Citikan Logo

Byyyäääää

Citikan Logo on osunut harvinaisen hyvin kuvaamaan Citikkaa. Sehän on tyylitelty surkeeseen parkuun vääntyneet alas päin kääntyneet suupielet. Oikein 2 kpl.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönttölogo

      Mites Toyotan logo? Raollaan oleva wc-pöntön kansi. Toyotaa ajaessa on vähän kuin pöntöllä kököttäisi, tosin pönttö on mukavampi ainakin selälle.

    • hydragas

      eikäs Citikka ole alikessun natsoilla varustettu?:)

    • Faktatietoa

      "Ollessaan vuonna 1900 matkalla Puolassa André Citroën tutustui menetelmään, jolla työstettiin viistottuja hammaspyöriä. Hän keksi aloittaa teollisen uransa tätä teknologiaa käyttäen. Hän päätti ostaa valmistusmenetelmän lisenssin ja perusti ensimmäisen yrityksensä eli hammaspyöräverstaan nimeltään Société des Engrenages Citroën.
      Kun André Citroën vuonna 1919 aloitti autonvalmistuksen, hän valitsi yrityksen tunnukseksi kaksoiskärkimerkin, joka kuvastaa kahta hammaspyörän hammasta. Logo muutti ajan mittaan, mutta säilyi keltasinisenä aina 1980-luvulle saakka, jolloin valkoista logoa ryhdyttiin painamaan punaiselle pohjalle dynaamisuuden korostamiseksi.
      Vuodesta 2009 lähtien kärkimerkki on ollut ilman kehystä, ja nykyään merkki on kolmiulotteinen. Kohoumallinen merkki erottuu vahvana ja selkeänä."

      http://www.citroen.fi/citroen-maailma/historia/identiteetti/

      Terveisin 17 vuotta vanhan luotettavasti palvelleen ranskattaren onnellinen omistaja.

      • Faktatietoa

      • Ei_ihmekään

        >Terveisin 17 vuotta vanhan luotettavasti palvelleen
        >ranskattaren onnellinen omistaja.

        Minä sain melkein 17 vuotta täyteen toisella PSA-tekeleellä, Peugeot 406:lla (2-litrainen bensakone). Varsin vähäiset ja halvat murheet – moottorissa ja voimansiirrossa ei koskaan mitään vikaa. Auto palvelee hienosti edelleen, tällä kertaa jälkipolven käytössä. Syksyllä täyttyy 19 vuotta.


      • Kovialiioittelijoita
        Ei_ihmekään kirjoitti:

        >Terveisin 17 vuotta vanhan luotettavasti palvelleen
        >ranskattaren onnellinen omistaja.

        Minä sain melkein 17 vuotta täyteen toisella PSA-tekeleellä, Peugeot 406:lla (2-litrainen bensakone). Varsin vähäiset ja halvat murheet – moottorissa ja voimansiirrossa ei koskaan mitään vikaa. Auto palvelee hienosti edelleen, tällä kertaa jälkipolven käytössä. Syksyllä täyttyy 19 vuotta.

        Teiltä pääsi painovirhe.Oikeat luvut ovat 1,7 vuotta !


      • Sehänse
        Kovialiioittelijoita kirjoitti:

        Teiltä pääsi painovirhe.Oikeat luvut ovat 1,7 vuotta !

        toyohomoja vituttaa kun Citikat ja Peugeotit ovat oikeasti ruosteettomia ja toimivia autoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe