Kokoajan tekee mieli, muttei saa

Venus1988

Miksi miestäni ei kiinnosta seksi? Olen kaikkeni yrittänyt.
Menee ihan täysin tosi hyvä pimppi hukkaan. :D
Kokoajan ihan märkänä ja sykkivänä. Saispa kunnolla seksiä...

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venus1988

      Seksielämä kuivu totaalisesti toisen lapsen jälkeen, joka on nyt vähän vajaa 1v.
      Eikä edes mennyt alapää yhtään pilalle, on edelleen hyvin tiukka ja lihakset kunnossa ;) Yhteistä aikaakin on, mutta mies viettää sitä mielummin tekemällä jotain muuta kuin olisi kanssani :/

    • Tiedän tunteen :/ Pakko vaan yksin rietastella.

    • Ei se todellakaan mene pilalle, meillä kolme lasta ja vaimo edelleen kuin kaksikymppinen. Jos haluat kokeneen ukm seuraa pistä viestiä, [email protected]

    • ssddffg

      Hahaa et miellytä ukkoos se käy vieraissa mitäs olet plösö haiseva hiiva v....u!!

    • hitto mitä luonnonvarojen tuhlausta....meillä ois kivaa yhdessä

    • missäs päin venus majailee

    • Supra1
    • rynrnrn

      Syitä: stressi, parisuhdeongelmat, toinen nainen, erektio-ongelmat, et enää viehätä- oispa ihme, jos ei syy noista löydy

    • sexsex

      En mää vaan tajua miten maailmassa voi olla sellasia miehiä joita ei seksi kiinnosta.
      kyl mää vaan käyn melkein jatkuvasti kuumana Naisiin. vaikken oo enää mikään aivan nuori.
      Sun pitää sanoa jyrkästi mitä haluat. seksin ja silittelyn halien ja pusujen saanti on jokaiselle halukkaalle aivan välttämätöntä.
      Olispa kiva päästä antamaan sulle molemmin käsin hellää eroottista silittelyä

    • Pohjanmaanmies87

      Tuu tänne niin ei mee pimppi hukkaan.

    • jorma20cm

      Minä en usko tätä akkojen feikki narinaa! Sen mitä kavereita kuulee niin seksi loppuu lapsiin, ja sen jälkeen mies saa naida vain tehtyään naisen määräämiä "töitä"! Seksikin on vain miehen aktiivista toimintaa , ja sen arvostelua , nainen ei edes liikahda!?

      • Venus1988

        No ei meillä mies juuri mitään töitä tee, silti antaisin enemmän kun mielelläni.
        Sängyssä olen miestäni aktiivisempi, aina näin ollut..


      • sexsex

        Ei kyllä sen miehen on annettava seksiä hellyyttä huomiota ja aikaa, ei tuu muuten mitään. EI tollasessa kauheessa puutteeessa voi ketään ihmistä kiduttaa.
        Sitäpaitsi Nainen on paljon virkeämpi ja energisempi ja hyväntuulisempi kun saa aamulla lemmiskelypiristyspiikin.


    • parikymppinenmies

      Haluisitko käydä kahvilla? Voin mahdollisesti auttaa.

    • Laitatko mulle viestiä spostiin [email protected] niin saat varmasti kunnolla. Olen komea ja kiimainen mies 40v

    • yritelly

      Yleensä miestä ei kiinnosta siksi kun tietää kokemuksesta, että ei kannata.

    • No täällä menee hyvä terhakas kulli aivan hukkaan käytön puutteessa....haluaisin auttaa sinun sykkivää pillua...

    • Minä olen täysin samassa tilanteessa. Meissä se vika ei ainakaan ole. Kyllä niissä meidän miehissä se syy taita olla.. :-)

      • 09jätkä

        Jos haluat jeesiä tohon ongelmaan. Voin mahdollisesti auttaa..


      • Tiedänpä erään tapauksen jossa vaimo lähti lätkimään, kun mies vaan halus pelailla pleikkarilla :) en tiiä itkiskö vai naurasko


      • 09jätkä kirjoitti:

        Jos haluat jeesiä tohon ongelmaan. Voin mahdollisesti auttaa..

        Mikä mielessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe