Vähän noloo

iphonetyty

Äkkiä piti tulla tänne kun kävin samaan aikaan pihalla naapurin kanssa. Sen puhelin alko soimaan ja kuulin ne piiperiäänet. Se kaivo taskusta sellasen ikivanhan jonku nokia 3310 :D

Voi että pääsi nauru kun tulin sisälle :D

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisinaapurisi

      Mitäs noloa tuossa on muuta kun sinä itse? Kaikkia ei todellakaan kiinnosta mitkään älyvehkeet ja puhelin on vain soittamista varten eikä mikään statussymboli. Itselläni on juuri tälläinen vanha kännykkä joka kestää hyvin eikä hajoa kättelyssä. Ehkä näet nenääsi pidemmälle kun kasvat aikuiseksi. Ainakin toistaiseksi. Toivon että osaat edes hävetä seuraavan kerran kun kohtaat minut.

    • iphonetyty

      Vanha puhelin: Ei nettiä, kameraa, värejä, facebookia, twitteriä, instaa, watsappia... Lista on loputon.

      Nämä kaikki on omassa iphonessani. Ja kuka enää puhuu kännykällä kun on keksitty watsa ja face?

      • toteaja-

        niin.... jos sinä et tee jotain. ei sitä tee kukaan muukaan. näinhän se menee....


      • hihhahhaa

        Minulla Nokia 3510i, ei kameraa eikä nettiä ja AJATTELE, MULLA MYÖS VIELÄ LANKAPUHELIN!! Mullakin vatsa mutten ole vatsasta puhuja. Läppäri on mutta facebookiin en haluakaan. Ikävä kyllä 13 vuotta vanha puhelimeni tai akku paremminkin alkaa loppua että pitäs laittaa uudempi kapula. Se on pudonnut asfaltille ja aivan ehyenä säilyi. Pudotapa omasi,miten käynee..Kaikkia ei kiinnosta nämä face,instat ym. tyyliset jutut "Olet kaunis" .."kiitos, niin sinäkin". Elämässä on paljon muutakin kuin kännykän tuijottaminen. Minä pärjäisin yksistään lankapuhelimellakin.


      • akkulaturi_
        hihhahhaa kirjoitti:

        Minulla Nokia 3510i, ei kameraa eikä nettiä ja AJATTELE, MULLA MYÖS VIELÄ LANKAPUHELIN!! Mullakin vatsa mutten ole vatsasta puhuja. Läppäri on mutta facebookiin en haluakaan. Ikävä kyllä 13 vuotta vanha puhelimeni tai akku paremminkin alkaa loppua että pitäs laittaa uudempi kapula. Se on pudonnut asfaltille ja aivan ehyenä säilyi. Pudotapa omasi,miten käynee..Kaikkia ei kiinnosta nämä face,instat ym. tyyliset jutut "Olet kaunis" .."kiitos, niin sinäkin". Elämässä on paljon muutakin kuin kännykän tuijottaminen. Minä pärjäisin yksistään lankapuhelimellakin.

        tuohon löytyy kyllä uusia akkuja, niin ei tarvi vaihtaa uudempaan puhelimeen.


    • tv_veljenpoika

      Noloa on se, että ap:n kaltaiset (nuoret) ovat umpisokeita oman ajattelunsa rajallisuudelle. Tiedän muitakin nuoria ihmisiä, joiden ajattelu on yhtä avaraa kuin olisivat kasvaneet tynnyrissä, mutta itsellään ei ole käsitystä tästä (mikä on tosin juuri tynnyrissä kasvaneen tietämättömyyteen kuuluvaa) vaan nauravat ja pilkkaavat useimmiten vanhempia henkilöitä.

      Minunkin isäni sisaren, eli tätini naapurissa asuu näitä. Serkkuni on älykäs, lukenut ja sivistynyt. Asunut ulkomailla ja kokenut erilaisia kulttuureja. Hän ei käytä naamakirjaa, eikä muita tämän hetken kotkotuksia. Ulospäin on vaatimattoman oloisen näköinen, ei tee numeroa itsestään, eikä pihahda laajasta sivistyksestään ja maailman matkaamisistaan.

      Eikös vain nuoret, kulmilla kasvaneet ja kulmille jääneet (sinänsä tässä valinnassa ei mitään pahaa) tynnyripäät katsele häntä irvaillen. Eivätkä tajua, että todellisuudessa se pururata, jota heidän ajatuksensa kiertävät, on surullisen lyhyt ja kapea. Siinä näyttää olevan vielä korkeat aidatkin sivuilla.

      • tv_veljenpoika

        Korjaus: tätini (ei serkkuni). PS tätini lukee ja puhuu sujuvasti neljää kieltä. Tätä ei hänen vaatimattomasta olemuksestaan näe. Vain fiksu tunnistaa fiksun. Sinänsä tällaiset aivokääpiö-nuoret hakevat merkkejä samankaltaisuudesta itsensä kanssa. Aivan oikein, tätini ei kuulu seuraanne.


    • iphonetyty

      Miten tuo valistuksesi liittyy puhelimiin?
      Olen myös erittäin lukenut, aina luokkani paras ja osaan useaa kieltä.

      • watsii

        Kyllä vaan erittäin moni ihminen puhuu puhelimeen. Itse en noita faceja ynnä muita ole elämääni kaivannut. En myöskään paljon puhelimessa lörpöttele. Jos minulla on ystävilleni asiaa menen mielummin käymään tai kutsun heitä kylään. Naisenpuolta osaan myös tarvittaessa löytää ilman internettiä joten siihenkään en älypuhelinta tarvitse. Ihmettelen tätä menoa että kaikki pitäisi olla netissä ja ihmiset istuu naama kiinni naamakirjassa eivätkä enää muuten osaa kommunikoida keskenään. En edes tiedä mikä mallinumero puhelimeni on koska siitä on jo kaikki tekstit kuluneet pois. Mutta hyvin on palvellut eikä ikinä ole ollut mitään vikaa. Akku kestää viikon. Ei kiitos ei älyluuria vaikka ilmaiseksi saisin.


    • miettijä__

      mihinhän tämä maa joutuu kun nämä teinitytyt aikuistuvat ja heidän pitäisi kantaa vastuuta.

    • Jalaa

      Ei kaikki tarvitse älypuhelinta. Itellä on ollut joskus 3210, 3310, että 3510i. Todella kestäviä puhelimia, ja käyttöaika luokkaa pitkä. Sun hieno puhelimes tuskin kestäisi sitä, että tippuu housun taskusta lattialle, ja vieläpä liukui pitkään matkaa siinä? 3210 Nokia kesti, pisti vaan akun paikoilleen ja takakuoren kiinni. Virta päälle ja toimii. Meillä töissä pari vuotta sitten tehtiin puhelinuudistus, niin osa työntekijöistä ei halunnut älypuhelinta. He palauttivat sen, ja tilasivat jonkun peruspuhelimen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe