18v valmistujaisiin meikittä

luonnollisena

Viikon kuluttua olisi serkun valmistujaiset joihin olisi tarkoitus mennä (en kehtaa olla menemättä kun menen sitä edeltävänä päivänä isovanhemmille jotka menevät juhliin, olisi törkeää jäädä isovanhempieni luo, ainakin minun mielestä). Mutta se mikä minua tässä mietityttää on se kun en meikkaa arkisin (liian laiska heräämään aikaisin) enkä juhliinkaan koska en ole viitsinyt sen takia ostaa että ehkä pari kertaa vuodessa käyttää. Joten en myöskään osaa meikata. Olen 18v.
Olisiko hölmöä mennä meikkaamatta? Mitä mieltä itse olisit jos juhlavieras vaikkapa juuri serkkusi tulisi sinun valmistujaisiin meikittä eikä hänkään meikkaisi arkisin tai ylipäänsä ollenkaan (puhutaan nyt suunnilleen minun ikäisestä).
Juhlavavan mekon laitan, hiuksia laitan jotenkin. Mutta se meikki? Kertokaa mielipiteenne

7

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgxh

      No etkös tuota ennenkin ole ollut juhlissa meikittä. Miksi tämä on nyt jotenkin erityisesti sinua mietityttävä tilaisuus? Kaikki varmaan ovat jo tietoisia siitä ettet meikkaa, miksi siitä pitää tehdä nyt numero?

      • aabbccddeeee

        enpä ole paljoa juhlissa käynyt, viimeksi oli pikkuveljeni rippijuhlat ja niissäkin vain ihan lähimmät eli muutamia vain. Mutta tuon serkun kenen juhliin olisin menossa niin lähes kaikki täysin ventovieraita. Olen vältellyt juhlia, jättänyt monet juhlat väliin tekosyiden ohella. Nyt vaan ei pysty.


    • iliketomove

      Mistä naiset ostaa vaatteita?

      • ertyuikj

        ihan kaupasta? mikä oli pointtis?


    • ahetr

      Ihan normaalia, jos et muutenkaan meikkaa. Eri asia, jos menisit jotenkin homssuisena ja likaisin hiuksin.

      Tai jos haluat helpon keinon "juhlistaa" myös kasvoja, niin vaikka huulikiilto tai kevyt puna on nopea laittaa eikä vaadi taitoa.

    • fhas

      Vaikka arkena ei meikkaisi, niin juhlaan voisi meikata. Meikkaamatta näyttää sille, että on jäänyt juhliin laittautuminen hieman vaiheeseen.

      • lkjhgf

        Miksi ihmeessä meikkaisi jonkun toisen juhliin, jos ei muuten ikinä meikkaa? Jos ei omiin juhliinsakaan ikinä meikkaa? Ihankun ihminen ei voisi näyttää kauniilta ja laittautuneelta ilman meikkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      3948
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3509
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2391
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2249
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2051
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      54
      1875
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1781
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1505
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1373
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1280
    Aihe