Suomen tyhmimmät kommentoijat Enontekiöllä

rukkoileva_kunkku_kukkoi

Viimeisimmän mediatutkimuksen mukaan Suomen tyhmimpiä kommentteja Suomi24:n keskustelun aloittajille tulee Paikkakunnat/Lappi/Enonontekiö aihealueelle.

Olen huomannut saman asian ilman mitään mediatutkimuksiakin. Onko syynä ihmisten paha olo ja työttömyys perälappilaisessa kunnassa, vai johtuuko kaikki vain yksinkertaisten ihmisten suuntaamattomasta vihasta ja rasismista?

Kommentteja odottaen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entenisläinen

      Aivan sama asia on osunu silmiin ,ei mistään asiasta voi kommentoija muuten ku haukkumalla kunnanjohtajaa,lappalaisia tai muita lähimmäisiä,puhumattakhan niistä panojutuista joita ilman ei mithän asiaa käsitellä.

    • tragol

      mikä kommentti se erityisesti on jäänyt mieleen?

      • logart

        kaikki ne kärnän puolesta esitetyt


    • nurnger

      Ei tämä palsta paljon eroa reaalielämän enontekiöstä. Kävin hetassa ohikulkumatkalla norjaan, olin ajanut yli tuhannen kilometriä. Aivan järkyttävän pölijää sakkia kylällä. Alkuasukkaat toljottivat ensin autoani, sitten minua kaupassa. Tuli vähän samanlainen olo kuin afrikassa reissatessani, savimajojen alkuasukkaat ihmettelivät länsimaista olemustani.

      • si.so

        Mitäs tulit.


      • viimonenturisti

        Just näin asiat on, heti alkhaa toljotus viimestään kaupassa, tulee totta vieköön todella pöljä olo, kun vahtaavat jopa myyjät kauheeta , kuin ei olis koskaan ihmistä nähneet, ihan kauhetta pöljä sakkia, tulee heti mieleen mihin alkuasukas kylään sitä on vahingossa eksynyt
        Juoppoja meni viinakauppaan kauheessa rapuloissa, haisivat vanhalle viinalle paskolle, ei tänne turistien piä eksyä. Onneksi pääsi pois tämän alkuasukasheimon luota, ihmisten ilomoille oli kyllä viimonen reissu tänne nokimaakylään


      • muonionautoilija
        viimonenturisti kirjoitti:

        Just näin asiat on, heti alkhaa toljotus viimestään kaupassa, tulee totta vieköön todella pöljä olo, kun vahtaavat jopa myyjät kauheeta , kuin ei olis koskaan ihmistä nähneet, ihan kauhetta pöljä sakkia, tulee heti mieleen mihin alkuasukas kylään sitä on vahingossa eksynyt
        Juoppoja meni viinakauppaan kauheessa rapuloissa, haisivat vanhalle viinalle paskolle, ei tänne turistien piä eksyä. Onneksi pääsi pois tämän alkuasukasheimon luota, ihmisten ilomoille oli kyllä viimonen reissu tänne nokimaakylään

        On asia just näin, kuis sanoit ihmetauti näillä saamelaisilla eivät osaa muuta kuin turisteja toljottaa, täysin samaa mieltä olen nähnyt ja kävinkin tässä äsken siinä kaupassa. Heti kuhan astuu sisälle alkaa pärstäkertoimen katselu , kukahan tuokin on, ihan hävytöntä todella pukkaa mieleen, eikö nämä ihmistä ole nähnyt.
        Ei sitä viitsi kuin asian takia mennä sinne toljotettavaksi, kuitenkin pitää käydä parikertaa vuodessa, ei tämmöistä ole meillä Muoniossa jotain eroa varmaan asukkaissa


    • tragol

      Ei paikkakunnan juopot voi haista vanhalle viinalle , se kun on niin saata-
      nan kallistakin. 12 vuotta vanha wiskikin yli 40 euroa litra alkossa. Turistit voivat haista. Paikkakunnan juovat tuoreita viinoja.

      • trugol

        haisevat vanhalle paskalle


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe