seksiä, Seksiä, SEKSIÄ... missä kaikki muu?

Kiristävä_kukkahattu

Erään keskustelun kautta päädyin vilkaisemaan iskuri.net sivustua. Lukuisia hakuja joita suurinta osaa leimaa pelkän seksin haku. Kinkyä, s&m:ää, dominointia, opetusta, perussettiä... Tule ja ota minut, koolla, värillä eikä juuri millään ole väliä kunhan irtoaa seksiä. Eikö enää ole normaalia kaivata läheisyyttä, yhteydentunnetta ja hellyyttä? Mun, ilmeisestikin hyvin vanhentuneen, ajatusmaailman mukaan suurin osa hyvästä, nautinnollisesta seksistä on juurikin tunnetta, välittämistä, läheisyyttä. Kahden ihmisen välistä halua osoittaa kiintymystä ja rakkautta. Toki jos molemmille on ok pelkkä kliimaksin tarjoaminen himon iskiessä, niin ei kai siinä mitään mutta samaan pystyy ihan yksikseenkin. Tuntuu olevan lähes mahdotonta löytää aikuista naista tänä sosiaalisen median kulta-aikana joka arvostaisi seksiin liittyen muutakin kun oman tyydytyksen saavuttamista. Samaan suuntaukseen olen törmännyt muuallakin kuin tuolla iskurissa. Sääli, koska jossain taatusti on vielä niitäkin naisia joille oikea läheisyys seksillä maustettuna on tärkeämpää. Eipä vaan ole vielä sellaista somehelmeä löytynyt missä sellaisiin naisiin voisi törmätä.

Olen pitänyt itseäni kohtuullisen suvaitsevaisena ja avoimin mieliin elämään suhtautuvana mutta ilmeisesti tästä on lähdettävä ostamaan kukkahattua itselleen ennenkuin edes 40 vuoden rajapyykki ylittyy...

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verbitön

      Iskuri net tai herkku.net siellä rällästää aikavähän lesboja.
      Ne on ukkoi...ym.
      Hetskupuolella sama meininki. Jotkut saanee tommosesta jotain..

      Katos vaikka googlella " kokemuksia iskurista "

      Happy pancakessa voi olla paremmin meittiikin..

    • ei-pipo-kiristä

      Kuules, kukkahattu. Mä oon törmänny samanlaisiin juttuihin muuallakin kuin pelkästään iskurissa, joten ei se pelkästään siellä oo ilmiönä. Pelkästään S24:n treffeissä ehdottelevat niin naiset kuin miehetkin yhtä jos toista, vaikka erikseen kirjoittaiskin, ettei pelkkä seksi kiinnosta eikä varsinkaan miehet jne. Heh, et oo todellakaan ittekses tuon "ongelman" kanssa. Terkuin toinen, mutta hatuton ja kukaton "täti".

    • sayhipoo

      Itsekkään en ole niin pinnallinen, että pystyisin seksistä nauttimaan pelkällä fyysisellä kuorellani vaikka aika seksuaalinen olenkin. Itse asiassa, juuri siitä syystä pidän itseäni seksuaalisempana kuin esimerkiksi nuo iskurin martat, sillä haluan nauttia täysillä sekä fyysisesti että henkisesti. Paras seksi rakentuu rakkauden, yhteyden kokemisen ja sielunkumppanuuden päälle. Vain silloin seksi voi olla mahdollisimman kokonaisvaltaista nautintoa. Eli et ole yksin. Ihminen on moniulotteinen olento ja ei ole ihme, että moni ahdistuu tässä maailmanajassa, joka painottaa vain pelkkää ulkokuorta. Ketään ei opeteta olemaan yhteydessä omaan sisinpäänsä. Moni nainen hankkiessaan isoja silareitaan ei vain ymmärrä, että todellinen välittäminen tulee sisältä... Syntyy siitä yksinkertaisesta halusta olla toisen kanssa ja tuottaa toiselle hyvää.

      • Tämä oli kuin mun kirjoittama... huoh... =)


      • Tässä ollaan kyllä niin oikeassa.
        Seksi pelkkänä suorituksena tai saatavana "nautintona" on kyllä jotenkin yliarvostettua. Itselläni ajatukset eivät vain tunnu pyörivän kuten suurimmalla osalla ihmisiä, en näe mitään ideaa antaa vartalolleni jotain merkityksetöntä seksiä, vaikka välillä halut ovat sietämättömät. Tiedän itseni, ja tiedän että vain pahoittaisin mieleni, jos kävisin seksiin vieraan ihmisen kanssa, ilman tunteita suoritus olisi nimenomaan suoritus. Mutta ilmeisesti ihmiset kaipaavat sitä? Minulle seksillä on erilainen merkitys, se on ultimaalinen rakkaudenosoitus, joka ei ole suoritus toivottavasti kummallekaan osapuolelle. Ja parasta se on kun tuntee kumppaninsa jo oikeasti paremmin :)


      • Pommeri

        Enemmistö naisista on rakastavia olentoja.

        Tästä seuraa se, etteivät nämä olennot pysty harrastmaan rakkaudetonta seksiä.


      • Pommeri

        Menee sitten sänkyyn samanapäivänä taikka vuoden päästä...


      • sayhipoo
        Infj-nainen kirjoitti:

        Tässä ollaan kyllä niin oikeassa.
        Seksi pelkkänä suorituksena tai saatavana "nautintona" on kyllä jotenkin yliarvostettua. Itselläni ajatukset eivät vain tunnu pyörivän kuten suurimmalla osalla ihmisiä, en näe mitään ideaa antaa vartalolleni jotain merkityksetöntä seksiä, vaikka välillä halut ovat sietämättömät. Tiedän itseni, ja tiedän että vain pahoittaisin mieleni, jos kävisin seksiin vieraan ihmisen kanssa, ilman tunteita suoritus olisi nimenomaan suoritus. Mutta ilmeisesti ihmiset kaipaavat sitä? Minulle seksillä on erilainen merkitys, se on ultimaalinen rakkaudenosoitus, joka ei ole suoritus toivottavasti kummallekaan osapuolelle. Ja parasta se on kun tuntee kumppaninsa jo oikeasti paremmin :)

        Se miten, seksi pyörii mediassa vaikuttaa hyvin vahvasti siihen, että ihminen kadottaa kosketuksensa sisinpäänsä. Syy miksi joku saattaa olla ahdistunut tässä asiassa on nimenomaan se, että jonkin siellä sisällä vaatii huomiota. Että nyt on menty metsään, osa ihmisyyttä unohdettu, painettu niin syvälle että jotkut tarvitsevat jopa ammattiapua sen esiin tuomiseksi. Luulen, että seksi on edelleenkin herkkä aihe, jopa tabu ja siksi se täytyy esittää ikäänkuin överisti. Seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyy avomuus ja haavoittuvaisuus, mikä koetetaan peittää ja lakaista maton alle.


    • Kiristävä_kukkahattu

      Ehkä mä vielä hetkeks jätän sen kukkahatun kaupanhyllylle ja jatkan elämääni siinä vakaassa uskossa että maailmassa on sittenkin lesboja jotka osaa arvostaa ihmistä ihmisenä ja näkee sen kokonaisuuden mikä seksiin liittyy eikä ole pelkkiä panokoneita. :) Kukkahattukaupasta kohti kesäisiä kukkaniittyjä. Eikä koskaan voi tietää vaikka juuri sen kukkaniityn laidalla hymyilisi oma neiti kesäheinä ja veisi mennessään läpi kesän, kohti syksyn sateita ja jakaisi talven pakkasetkin yhdessä... ;)

    • kukintyylillään

      Suurin osa Iskurissahan on siis maksullisia tai sitten näitä jännitystä hakevia pariskuntia, pienempi osa sitten niitä naisia, jotka etsii noin muuten vain seksiseuraa ja vielä pienempi osa niitä, jotka etsii tositarkoituksella seuraa. Mutta joo, kyllähän noita samoja on muissakin ja Suomi24treffeillä sekä CityDeitissä aina saa joltakin vastauksen, että on etsimässä seksiseuraa pelkästään, kiinnostaisko pariskunnan kanssa tai vastaavaa, vaikka kuinka lukisi ilmoituksessa, että ei etsi pelkkää seksiseuraa tai ei halua olla kolmas pyörä. Itse muutenkin arvostan naisessa ihan muuta kuin sitä, että osaa olla vaan pelkkä panokone.

      Itse olen myös sellainen, että nautin oikeastaan seksistä kunnolla vasta sitten kun olen ihastunut/rakastunut. Ilman sitä tunnetta ei se seksi oikein tunnu miltään. Silti, ei se minua ahdista mitenkään eikä se mitenkään minulta ole pois jos joku etsii pelkkää seksiseuraa. Jokainen tyylillään. Toivoisin vain, että treffi-ilmoituksiin vastaajat kunnioittaisivat sitä, että jos siellä lukee, että ei pelkkää seksiseuraa vonkaaville tms. , jättäisivät vastaamatta ja siirtyisivät seuraavaan. Puhumattakaan nyt sitten niistä miehistä, jotka esiintyvät naisina ja joko ovat oikeasti a) trans/transvestiitteja tai sitten b) ovat miehiä, jotka esiintyvät naisina ja jotka oikeasti ovat tosiaan miehiä (heteroja). Sitten vielä oma lukunsa ovat nämä mustasukkaiset/kateelliset naiset, jotka luovat valeprofiileja stalkatakseen muita tms.

      Mitä tulee naisiin, jotka ovat ottaneet silarit, niin tuskin suurin osa niitä hankkii sen takia, että heistä välitettäisiin enemmän. Kyllä siellä on ihan muut syyt. Joidenkin ihmisten, etenkin vanhoillisfeministien mukaan silarit otetaan aina muita miellyttääkseen eikä suinkaan itseä miellyttääkseen. Tosin sama pätee muihinkin asioihin, vanhoillisfeministien mukaan naiset meikkaavat vain muita (miehiä) miellyttääkseen eikä sen takia, että itse tykkää siitä eikä herran jumala ainakaan itseään varten. Postfeministien mukaan taas kaikki mitä nainen itse haluaa tehdä omasta tahdostaan on ok oli kyse sitten silareista, meikkaamista tai ihan mistä tahansa.

      Vaikka itse nautin seksistä eniten silloin kun olen rakastunut, niin ei minua silti mitenkään mikään hattu kiristä mihinkään suuntaan. Jos joku haluaa omasta tahdostaan silarit, niin mikäpäs siinä (kunhan vain itse tiedostaa terveysriskit ja itsellä tosiaan oma tahto siinä mukana) tai jos joku haluaa pelkkää seksiä, niin sitten haluaa. Ei ole minulta pois=)

    • Vanhempi

      Olen samaa mieltä! Itse haluan todellakin ihastua, rakastua, arvostaa. Sitten vasta seksi! Eikä sen seksin tarvitse olla mitään "erikoista", kun kaksi ihmistä oikein välittää toisistaan niin se vain menee.....

    • Kiristävä_kukkahattu

      Siitä se seksin "erikoisuus" tai erinomaisuus syntyy kun mukana on tunteita eikä se ole pelkkää suorittamista :) Mulle se on tärkeä osa suhdetta mutta ei se mistä ehkä suhde rakennetaan. Molempia odotellessa...

    • Suurin osa ihmisistä on nykyään niin tylsiä, että seksi on heissä se ainoa mielenkiintoinen asia. Jos mä yrittäisin kaupata, että tässäpä rehellinen hempukka, joka ei kuseta eikä kieroile, niin eipä sellainen kiinnosta muita kuin jotain narsistia, joka haluaa hyväksikäyttää minua. Jotenkin tuntuu, että etenkin qruiserissa on hirveän paljon porukkaa, joiden naamaa ei juuri luonnonvalo ole tummentanut, sillä noi seksijutut ovat hieman omituisia ja epäsovinnaisia. Onhan lesbouskin vähän, no, suuren kansanosan tuomitseva. Niinpä he hakevat sitä, että he tulisivat kohdatuiksi ja hyväksytyiksi ja heiltä lähtisi se häpeäntunne pois edes vähäks aikaa, mikä pervoilusta tulee. Osa on aikuisenkipeitä nuoria. Mä toivon, että jonkinlainen kontrolli on, ettei ihan alaikäisiä pääse, Qruiserissa on 15-vuotiaita, huh huh!

      "Eikö enää ole normaalia kaivata läheisyyttä, yhteydentunnetta ja hellyyttä? Mun, ilmeisestikin hyvin vanhentuneen, ajatusmaailman mukaan suurin osa hyvästä, nautinnollisesta seksistä on juurikin tunnetta, välittämistä, läheisyyttä."

      Juup, mut ihmiset loikkii karkuun, kun sanot tuollaista. Mä en loiki. Eka ne haluu sen seksin, sitten voidaan keskustella.

      "Tuntuu olevan lähes mahdotonta löytää aikuista naista tänä sosiaalisen median kulta-aikana joka arvostaisi seksiin liittyen muutakin kun oman tyydytyksen saavuttamista. "

      Mä arvostan seksiin liittyen mun hempukkani tyydytystä enemmän kuin omaani. Mun tyydytykseni on sivuseikka.

      "Sääli, koska jossain taatusti on vielä niitäkin naisia joille oikea läheisyys seksillä maustettuna on tärkeämpää. "

      Niin kuin mä. Enhän mä oikeasti etsi seksiä itselleni. Mä olen lähes frigidi, mä olen ollut monessa suhteessa ilman ainoatakaan orgasmia. Mä haluan vain päästä tuottamaan sen nautinnon toiselle.

      • Äh, kirjoitin "tuomitseva", kun po. "tuomitsema".

        Tietysti on mulla ollut hempukoita, jotka ovat saaneet mut laukeamaan ja se on ihanaa, viimeinen onnistui peräti nuolemalla, kukaan ei ollut saanut mua ennen laukeamaan nuolemalla ennen. Mä vain koen vähän nolona sängyssä sen, että mä olen niin hidas, vaikea ja mahdoton.


      • Kiristävä_kukkahattu

        Öööö... Tosta olen samaa mieltä että jos kovin väsyttää niin ei vaan jaksa mutta ehkä se on tämä ikä joka auttaa arvottamaan asioita eikä some mene suhteen eikä seksin edelle. Näin sinkkuna tulee roikuttua enemmän täällä mutta mieluummin tämänkin ajan viettäisin silitellen pehmeää pintaa napsahtelevien näppäinten sijaan.

        Orgasmikoulua mieluummin tukisin koulutusta jossa opetetaan irtaantumaan kännyköistä ja muista vekottimista. Ei nautintoa mun mielestä edes voi oppia jonkun nobodyn ohjeilla. Nautinto lähtee siitä halusta olla toiselle hyvä ja saada toinen nauttimaan. Ensimmäisenä tavoitteena ei pitäisi olla orgasmi. Orgasmihakuisuus luo paineita molemmille osapuolille ja silloin sen saavuttaminen vaikeutuu ja nautinto ei ole enää puhdasta nautintoa. Se tunne kun huomaat toisen nauttivan kosketuksestasi ja antautuvan kokonaan hellydelle, on parasta nautintoa jonka mahdollisesti orgasmi kruunaa. Aina ei kruunajaisia vietetä mutta ei se vie pois sitä nautintoa mikä on koettu yhdessä.

        Väheneekö nautinto epäsäännöllisestä rakastelusta? Toivottavasti ei kun on sen verran epäsäännöllistä tuo toiminta jasitä vielä silläkin saralla nautintoa kaipais! En usko säännöllisen seksin olevan spontaania nautinnollisempaa. Mieluummin halujen kuin kalenterin mukaan. Ajatus siitä että seksiä pitää olla tietyin väliajoin, saa seksin kuulostamaan pakkopullalta mitä sen ei soisi olevan.

        Onko noloa olla vaikea sängyssä? Mikä määrittää mikä on vaikeaa? Aiheuttaako oma ajatus vaikeudesta ja hitaudesta sen ettei ole helppo laueta? Toivoisin toki että pystyisin omalle "hempukalleni" tarjoamaan myös ison O:n enkä toisaalta tiedä minkälaisia ajatuksia heräisi, jos se osottautuisi mulle tekemättömäksi paikaksi. Kuitenkin kun se seksi on vain osa sitä suhdetta ja jos suhde on hyvä ja keskusteluyhteys kunnossa niin uskon että se ei ole suhdetta kaatava tekijä jos molemmat hyväksyy asian.


      • No, mulla oli yksi hempukka, Maria, jonka seksuaalinen itsetunto romahti, kun hän ei saanut mua laukeamaan, joten session jälkeen joutui lohduttelemaan hempukkaa, et kyllä mulla oli kivaa (niin kuin oikeasti olikin), vaikken lauennutkaan. Sen jälkeen olen oppinut sitten vähän varovaiseksi. Mun nautintoni todellakin on saada se toinen nauttimaan. Sitten seuraa pitkästyttävä hetki kun rakastelu on päättynyt, että minä käyn hoitamassa itseni. Hempukkani on tietysti usein osallistunut ja tervetullut näihin rakastelun jälkilöylyihin.


    • Onmullanimikin

      En kyllä haluais olla kenellekkään "hempukka".

      • "Hempukka" on arvonimi, siihen liittyy oman arvonsa tuntemista. Lisäksi siinä on pikkaisen huumoria. Ajattele nys, sanassa "nainen" on "naiminen" sisällä, onks se parempi?


      • jepsjeps_
        colaptes kirjoitti:

        "Hempukka" on arvonimi, siihen liittyy oman arvonsa tuntemista. Lisäksi siinä on pikkaisen huumoria. Ajattele nys, sanassa "nainen" on "naiminen" sisällä, onks se parempi?

        Ymmärrän, että sinulle Colaptes "hempukka" tarkoittaa arvonimeä, mutta täytyy minunkin sanoa, että en haluaisi, että kukaan minua kutsuisi "hempukaksi". Siitä tulee jotenkin samanlainen vivahde kuin sutturasta tai kevytkenkäisestä hutsusta...Tosin muru-sanakin tuo mieleen jonkun leivänmurun. Kulta-sana on mielestäni paras, mutta tämä onkin minun henkkoht mielipide=)


      • jotainmuutatilallekiitos
        jepsjeps_ kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinulle Colaptes "hempukka" tarkoittaa arvonimeä, mutta täytyy minunkin sanoa, että en haluaisi, että kukaan minua kutsuisi "hempukaksi". Siitä tulee jotenkin samanlainen vivahde kuin sutturasta tai kevytkenkäisestä hutsusta...Tosin muru-sanakin tuo mieleen jonkun leivänmurun. Kulta-sana on mielestäni paras, mutta tämä onkin minun henkkoht mielipide=)

        Olen samaa mieltä kanssasi, tuosta sanasta tulee välittömästi mieleen suttura, moraaliton naikkonen tjm naista halventavaa nimittelyä.


      • jepsjeps_ kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinulle Colaptes "hempukka" tarkoittaa arvonimeä, mutta täytyy minunkin sanoa, että en haluaisi, että kukaan minua kutsuisi "hempukaksi". Siitä tulee jotenkin samanlainen vivahde kuin sutturasta tai kevytkenkäisestä hutsusta...Tosin muru-sanakin tuo mieleen jonkun leivänmurun. Kulta-sana on mielestäni paras, mutta tämä onkin minun henkkoht mielipide=)

        Mulla ei ole mitään kevytkenkäisiä hutsuja vastaan, pikemminkin päinvastoin.

        "Kulta" taas minusta viittaa siihen, että toisen arvo voitaisiin määritellä rahallisesti. Sitä paitsi, aina kun olen kultaa löytänyt, se on ollut sekoittuneena elohopeaan.


      • dlfslflsjfsldf

        Mulla tulee "hempukasta" mieleen sellainen nuori, kaunis nainen, jolla on pitkät sääret ja isot tissit. :D


      • Jos alkajaisiks löytäis senkin, jota voisi nimitellä - nimellä millä tulee luokse ja jää loppuiäkseen :D
        Se olisi aika hyvä nimi!


    • selipaatti

      Omalla kohdalla tämä seksivouhotus on johtanut selibaattiin. Ei se aluksi helppoa ollut,eikä vieläkään. Kuitenkaan en halua irtosuhteita enkä pinnallista suhdetta.
      Muuta ei nykyisin ole tarjolla. Olen lopettanut myös baarikäynnit. Mikään ei ole kamalampaa kuin känniset vonkaajat. 5 vuotta omin käsin, ja varmaan edessä vielä enemmän.

      • Kiristävä_kukkahattu

        Omankädenonnen varassa tässä elellään ja onhan tyydytys toki taattu mutta jotain jää puuttumaan kun ei saa sitä nautintoa kruunaavaa läheisyyttä. Parempi kuitenkin näin kun yhdenyönseikkailut. Baarista ei sitä onnea löydy enkä ole kyllä etsinytkään. Parempi selvinpäin ja aidosti...


    • FCKBUDDY

      Nautin seksistä kaikin puolin. Innokkuuttani voi verrata yläasteikäisen pojan vastaavaan. Nautin, kun saan tuottaa hyvää oloa partenerilleni.

      Pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen olen vain iloinen, että saan liihoitella vapaana. Tällä hetkellä en edes kaipaa uutta parisuhdetta, vaan nykyinen tilanne on enemmän kuin tyydyttävä. Tapailen erästä mukavaa neitiä yhteisen kivan merkeissä. Hän tietää, että en etsi parisuhdetta ja osaltaan myös tyytyväinen tilanteeseen. Niin kauan, kuin molemmilla on hauskaa ja ei loukkaa toista, ei mielestäni ns. fuckbuddy-asetelmassa ole mitään pahaa.

      Niin kauan kuin kahdella aikuisella ihmisellä on hauskaa yhdessä ja ei toista loukata tahallisesti, ei mielestäni irtosuhteissa ole mitään vikaa. Omalla kohdallani tämä toimii erinomaisesti ja saan tarvitsemani läheisyyden tätä kautta. Ei turhaa draamaa, vaan mukavaa yhdessäoloa.

      • LauraTomas

        Olen aikuinen pitkään avioliitossa ollut nainen. Olen jättänyt toteutumatta ison osa persoonallisuuttani kun en ole ollut naisten kanssa . Tänä keväänä ihastuin, mutta se ei johtanut mihinkään. Ymmärsin kaipaavani syvästi naisen rakkautta. Missä voin tavata naisia Helsingissä? Nuoruuteni meni ohi liiallisen varovaisuuden takia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe