lappeeenrannan paskat asianajajat

pettynytlpr

jos oikeuskansleri sanoo valita raastuvan-oikeuden päätöksestä. niin kukaan lappeenrannan asianajaja ei ota asiaa hoitakseen. koska vasta puolella on varatuomari.

8

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valistaja

      Oletpa saanut paljon kirjoitusvirheitä noinkin lyhyeen ilmaisuusi, heh!

    • llkjh

      Asianajajilla on oikeus valita asiakkaansa. Jos juttu vaikuttaa epäilyttävältä ja todennäköisesti valitus hylättäisiin, niin he eivät halua ryhtyä asiaa ajamaan.

      • pettynytlpr

        kyllä nää lappeenrannan asianajajat ovat semmoisia pelkuria.minulle sanotiin suoraan että eivät halua asiaa. koska toinen osapuoli on varatuomari.kirjoitin asiasta oikeuskanslerille ja lupasi puuttua asiaan.


      • asoidafqf32
        pettynytlpr kirjoitti:

        kyllä nää lappeenrannan asianajajat ovat semmoisia pelkuria.minulle sanotiin suoraan että eivät halua asiaa. koska toinen osapuoli on varatuomari.kirjoitin asiasta oikeuskanslerille ja lupasi puuttua asiaan.

        Varatuomari on pelkkä titteli joka kertoo että kyseinen henkilö omaa riittävästi kokemusta oikeuskäsittelyistä. Onhan kaikki syyttäjätkin vähintään varatuomareita ja uskaltaahan ne niitäkin vastaan lähteä oikeuteen.


    • pettynytlpr

      kaikki alkoi oli pesänjakaja(varatuomari). ja jaettava pesä josta pesänjakaja ilmoitti että minä en omista pesää. ja laittoi laskun 1900e. sanoin en maksa. niin laittoi laskun raastuvan-oikeudelle ja nyt lasku 2417e.ilmoitin oikeuskanslerille asiasta. josta vastaus hae käräjä-oikeudelta takaisinsaati hakemus. oikeus ilmoitti että heillä ei ole hakemuksia ottakaa asianajajaan yhteyttä. no asiasta ei kukaa kirjoita takaisinsaatihakemusta koska pesänjakaja oli varatuomari.

      • Tolpero

        Maksa laskusi, äläkä täällä itke.


      • pettynytlpr

        mites maksat? kun en omista kyseistä pesää jota jaettiin.


    • hhgdff

      Eihän se takaisinsaanti hakemus takaa sitä, että voittaisit juttusi. Käräjäoikeus vain käsittelee asian uudelleen ja tulos voisi olla sama kuin aikaisempi ja joutuisit maksamaan entisen laskun lisäksi uudet oikeudenkäynikulut.
      Kun et ole maksanut edellistäkään maksua, niin ei ihme ettei kukaan asianajajista halua ottaa asiaasi hoitaakseen.
      Oletko kysynyt ilmaista oikeusavustajaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe