Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko YTM-isällä olla ATM-poika?

naiseton-atm

Mietin tätä siksi, koska olen jo 22-vuotias enkä ole vielä kertaakaan saanut naista elämäni aikana, kun taas isäni, joka tosin kuoli ollessaan 41-vuotias, seurusteli elämänsä aikana ainakin 5 eri naisen kanssa ja oli pari kertaa naimisissakin. Hän löysi aina muutaman kuukauden päästä erosta uuden. Joten ainakin isäni oli selkeä YTM. Kyllähän pojan pitäisi ottaa mallia isästään, vai mitä?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nihhhhhhhhhhh

      ATM:ten isät ovat yleensä parempitasoisia miehiä kuin poikansa koska ATM:iltä ei tuo lisääntyminen yleensä tuppaa onnistumaan sattuneesta syystä.

    • ArvonsaTuntevaMies

      Markkina-arvoon vaikuttaa geenien lisäksi miljoona muutakin asiaa. Eli vastaus otsikon kysymykseen: kyllä voi.

    • Naisasialooseri

      Kyllä voi. Itsekin tiedän erään miehen, joka on totaalikokematon 33 vuotiaana ja isällään on ollut hänen äitinsä lisäksi useita naisia. Ja periaatteessahan jokainen ATM on tottakai isäänsa alempitasoisempi koska he ovat sentään päässeet siittämään naisen ja nainen on heille synnyttänyt.

    • ennenoliennen

      Vielä 70-luvulla kaikki ATM:t pääsivät halutessaan naimisiin ja saivat lapsia, koska naisten oli käytännössä pakko lopulta kelpuuttaa joku vähänkin sopiva, mutta ajat ovat nykyään toiset.

      • Onhan se hyvä juttu, ettei naisten tarvitse kelpuuttaa joitakin luuserimiehiä, kun sitä on kuitenkin aina parempiakin miehiä. Sitä kun on aina kuitenkin tässä yhteiskunnassa suurempia ja vakavampiakin ongelmia, kun joidenkin muutamien miesten naisettomuus.


      • varissuonvaris
        DarkFear kirjoitti:

        Onhan se hyvä juttu, ettei naisten tarvitse kelpuuttaa joitakin luuserimiehiä, kun sitä on kuitenkin aina parempiakin miehiä. Sitä kun on aina kuitenkin tässä yhteiskunnassa suurempia ja vakavampiakin ongelmia, kun joidenkin muutamien miesten naisettomuus.

        Mikä sinä, 37-vuotias juice-tukkainen slummiasuja, olet sanomaan muita loosereiksi. Tiettävästi olet neitsy-setäkin vielä kaiken lisäksi.


      • DF-fani
        varissuonvaris kirjoitti:

        Mikä sinä, 37-vuotias juice-tukkainen slummiasuja, olet sanomaan muita loosereiksi. Tiettävästi olet neitsy-setäkin vielä kaiken lisäksi.

        Hauskan nimimerkin keksit :D


    • Esimerkiksi sellaisessa tapauksessa, että jos isä on ollut naisia viehättävä renttu, kun taas poika on pelkkä mielenkiinnoton luuseri muttei renttu, joten hän ei kiinnosta naisia. Molemmat siis yhteiskunnallisesti katsottuna luusereita, mutta pojalta puuttuu sen lisäksi nekin ominaisuudet joilla naiset saadaan. Merkittäviä eroja ehkä muun muassa siinä, että poika on raitis, isä ei ollut. Ja sen lisäksi tai siihen liittyen pojalla on puutteellisemmat sosiaaliset taidot.

      Eri asia tässä vertailussa on sitten se, kenen isä kuitenkaan kelpaa esikuvaksi ja kenen ei.

      Kaippa myös niitäkin tapauksia voi olla, joissa menestyneen isän poika ei menesty elämässä ja jää siitä syystä yksin.

    • köyliö

      Isäsi saattoi myös olla ATN:niä kuksiva KTM. Tuollaisesta koktailista sikiää helposti ATM:miä, kuten sinä.

    • KysynVaan-76

      Itse pitäisin mielenkiintoisimpina tapauksia joissa veljekset ovat selkeästi erilaisessa asemassa suhteessa naismenestykseen. Itse tunnen veljekset joista toinen aloitti seurustelun jo kouluikäisenä, meni aikoinaan useiden lyhyiden suhteiden jälkeen naimisiin ja perusti perheen, erosi ja löysi nopeasti uuden suhteen. Hänen veljensä taas ei ole seurustellut koskaan ja asui hyvin pitkään vanhempiensa luona.
      Ja molemmat veljeksistä ovat aika lailla saman näköisiä, molemmilla hyvä koulutus, hyvä työpaikka, oma asunto (nykyään myös yksin asuvalla veljellä) ja omaisuutta. Naimattomalla veljellä vielä tuota omaisuutta toista enemmän koska perheettömällä rahaa jää sijoitettavaksi asti.
      Toinen veli siis ainakin hyvää KTM-luokkaa jos ei jopa jonkinlainen YTM, toinen veli selkeä ATM ja hyvin pitkään "peräkammarin poika" ihan samoilla ulkoisilla ja taloudellisilla avuilla.
      Itse ainakin tekisin tuosta sen johtopäätöksen että välillä ATM-status ei ole pelkästään miehen ulkoisten ja taloudellisten ominaisuuksien summa vaan siihen vaikuttaa hyvin paljon myös luonne, sosiaalisuus jne. omainaisuudet. Eli asiat joita on ainakin johonkin mitään mahdollista parantaakin.

      • KysynVaan-76

        Loppu siis piti olla: "Eli asiat joita on ainakin johonkin mittaan mahdollista parantaakin."


      • yksinäinen-atm

        Olen juuri tuollainen pikkuveli. isoveljeni on seurustellut ainakin 20 naisen kanssa, on selvästi jännämies ja alkoholisti joka saanut aina naisia. Itse en juo kuin silleen sopivasti harvoin enkä ole tehnyt rikoksia tai mitään enkä ole koskaan seurustellut enkä ole koskaan harrastanut seksiä.


      • KysynVaan-76
        yksinäinen-atm kirjoitti:

        Olen juuri tuollainen pikkuveli. isoveljeni on seurustellut ainakin 20 naisen kanssa, on selvästi jännämies ja alkoholisti joka saanut aina naisia. Itse en juo kuin silleen sopivasti harvoin enkä ole tehnyt rikoksia tai mitään enkä ole koskaan seurustellut enkä ole koskaan harrastanut seksiä.

        Tuossa antamassani esimerkissä veljesten välillä ei ollut eroa kunnollisuudessa, alkoholin käytössä tai oikeastaan missään muussakaan. Toinen veljeksistä vain oli luonteelta ujompi ja epäsosiaalisempi ja jäi siksi naimattomaksi.


      • yksinäinen-atm
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        Tuossa antamassani esimerkissä veljesten välillä ei ollut eroa kunnollisuudessa, alkoholin käytössä tai oikeastaan missään muussakaan. Toinen veljeksistä vain oli luonteelta ujompi ja epäsosiaalisempi ja jäi siksi naimattomaksi.

        Olen naiseton vaikka en ole ujo. olen pyytänyt naisia treffeille monia kymmeniä kertoja. On minulla nais kavereitakin paljon.


      • KysynVaan-76
        yksinäinen-atm kirjoitti:

        Olen naiseton vaikka en ole ujo. olen pyytänyt naisia treffeille monia kymmeniä kertoja. On minulla nais kavereitakin paljon.

        Joku ongelma sinulla kuitenkin on tuolla sosiaalisella puolella. Sitä voi itse olla hankala huomata mutta usein sen ulkopuolinen näkee vähän helpommin.
        En nyt sano että sinulla syyt ovat näitä mutta vastaavissa tapauksissa olen huomannut miehissä joko jotain vähän ärsyttäviä piirteitä (esim. tietty töksäytteleväisyys, besserwisser-asenne, kykenemättömyys puhua muusta kuin omista kiinnostuksen kohteista tms.) tai sitten jonkinlaisen sosiaalisten tilanteiden tajun puuttumisen joka saa tekemään aloitteet väärään aikaan, väärälle henkilölle tai väärällä tavalla.
        Jo joku naiskaverisi on sinulle ihan oikeasti läheinen, voisit kenties yrittää varovasti kysellä häneltä, josko hän osaisi antaa jotain vinkkiä mitä kannttaisi ehkä muuttaa tai tehdä enemmän.


      • Todennäköisesti se yksin jäänyt veli kuitenkin todellisuudessa on hieman hiljaisempi ja rumempi kuin se joka on naisia löytänyt. Eli eivät ihan samannäköisiä eikä silleen kuitenkaan.

        On minullakin veli joka on naisten mielestä paljon kiinnostavampi kuin minä. Tai siis ylipäänsä kiinnostava, minähän en sitä ole.
        Ja syynä taitaa olla lähinnä nuo mainitsemani.


    • ruma-ätmi

      Olen suvustani ainoa joka ei ole päässyt naisen kanssa nussimaan. Muutinkin kauas vanhemmistani ja serkuistani ettei niiden tarvii hävetä minua. Serkut ja kaikilla ollut naisia. En pidä yhteyttä enää vanhempiini enkä sukulaisiin.

      • naiseton-atm

        Sama tilanne mullakin, tosin yhteyksiä sukulaisiin en ole vielä katkaissut enkä kauaksi heistä muuttanut.


    • ATM-isät

      "Ja periaatteessahan jokainen ATM on tottakai isäänsa alempitasoisempi koska he ovat sentään päässeet siittämään naisen ja nainen on heille synnyttänyt."

      Näin kuitenkaan ei ole, jos isä on vain luovuttanut siittiöitä spermapankkiin. Jolloin ATM-poika on yhtä matalatasoinen kuin ATM-isäkin, joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa yhdynnässä.

      On myös täysin mahdollista, että tuollaisen ATM-isän pojasta tulee YTM poika joka jo riparilla kuksii kaikkia tyttöjä. Poika on voinut saada äidin puolelta parempia geenejä.

    • Rumaätmi

      Ätmiys on meillä kulkenut suvussa. Isäni oli atm aisuri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe