


    • PilvenSäde

      Itse olin suhteessa kannabiksen käyttäjän kanssa. Aina vaatteet haisi öljyltä. Ja lopulta kannabiksen perheelle aiheuttama epäluotettavuus ja huumekulttuurin vilpillisyys ajoivat sen eroon. Kannabisti voi olla tosi epäluotettava henkilö. Myös suurenluulot, harhaluulot ja manipulaatio olivat osa kannabisperheen arkea. Samoin kuin fyysinen ja henkinen väkivalta.

      • kyynelsilmä

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi!
        Tämä on ollut kuin palapeli,jossa palat ovat olleet sekaisin pidemmän ajan.Tämän syyn selvittyä lähes kaikki palat ovat loksahtaneet paikoilleen.
        Kaikki kertomasi olivat tuttuja juttuja ja meidän arkea,epäluotettavuus,manipulaatio,väkivalta,hyväksikäyttö ym ym.
        Silloin,kun selviää taikka huomaa että se vie ihmisen psyykkeen mennessään,hallitsee jokapäivästä mieltä,koko elämää,on homma lähtenyt hanskasta.Kannabis tai mikä muu huume tahansa,kun saa ihmisestä noin kovan otteen,on se hänen elämässään se numero 1,kaikki muu tulee sen jälkeen,jos silloinkaan.Voihan se olla,et kaikille käyttäjille ei niin käy,toiset ovat vahvempia ja pääkoppa kestää ja käyttö pysyy hallussa,mutta toisille käy näin.


      • JoukoRippinen

        Valehtele toki lisää. Se kun on tuttua sinulle. Et oikeasti edes tunne yhtään ihmistä, joka käyttäisi kannabista. Pelkkä paskanpuhuja ja itsellesi vastailija olet.


      • PilvenSäde
        JoukoRippinen kirjoitti:

        Valehtele toki lisää. Se kun on tuttua sinulle. Et oikeasti edes tunne yhtään ihmistä, joka käyttäisi kannabista. Pelkkä paskanpuhuja ja itsellesi vastailija olet.

        Voi olla, että kannabismia on monen "eriasteista", mutta kun kyseessä on HC harrastaja, niin silloin vastuu arjen asioista siirtyy toiselle. Toisen keskittyessä pelkästään henkiseen puoleen ja itsensä tai ties minkä löytämiseen. Ihmiset ovat vain pelkästään välineitä. Ja niiden avulla voidaan pelata niin, mistä parhaiten hyötyä saa. Yhtä petosta kaikki.


      • Jouko_Rippinen
        PilvenSäde kirjoitti:

        Voi olla, että kannabismia on monen "eriasteista", mutta kun kyseessä on HC harrastaja, niin silloin vastuu arjen asioista siirtyy toiselle. Toisen keskittyessä pelkästään henkiseen puoleen ja itsensä tai ties minkä löytämiseen. Ihmiset ovat vain pelkästään välineitä. Ja niiden avulla voidaan pelata niin, mistä parhaiten hyötyä saa. Yhtä petosta kaikki.

        Kumma, että tuo esittämäsi asia ei koske kuitenkaan kannabiksen lääkekäyttäjiä, jotka käyttävät useita grammoja päivässä erittäin vahvaa kannabista. Onko kannabis siis haitallisempaa satunnaisessa päihdekäytössä kuin HC-lääkekäytössä? Tuskinpa sinäkään niin väität.


      • TieTenki

        "Yhtä petosta kaikki."

        Petosta ovat tosiaan kaikki nuo kannabisatusi, joita tälle palstalle olet levittänyt jo vuosia. Maneerista paskanjauhamista monella nimimerkillä.


      • 34t34t
        PilvenSäde kirjoitti:

        Voi olla, että kannabismia on monen "eriasteista", mutta kun kyseessä on HC harrastaja, niin silloin vastuu arjen asioista siirtyy toiselle. Toisen keskittyessä pelkästään henkiseen puoleen ja itsensä tai ties minkä löytämiseen. Ihmiset ovat vain pelkästään välineitä. Ja niiden avulla voidaan pelata niin, mistä parhaiten hyötyä saa. Yhtä petosta kaikki.

        Ihmiset voivat olla välineitä myös esim. yritysjohtajille ja poliitikoille jne.. Valta ja raha esim. turmelevat vaikka ihminen ei olisi ikinä eläessään edes pilsneriä maistanut. Kusipäitä on ihan kaikissa ihmisryhmissä ja on harhaanjohtavaa syyttää kokonaista ihmisryhmää sillä perusteella että myös heidän keskuudessaan on nilviäisiä. Samalla tavalla voidaan syyttää kaikkia maahanmuuttajia, mustalaisia, miljonäärejä, homoja, vasemmistolaisia, oikeistolaisia, persuja.. Mielestäni äärioikeistolaisetkin voi olla kusipäitä..


      • kyynelsilmä
        PilvenSäde kirjoitti:

        Voi olla, että kannabismia on monen "eriasteista", mutta kun kyseessä on HC harrastaja, niin silloin vastuu arjen asioista siirtyy toiselle. Toisen keskittyessä pelkästään henkiseen puoleen ja itsensä tai ties minkä löytämiseen. Ihmiset ovat vain pelkästään välineitä. Ja niiden avulla voidaan pelata niin, mistä parhaiten hyötyä saa. Yhtä petosta kaikki.

        Huomaa,että tiedät mistä puhut ja,mitä sinäkin olet kokenut.Tuollaista se sitten taitaa olla juuri noiden HC-käyttäjien kanssa.On sitten kyseessä kumppani taikka muut suhteet ympäröiviin ihmisiin,kaikki on vain peliä ja yritystä hyötyä jotenkin.


      • kyynelsilmä
        Jouko_Rippinen kirjoitti:

        Kumma, että tuo esittämäsi asia ei koske kuitenkaan kannabiksen lääkekäyttäjiä, jotka käyttävät useita grammoja päivässä erittäin vahvaa kannabista. Onko kannabis siis haitallisempaa satunnaisessa päihdekäytössä kuin HC-lääkekäytössä? Tuskinpa sinäkään niin väität.

        Lääkekannabis on eriasia kuin se,mitä käytetään viihdetarkoitukseen ja saamaan pää sekaisin.Lääkekannabista ei käytä hc-käyttäjä,koska ei saa siitä,sitä mitä hakee.


      • Jukka_Rippinen
        kyynelsilmä kirjoitti:

        Lääkekannabis on eriasia kuin se,mitä käytetään viihdetarkoitukseen ja saamaan pää sekaisin.Lääkekannabista ei käytä hc-käyttäjä,koska ei saa siitä,sitä mitä hakee.

        Suomessakin myytävä lääkekannabis on ihan tavallista kannabista, ja se on hyvin vahvaa. Sinäkin voit kasvattaa ihan samaa lajiketta jos haluat. Eli älähän nyt taas valehtele. Lääkekannabis päihdyttää kuten kannabis muutenkin, mutta vain silloin, jos sitä käytetään paljon vähemmän mitä lääkekäytössä tehdään.

        http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

        Tuota, erittäin vahvaa kannabista, voidaan siis käyttää monta grammaa päivässä, ilman mitään merkittäviä ongelmia.


      • kyynelsilmä
        Jukka_Rippinen kirjoitti:

        Suomessakin myytävä lääkekannabis on ihan tavallista kannabista, ja se on hyvin vahvaa. Sinäkin voit kasvattaa ihan samaa lajiketta jos haluat. Eli älähän nyt taas valehtele. Lääkekannabis päihdyttää kuten kannabis muutenkin, mutta vain silloin, jos sitä käytetään paljon vähemmän mitä lääkekäytössä tehdään.

        http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

        Tuota, erittäin vahvaa kannabista, voidaan siis käyttää monta grammaa päivässä, ilman mitään merkittäviä ongelmia.

        Lääkekannabista otetaan sumutteena suuhun, kannabinoidien määrä veressä pysyy matalana ja niitä on veressä kauemmin. Siksi lääkekannabis vaikuttaa tasaisesti eikä päihdytä. Kannabista polttaessa, kannabinoidien pitoisuus nousee nopeasti ja korkeammalle. Sen vuoksi vaikutuskin on voimakkaampi. Se on lääkekannabiksen ja poltettavan kannabiksen tärkein ja suurin ero.
        Sekä viihdekannabiksessa on paljon THC:tä ja vähän CBD:tä, kun taas esim.Sativexissa, niitä on suurin piirtein suhteessa 1:1. CBD kumoaa tiettyjä THC:n vaikutuksia, ja jos niitä on yhtä paljon, aineesta ei voi varsinaisesti tulla "pilveen". Lisäksi Sativexissa ei ole muita kannabinoideja ja terpenoideja, joita kannabiksessa taas on.


      • Jukka__Riippinen
        kyynelsilmä kirjoitti:

        Lääkekannabista otetaan sumutteena suuhun, kannabinoidien määrä veressä pysyy matalana ja niitä on veressä kauemmin. Siksi lääkekannabis vaikuttaa tasaisesti eikä päihdytä. Kannabista polttaessa, kannabinoidien pitoisuus nousee nopeasti ja korkeammalle. Sen vuoksi vaikutuskin on voimakkaampi. Se on lääkekannabiksen ja poltettavan kannabiksen tärkein ja suurin ero.
        Sekä viihdekannabiksessa on paljon THC:tä ja vähän CBD:tä, kun taas esim.Sativexissa, niitä on suurin piirtein suhteessa 1:1. CBD kumoaa tiettyjä THC:n vaikutuksia, ja jos niitä on yhtä paljon, aineesta ei voi varsinaisesti tulla "pilveen". Lisäksi Sativexissa ei ole muita kannabinoideja ja terpenoideja, joita kannabiksessa taas on.

        Turhaan otat esiin kannabinoidi-suihkeen, koska se ei asiaan liity millään tavalla. Siinähän ei ole myöskään cannabinoidien määrä itse kasviin verrattuna mitenkään luonnollinen, päinvastoin kuin Bedrocan-lääkkeessä, joka taas on sitä parasta itseään. Kyseessähän oli siis nyt ihan tavallinen kannabis, ei ainoastaan yhden tai kahden cannabinoidin seos, ja kuten varmasti kuitenkin itsekin huomasit, Bedrocan -lääkekannabis on erittäin vahvaa. Ja koska erittäin vahvaa lääkekannabista voidaan käyttää useitakin grammoja päivässä, yleensä ilman mitään ongelmia, voidaan todeta, että kannabis itsessään on erittäin vähähaittaista. Eli on melkoista valehtelua väittää yleisellä tasolla, että satunnainen kannabiksen päihdekäyttö aikaansaisi paljonkin ongelmia, kun edes päivittäinen, todellinen HC-käyttö ei ongelmia aikaansaa.


      • ap__
        Jukka__Riippinen kirjoitti:

        Turhaan otat esiin kannabinoidi-suihkeen, koska se ei asiaan liity millään tavalla. Siinähän ei ole myöskään cannabinoidien määrä itse kasviin verrattuna mitenkään luonnollinen, päinvastoin kuin Bedrocan-lääkkeessä, joka taas on sitä parasta itseään. Kyseessähän oli siis nyt ihan tavallinen kannabis, ei ainoastaan yhden tai kahden cannabinoidin seos, ja kuten varmasti kuitenkin itsekin huomasit, Bedrocan -lääkekannabis on erittäin vahvaa. Ja koska erittäin vahvaa lääkekannabista voidaan käyttää useitakin grammoja päivässä, yleensä ilman mitään ongelmia, voidaan todeta, että kannabis itsessään on erittäin vähähaittaista. Eli on melkoista valehtelua väittää yleisellä tasolla, että satunnainen kannabiksen päihdekäyttö aikaansaisi paljonkin ongelmia, kun edes päivittäinen, todellinen HC-käyttö ei ongelmia aikaansaa.

        jumalauta kuinka te pössyttelijät aina koitatte jaksaa puolustaa tota sontaa mitä vedätte.se on aina se viimeinen oljen korsi mihin koitatte vedota miksei se muka olisi pahasta anna mun nauraa pelle olet.


      • 10Nro
        ap__ kirjoitti:

        jumalauta kuinka te pössyttelijät aina koitatte jaksaa puolustaa tota sontaa mitä vedätte.se on aina se viimeinen oljen korsi mihin koitatte vedota miksei se muka olisi pahasta anna mun nauraa pelle olet.

        Ei se ole kannabista käyttävien vika, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde. Lisäksi kannabis on laillistumassa muutenkin maailmalla, koska valehtelun aika alkaa olla asian suhteen lopuillaan. Asiat eivät myöskään kiukuttelustasi muuksi muutu.


      • Vvkob

        Jos joku asia ei jotain henkilöä tai hänen ympäristöään vahingoita niin miksi se pitäisi häneltä kieltää? Miksi siis kieltää Kalevilta jotain siksi että naapurin Tarmolla on suvussa skitsofreniaa? Sama asia kuin että Seppo ei saa ajaa autoa siksi kun Päivi ajaa huonosti.


      • Vkko
        Vvkob kirjoitti:

        Jos joku asia ei jotain henkilöä tai hänen ympäristöään vahingoita niin miksi se pitäisi häneltä kieltää? Miksi siis kieltää Kalevilta jotain siksi että naapurin Tarmolla on suvussa skitsofreniaa? Sama asia kuin että Seppo ei saa ajaa autoa siksi kun Päivi ajaa huonosti.

        Jos otetaan semmoinen periaate että jos joku ei jotain voi tehdä niin sitten kukaan ei saa niin silloin siitä periaatteesta pitää pitää kiinni jotta yhteiskunta on johdonmukainen. Kaikki vähänkään vaarallinen toiminta on kiellettävä kaikilta heti. Autotiet korvataan ratikoilla jne.. Alkoholi pois, tupakka pois, porno pitää kieltää..


      • keittiöspykologi
        34t34t kirjoitti:

        Ihmiset voivat olla välineitä myös esim. yritysjohtajille ja poliitikoille jne.. Valta ja raha esim. turmelevat vaikka ihminen ei olisi ikinä eläessään edes pilsneriä maistanut. Kusipäitä on ihan kaikissa ihmisryhmissä ja on harhaanjohtavaa syyttää kokonaista ihmisryhmää sillä perusteella että myös heidän keskuudessaan on nilviäisiä. Samalla tavalla voidaan syyttää kaikkia maahanmuuttajia, mustalaisia, miljonäärejä, homoja, vasemmistolaisia, oikeistolaisia, persuja.. Mielestäni äärioikeistolaisetkin voi olla kusipäitä..

        kannattaa olla ihminen itselleen, eikä mikään toisen ihmisen väline, eli dildo.

        yritysjohtajat ja poliitikot ovat juurikin toisilleen välineitä, eli persedildoja.

        minä olen ihminen, en alistu mistään hinnasta välineeksi.


      • PilvenSäde
        Jouko_Rippinen kirjoitti:

        Kumma, että tuo esittämäsi asia ei koske kuitenkaan kannabiksen lääkekäyttäjiä, jotka käyttävät useita grammoja päivässä erittäin vahvaa kannabista. Onko kannabis siis haitallisempaa satunnaisessa päihdekäytössä kuin HC-lääkekäytössä? Tuskinpa sinäkään niin väität.

        Mä en osaa muuta sanoa, kuin sen, että satunnainen päihdekäyttö on väärä vertailukohta, jos ihmisellä on taustalla rankka ja pitkäaikainen pilven poltto ja pössyttely. Siinä kyllä menetetään jotain ihmisyydestä, jos ei enää osata muuta kuin tarttua ja takertua muihin. Lääke on lääke. Ja oikeun käytettynä se lääkitsee. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta. Jotkut lääkkeet auttaa joihinkin asioihin oikein käytettyinä.
        Vaikka toki on niin, että lääkinnällistä oikeaa käyttöä huumausaineiksi luettavilla tuotteilla tulisi ehkä seurannassa lisätä enemmän. Niin silti niiden pitkäaikainen väärinkäyttö huumeina kyllä jättää selvät jälkensä.


      • JukaKuippa
        PilvenSäde kirjoitti:

        Mä en osaa muuta sanoa, kuin sen, että satunnainen päihdekäyttö on väärä vertailukohta, jos ihmisellä on taustalla rankka ja pitkäaikainen pilven poltto ja pössyttely. Siinä kyllä menetetään jotain ihmisyydestä, jos ei enää osata muuta kuin tarttua ja takertua muihin. Lääke on lääke. Ja oikeun käytettynä se lääkitsee. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta. Jotkut lääkkeet auttaa joihinkin asioihin oikein käytettyinä.
        Vaikka toki on niin, että lääkinnällistä oikeaa käyttöä huumausaineiksi luettavilla tuotteilla tulisi ehkä seurannassa lisätä enemmän. Niin silti niiden pitkäaikainen väärinkäyttö huumeina kyllä jättää selvät jälkensä.

        Satunnainen päihdekäyttö on ihan hyvä vertailukohde sellaiselle aineelle, jota lääkekäytössä käytetään monisatakertaisesti päihdekäyttöön verrattuna, ja yleensä täysin ilman ongelmia. Ainakin asiassa paljastuu erittäin selkeästi se, että kannabis on todella vähähaittainen päihde tai lääke tai huume. Lisäksi millään muulla päihteellä, lääkkeellä tai huumeella ei voi tehdä vastaavaa asiaa (päihdekäyttöannoksen monisatakertaistamista) ilman, että ongelmia tulisi esiintymään, usein ehkä paljonkin.

        Kannabis on ainoa asia maailmassa, jolla satunnainen päihdekäyttöannos voidaan lääkekäytössä moninkertaistaa kattamaan jopa useita grammoja päivässä ja käyttää tämän jälkeen tämä moninkertaistettu annos jok a päivä. Vaikea on kenenkään väittää kannabiksen päihdekäyttöä kovinkaan haitalliseksi, jos edes useiden grammojen käyttö päivittäin ei aikaansaa yleensä mitään ongelmia.


      • Shuumi
        TieTenki kirjoitti:

        "Yhtä petosta kaikki."

        Petosta ovat tosiaan kaikki nuo kannabisatusi, joita tälle palstalle olet levittänyt jo vuosia. Maneerista paskanjauhamista monella nimimerkillä.

        Palstalla taannoin kirjoittanut nimimerkki "Sairasboogie" ainakin oli paljon enemmän ja vakavammin päästään sekaisin mitä yksikään kannabista käyttänyt henkilö, joka tänne on koskaan kirjoittanut. Eikä kukaan ole myöskään valehdellut palstalla yhtä paljon mitä ko. nimimerkki. Tosiaan, oli kyllä sairas tapaus.


      • kyynelsilmä
        PilvenSäde kirjoitti:

        Mä en osaa muuta sanoa, kuin sen, että satunnainen päihdekäyttö on väärä vertailukohta, jos ihmisellä on taustalla rankka ja pitkäaikainen pilven poltto ja pössyttely. Siinä kyllä menetetään jotain ihmisyydestä, jos ei enää osata muuta kuin tarttua ja takertua muihin. Lääke on lääke. Ja oikeun käytettynä se lääkitsee. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta. Jotkut lääkkeet auttaa joihinkin asioihin oikein käytettyinä.
        Vaikka toki on niin, että lääkinnällistä oikeaa käyttöä huumausaineiksi luettavilla tuotteilla tulisi ehkä seurannassa lisätä enemmän. Niin silti niiden pitkäaikainen väärinkäyttö huumeina kyllä jättää selvät jälkensä.

        Ei täällä pysty asiallista keskustelua käymään tästä aiheesta.Suurinta meteliä täälläkin pitää käyttäjät.Itse vain selittelevät sekä puolustavat käyttöään ja ovat sitä mieltä ettei käytöstä mitään haittaa ole.Aloittamastani aiheesta,kysymyksistä mitä loppuun olin laittanut olen saanut yhden ainoa vastauksen,sinulta.Harhateille on lähtenyt koko aiheen käsittely.Huvittavaa silti huomata,kuinka käyttäjät tähänkin tarinaan tarttuivat,haukkuvat ja syyttelevät pelkästään.


      • Velmukilmu
        kyynelsilmä kirjoitti:

        Ei täällä pysty asiallista keskustelua käymään tästä aiheesta.Suurinta meteliä täälläkin pitää käyttäjät.Itse vain selittelevät sekä puolustavat käyttöään ja ovat sitä mieltä ettei käytöstä mitään haittaa ole.Aloittamastani aiheesta,kysymyksistä mitä loppuun olin laittanut olen saanut yhden ainoa vastauksen,sinulta.Harhateille on lähtenyt koko aiheen käsittely.Huvittavaa silti huomata,kuinka käyttäjät tähänkin tarinaan tarttuivat,haukkuvat ja syyttelevät pelkästään.

        Kaikesta huolimatta et kuitenkaan kykene kannabista kovinkaan haitalliseksi toteamaan, vaikka itsellesi vastailisit jatkossakin. Sinäkään et huomannut edes "kumppanisi" kannabiksenkäyttöä moneen vuoteen, joka on aika hämmästyttävä asia jos hän kertomasi mukaan käytti kuitenkin ihan joka päivä ja lisäksi monta kertaa päivässä. Jos siis uskoisin aloitusjuttusi todeksi, mitä en kuitenkaan tee, koska juttusi ei ole lähellekään uskottava. Jos tarinasi kuitenkin olisi totta, ikäänkuin Herran suuri ihme, niin kannabis on jutussasi kuitenkin se pienin ongelma. Sinäkin olet suurempi.


      • tottuus
        Velmukilmu kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta et kuitenkaan kykene kannabista kovinkaan haitalliseksi toteamaan, vaikka itsellesi vastailisit jatkossakin. Sinäkään et huomannut edes "kumppanisi" kannabiksenkäyttöä moneen vuoteen, joka on aika hämmästyttävä asia jos hän kertomasi mukaan käytti kuitenkin ihan joka päivä ja lisäksi monta kertaa päivässä. Jos siis uskoisin aloitusjuttusi todeksi, mitä en kuitenkaan tee, koska juttusi ei ole lähellekään uskottava. Jos tarinasi kuitenkin olisi totta, ikäänkuin Herran suuri ihme, niin kannabis on jutussasi kuitenkin se pienin ongelma. Sinäkin olet suurempi.

        Pallarinkin perheessä kannabis oli aika vähäinen ongelma. Perheväkivalta, alkoholiongelma ja LSD:n krooninen käyttö olivat paljon suurempia, mutta kannabistahan uskovainen hihhuli syytti lopulta omistakin teoistaan.


      • kyynelsilmä
        Velmukilmu kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta et kuitenkaan kykene kannabista kovinkaan haitalliseksi toteamaan, vaikka itsellesi vastailisit jatkossakin. Sinäkään et huomannut edes "kumppanisi" kannabiksenkäyttöä moneen vuoteen, joka on aika hämmästyttävä asia jos hän kertomasi mukaan käytti kuitenkin ihan joka päivä ja lisäksi monta kertaa päivässä. Jos siis uskoisin aloitusjuttusi todeksi, mitä en kuitenkaan tee, koska juttusi ei ole lähellekään uskottava. Jos tarinasi kuitenkin olisi totta, ikäänkuin Herran suuri ihme, niin kannabis on jutussasi kuitenkin se pienin ongelma. Sinäkin olet suurempi.

        Oikeassa olet,minä olen se suurin ongelma,teille käyttäjille.Jos olin jo ennen huumevastainen niin tämän kokemuksen jälkeen en siedä lähelläni edes niitä ihmisiä,jotka käyttävät sitä viihdekäytössä,harvoin.Sen tämä kokemus minulle opetti.Kiitos siis suuresti teille käyttäjille.Minun puolesta voitte mennä nytkin vetämään parit savut niin rauhoitutte ja maailmanne näyttää ja tuntuu taas hetken paremmalta.Ikävä tosi asia on vain se,kun taas höyryt häviävät niin me kannabisvastaiset ihmiset olemme edelleen olemassa ja kannabis on edelleen kiellettyä.Koitahan siinä sitten taas olla ja elää,kun paha maailma on vastassa taas senkin jälkeen.Aivan,mutta tiedätkin jo,mikä siihenkin taas auttaa.


      • Velmukilmu

        "Ikävä tosi asia on vain se,kun taas höyryt häviävät niin me kannabisvastaiset ihmiset olemme edelleen olemassa ja kannabis on edelleen kiellettyä."

        Ikävä tosiasia on myös se, että kannabis laillistuu maailmalla kaikista maneerista kannabissaduistasi huolimatta. Kummallista, että et huomannut lainkaan "kumppanisi" kannabiksenkäyttöä, vaikka hän käytti kertomasi mukaan joka päivä ja useita kertoja. Juttusi ei ole millään tasolla lähellekään uskottava. Ei valitettavasti tälläkään kertaa.


      • Pillimilli
        Shuumi kirjoitti:

        Palstalla taannoin kirjoittanut nimimerkki "Sairasboogie" ainakin oli paljon enemmän ja vakavammin päästään sekaisin mitä yksikään kannabista käyttänyt henkilö, joka tänne on koskaan kirjoittanut. Eikä kukaan ole myöskään valehdellut palstalla yhtä paljon mitä ko. nimimerkki. Tosiaan, oli kyllä sairas tapaus.

        Sairasboobie oli kyllä kova valehtelemaan. Sehän oli joku mielenterveyssyistä eläkkeellä oleva avohoitopotilas, jolla fanaattinen kannabisvastaisuus yhdistyi jatkuvaan valehteluun ja erilaisten satujen keksimiseen. Muistan tuon säälittävän tapauksen.


      • Turistus
        Shuumi kirjoitti:

        Palstalla taannoin kirjoittanut nimimerkki "Sairasboogie" ainakin oli paljon enemmän ja vakavammin päästään sekaisin mitä yksikään kannabista käyttänyt henkilö, joka tänne on koskaan kirjoittanut. Eikä kukaan ole myöskään valehdellut palstalla yhtä paljon mitä ko. nimimerkki. Tosiaan, oli kyllä sairas tapaus.

        "Sairasboogihan" on tuon aloitusviestinkin kirjoittanut ja vastaavia satuja on tullut avohoitopotilaalta enemmänkin.


      • Ninonn
        Turistus kirjoitti:

        "Sairasboogihan" on tuon aloitusviestinkin kirjoittanut ja vastaavia satuja on tullut avohoitopotilaalta enemmänkin.

        Joku tiesi kertoa, että sairasboggi on vielä kotonaan asuva työkyvyttömyyseläkeläinen (mielenterveys takkuilee) jota äiti ruokkii ja vaatettaa, että poika voi leikkiä roolileikkejä ja päteä ja valehdella netissä.


      • Rainiers
        Shuumi kirjoitti:

        Palstalla taannoin kirjoittanut nimimerkki "Sairasboogie" ainakin oli paljon enemmän ja vakavammin päästään sekaisin mitä yksikään kannabista käyttänyt henkilö, joka tänne on koskaan kirjoittanut. Eikä kukaan ole myöskään valehdellut palstalla yhtä paljon mitä ko. nimimerkki. Tosiaan, oli kyllä sairas tapaus.

        Se Sairasbooggi oli ihan piipööpilipöl-heppuli. Muistan myös, että oli kova valehtelemaan monestakin asiasta.


      • Olutpitäskieltää
        ap__ kirjoitti:

        jumalauta kuinka te pössyttelijät aina koitatte jaksaa puolustaa tota sontaa mitä vedätte.se on aina se viimeinen oljen korsi mihin koitatte vedota miksei se muka olisi pahasta anna mun nauraa pelle olet.

        Enemmän sitä alkoholistipuolisin takia joutuu itkemään ku kukan polttelijan.


    • dxff

      "Kenelles arvon palstalaiset "suosittelevat" kannabista?"

      Minä suosittelisin kokeilemista Timo Soinille, Alexander Stubille ja Päivi Räsäselle. Matti Nykäselle suosittelisin myös vaikka viinan sijasta jos liikaa ryypytyttää. Kenellekkään en suosittele liikakäyttöä vaan ihan vaan semmoista kevyttä kokeilua joka voi poikia vaikka positiivista asennetta ja erilaista perspektiiviä. Olkoon jokainen sitten ihan sitä mieltä miten itse asian kokee.

      • JukaKuippa

        "Lääkekannabista otetaan sumutteena suuhun, kannabinoidien määrä veressä pysyy matalana ja niitä on veressä kauemmin."

        Jos kannabinoiden määrä pysyy matalana, voidaan suoraan väittää, että lääke ei ole kovinkaan toimiva, koska kannabinoidien määrä on suoraan verrannollinen lääkkeen tehoon.


    • Surtsey

      Jos et vuosiin ole mitään tajunnut, niin ei taida kannabis kovinkaan haitallista olla?

    • Aarolf

      Olipas taas perin säälittävä satu.

      • huvittunut

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu


      • Ogelma
        huvittunut kirjoitti:

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        kannabis sitä kannabis tätä, juupas eipäs, juupas, eipäs, kyllä, ei, kyllä, juupas, eipäs ja lässyti lää lää..juupas, eipäs, kyllä, ei, sinä olet väärässä, minä tiedän, vastustan juupas, eipäs, eipäs, juu

        Olennaista asiassa on muistaa, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin lääke-, energia- ja maatalouskasvi.

        http://emperor.wikidot.com/sisaellysluettelo


      • jueijuueikylläeikyllä
        Ogelma kirjoitti:

        Olennaista asiassa on muistaa, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin lääke-, energia- ja maatalouskasvi.

        http://emperor.wikidot.com/sisaellysluettelo

        ei se mene näille jästipäille ja idiooteille jakeluun, ei mitenkään.

        kun ne ei ymmärrä, niin ne ei vaan ymmärrä.


    • aaaaaaaaaa

      kannabis narkit jaksaa vässyttää

    • 5yryanrue

      Mielisairaus..mielisairaus..mielimielimielisairaus.. Ei kaikille tuu, ei kaikille, ei kaikillekaikille tuu..

    • näio

      Ei ole salannut. Aluksi ihmettelin, miksi tuosta kännissä riehuvasta serkustani on tullut niin rauhallinen ja kotona viihtyvä miellyttävä persoona?

      Hän kertoi, että luettuaan kannabiksesta, hän kokeili sitä ja heitti viinan pois. Samalla alkoholista johtuneet sillanpoltot ja kaikki muu paska sai jäädä viinan kanssa taka-alalle, mistä vielä maksaa paljon.

      Minusta hänen "tunnustaminen" oli turhaa. Kuka nyt ei tietäisi, että kannabis on vähemmän haitallista kuin tupakka tai alkoholi. Edes pinaatti ei pääse lähellekkään kannabiskasvin terveellisyyttä.

    • Blovijo

      Kannabis ei anna kellekään supervoimia tai tee huippuälykkääksi. Kuitenkin se on aika harmitonta hupia niille ketkä sitä osaa käyttää omat rajansa ymmärtäen. Ei kaikki ihmiset ole idiootteja. Eikä se kaikille maistu. Jollekulle siitä voi olla jopa hyötyä, joko lääkkeenä tai sitten se voi johtaa ihmisen henkisemmälle tielle. Aina toki niitä spurgujakin löytyy jotka haluaa vaan päänsä sekaisin. Kannabis on siihen kyllä huono aine. Liikakäytöllä joko et saa itseäsi sekaisin tai sit voit saada itsesi ihan oikeasti sekaisin. Et sillai kun oisit halunnut.

    • GetHigh

      Ihank huumehöyryissä, mitenhän kannabiksesta sellaisiin höyryihin pääsee.
      Kannabis on hyvä relaxantti, jos ei halua viinaa vetää ja siitä ei tuu kankkusta.
      Kannabis on kohtuukäytössä hyvä, mutta kyllä siitäkin ongelman saa.
      Jos äijälläs on kaikki rahat menny poltteluun niin sitten se on jo ongelma tai
      elämä muuten pyörii sen ympärillä.

    • Stressius

      Olipa melkoinen kannabissatu. Kykenetkös vielä typerämpään valehteluun?

    • Maantapa

      Huumepoliisin päällikkö Jari Aarnio tehnyt huumekauppaa vuosikymmeniä...

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052019726218_uu.shtml

      Kollega epäili jo 20 vuotta sitten: Aarnio yhteistyössä huumeparonin kanssa?

      Keskiviikko 20.5.2015 klo 20.52

      Todistajana toiminut rikosylikonstaapeli kertoi kuulusteluissa päässeensä Jari Aarnion jäljille huumejutuissa jo 90-luvun puolivälissä, jolloin Aarnio katkaisi välinsä häneen kokonaan.

      Jari Aarnion epäiltyjen huumerikosten yhteydessä nousi esiin tapaus 1990-luvulta.


      Kuulustelupöytäkirjojen mukaan Aarnion kollega sai vihiä tämän huumetouhuista jo lähes 20 vuotta sitten, mutta ei pystynyt todistamaan asiaa.

      Espoon poliisissa toiminut rikosylikonstaapeli kertoi ottaneensa vuonna 1996 kiinni huumausainerikoksesta epäillyn, tunnetun huumeparonin Miika Kortekallion, joka käski rikosylikonstaapelin heti soittaa ja ilmoittaa Aarniolle kiinniotostaan. Kollega kertoi ihmetelleensä kiinniotetun miehen puheita.

      Myöhemmin huumausainerikoksesta epäillyn miehen kuulusteluissa kävi ilmi, että tämä oli tehnyt yhteistyötä Aarnion kanssa, ja yhteistyö oli pitänyt sisällään vastapalveluksia.

      Vastapalveluksilla kiinniotettu ilmeisesti tarkoitti sitä, että tämä oli toimittanut Aarniolle tietoja, joita hän saattoi hyödyntää työssään, kuten suorittamalla kiinniottoja ja takavarikoita huumausainerikostutkintaan liittyen. Kiinniotettu kertoi Aarnion tietävän siitä, että hän harrasti hasiksen maahantuontia.

      Kuulustelujen aikana huumeparoni totesi useaan otteeseen, että hänellä oli vain käynyt huono tuuri ja hän ei voinut kuvitellakaan, että Espoon poliisi ottaisi hänet kiinni Helsingissä.

      Tuolloin tapauksen tutkinnanjohtajana toiminut rikoskomisario kertoi Aarnion olleen häneen yhteydessä pian kiinnioton jälkeen ja ilmoitti Kortekallion olevan hänen tiedottajansa ja tietävänsä mitä Kortekallio tekee.

      - Muistan puhelussa ihmetelleeni Aarniolle, että mitä Kortekalliolta kiinnioton ja kotietsinnän yhteydessä takavarikoidut hasikset hänelle sitten tekevät, johon Aarnio totesi muistini mukaan, että ne olisivat vaihdannan väline johonkin suurempaan amfetamiinierään, rikoskomisario kertoo.

      Rikoskomisario kertoo todenneensa Aarniolle tuolloin, ettei ymmärrä asiasta nyt enää yhtään mitään, jolloin Aarnio alkoi haukkua toimintaa ammattitaidottomaksi ja väitti, että Espoon poliisin toiminta johtaa siihen, että isoja toimijoita ei saada tämän vuoksi kiinni.

      Vaikka Kortekallio kertoi rikosylikonstaapelille yhteistyöjärjestelyistään Aarnion kanssa, ei hän halunnut asioita kirjattavan paperille oman turvallisuutensa vuoksi.

      Rikosylikonstaapeli sopikin tutkinnanjohtajan kanssa tuolloin, että hän jatkaa yhteydenpitoa Kortekallioon tämän siirtyessä vankilaan. Tavoitteena oli saada huumeparoni kertomaan tarkemmin tekemisistään Aarnion kanssa.

      Kortekallio kuitenkin kuoli vankeudessa.

      - Kortekallioon kohdistuneen tutkinnan vuoksi aiemmin hyvät välini Jari Aarnioon katkesivat vuosikausiksi ja nimenomaisesti siten, että Aarnio katkaisi välit, todistaja kommentoi.

      • Bihiji

        Muistelen että joskus 90-luvun puolivälissähän Suomessa yhtäkkiä nuoriso alkoi polttaa sitä palahasista.


      • hgfdsfghj
        Bihiji kirjoitti:

        Muistelen että joskus 90-luvun puolivälissähän Suomessa yhtäkkiä nuoriso alkoi polttaa sitä palahasista.

        Jännä ajatella, että huumepoliisin päällikkö on ollut ehkä merkittävin hasiskauppias Suomessa.


      • Kiiivi
        hgfdsfghj kirjoitti:

        Jännä ajatella, että huumepoliisin päällikkö on ollut ehkä merkittävin hasiskauppias Suomessa.

        Näen asian niin että tuo oli juuri se kannabiksen synkkä puoli. Toivottavasti kukaan ei ihannoi tämmöistä pahuutta. Tämmöistä ei saisi tapahtua missään..


      • 2w3A
        Kiiivi kirjoitti:

        Näen asian niin että tuo oli juuri se kannabiksen synkkä puoli. Toivottavasti kukaan ei ihannoi tämmöistä pahuutta. Tämmöistä ei saisi tapahtua missään..

        Oliko kannabiksen myynti Aarniolle eräänlainen itseään kaikin tavoin nostava järjestelmä. Näin hän sai rahaa, sekä teki uusia käyttäjiä joita voitiin sitten pidättää ja näin hänen arvonsa myös kasvoi poliisissa. Täysin häikäilemätöntä ponnistamista Suomen kansan silmäkuopista.


      • NIKOL80
        2w3A kirjoitti:

        Oliko kannabiksen myynti Aarniolle eräänlainen itseään kaikin tavoin nostava järjestelmä. Näin hän sai rahaa, sekä teki uusia käyttäjiä joita voitiin sitten pidättää ja näin hänen arvonsa myös kasvoi poliisissa. Täysin häikäilemätöntä ponnistamista Suomen kansan silmäkuopista.

        Eli äijä siis selvitti vain itse alulle panemiaan rikoksia, aiheutti yleistä kärsimystä ja nauroi matkalla pankkiin. Kuinkahan moni lapsikin on näitä Jari Aarnion hasiksia polttanut? Hirveää ajatella. Suomessa tämmöiset pääsee vielä todella vähällä. Pitäis olla niinkuin USA:ssa että laitettaisiin tuhannen mustaihoisen murhaajan kanssa samoihin tiloihin. Pitäis laittaa lusimaan näitten pidättämiensä ihmisten kanssa.


      • 0wl

        "Pitäis olla niinkuin USA:ssa että laitettaisiin tuhannen mustaihoisen murhaajan kanssa samoihin tiloihin."

        Siis tarkoitat Amerikkalaista perseraiskausvankilaa?:)


      • Beleet
        2w3A kirjoitti:

        Oliko kannabiksen myynti Aarniolle eräänlainen itseään kaikin tavoin nostava järjestelmä. Näin hän sai rahaa, sekä teki uusia käyttäjiä joita voitiin sitten pidättää ja näin hänen arvonsa myös kasvoi poliisissa. Täysin häikäilemätöntä ponnistamista Suomen kansan silmäkuopista.

        Aarnio on tosiaan erittäin kiero tapaus jopa poliisiksi.


    • Irrelevanttori

      Onko kumppanisi salannut kanelin käytön?

    • 78naindn

      Mun mies polttaa kukkaa aamulla, päivällä ja illalla. Ollu ensitreffeistä 100% avoin kukasta. Näen kyllä noi oireet mitä itse kerroit ja mietin vaan että kestääkö pääni tällista elämää!
      Exäni oli alkoholisti et siihen nähden nykyinen elämä on luksusta. Ei lemuavaa puolisoa, ei oksentelua, ei örinää, ei harhoja, ei yövalvomista. Olen allerginen jo pelkälle kaljatölkin avaamisesta kuuluvalle äänelle joten alkoholinkäyttäjää en tule ikinä enää ottamaan puolisokseni.

      • skeptikko666

        saatko jotain fyysisiä oireita, esim. cocacola tölkin avausäänestä?


      • 78naindn78nai
        skeptikko666 kirjoitti:

        saatko jotain fyysisiä oireita, esim. cocacola tölkin avausäänestä?

        Joo siis vaik metrossakin joku tuntematon avaa oluttölkin niin meen siitä ihan kauhuun :EI EI EI EI ENÄÄ.
        Exä ei availlu coca-cola pulloja eikä muitakaan lasipulloja. Vain tölkit aiheittaa sen reaktion.


    • Herkkis6969

      Tota huume kannabista säilytetään yleensä villasukan sisällä peräsuolessa. Sitten sitä piikitetään silmämunii, ettei haise voimakkaasti huumeelle. Ehkä sen takia särjensilmät yleistä käyttäjillä.. Aivan hirveetä!!

    • miumauf

      Ei ole salannut tai mistäpä sitä tietää. En ole huomannut enkä kiinnittänyt huomiota. Sekun on vähän niinko kyttäis lähimmäisen henkilökohtaisia mieltymyksiä myös ravinnon ja seksin ohella.

      Vittuakos se toisille kuuluu, jos haluaa nautiskella? Pitääkö päihteeksi aina olla kuningas alkoholi, joka aiheuttaa impotenssia ja agressiivisuutta? Miksei vois nauttia kannabiksen huuruista ja kokea jotain ihanaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe