Totuuden hetki

PersutEdelläPuuhun

No niin. Kesiviikkona (27.5.) saadaan lopultakin selvyys, milloin autovero tulee poistumaan. Silloin aikovat nimittäin kertoa tulevan hallituksen hallitusohjelman pääkohdat, mukaan luettuna verolinjaukset.

Ja jos ei poistu, niin Persut pettivät pahemman kerran ...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoon

      Odotan innolla ja huristelen kaupoille heti kun autovero poistuu..Minkähän ostais ....

      • faktahommat

        No joko nyt huristelet innolla kaupoille, mitä sait, sen ,että autoilu vaan kallistuu.


      • lisää.faktaa

        Ei tuollaiset suomipalstan rahattomat jullinjuntit osta mitään autoa.


    • Näinonnäreetjuu

      "Perussuomalaisten Timo Soini kiitteli ratkaisua. Hänen mukaansa perussuomalaisten näkökohdat tulivat hyvin huomioiduksi.
      – Verotukseen tuli tosi hyvä paketti, jossa on selkeä kokonaisuus. Minä olen siihen kyllä tyytyväinen, ja se paperi oli kiva kuitata."

      Selvä kuin pläkki. Ei voisi Soini noin todeta, jollei Persujen yhtä keskeisintä vaalilupausta olisi verolinjauksissa huomioitu!

      • faktahommat

        Arvatkaa kaksikertaa kerrotaanko Keskiviikkona autoveron poistosta, ei kerrota ja katselkaa vaan aivan rauhassa niitä tulevaisuuden autojanne, merkki varmaan sama, mutta vuosimalli kenties eri ennen kuin verot poistuu. Tää on muuten 99,9% faktaa.


    • tyilof

      Nyt kun "vatulointi" on loppu, voidaan odottaa aivan millaisia päätöksiä tahansa. Vatulointihan tarkoittaa, että yritetään jotenkin selvittää asiaa, vaikutuksia ja seuraamuksia eri tahoille. Siihen menee pakostakin aikaa, jos aiotaan olla huolellisia. Esim. tyypillinen virkamiesvalmistelu on kepun mielestä vatulointia, siis aivan joutavaa puuhaa. Onhan Sipilä sanonut, että sitä porukkaa on 20.000 henkeä liikaa, siis valtion 80.000 hengestä - pois lukien poliisit ja armeija 30.000 kpl - eli lopuista 50.000 hengestä lähes joka toinen on liikaa. Hyi olkoon!

      Millaista jälkeä sitten syntyy, kun vatulointi on loppu? Päivän lehtien mukaan tienpitoon käytetään 1,6 miljardia ja koulutuksesta leikataan 600 miljoonaa ja duunarin jatko-opinnot tyssätään kokonaan. Tämä vain pienenä otteena päivän lehdestä. Tulevan ajan tuottoja nämä eivät lisää pätkääkään. Tässähän palataan suoraan 50-luvulle.

      Mutta rahaa pitää raapia kokoon vielä rutkasti. Miten olisi mökin mummon eläkkeet? Leikkaamaan, leikkaamaan vaan!

      • VattulanVituloija

        Ei missään nimessä pidä leikata.
        Byrokratiaa, holhousta ja sääntelyä pitää lisätä, ja sitä pyörittämään tarvitaan ainakin tuplasti nykyiseen verrattuna väkeä valtion ja kunnan virkoihin.


      • vatuvatuva

        Hyvä! Lisäbyrokraatithan tuottavat niin kunnille kuin valtiollekin VEROTULOJA! Homma maksaa itse itsensä.
        Jotta kuitenkin päästäisiin pienemmillä palkkamenoilla, niin otetaanpa näihin töihin pakolaisia ja maahanmuuttajia.

        Tämä on sitä hallitusneuvottelujen logiikkaa.


      • Tietäjä1

        50000 joka toinen on opettaja ja joka toinen hoitaja, että mistä meinasit vähentää, kun päästrategia on koulutus, sekä terveys -ja hyvinvointi. Konttorirottia on harvinaisen vähän...


    • ounoua

      nyt sitä vasta aletaan vatuloimaan .....25% vuosi ja pienipäästöiset lähes ilman veroa...siis ehkä jne...odottelu jatkuuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe