Sairastan pahinta masennusta mitä on olemassa

EiJaksaEdesJumalaJuttuja

Olen niin herkkä, heikko, huonovointinen, traumatisoitunut, että en halua, jaksa, kykene, uskalla ottamaan minkään laista apua vastaan. Kärsin päivittäin hirveästä olosta. En pysty enää lääkkeitä koittamaan. En pysty osastolle menemään. En tukikoteihin. En pysty itseäni auttamaan. En pysty itsemurhaan pelon ja heikkouden takia (kuten ei enimmät masentuneetkaan). Voimia ei ole hakea kavereita. En pysty ulos menemään. Ei ole yksinkertaisesti mitään tehtävissä. Pois ei pääse. Ei ole pahempaa masennusta.

18

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksytkolme

      Kuulostat itsekeskeiseltä.
      Kyllä niitä pahoja masennuksia on muillakin.

      • OP2

        Olenko tehnyt jotain pahaa? Teenkö jotain pahaa? Tulenko tekemään? Jos en, kommenttisi on turha.


      • 8696
        OP2 kirjoitti:

        Olenko tehnyt jotain pahaa? Teenkö jotain pahaa? Tulenko tekemään? Jos en, kommenttisi on turha.

        Olenko väittänyt tehneesi jotain pahaa? En?
        Menit aivan toiseen asiaan.


      • OP2
        8696 kirjoitti:

        Olenko väittänyt tehneesi jotain pahaa? En?
        Menit aivan toiseen asiaan.

        Kuulostan "itsekeskeiseltä", koska taistelen oman sisäisen hirveän olon kanssa. Sitä masennus on. Mitä oikein teet masennuspalstalla? Kuulostat joltakin perus trollilta.

        Luettelin asioita mitä en kykene tekemään. En kykene mihinkään täysin rapistuneen kuntoni takia.

        Jos "itsekeskeiseltä" vaikuttaminen liittyisi johonkin asiaan negatiivisesti, sillä olisi väliä. Muuten sillä ei ole yhtään mitään ja tulit tänne turhaan semmoisesta mainitsemaan ihan vain kiusataksesi kuten palstan muutkin trollit.


      • sinäsetrollitässäolet

        En ole trolli.
        Sinä taidat olla kun väität sairastavasi pahinta mahdollista masennusta?
        Kyllä sitä muillakin on ja keskityt silti vain oman napasi ympärillä pyörimiseen. Hanki vertaistukea ongelmillesi ja kuuntele muitakin.


      • OP2
        sinäsetrollitässäolet kirjoitti:

        En ole trolli.
        Sinä taidat olla kun väität sairastavasi pahinta mahdollista masennusta?
        Kyllä sitä muillakin on ja keskityt silti vain oman napasi ympärillä pyörimiseen. Hanki vertaistukea ongelmillesi ja kuuntele muitakin.

        En ole kuitenkaan ikinä vähätellyt muiden masennusta. Jokainen vakavasti masentunut tuntee saman kuin minä: "Ei tämä voi pahemmaksi mennä" Sekin on osa masennusta sairastamista. Enkä kyllä tiedä voiko se pahemmaksi mennä kuin että ei yksinkertaisesti pääse enää mitenkään pois. Sairastan pahinta masennusta. En ole ainoa joka sairastaa pahinta masennusta. Trolli on juuri se, joka tulee turhaan pahoittamaan toisen mieltä; sinä.


      • gdfgdh
        OP2 kirjoitti:

        En ole kuitenkaan ikinä vähätellyt muiden masennusta. Jokainen vakavasti masentunut tuntee saman kuin minä: "Ei tämä voi pahemmaksi mennä" Sekin on osa masennusta sairastamista. Enkä kyllä tiedä voiko se pahemmaksi mennä kuin että ei yksinkertaisesti pääse enää mitenkään pois. Sairastan pahinta masennusta. En ole ainoa joka sairastaa pahinta masennusta. Trolli on juuri se, joka tulee turhaan pahoittamaan toisen mieltä; sinä.

        Ei sinulla pahin mahdollinen masennus voi olla, kun vielä tunnet jotain. Pahoitit mielesi.


      • xoxoK0iVu

        Ymmärrätte että masennus on sitä ettei pysty tekemään mitään? Että taistelee itsensä kanssa joka päivä ja joka yö, että omat ajatukset viiltää pahemmin kun partakoneen terä? Että vatsan pohjalla on painava möykky surua joka kuristaa sinua, kolkuttaa pään sisällä ja saa kyyneleet virtaamaan silmistäsi? Että et enään kestä pelkkää olemassaoloa puhumattakaan velvollisuuksista? Että pääsi sisällä on ääni joka sanoo että olet turha, että olemassaolosi on turhaa, että kaikki olisi paremmin ilman sinua, että et osaa mitään ja että olet yksinäinen koska sinusta ei ole mihinkään eikä tule olemaan ? Että makaat kylmällä lattialla täydessä pimeydessä ja hiljaisuuden rikkoo vain sinun oma tuskanhuuto? Ettekö ole kokeneet sitä? Nimittäin jos ette niin voitte kyllä vetää puheenne itsekeskeisyydestä takaisin, vetää suun suppuun ja sulkea koneenne. Olen puhunut.


      • eot

        Juuri sitä se on xoxoKOiVu.
        Minä olen myös puhunut.


    • Niin-se-on---

      Heikot sortuu elon tiellä jätkä senkun porskuttaa....

    • lähimmäinen

      Tuossa tilanteessa ei ole oikein muuta neuvoa kuin ne "jumalajutut". Kun et kerran ns. ammattiapuakaan voi hakea. Risti kätesi ja pyydä apua Jumalalta.

      • 715

        Too stupid to understand science? Try religion.


    • siosakma

      tuskin sääliä kaipaat, mutta raukka sinä :(
      tietenki susta tuntuu ettei toivoakaa paranemisesta oo. mä pidän sulle kummiski peukkuja. jotain hyvää tapahtuu vielä, ei sulla ois mitään syytä olla olemassa jos ei tapahtuis. et oo heikko omasta päätöksestä, et oo valinnu tota sairautta.
      et haluu elää tällasta elämää; sulla ei oo muuta mahollisuutta ku ottaa se apu vastaan, vaikket millään jaksais.

    • EnJaksanutKirjautua

      Suosittelen tutustumaan Sartren tuotantoon (Sartre oli existentialisti).

    • adios_shitcases

      Jos joku psykopaatti vainoaja kuvittelee, että minä olen heikko ihminen, sellainen mikä ei pysty eikä kykene tekemään mitään vainoajilleen - et voisi olla enempää väärässä. Mä taidan kuitenkin olla loppujen lopuksi niitä kaikista pahimpia tapauksia, norjan kaverikin ja kaikki muutkin vastaavat jää vielä harrastelijoiksi. Se tapa, miten toimin, se ei vaan aukene suurimmalle osalle. Että jos te tulette näkemään tämänkin maan osalta seuraavan 5 - 10 vuoden sisään - ken elää se näkee - monien asioiden muuttuvan eikä kaikilta osin mitenkään entistä paremmaksi varmaankaan. Ehkä siellä näkyy pieni osa minuakin. Nämä nyt on vaan pieniä välietappeja.
      Kaikki menee oikeastaan suunnitelmien mukaan, tämä paskateknologia on kohta tungettu joka paikkaan. Entinen vapauden symboli, auto - myös se on aivan pian täynnä tätä urkinta vakoilu sontaa, tällaiset suoli24 ylläpito psykopaatti ämmät ja kaikki muut vastaavat, niillä on kohta myös pääsy siihen kulkuväline rakkineeseenkin aivan kuten niillä on tällä hetkellä vapaa pääsy kenen tahansa paskateknologiaa sisältävään kotinettilaitteeseen, etänä pitkienkin matkojen päästä. Se valmistuu sieltä vähitellen, koko tämän ihmis paskalutikka lajikkeen lopullinen tuho, nämä nykyiset nettisittiäiset on osa tätä prosessia.
      Minulle se sopii aivan erinomaisesti, en jää täältä kaipaamaan oikeastaan yhtään mitään. Eli myöskin sä, suoli24 ylläpito psykopaatti ämmä, olet sen mielisairaan nettikyttäri luontees kanssa osa tätä suurempaa suunnitelmaa - tietämättäs. Minulla ei tule ikävä yhtään ainoata näitä nettisittiäisiä, myöskin livemaailmassa sama juttu. En ole tässä nykyisessä tilassani heikko, olen ainoastaan läpeensä paha, aivan kuten kaikki vainoajanikin ovat olleet.

    • OP2

      Hei...

    • pong

      Onhan se totta, että masennuksia on muillakin pahoja, mutta raukkamaista kommentoida toisen kirjoitusta tunteistaan noin negatiiviseen sävyyn. Voimia!

    • Tuikku7

      Ohhoh, olipas sulle vastaavia kerrassaan! Hyvä tavaton sentään. Juuri sellaisia, jotka eivät tiedä tältä alueelta elämästä mitään ja lyövät sanan säilällä kipeästi. Sen taidon ihminen osaa kyllä osaa. Olen pahoillani puolestasi ja pyydän anteeksi heidän ymmärtämättömyyttään ja kovasydämisyyttään. Ihan pahaa teki lukea *lohdutuksen sanoja*, jotka lyö pahemmin kuin mitä. Se on juuri niin helppo sanoa asioita vierestä. Tyypillistä. Jaa nää *jumaljutut*. Just. Herra anna anteeksi mitä he tekevät ymmärtämättömyyttään. Itse olen ollut uskossa useamman vuosikymmenen. Kohdattuani ensin todellisen persoonallisen pahan sain kohdata elävän Jeesuksen, ylösnousseen , elävän Jumalan Pojan, jonka alle on enkelit ja vallat ja voimat alistettu, joten se on totta, Hän voi ja haluaa auttaa sinua, koska Hän rakastaa jokaista kuolematonta sielua, sinua ja minua ja näitä sanan säilällä lyöjiäkin. Mutta so what? Kyllä olen joutunut *jumaljutuistani* huolimatta kokemaan masennuksen syövereitä ja luulenpa edes himpun sinua ymmärtäväni. Olen lisäksi hyvin herkkä ihminen. Tilanteesi tuntuu olevan kyllä todella paha, toivottavasti se on muuttunut paremmaksi tänä aikana. Mutta Elävä Jeesus sua todella rakastaa ja Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, ei yhtään mikään. Siksi Hän loppujen loouksi on ainoa todellinen Auttaja sinulle. Mutta Hän käyttää välikappaleenaan myös ihmisiä. Onko sinulla yhtään ketään ihmistä, jolle voisit , jaksaisit tai uskaltaisit soittaa ja puhua asioistasi. Se edes pikkasen helpottaa, jos voisit jakaa tuntemuksiasi vaikka puhelimen välityksellä. Yksinäisyydessä asiat puristuu ympärille kuin rautavanne ja litistää mieltä vielä mustemmaksi ja syvemmälle toivottomuuden mielialaan. Voimakas masennus vie todella kaiken voiman, mutta jos olisi joku, joka ei heti lyttäisi tai antaisi niitä oikeaoppisia, yleviä, neuvoja, vaan vaikka kuuntelisikin, sekin auttaa, jos voisi puhua. Yrititkin sitä täällä palstalla, mutta netti on paha paikka, just tällaista tekstiä, mitä sait vastaukseksi, on tyypillistä täältä odottaakin. Etkä muuten ole raukkakaan, unohdin sanoa. Jos ei lähipiirissä ole ketään jolle soittaa, olisiko jotain paikkaa, minne voisit, tarvittaessa halutessasi anonyymisti? Jaksaisitko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe