Pienten miesten käytös

kukkaiskeiju

Mikä siinä mahtaa olla, että lyhyillä miehillä on niin kova tarve pullistelulle ja yliampuvalle miehisyyden todisteluille ??? Mitä pienempi kääpiö tai piilokorkopelle kyseessä, niin sen rehvakkaammat (lue lapsellisemat) puheet ja kovempi tarve korostaa miehisyyttään. Tämä on todella naurettavan koomista ja myötähäpeää herättävää

227

2652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aspfkapo

      ajetaan isoilla autoilla ja moottoripyörillä vaikka hyvä kun jalat yltää polkimille ja maahan. Turvallisuus riski liikenteessä

      • Hanki tossumopo jotta jalkasi yltävät asfalttiin !

        Late Lapista.


      • amdp
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Hanki tossumopo jotta jalkasi yltävät asfalttiin !

        Late Lapista.

        tussumopo


      • isäntä123

        mitä muuta voi odottaa kun aivot on niin lähellä persereikää


    • penikka

      Joo niilä elukoilla on isokulli. Pitkillä miehillä on pieni penis se on sääntö ei .

      • Late-lapista1

        Minä Late Lapista olen pieni mies ja kullini on seisokissa vain 12,5 cm. Siksi minä olen tällainen.


      • chkbgjk

        Tyydyttäis norsunki kääpiön vehkeellä


    • gnkghll

      Ruutia löytyy mutta onneksi ei arsenaalia. hyvin harmittomia tapauksia mutta ei jaksa kuunnella tommosten juttuja niin itteänsä täynnä ollaan niin isoa pientä miestä.

    • hyppyheppi

      Tosi on että nämä kovaan ääneen, suuria puhuvat miehen puolikkaat ovat joukossaan todella naurettavia/noloja lapsellisine pätemisen tarpeineen.
      Olisiko pienen itsetutkiskelun paikka terveen itsekritiikin kera ...?

      • apmfdp

        Niin miksei hyväksyä itseään sellaisena kun on?


    • on_sulla_ongelmat

      Että tällainen pituusfetissi... otahan lääkkeet, siitä on monesti apua jopa tuohonkin sairauteen.

    • ymmärrystä

      Olen huomannut saman asian .Onkohan se joku Napoleon kompleksi ,sehän oli pieni.Kyllähän se itsetuntoa koittelee jos joutuu kokoajan katsomaan ylöspäin esim.puhuessa,ymmärrän kyllä heitä.

    • KESKUSTA

      Tuleva kaupunginjohtaja pieni mies ja sen kengät sukset noin pieneen jalkaan. Se valitaan on keskustasta.

    • IsostiPieni

      kukkaiskeiju on kiinnostunut lyhyistä miehistä, kukkaiskeiju tykkää ja välittää ;)

      • kukkaiskeiju

        Jospa nyt ei kuitenkaan. Siinähän tuntisi itsensä jättiläiseksi. Mahtaileva ja kovaääninen kääpiö on vain naurettava ilmestys, siitä ei pääse mihinkään. Käytöksellään tällainen pätkäkasvuinen tekee vain itsestään täysin pellen. Ei se tynkäkasvuisuus ole ollenkaan niin paha asia kuin tuollainen jälkeenjääneen lapsellinen käytös.


    • PienehköIsoMies

      Kai se on parempi pullistella ja päästää vähän höyryjä kuin alistua kohtaloonsa ja masentua täysin.

      Kärsikää pitkät siitä.

      • yhyhyhy

        pieniä ei kuule saa kiusata


      • swwdfgh

        Mulle kostetaan töissä joka viikko niitä 15cm jotka olen pidempi kun pikku ukot. Arvaa kyllästyttääkö. T. Nainen


    • Pitempisinua

      Pieni mies, minä olen sitä mitä hait :) Kukkaiskeiju miten olisi Treffit ? Olen huomannut silmäsi verontakaa rakas naapurini.

    • Peeniskateuttako

      Täällä nämä hongankolistajat paikkovat huonoa itsetuntoaan. Kumma, että vaikka on iso niin ei uskalleta sanoa sille kääpiölle asiaa suoraan, vaan täällä itketään niin että koko parimetrinen ruumis hytkyy. Hamekankaat teille jättiläismäisille älykääpiöille.

    • piilokorkokenkä

      Niinpä keiju. Monesti ei riitä että nämä kääpiökasvuiset rääväsuut on fyysisesti pieniä, vaan henkinen kääpiökasvuisuus ilmenee pakkomielteisenä laumasieluisuutena eli paskaa jauhetaan jälkeenjääneessä porukassa kovaan ääneen ja luullaan että siten oma pienuus katoaisi...

      pieni mies näen sinun kasvavan ... tai sitten en : )

    • kolisevattynnyrit

      Tumpeilla on tosiaanki kova tarve yrittää kasvattaa itteään suurilla puheilla. Huomattu on monissa ympyröissä

    • Nina32

      Täällä isokokoiset, pienimunaiset pätevät.

    • gasdu

      Silliä kullekki

    • UskoHuvikses

      Eläkää jokainen toisia kunnioittaen ja epäitsekkäästi ajatellen, niin elinolot ovat kaikille huomattavasti paremmat.
      Ei pienuus suuria puhumalla parane, eikä syyttä selkkien takana nälviminen kohenna omaa mielentilaa.

      • jormalainenhanse

        Kuka sieltä lattianrajasta vikisee hopittien kieltä.


    • KääpiönLento

      Eräski suuripuheinen ja kovaääninen "metsämies" on lähes normaali pyssyn mittainen. Olenkin ihmetellyt kuinka voi ampua telomatta itseään totaalisesti?
      Varmaan puhuu pyssyn nöyräksi tai käyttää apuvälineitä

    • kaskaskko

      Pieni muna suuri maksa vai miten se meni?

    • kukkotunkiolta

      Pieni mies pieni aivo ja muna ... niin se meni.

    • nauravaKulkunen

      Pers´jalkaisella lipsahtaa helposti se rempseänä olo komiikan puolelle. Onhan se naurettavaa kun kitukasvunen tumppi ääntelee kovaan ääneen ja jutut on miehisyyttä korostavan mahtipontisia. Malttia, malttia jos pituuskasvu jäikin tyngäksi

    • kukkaiskeiju

      niin... Iso mies tarvitsee pienen keijun rinnalle korstamaan Isouttaan, mutta yleensä makuhuuoneessa selviää se Ison miehen pIENUUS suurilla puheilla ;)

      • Nauraaaaaa

        Tää oli hyvä =)


      • ygifufru

        Niinhän se on.


    • TääOliParempi

      isottelevalle kääpiölle, iso lumikki on kiusallisen epäkäytännöllinen myös makuuhuoneessa

    • unkaskas

      Pieni on muna suuri on maksa ja luulot. Kiimanaiset kyllä parittelee kääpiöiden kanssa ja viskaavat menemään.

    • erwin

      Tämä maailma on pienten ja vikkelien. Mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat. Se on korutonta kertomaa kikkelien.

    • Teffolanteräväpää

      Ottakaa se piilokorkomies mettäreitiltä. Pittuutta 160 suluka päässä ja tukka lähössä kohta kokonaan.

    • heppatar

      Erään kääpiön löytää sen kova äänisen öhötyksen persuteella, vaikka sitten tuolin alta seisoskelemasta

    • solekkomie

      Tuleva kaupunginjohtaja ja kääpiökasvuinen.

    • EiMikäänVekkuli

      Olen sataseittemänkymmentäyksi senttiä. En pelkää mitään enkä ketään. Olen rotsannut päätä pitempiä naisia lierihattuisellani ja avioon ovat pyrkineet. En kuitenkaan kehtaa kulkea käsi kädessä koska olen päätä lyhyempi.

      • Ononononononon

        Ala tossava mersulla


    • NoloA

      Pitäähän se kääpiökasvuisen yrittää jollain olla miehen kokoinen. Jos ei muuten niin joko ajamalla isolla ajopelillä, metsästämällä porukassa tai puhumalla rempseitä kovalla äänellä. Kaikista pienimmät "miehet" tekee kaikkea tätä ...

      • kuppijussi

        Ha ha haaa ! : )
        Osui ja upposi ! Tällaiset kusipäisen itsekkäästi käyttäytyvät kääpiökasvuiset on TODELLA noloja


    • yzäö

      Pienen ihmisen hiilijalanjälki on pienempi...isot tuhoavat maapallon.

    • isoääni

      En tiedä muuta pienistä miehistä, mitta ainakin parhaat laulajat löytyy pienistä . .

      Dio 163
      Klaus Meine 163
      Bruce Dickinson 168
      Brian Johnson 165

    • kärisijä

      Löytyy niitä tekijöitä hobiteistakin, mutta enempi niitä on miehen kokoisissa ...
      Puhe vain oli siitä, että miksi pienen persjalan pitää niin usein uhota liiallisesti ja yrittäää vakuutella mihisyyttään korostetusti?
      Narsisti-kääpiö on kauhia olento lajitovereilleen je muillekin : )

    • solekkomie

      on väärin jos on joka paikasta pieni isot rohmut

    • sanonpaminäki

      ..... jos tuohon lapselliseen pullisteluun liittyy vielä röyhkeä kusipäisyys, jatkuva pirullisuus ja sairaaloinen vahingon ilo niin ihminen on todella vastenmielinen .....

    • njlSH

      oloisi osallistua hählapa kääpiö v

    • poikapohjoisesta

      Jos näitä juttuja kirjoittelee isokokoiset ihmiset, niin jopa on itsetunto maassa. Jonkin sortin rasismia ja rasismi johtuu juuri itsetunnosta.

      • katkeraKääpiö

        Aika usein nousee heti rasismikortti esiin kun ei keksitä muuta selitystä pissapäiden tekemisien vääristelemiseksi ... : )


    • kaki34

      late lapista ainaski on juoruämmäntittelin voittanut ja varmalla pieni mies ja pahanhajuinen .

    • kuppikunta

      Käydäänkö täällä Tornio-palstalla jotain "itserakas kääpiö vastaan haaparantalainen eläkeläinen ottelua" ?
      : )

    • mezäläinen

      jos piilokorot olisivat Kelakorvauksella jaossa noille suurisuisille ja yliampuvasti mahtaileville kääpiömiehille, niin toisiko se mukanaan tasapainoisempaa käytöstä heidän taholtaan vai onko tuollainen pienuuden tunne niin syvällä, ettei se poistu piilokoroillakaan?

    • Naisellinen63

      Kokemukseni perusteella sekä pienillä että isoilla toimii eikä ole ihmisen pituudesta kiini se koko, eikä asia muutenkaan siitä ole kiini vaan muista taidoista, kuten myös naisilla. Myöskään naisilla järki ei tipu esim. rintoihin, jos ne ovat kookkaat, vaikkakin yleinen asenne on sellainen. Yleistäminen on pahasta. Terveen ihmisen itsetunto lähtee ihan muista asioista, kun näistä. Paljon merkitsee miten on jo lapsuudenkodissa tullut kohdelluksi. On vanhempia jotka yrittävät talloa ja niitä jotka kannustavat, sekä kaikkea siltä väliltä. Jos on huono itsetunto, sitä voi yrittää parantaa monin eri tavoin, mutta ei suinkaan parjaamalla toisia, se osoittaa aina vaan ihmisen omaa pienuutta. Jos on ihmisiä ympärillä, jotka tallovat, jätä sellaiset ihmiset pois elämästäsi ja keskity heihin, jotka osaavat sinua arvostaa sellaisena kun olet.

    • kuttaperkka

      Vastaus: Piruilujaan ja mustamaalaavia juttujaan kylvävien persjalkojen kärinän syynä on katkera kateellisuutensa, normaali kokoisia miehiä kohtaan

    • keskipituineN

      Suomalaisen miehen keskipituus on tilastojen mukaan nykyään n. 178 cm?

      Entä Lapinläänin alueen miesten? Ainakin kun kulkee näin 165 senttisenä naisena Kemi-Tornio alueella huomaa kyllä aika monen miehen olevan monesti jopa päätäni lyhyempiä joten olettaisin tämän alueen miesten keskipituudeksi n. 160cm.

      • Kaunotar33

        Ei pidä paikkansa. Silloinhan naisten keskipituus olisi about 155 cm Kemi-Tornio alueella. Täällä naiset ovat pitkiä ja kauniita. Toisin kuin junan tuomat pullerot.


      • keskipituineN

        En ole nähnyt 20 vuoden aikana niitä "pitkiä" kuin muutaman eikä nekään ole olleet kyllä mitenkään "kaunottaria" tai "komeita". Suurin osa naisistakin on todellakin lyhyitä siis huomattavasti alle 165 senttisiä ja samoin miehet.


    • MaijuMaukas

      Pienillä miehillä on iso se.

    • Semu

      Itse pidän pienistä kukkoilevista miehistä.

    • KorkkiKalle

      Millainen on persjalkainen mies?

    • jalkapalllo

      se on pieneksi jäänyt yksilö. pikkumies on pieni joka suhteessa. tosin normaali elin voi näyttää persjalkaisessa isommalta kuin todellisuudessa onkaan ja liialliset luulot itsestään on sairaus

    • kurkkuamyöten

      Katkerat kääpiöt kärisee ja mustamaalaa muita keteuksissan ... tuttua ...

      • Mäkätin

        Tosi on. Tunnetaankohan sama pöpi.


    • hikisauna

      tämän seudun kitukasvuset hottentottiäijät on kauta aikain poteneet pinuuskomplaksia ja purkavat sitä yliampuvasti pyrkien korostamaan ns. miehuuttaan.
      puheet on hurjia ja kovaan ääneen pitää yrittää saaha iitteään esiin ja peittää naurettava olemuksensa.
      tosin naurettavammaksihan ne ittensä tekee noin

    • kovastiHurja

      Niinpä ...

    • Joopasejoop

      Täällä näkyy märisevän tuntemattomana nämä isot ja tosimiehet, eli machot. Tuolla kaupungilla kulkevat alistettu ja mustasilmäiseksi pieksetty hento vaimo käsipuolessa roikkuen, mutta näille pienemmille miehille eivät narskuttele hampaitaan julkisesti. Hamekankaat täytyy tällaisille ostaa. Henkisesti rääpäleitä ovat, mokomat kusihousut.

      • Nfflfl

        pikkumiehet kävelee mustasilmäiseksi pieksettynä ison vaimon kainalossa.


    • miehenmittainen

      "Mie oon kovempi mettä- jakalamies ko sie" Ha ha haaaaa !
      Pers`jalkasten pätemisen tarvetta ... naurettavan noloa !!!

      • Niinpäsevainki

        No nyt on iskeny kyllä miehenmittaselle todellinen pätemisen tarve. Ihme vinkujia nämä torniolaiset miehenmittaset. Ruikuttaa nyt täällä pikkumiesten käytöstä. Pelko näyttää olevan mahoton.


    • luuvitosta
      • Lyhyt

        175 ja 17.5 hyvin pärjännyt


    • kateutta

      kyllä paistaa jutuista, että ollaan tornio palstalla..... joka-asiasta ne osaa olla kateellisia. onneksi haaparannalla on vähän erilainen ilmapiiri

    • palkintopalli

      sama maalaispiiri pyörii molemmin puolin rajaa, älyKääpiöitä ja pätkämittaisia itsensä kehujia riittää ...

    • pikkujore

      Mitä pitempi sen tyhmempi ja löysempi kulli.Veri kierrä hongankolistajilla enää joka paikassa. Tästä on tehty tutkimus ffacebookin elämänkoululaisten keskuudessa.

      • jorenveli

        pitkäselkä lyhyt jalka


    • NaurawaKulkunen

      Mitä pienempi "mies" ja kovaäänisempi (äly)kääpiö kyseessä
      sen isompi auto tai m-pyörä alla : )
      Jollakinhan se pitää yrittää kokoaan komensoida

      • eomgro

        ja kävellään tennispallot kainalossa.


    • säästääkorvia

      Loppuisiko tuo kääpiökasvuisten "miesten" ylimitoitettu pullistelu jos niille tosissaan lahjoitettaisiin vaikkapa Kelan korvauksella huomattavat piilokorot?

    • perseeinari

      Kääpiömiehen molo näyttää suurenmalta ko se peilautuu pikku kroppaan. Akat taas petettiin.

      • knapsukääpiö

        kääpiölle itelleen pikkutattikin on julma jorma. Ei suuret puheet kovalla äänensävyllä miestä tee kitukasvusestakaan vaikka kuinka mölisis ja kärisis ja muita väheksyis :)


    • hyytrrrrrr
    • Janustykkää

      Outoa luettavaa. Joku on todella katkera pienikokoisille miehille. Itse en ottaisi mitään hongankolistajaa saati isoluista isojalkaa vaikka olis mikä tilanne. Niitten isoja vaaterötkyjä pestä... Ja sohvahan siinä kuluis ison persuksen saati jalkojen kans. Vissiin joku on kateellinen jonkun autolle tai mopolle. Eihän pituus ratkaise vaan se älli!

    • ruuutana

      Niinpä niin. Sinäpä sen juuri sanoit. Eikös tuossa keskustelussa olekin käsitelty juuri noiden miehen puolikkaiden älliä eli kääpiökasvuisten retostelun ja miehisyytensä korostamisen tarvetta ihan naurettavuuksiin asti. : )

      • emgre

        Entäs pieni Somali?


    • tyhjättynnyrit

      Nythän nämä porukassaan "rohkeasti" suurisuiset pätkäukot voisivat mennä retosteleen ja pelotteleen noita maahan laumana pyrkiviä elintasopakolaisukkoja. Eli olkaa kerrankin juoruakkamaisine ominaisuuksinenne hyödyksi.
      Vai onko noissa mahtailevissa ja itseä ylistävissä puheissa takeita ???

    • AkkamaisetLaumasielut

      katetta puheilleen tosiaan kaivattaisiin nyt noilta porukoissaan paskaa jauhavilta, niin henkisesti kuin fyysisestikin, kääpiökasvuisilta "miehiltä". Menkää ja tehkää kerrankin jotain hyvää ja oikeasti miehekästä yhteisen edun nimissä !
      Lisää vaan piilokorkoja ja hormooneja peliin epätoivoisesti :)

      • piilokorotJakoon

        JOO henkisesti ja fyysisesti kääpiöt hyötyhommiin, akkamaisista porukkajuoruhommistaan!!!


    • Kukkaiske1ju

      Okei, olen valehdellut teille tämän kokoajan..

      Minä RAKASTAN pieniä miehiä, siinä kun sängyssä olen, pieni mies pääsee jokaisesta kolosta sisään, se on niin ihanaa <3.

      Ja sen sanon että kaikki lappilaiset haistakaa Iso Paska Saariluoma.

    • HamekangastaKääpiöille

      Noh, joko nämä suurisuiset kääpiöt uskaltavat tehdä jotain miehekästäkin muuten kuin nälviä porukassa selkien takana parempiaan? Hormooneilla kasvaa vain leuka ei pituus :)

    • laumaraukat

      ...ei muuta ku piilokorot esiin ja rajalle huutelemaan "miehekkäästi" ... porukasa tietenki

    • pitkälyhyttyhmä

      Minusta tuntuu, että nämä paikalliset hessu hopot ja lumikin pienet kääpiöt on näitten juttujen perustella tasan yhtä tyhmiä. Kyllä me viisaimmat olemme niitä keskimittaisia.

    • lkuftuy

      voishan nämä tynkäkasvuiset räksyttäjät mennä rajalle aitatolpiksi vierutusten seisomaan ... vaikka nehän vain astuttais yli

    • Hellallettas

      Näillä "isoilla" pojilla näkyy olevan paha kompleksi, kun täällä täytyy itkeskellä ja hakea myötätuntoa.

    • oppia-ikä-kaikki

      Asiathan olisi kokonaisuudessaan paremmin jos turha itseä korostava ääntely ja pahantahtoinen seläntakana juoruilu loppuisi. Silloin saattaisi kaikilla olla parempi elämä, myös tynkäukoilla itsellään

    • hgkyufgjc

      "tynkä ukot" !!! :D

    • KääpiötKasvamaan

      Yliäänekkäällä käytöksellä nuo typerät tumpit yrittävät tasoittaa fyysistä pienuuttaan ja miehisyyden puutettaan. Pieni voi olla sekä fyysisesti, että henkisesti.
      Tuttua on.

      • Epämiellyttävä

        Kertoisitko vielä, lyhytkasvuisuuden asiantuntija kun tunnut olevan, mikä on se tehokkain tapa, millä lyhytkasvuinen voisi kasvaa lisää, jotta ei olisi teidän normaalikokoisten silmissä niin vastenmielinen?
        Vai tarkoitatko ehkä, että lyhytkasvuisen pitää ymmärtää olla nöyrä, kun on kerran jäänyt epämuodostuneeksi?


    • Turhiatyyppejä

      "ole mielummin hiljaa kun äänekkäästi tuot julki mauttomuutes, tyhmyytes, junttiutes ja pienuutes" Näin se on

    • TyhmyydenRuumiillistuma

      "Yritä maalaiskääpiö epätoivoisesti vakuuttaa muut miehisyydestäsi puhumalla ja nauramalla siten että se kuuluu naapurirakennukseen asti" :)

      • cgbfdfhgbx

        Piilokorkoja jakoon näille kitukasvuisille ja rempseille miehenpuolikkaille


    • Epämiellyttävä

      Joo, kyllä itsekin olen koko ikäni kärsinyt lyhyydestäni. Joku tuolla alkupäässä jo kirjoittikin kääpiöistä ja antoi ymmärtää, että olemme jopa turvallisuusriskejä muista epämiellyttävistä piirteistä puhumattakaan.
      Olette aivan oikeassa. Itseäkin vituttaa tämä oma olemus niin paljon, että puolikymmentä kertaa olen jo ollut sillä rajalla, että juoksenko junan alle vai ajanko vain kovaa vauhtia ulos tieltä. Onneksi nuo teidän normaalikokoisten kannustavat kirjoitukset aina auttavat jaksamaan taas muutaman päivän eteenpäin.
      Olen ties kuinka monta kertaa istunut alas ja miettinyt, mitä nuoruusvuosinani tein väärin, kun en voinut kasvaa normaalikokoiseksi. Ei ole selvinnyt. Olen keskittynyt kuin huippu-urheilija ja päättänyt, että nyt kasvan vielä oikean miehen mittaan, mutta mitään ei ole tapahtunut.
      Voitte ihmiset huoletta uskoa, että lyhyys on miespuoliselle ihmiselle kova kohtalo. Se tuntuu siltä, kuin olisi jotenkin epämuodostunut. Pitää olla rautainen itsetunto, että tällaisen kohtalon kanssa jaksaa elää. Mistä sellaisenkin mahtaisi saada, kun aina ja joka käänteessä aliarvioidaan ja pidetään omituisena ja rumanakin. Lyhyen miehen pitää olla kaksi kertaa normaalimittaista parempi joka asiassa tullakseen noteeratuksi ja saadakseen ihmisen ansaitseman arvostuksen.
      Kumma kyllä, olen työasoissa tavannut muutamia ulkomaalaisia (italialaisia, intialaisia, yhden tsekin), jotka ovat suunnilleen yhtä lyhyitä kuin itsekin olen. Jostakin syystä he eivät tuntuneet kärsivän ominaisuudestaan lainkaan, vaan toimivat kuten kuka tahansa. Suomessa sen sijaan lyhyttä miestä pidetään naurettavana ja vähätellään. Kertooko se meistä jotakin vai tarkoittaako vain sitä, että lyhyt on epämiellyttävä?

    • reilupeli

      kukaan ei voi ulkomuodolleen mitään, mutta kusipäiselle luonteelleen voi jos löytyy tyyliä tai tajua ... tai mielummin kumpaakin.

    • taatistelija

      Meidänkin suvussa on niin pieni vävypoika mahtuu pöydänalle seisomaan mutta ei makaamaan.Jutut on sitä luokkaa kun se sanoo päivää sen jälkeen sitä ei kehtaa kuunnella.Tämä se on kaiken hupaisinta kun sillä pitää olla autona 500sarjan BEMARI vaikkei ylety kunnolla edes MOPOAUTOLLA.Puheissaan on ollut monessa mukana kuin HANKKIJA vaikkei osaa kuin kännykkää räplätä

    • sanonpaMieki

      Nämä alle 30 v. kääpiökasvuiset on pahimpia kovaan ääneen pätijöitä ja paskan jauhajia. Niille soisi edes hieman sitä tyyliä ja tajua vaikka kuinka juntti olisi syntyjään

    • jeesustelija
    • ilkkapimpanpää

      Noo hoo hoo hoo! 160 cm oli miesten keskipituus Lähi-Idässä 2000 vuotta sitten, samoin kuten 174 cm Hitler 1940-luvun Saksassa ja 168 cm Napoleon 1800-luvun Ranskassa.

      Suhteuttakaa, miettikää asioita hieman.

      • naurettavaaa

        HAHAA, aika väkinäistä yritystä ja vängällä haettua "tietoa" ... monen miehenpuolikkaan näyttäis todellisuudessa olevan vain kovasti koittaa päteä ja liioitellusti osoittaa ns. "miehuutensa".


    • late_pohjanmaalta

      Ei nuo pitkätkään kovin fiksuita vaikuta palstalla keskustelujen perusteella. Liekkö jäätynyt latvukset pakkasella

    • stadilainen2

      lusikalla annettu

    • Haisevamaajussi

      Valehtelee kokonsa pätkä paska jätkä, monta senttiä. Leveyssuunnassa kyllä piisaa. Ja HAJUSSA.

    • Pipipipip

      Niillä on iso molo

    • HaaaaaaaaaaaaaaaaaH

      Kääpiön ropassa näyttää pienikin pippeli isolta, muttei isot puheet kasvata pituutta

    • kdfhfsd

      Moni älyKÄÄPIÖ ... tai kääpiökasvuinen kääpiö yrittää tosissaan korostaa miehuuttaan, metsästämällä tai ajamalla jotain työkonetta.
      Naurettavaaaaaa

    • pieruNauramisesta

      olisihan se maltti ja kohtuus suotavaa myös käppänäksi jääneille "hurjille miehille". Ei se pienuus retostelemalla kummene, vaan pikemminkin korostuu : )

    • Juuri-Näin

      Näin Juuri ...

    • Reppukenguru

      Kyllä taitaa niitä idiootteja löytyä pitkistä, kuin lyhyistäkin miehistä/naisista... Turha yleistää jos ei tunne kaikkia maailman pitkiä ja lyhyitä ihmisiä... Samalla tavalla ajateltuna voi sanoa, että minkä takia kaikkien kauniiden naisten käytös on ylimielistä ja typerää ja miksi he ovat tyhmiä, vaikka ovat niin kauniita? Älkää nipottako, vaan ottakaa asiat huumorilla!

    • TÄIKÖnTORILTA

      Montakohan kääpiökokoista itsensäylistäjää näemme tulevissa Tornion pilkeissä puujalkavitseineen. Pahoin pelkään, että tapahtuma on varsin otollinen paikka tynkäkasvuisten ukkojen itsekehulle ja retostelulle : )

    • rähjäReppu

      Ja taas on havaittu noitten miehen puolikkaitten rehvastelua ja kovaäänistä ittensä nostattamista kylällä.
      Yks taksikuski ja Sixten Seittenkaaresta juorusiva nakkikopila

    • Perrrrrrr

      Ei perkules! Eikö noita itseään kehuvia ja kaikkitietäviä kääpiöitä tosiaan saada palautettua maanpinnalle ????

    • keski_mitta

      tällä kylällä on sekä pätkät ja pitkät tasan yhtä vitun tyhmiä.

    • qweras

      Miksi halutaan olla suomalaisia
      Jos käyt kosteana muusta kuin hiestä
      ja haluat saada suomalaisia miestä
      joka aktia ei jätä puolitiehen
      se viehätys voima on suomalainen miehen
      Kai mies on sängyssä kuningas,
      vaaleiden naisten hurja valtias,
      jos ei nainen pituudesta tingi
      niin onhan se mies ehdoton kingi,
      mikä siinä suomalaista viehättää,
      onko suomalaisilla kääpiöstä pidempää
      miten pituudella voi olla muka väliä,
      pituus-sokea ei mitään häviä.

    • REPPANAT

      PELOISSAAN NE PULLISTELEVAT

    • åout0156

      Olen ollut kolmen mustan kanssa ja yhden suomalaisen kansa. Tällä Suomalaisella oli harvinainen kookas, mutta ei noilla mustilla normista opikkeava, yhdellä ehkä vähän pienensorttinen

    • qetu

      Muistan tän jutun. mutta jostain syystä ajattelin että se oli bodari....
      Ei kun bodari taisikin olla Vispilällä, joku tyyppi joka pullisteli lihaksiaan peilin edessä aktin aikana ja se taisi olla valkoinen, ei musta.

    • åout0156

      Oli ihan hyvä pano kun totuin siihen bodari-melaan Jutut siinä "suomalaisen letkeästä letkusta" ei tällä pitäneet paikkaansa. Oli kova kuin kanki. Ympärileikattu ja paksupäinen terska. Ykköseen aina sattui pohjakosketus. Kakkoseen meni juuria myöten. kaupan päälle sai multi-orgasmit

    • pitkäjatyhmä

      näiden jutttujen jälkeen en ihmettele miksi suomalaisia pidetään juntteina!

    • pitkäjatyhmäpitkäjatyhmä

      juntti on juntti pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ns tavallinen Suomalainen. Esimerkkihenkilö: Matti Vanhanen. Sanaa kannattaa käyttää varoen sillä usein kuvauksen kohdehenkilöt ovat huumorintajuttomia ja ottavat sanan identiteettiin kohdistuvana loukkauksena.

    • qweras

      Millainen on "juntti" mies mielestänne?

    • pitkäjatyhmäpitkäjatyhmä

      - Puhuu paljon alkoholista/juomisesta ja siitä kuinka viikonloppuna juomaan
      - Rööki
      - Homojen syrjiminen
      - Sovinismi
      - Naisten objektisoiminen (avoin tuijottaminen kaduilla, kovaan ääneen jonkun randomnaisen kehuminen kavereilleen)
      - Feminismin dissaaminen (ja se, ettei yritetä ees ymmärtää mikä feminismin pointti on)
      - Ajattelee että naisen pitää olla laittautunu ja timmi, mutta itsensä ei tarvitse tehdä mitään ulkonäkönsä eteen
      Ulkonäöstä en oikee osaa sanoa mitää, kun ulkomalaiset juntit voi näyttää miltä vain. Ei se ulkokuori aina välttämättä kerro junttiudesta. Tiedän yhden ulkomaalaisen miehen, joka on aika mamu-juntti, mutta pukeutuu iha "normaalisti" ja melko tyylikkäästikin

    • nääkäyrälippikset

      mun mielest mustat kääpiöt ovat junttimaista on nää käyrälippikset, mustanpeniksen tatuonnit, / kaulakorut, semmoset ulkomalaisia pirikiikarit, ja sit jotku lenkkarit yms.

    • yjkmgkhlvkm

      Kaljamahaiset keski-ikäiset miehet ovat vielä rasittavampia, kun purkavat vain omaa alemmuudentunnettaan nuoriin, (mutta sitten taas vanhemmat charmantit herrasmiehet ovat ihania). Tuleva mieheni ei ole mikään juntti mammanpoika, joka pitää naista kotiorjanaan. Eihän ne miehet tosin osaa siivotakaan, mutta silläkään ei ole niin paljon merkitystä kokonaisuuden kannalta, jos on muuten ihana söpöliini.

    • pitkäjatyhmäpitkäjatyhmä

      On varmaan mukava kirjoittaa kaikenlaista paskaa tänne keskustelupalstoille anonyyminä. En ollut tarkoitus yleistää kaltaisiasi junttimiehiä, mutta suurinosa miehistä ei varmaan ajattele muulla kuin munanpäällään. Hauskaa päivänjatkoa vain sinullekkin

    • tsghtrjmujkmj

      Minusta se on melko jännää ett tullaan foorumiin erikseen valittaa miesten vioista joita naiset omaa yhtäpaljon samalla tavalla meidän miesten näkökulmasta. Sen sijaan ett pyrkisit saamaan jotain mielipide purkausta täällä foorumilla niin suosittelisin sua aloittamaan uuden elämän, muuta elämän tapojasi, tapaa uusia ihmisiä jne.. mutta PLIIS, älä tule tänne foorumille marisee jos jokin asia maailmassa/miehissä ei nyt sua miellytä.

      Tee jotain asialle!

      -kiitos-

    • tghjudyrnhxyjhf

      Mitäs liikut junttiporukoissa.

      Vai tarkoitatko landeja, jotka muuttavat Helsinkiin päin jostain muualta? En tunne yhtäkään junttia, tunnen kyllä peräkylistä muuttaneita. Heillä on söpö murre tallella ja muuten sopeutuneet keskustaelämiseen, hyvät duunit ja arvot.

      En käsitä sua aloittaja, mitä valitat

    • qweras

      lopettakaa tuo valittaminen ja tinka, kiitos

    • Mie-ite-Vain

      Kuinkahan kovaa meteliä tynkäukot pitää juhannuksena, kun saavat viinaa ?
      Yksi neitimäisen nokkapystyssä kävelevä kärisevä kuspää tuskin antaa muille sanan sijaa laisin koko pyhänä

    • Pikkinen

      Joo muistuu mieleen muutaman vuoden takainen juttu kun pikku pätkä tavotteli parempaa puoliskoani ja kun tulin paikan päälle rouva ilmoitti että pikku kääpiö ahdistelee. Minä kysymään mikä hätänä kun olin kyseisen kääpiön Venäjällä pelastanut hengen menetykseltä ja pimestä keskeltä ei mitään vaeltamassa ja kyseisen kääpiön lompakko matkassa joka oli jäänyt paikalliseen baariin kun oli niin kiire tullut paikallista mafiaa pakoon että sinne oli jäänyt. No any way kääpiö ponnistile kaikilla voimilla varpaileen ja löydä pätkäisi päin näköä ja juoksi pakoon kuin pieni tyttö ja minä hämillään mikä helvetin sääsken pisto se oli. No parilla askeleella tavoitin ja tartuin niskasta kiinni ja tiedustelin mikä lyhyt kasvuisella hätänä no sehän rupes pillittään että älä lyö , minä siihen että en ole koskaan aikeisemminkaan lapsiaakaan lyönyt niin miksi sinuakaan. Asia jäi siihen ja urhea kääpiö jatkaa työskentelyä tornion kaupungilla.

    • 12222

      lähinnä te ylitpikät korstot olette juuri niitä turvamiehiä leikkiviä mömmöjä vetäviä podareita jota x5 lla liikenteessä leikitte kuninkaita ja joilla nyt sattuu monella olla tarve sille ihmeellisen pienen pikkuveljen jatkeelle. lisäksi tunkevat toisiaan röörikseen.

    • pottuaPätkälle

      Kovaa puhumalla ja itteä kehumalla pitemmäksi(kö) ?
      :-)

    • kääpiöille-käytöstapoja

      Minäkin tunnen yhden äärimmäisen pirullisen kärisijätyypin, joka saa nautintonsa vain ja ainoastaan muiden vahingoista/vahingoittamisesta ja itsensä kehumisesta.

      • Pätykkä

        Hänenlaisen entisenä "ystävänä" kokenut samaa. Heti kun minulla alkoi vähän paremmin menemään tää kaveri tuli niin kateelliseksi että ei enää ilman lääkkeitä pärjää.


    • tyhmätornedaali

      jos yhtään helpottaa nii torniolaiset pitkät ja pätkät on yhtä tyhmiä kuten näistä jutuista voi päätellä.

    • pienimiesolen

      Olen melko lyhyt , 173, kulli vaan 18 senttiä, toki paksuus 24 senttiä, silti naimisissa olevat tornion naiset jonossa <3

    • tonnikeiju_

      Mikä siinä mahtaa olla, että aloittajalla on niin kova tarve pullistelulle ja yliampuvalle miehisyyden todisteluille ??? Mitä pienempi kikki tai piilohomo kyseessä, niin sen rehvakkaammat (lue lapsellisemat) puheet ja kovempi tarve korostaa miehisyyttään. Tämä on todella naurettavan koomista ja myötähäpeää herättävää

    • NauruNauruNauru

      Tosi se on, että kitukasvuset yrittää enempi korostaa olematonta miehuuttaan kuin normaali kokoiset.
      Varmaan kovasti traumoja pienuudestaan, kun pitää muita nälvien ja itseään kehuen yrittää manipuloitua muita

      hih

    • akkamaisetkääpiöt

      Heh, juuri näin.
      todettava on tähän väliin että nuo pikku"miehet" ovat kovin usein myös pakkomielteisen riippuvaisia laumasta ja porukan tuesta joka asiassa.
      Yksin ei uskalleta tehdä yhtään mitään ... ehkä juuri ja juuri käydä aamupissalla jos sielläkään ilman kaveria

    • pitkä_ja_tyhmä

      pitkät pojat on riippuvaisia kaverin tikkarista ja suklaamunista.Kyllä siinä majoneesit lentää ja juttua riittää 😂

    • kärisevä-väkäleuka

      Lisää hormooneja naamaan vaan kääpiöt, niin ainakin leuka kasvaa jos ei muu ...

    • Tornionpösilöt

      Torniolaiset pussikaljajätit täällä pönkittää suurta egoaan ja pientä itsetuntoaan.

    • VainMinäite

      Hormoonileuan lisäksi, kärisevän kääpiömiehenkin ego voi kasvaa kusipäisen ylisuureksi ...

      • hobittila

        HAH ! Näitä, rehenteleviä ja pituustraumaisia ja pers´jalkasia miehen puolikkaita riittää keskuudessamme.
        "Iso äänihä se ainaki pittää olla, jos ei fyysinen koko riitä" :D


    • Kuspeät

      Nämä Tornion iiisot miehet on näköjään niitä elämäm kolulaisia. Niillä on aivotki kasvanu mulukun päähän.

    • täysmittainen

      "Antakaa määkin huudan, määkin olen älykääpiö" !
      - Persjalkasen mettämiehen viisu -

    • jhgbfvsdz

      Ahhah hah hah haaaa !!!
      Hyvin sanottu . KOvaääniset pers jalkaset kääpiöt aisoihin

    • LeukavaKääpiö

      Se on tosiaankin karmiaa kuunneltavaa, kun tynkäkasvuinen ja pirullisella luonteella varustettu kääpiöukko kärisee kovaan ääneen, luullen liikoja itsestään ja olevansa korvaamattoman tärkeä

    • myötähäpeäää

      kasvattaako muuten hormoonit, kääpiökasvuisessa "miehessä" muuta, kuin leukaa ja ääntä ?
      ainaki yksi kovaääninen kärisijä on edelleen tynkä, piilokorkokenkineen vaikka yrittääki huhkia ja tunkea kaikkeen mukaan

    • naurettawaaa

      Minä näin yks päivä yhden varsin k..päisen, piilokorko tyngän ajavan naurettavavan ylikorkealla lava-autollaan.
      Ei pokka pitänyt katsellessa sitä tahatonta komiikkaa
      : D

    • leukavatyrkkykö

      vilkkuiko niskasta naurettavan lapsellinen ja videopelistä tuttu viivakoodi ???
      Ahhahhhaaaaaa MIKÄ LEUKAVA PELLE vastoin tahtoaan !
      "mun iso auto tekee miusta kääpiöstäki suuren, vaivoin tosin pääsen kiikkumaan kuskin penkille"

    • Nolouden-huippu-tosiaan

      : D
      : D
      : D

    • taxAri-

      Eipä pitäisi lahjaideat olla vähissä tommoselle pullistelevalle miehen puolikkaalle.
      Narutikkaat autoonsa olisi varmaan ne tarpeellisin -

    • LeukavaPygmi

      "Antakaa määkin huudan, määkin olen kääpiö" !!!

      isoin auto ja isot pyssyt mulle myös käyttöön, jotta voin pönkittää onnetonta itsetuntoani !!!

    • ihmettelin

      Yks päivä tuossa kuului taas ensin kovaääninen kärinä ... ja tovin päästä vasta näkyi kitukasvuinen ja itseään kehuva kääpiö astelevan roskapöntön takaa.
      Tuppasi vallan huvittamaan

    • senttityvessälöysää

      Lohi pullisteli ylen sivula Sierilän voimalaitosluvan kanssa, muuten ei tuomosta hukkapalaa huomaa.

    • kitukasvua

      itsestään liikoja luulevia hotten totteja riittää näillä main.
      Todellisuudessa, onneton itsetuntonsahan se teettää noille pätkille juurikin sellaista kateellista muiden haukkumista selän takana

    • twerkki

      Kääpiöille pullaa, että kasvavat muutenkin kuin sanoissaan !!!

    • leukavakärisijä

      itteään kehuva ja muita haukkuva hukkapätkä havaittu taas ylikorkean autonsa ratin takaa kurkkimassa .
      hintalaput niskassa vaan vilkkuva !

    • hobittikäppänä

      Rääväsuinen ja kovaääninen rääpäle on naurettavaa katseltavaa, saati kuunneltavaa
      : D

    • kasvunPaikka

      TOTUUTTA PUKKAA....
      Kun kitukasvuinen "mies" luulee itsestään liikoja, on se todella nolon huvittavaa ja myötähäpeää herättävää elostelua. Niinku tahatonta huumoria. :-D

      Liiallinen itsekehu ja muiden mustamaalaaminen ei tee hintalappuniskaisesta pers´jalastakaan yhtään isompaa.
      Ei, vaikka ostaisi englantilaisen bussin ajopeliksi alleen.

    • rtdfgbsvd

      itseään kehuvien kääpiöukkojen kokousta pukkaa

    • Keskimittanen

      Se hääty aikoinhaan muuttaa kaljapullon hartiatki luiskemmiksi, ku Tornion jättiläisiltä (ei siis älynjättiläisiltä) alko ittetunto menemhään vituralleen. Nyt net alakaa potemhaan sammaa oiretta, ku häätyy täälä kokkoontua itkemäsä, kuinka ilikeitä on pienemmät ukot heitä kohtaan. Otan ossaa suureen surruunne, helevetin salakopavut.

    • älykääpiökö

      Ei iso leukakaan tai sairaaloisen ilkeä leukailu, kärisevällä äänellä, tee kenestäkään miestä. Päin vastoin.
      Kääpiö on aina kääpiö, vaikka kuinka yrittäis rampata salila ja vetää horppaa kehoonsa

    • Hatutonheila

      Nythän olisi näillä meidän kovaäänisillä miehenpuolikkailla mahdollisuus käydä ilmaisemassa se ihan oma mielipiteensä muuallakin, kuin metsästysseuran juoruakkaringeissä.
      Eli menkää nyt ihmeessä ääntelemään, ylikovalla äänellänne sinne Rajalle ja kannustakaa ne Irakin elintasoukot yli rajan. Olisi teistäkin juoruilevista hobiteista joskus jotain hyötyäkin

    • rystyselä

      : D
      joo sen huutamistarpeensa voisi käyttää yleishyödylliseenkin, sen sijaan, että jauhaa akkamaisesti vain paskaa muista.

    • miehekästä-kö

      joo, osaa siellä mettästyssakissa ne täysmittasetki juoruta ko akat.
      en tiä mikä noihin "miehiin" on menny, ko ovat niinko kylän juoruakat ennen ... outokummula sama homma.

    • Onnellinenmolo

      Pieni mies seisoo ryhdikkäästi kuin kaatuisi selälleen. Johtuu siitä että on katsottava normaalikokoisia ylöspäin. Napoleon, Aleksanteri suuri ja Itävallan viimeinen keisari Hasburkdynastiasta olivat alle 170 cm, joka ruorusotilaan mitta oli yläkanttiin. Näidenkin rinnalla suomen pätkät on kääpiöitä. Pienenmiehen kulli voi silti olla jopa 30cm tällingissä.

      • remmikulli

        mitäs sää siitä jos pienenmiehen kulli olis 30cm,ootsä jotenkin himoissas pieniin miehiin kun on toi kulli jotenkin pääosassa tota sun juttua,mee kuule hoitoon tai pantavaksi mustille miehille.


    • itseKritiikkiäKiitos

      Eikö muuta kääpiö keksi ?
      Mies voi olla pieni henkisesti tai fyysisesti ... onnettomimmat hottentotit on molempia ja silti aina kovasti äänessä.

    • kärisijä

      mieki oon niin persjalkanen, että hankin 3 m korkean auton, nähdäkseni tarpeeksi eteeni

    • 188-mies

      Ihan kuin pienet rakitkin räksyttää eniten, isommat koirat rauhallisempia.

    • tiäks

      Onneksi kaikki ei ole kärty veikkoja.

    • midgetti

      Kitukasvuisuudessa ei ole mitään pahaa, ellei sitten luonne ole kieroutunut ja miehuuden yliampuva tai kovaääninen korostaminen pakkomielteistä.
      Tämä asia, kun tahtoo noilla käppänöillä monesti karata hanskasta

    • ruusula

      olen huomannut että monella tappi-kokoisella ukolla on myös tarve pukeutua "hurjiin" vaatteisiin.
      joko lapsellisiin moottolipyölä mc paitoihin tai taistelulaji vaatetukseen.
      varsin lapsellista ja myötähävettävää touhua aikuiselta "mieheltä".
      ja tuo ison auton kompleksi tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus

    • NaurettawaA

      Jospa ovat "koviksia" ... omasta mielestään siis

    • iloinenLoinen

      Ha Ha Haaa ! Juurikin näin.
      Kovaäänisyys tai iso autokaan ei tee hobbitista jättiläistä :-D
      (Vanhan viidakon sanonta)

    • niinkerta

      kaupungin arkkitehti voisi suunnitella joidenki kerrostalojen väliin tai teollisuusalueen yhteyteen kitukasvuisille huutajille käytöskoulun

    • murskaaja

      ... tai joululahjaksi kun saisivat anustapit suukapulaksi.
      Saattaisi nousta rääkyvien kääpiöukkojen arvostus hitusen ... ehkä

    • Kieku-Rääky

      Noilla pers´jaloilla tuntuu vain olevan sairaaloinen tarve pitää kovaa meteliä, että heidät huomattaisiin
      : )

      • djsfoejwo

        Naurettavaa sitten että pienuutta korostetaan ajamalla isoilla autoilla. Isosta autosta putkahtaa pikku-ukko.


    • leukavaTynkä

      se niskasta viivakoodilla varustettu tynkä on kaikista huvittavin, yliampuvan korkeassa autossaan :D

    • noloakäytöstä

      Eipä se huutamalla puhuminen ja lapsellisen rempseät sanat tee pers´jalkasestakaan yhtään pitempää tai miehisempää.
      Päinvastoin .

    • pussi-jussi

      kuulin kauppa reissula ko yks tynkäkasvunen rääky ko harakka ..... ja aivan mahottoman kovvaan ääneen tietenki.

    • UGH-olenPuhunut

      Ei pienet miehet sinänsä ... mutta ne yliäänekkäät ääliöt, joilla on tietämättään onneton itsetunto ja sairaaloinen kompleksi fyysisen kokonsa vuoksi.
      Siksi kai tarve korostetulle itsensä ja miehisyytensä korostamiselle.

      Neuvo:
      Puhukaa ihan vain normaaliäänellä ja sanoilla, yrittämättä jatkuvasti kehua itseänne ja haukkua muita. "Hurjaksi" pukeutuminen, liian iso auto tai mp lähinnä huvittaa muita.
      Itsekäs käytös on myös kovin säälittävän läpinäkyvää. Eli ihan vain normaalisti koitatte käyttäytyä niin hyvä tulee. Näillä pääsee jo aika pitkälle itsensä kanssa, eikä tee itsestään kääpiökasvuisuuden lisäksi aivan aivotonta pelleä.
      kiitos

    • lateleporttikielto

      Pienillä lyhytkasvuisilla miehillä on kokoonsa nähden liian suuret munat. Ei ole kiva niitä kanniskella ilman kottikärryä. Lohi,Pekkarinen,Zuskowitsi,Kanerva jnee..Late

    • psykologista

      Pienten miesten äänekäs käytös johtunee siitä, että heitä on potkittu päähän pienestä asti.

      • Kärvisteleväinen

        Äitit raukkoja hoitanu niin hyvin että ei oo koskaan tarvinu kasvaa.


    • piilokorkokenkä

      kailottamalla kärisevää, kieroa kääpiötä on kovin kuluttavaa kuunnella.
      kääpiön kikkulin koko, käppyrän kituisaa kokoa korostaa :-D

    • isomunamies

      sen pienempi mies sen isompi muna

    • hyvä-Yritys

      HAHAHAAA, onpa vain varsin epätoivoinen yritys, löytää taas vouhotettavaa, käpiökasvuisen onnettomalle itsetunnolle, tuo munajuttu nimittäin .
      Naurattavaa kärisevä kääpiö! :D

      • Käkkärää

        Peräkammari on paras paikka näille vekkuleille.


    • bhugjhgfd

      Yksi tosi riesa muille on itseään alati kehuva, muita haukkuva ja itsensä jopa viivakoodilla niskaan hinnoitellut kärisevä persejalka. Ihmetyttää, voiko ihminen olla enää kusipäisempi ...?

    • naurettawaaa

      minäkin näin yhden persjalan ajamassa pikkurenkaista ja ylikorkeaa lavaromua.
      ei jäänyt epäselväksi sen kääpiön komplaksit

    • ruohonjuuritasolla

      antakkee määki huuan, määkin olen huomionkipeä kääpiö !

    • koviksiaNaurava

      Se kieltämättä on naurettavan noloa, kun kitukasvuinen MIESTEN MIES esiintyy ylimielisesti ja kovalla äänellä kommentoiden jokaista kuulemaansa asiaa.
      Miksei voisi käyttäytyä normaalisti, vaikka omaisikin traumoja lyhyydestään?

    • Heh-hobiteille

      jos korviisi kantautuu ylimielisen pers´jalan kova kärinä, niin tarjoa kääpiölle piilokorkokenkiä tai kehoita kasvamaan aikuiseksi (niin fyysisesti kuin henkisestikin).

      En ymmärrä kuinka joillakin on niin sairaaloisen vääristynyt omakuva, että kusi nousee hiusrajaan asti ja kävelykin on nokkapystyssä -tyylistä, eikä käytös muita kohtaan luonnistu normaalisti ollenkaan

      • Äklönen

        Äiti ylistää omaa pientä poikarukkaa . Niin näistä sitte tulee näitä persoonallisuushäiriöisiä kiusankappaleta.


    • mustamaalaava-hobitti

      Eipä ne omat traumaattiset kompleksit tynkäkasvuisuudestakaan, muita selän takana haukkumalla kummene. Tämä vain on totuus.

    • News

      Uutisointia: Jälleen on havaittu kääpiökasvuisten "miesten" ylimitoitettua ääntelyä ja oman miehisyytensä nostatusyrityksiä.
      Tämä herätti lähinnä suurta myötähäpeää kanssaihmisissä .
      Paikalla ollut kysyy: "Eikö nämä henkisesti jälkeenjääneet ja tynkäkasvuiset, miehen puolikkaat itse tajua läpinäkyvää itsetunnon vajavuuttaan"?

    • eitorniolainen

      Mitä suurempi mies sitä pienempi muna!

    • hyihh

      pullistelijat on naisia vihaavia persuja

    • SäällitäävätMölisijät

      Yliäänekkäät kääpiöt ovat rasittavia, ihan oikeasti.
      Eivät vain näköjään tajua sitä itse : )

      • MölisevätPersut

        ovat käsittäneet äänioikeuden väärin :)


    • Isomies165cm

      Pienillä miehillä tarve esittää isoa,samalailla kuin pieni rotuisilla koirilla olla mukamas isompi ja pelotella haukkumisilla,kun muuta ei luoja luonut pätkille.

      • Apskalqk

        Joo ne on säälittäviä nuo piilokorkopellet, ollaan niin pirun viisaita vielä ja itteänsä täynnä. Työelämässä nuo huvittaa vain


    • Ratkaisu

      Mopo auto pakolliseksi pituus ongelmasta kärsiville?

    • kääkäti-kää

      ehkä kuitenkin inhimillisen terveen luonteen ja normaalien käytöstapojen oppikurssi olisi oikeampi ratkaisu noille turhille ääntelijöille.

    • tyhymät.persut

      persuus on ongelma: huonon itsetunnon syy ei ole pituusmitassa vaan korvien välissä

    • vesipåät

      Kukaan nainen ei tykkää tyhmistä miehistä. Naiset tykkää fiksuista ja mukavista miehistä. Persuus on ongelma

      • nilkitkuriin

        ... entä tykkäävätkö he vit...sista ja k...päisistä kääpiöistä ?


      • Anonyymi

        Tuskin puoluevalinnoista kuitenkaan on kyse.


    • Myötä-inhottaa

      Kärisevällä äänellään kääkättävä, kiero ja itsekeskeinen piilokorkopyrkyri havaittu taas tasapainoisten ihmisten riesana !
      Ainakaan tämä ko. käärme ei kaihda keinoja, saadakseen tahtomansa, hinnalla millä hyvänsä.
      Eteenkin raukkamainen selän takana nälviminen ja valheiden levitys muista, tuntuu sujuvan tältä vesipäältä.

    • hahahahaha

      kylläpä tässä keskustelussa ”pitemmät” hammeentekijät pelkää pienempiä miehiä :D
      Pitkällä pitemmät johdot ja kusta päässä...
      SÄÄLITTÄVÄÄ!!!

    • Anonyymi

      Hei tuo Ei ole Haaparannan eikä Tornion ongelma myös Pikku kunnassa on rääväsuu penikikoita.

      T.Rusinaksi haukuttu!

    • Anonyymi

      Kääpiökasvuisten pätemistä ja epätoivoita pullistelua.

    • Anonyymi

      Iso jenkki auto ja lippalakki väärinpäin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe