Aurinkomatkojen hotellit Cavtatissa

Muori57

Kaipailen kokemuksia Aurinkomatkojen hotelleista Cavtatissa?

Ja muutenkin Cavtatista, pieni kyä ilmeisesti mutta löytyykö kuitenkin ruokapaikkoja ?

Katselin juuri säätietoja, nyt näytti olevan n,.27 lämpöastetta, heinäkuun alku on varmaankin kuumempaa, vai onkohan nyt Euroopassa joku lämpöaalto...

Mutta kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

3

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cavtat2014

      Hei,

      me majoituimme cavtatissa Hotel Croatiassa. Olimme kyllä omatoimimatkalla emmekä matkatoimiston kautta, joten en osaa sanoa onko kyseinen hotelli aurinkomatkojen tarjonnassa. Mielestämme hotelli oli loistava valinta. Laadukas, mutta sopuhintainen. En kyllä hotellia viiden tähden hotelliksi luokittelisi, mutta neljä tähteä antaisin. Ihan loistava aamupala :)

      Cavatatissa paljon hyviä kohtuuhintaisia ravintoloita ja 9 päivän reissulla olisi ollut mahdollisuus syödä joka päivä eri ravintolassa eli valinnanvaraa on.

      • asojgdosgsd

        Minkämoinen hotellin saunaosastot olivat? Oliko siellä miehet ja naiset sekaisinsa alasti? Entä hotellin oma ranta?


    • 2013

      Olin Aurinkomatkojen matkalla Cavtatissa pari vuotta sitten, hotelli Cavtatissa. Hotelli oli tosi mukava ja hyvällä paikalla.

      Itse pidin muutenkin koko kylästä ja ruokapaikkoja kyllä löytyy. Dubrovnik on lähellä ja sinne pääsee helposti jos vaikka sinne haluaa lähteä syömään illalla.

      Kannattaa osallistua Montenegron ja Mostarin retkille, tosi hienoja paikkoja.
      Cavtatin satamasta pääsee helposti läheisille Elafiitti-saarille, kolme saarea muistaakseni kierretään ja siihen menee hyvin yksi päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe