Ensi viikolla lentää viimeinen MS-tuote pihalle

Eläköön-vapaus

....nimittäin tuo vanha MS-näppäimistö. Minä ja perheeni olemme siirtyneet täysin 100%:sti Microsoftista vapaaseen IT-ympäristöön. Käytössä vain Linux-pohjaisia järjestelmiä kun läppärikin on Dellin Ubuntu ja mobiililaitteet Androideja. Hankin vielä vaimolle tämän vuoden puolelle ChromeBookin.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linuxilla_mennään

      Minulla ei ole ollut enää yli 8:aan vuoteen Microsoftin tuotteita. Molemmissa läppäreissä on Ubuntu käytössä, eikä laitteissakaan ole mitään Microsoftilta eikä softapuolellakaan. En tarvitse Microsoftia mihinkään. LibreOffice hoitaa kaiken mitä kirjallisesti jne. tarvitsen ja sitten Gimp ja mm. F-spot sekä shotwell hoitavat valokuvapuolen jutut enemmän kuin erinomaisesti.
      Puhelimessa on luonnollisesti Android Linux.

      • Tökkivä_tubutin

        Minä taas luovuin jo muutama vuosi sitten tubuttimista! Alkoi risoa ne lukuisat ultra-toimimattomuudet.
        Nyt on Windows-7 ja parempaa ei olekaan!


      • Tökkivä_tubutin kirjoitti:

        Minä taas luovuin jo muutama vuosi sitten tubuttimista! Alkoi risoa ne lukuisat ultra-toimimattomuudet.
        Nyt on Windows-7 ja parempaa ei olekaan!

        Jopa Windows 10 on parempi kuin Windows 7.


      • suksipa_vittuun
        Tökkivä_tubutin kirjoitti:

        Minä taas luovuin jo muutama vuosi sitten tubuttimista! Alkoi risoa ne lukuisat ultra-toimimattomuudet.
        Nyt on Windows-7 ja parempaa ei olekaan!

        Tuo sinun kristilliseen hihhulismiin, valheisiin ja täysin keksittyihin tarinoihin perustuva Linuxin vastainen sotasi on vain säälittävää, etenkin kun olet sotasi täysin hävinnyt. Julkishallinto, koulutus, bisnesmaailma, tiedeyhteisö, jopa NASA, ovat kaikki siirtyneet Linuxiin ja Venäjä kokonaisuudessaan, samoin EU pian perässä.
        Windowsilla ei ole tulevaisuutta, joten painu vittuun tältä palstalta trollaamasta idiootti!

        Linux on sodan totaalinen voittaja ja windowsille ei edes anneta mahdollisuutta antautumiseen kun sille ammutaan kysymättä niskalaukaus. Antautuneen saa ampua ilman sääntöjä.


      • win_tubutin
        Tökkivä_tubutin kirjoitti:

        Minä taas luovuin jo muutama vuosi sitten tubuttimista! Alkoi risoa ne lukuisat ultra-toimimattomuudet.
        Nyt on Windows-7 ja parempaa ei olekaan!

        Windows-7 on tubutin.


      • t.o.t.u.u.s
        win_tubutin kirjoitti:

        Windows-7 on tubutin.

        Näin on.


      • Loistava_Windows

        Ei ole, vaan linuks on tubutin!
        Windows on tietokoneen hieno käyttöjärjestelmä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe