Tipe ja Tapen uskomatonta luksusta Virossa!

TallinanTatjana

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raff

      Tuollaisen talon saa tosiaan vuokrattua reilusti alle tonnilla.Koska kukaan ei halua niitä Virossa enää.Buumiajalla, ei siis seuskytluvulla, rakennettu sähkölämmitteinen mauton teos kaukana Viimsin perukoilla, ei todellakaan mikään luksusluokan asuinalue.

      • tomppelimustamäeltä

        Älä unta näe.


    • Matkantekijä

      Minkä takia pitää tästäkin uutinen vääntää.
      Taitaa olla julkisuus tärkeämpää kuin toimeentulo. Ulosotot päällä molemmilla veijareilla. Ei pitäisi vuokramökillä leveillä jossain "vironperällä"

    • juu14

      Eikö juuri ollut uutinen miten tuli hätä Viron puolella vai muistanko väärin?Kovin on tyhjän näköinen koti.Ei mua noi Ikean rahit paljoa kateelliseksi saa...Ja tuollasia saa tosiaan vuokrattua tonnilla valmiiksi kalustettuna.Ja laskuthan menevät firman piikkiin?

    • verovelkaaa

      Asuvat talossa kyllä ihan VUOKRALLA. Onkohan talon omistajalta kysytty lupaa talon esittämiseen kyseisessä ohjelmaformaatissa. Tuskin!

    • Beren

      Tuollainen iso ysaritalo Tallinnan liepeilla on halpa vuokrata juuri siksi, etta ne on sahkolammitteisia eli naurettavat lammityskulut.Sitten ne seisoo suurin osa huoneista kylmana ja juntit leikkii elvista.

    • HekaS

      Tiina harrastaa sisustamista. Hahha, kamalia vanhoja 90-luvun huonekaluja. Ihan peruskamaa Sotkasta ja Jyskistä. Huonekaluista ja design esineistä näkee kellä on oikeasti sitä rahaa. Näillä kahdella sitä ei ole. Ainoastaan velkaa ja mauttomuutta.

      Mitään nämä kaksi ei omista, ei edes sitä Tapen romuksi ajamaa 6-sarjan Bemaria, jossa ei ollut edes kaskoa???!

      • kyökkisisustaja

        Juurikin noin. Toi sisustushan on hirvee! Ei tod. mitään laadukasta eikä taidetta.


    • Missäluxusluuraa

      Tallinnoissa viinastenhakureissuilla käyneenä luksus ja Viro tuntuvat luontaisesti hylkivän toisiaan.

    • häätö_tuli

      Eihän ne enään asu siellä... ja syynkin kaikki tietänee.

    • jf99

      Miten uskaltavat väittää taloa omakseen. On vuokrattu talo! Vähän syrjässä, vanha, kylmä, vanhanaikainen. Noita ei kukaan halua edes vuokrata!

      • minä-munaan

        Tipe ja Tape pääsivät vähän esittämään..

        Mutta lehtitietojen mukaan kummallakin jyrsijällä on "pähkinät" loppuneet, kavereilta pitää "pähkinät" kerjätä "lainaksi".

        Aika surkee pari, mikään ei ole näissä feikeissä enää luonnollista,,turhia muovinukkeja kummatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe