Väärä paikka, väärä aika

kerrostuma

Toisilla suhteet särkyy, kun rakkaus loppuu, toinen pettää tai kohtelee kaltoin.

En tiedä onko se niin sitten helpompaa kuin, että elämä repii erilleen. Vietetty tyttöystävän kanssa nyt niin paljon aikaa kuin vain pystytty. Mulla työt täällä, hänellä kaukana toisaalla. Yritettiin viimiseen asti etsiä töitä molemmille samalta paikkakunnalta, mutta ei onnistunut. Ei juurikaan työt maistu tänään. Tiedän, että tänään illalla hän lähtee. Olemme luvanneet, että kaikesta huolimatta yritetään käydä toisen luona niin usein kuin mahdollista, mutta kumpikin tietää, ettei toisen luona voi liian usein käydä. Oikein edes tiedetä mitä meidän pitäisi tehdä. Halutaan yrittää, mutta tiedetään et se on vaikeaa. Toisaalta kumpikaan ei halua suoraan tätä lopettaa. Jätetään tää johonkin välitilaan ja annetaan ajan tehä tehtävänsä. Ellei sit niin käy, että löydetään vielä töitä samalta paikkakunnalta.

2

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauttaon

      Kuulepas, itse olen kohta nelisen vuotta seurustellut eri paikkakunnalla asuvan kanssa ja välimatkaakin on, se riippuu ihan molemmista miten suhteessa tullaan toisiaan vastaan ja tehdään niitä kompromisseja. Jos halutaan uskoa siihen suhteeseen niin työt eikä matka ole este seurustelulle ja joskus sellainen vain tekee sille suhteellekin hyvää. Kummallakin on omia harrastuksia, kavereita ja miehellä lapsikin, jonka tapaamiset pitää huomioida, joten kaikki ei ole niin yksinkertaista, mutta tähän asti on kumminkin tultu. Jos teillä muuten menee hyvin ja parisuhde on kunnossa, niin ei sellainen työ toisella paikkakunnalla voi suhdetta kaataa, sen kaadat vain sinä itse sillä omalla negatiivisella asenteellasi. Jos haluat suhdettanne jatkaa, niin koeta pitää yhteydet kunnossa ja olla yhteyksissä mahdollisimman usein, se helpottaa sitä ikävää ja jos sulla on sellaisia haave harrastuksia, joita et ole aloittanut, niin aloita tai tapaa enemmän ystäviäsi, jos on jatkuva ikävä. Sen kautta saat sen oman ikävän toista kohtaan helpottamaan ja suhde jatkuu tasapainoisena. Jos et kestä sitä välimatkaa, niin voithan miettiä muitakin vaihtoehtoja, kuten, että ryhdyt itse opiskelemaan uuteen ammattiin. Nykyisin opiskellaan etänäkin paljon enemmän ja ollaan vähemmän koulun penkillä, joten jos haluat suhteesi jatkuvan, niin eiköhän niitä sopivia ratkaisuja tässä elämässä löydy. Kannattaa olla avarakatseinen.

      • kerrostuma

        Ei oo pelkästään mun ajatuksia noi. Kyllä meillä on molemmilla pelko et tähänkö tää sit kaatuu. Toki halutaan yrittää ja yritetään, mut kyl täs on mieli aika maassa just nyt. Kuitenki totuttu oleen ja viettään aikaa niin paljon yhdessä. Ja tietenki pitää sopeutuu uuteen tilanteeseen, ku ei muutakaan tähän väliin voi. Eikä tää välttämättä kaadu tähän. Tosi vaikeeta tällä hetkellä kuitenkin yrittää pitää ajatuksia kasassa. Toisen läheisyys tottakai käyny todella tärkeeksi. Yritän vaa johonki purkaa näitä mun ajatuksii, et sais ehkä jotain selkoo ja jotenki käsiteltyy näitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe