Olen kesällä lähdössä ulkomaille, ja haluaisin kovasti ottaa cruiserini mukaan. Tietääkö kukaan saako lentokoneeseen (Norwegian) ottaa semmosen? Laittaisin sen luultavasti matkalaukkuun (joka menee ruumaan) tai sitten käsimatkatavaroihin jos mahdollista. Mittän erikoismatkatavaroiden maksua / muuta sähläystä en jaksaisi ruveta väsäämään.
Yritin jo ettiä netistä tietoa, mutta mitään vakuuttavaa ei oikeen löytynyt. Kellään siis kokemusta asiasta? HELP!!
Cruiser -lauta LENTOKONEESEEN
8
208
Vastaukset
- toinenlautailija
mulla sama ongelma! AUTTAKAAAAA
- Immortols
Uskon että voi ja asian saa varmasti nopeasti selvitettyä siellä :)
- kfngldldn
Et sit ajatellut kuitenkaan soittaa norskille?
- justnäin
Sinne tartte soittaa. Säännöt löytyvät Finavian sivuilta. Käsimatkatavaroihin ei saa laittaa, mutta toki ruumaan menevään. Kokemusta parin viikon takaa.
Lentokoneen ruumassa voi kuljettaa vaikka norsun jos vaan rahaa löytyy. Älkää tyhmiä kyselkö.
- Lautatyttö
Mie oon ainaki norskil kuljettanut lautaa käsimatkatavarois😁
- Robaefgjfe
Ai niiku laukus vai ihan käsissä
- AkkujaEiKoneeseen
Älkää nuoret pilatko lomianne uskoen näitä juttuja.
Niiden akkujen takia, ette kuljeta niitä missään laukuissa, ettekä esillä.
Ottakaa selvää oikeista paikoista, ei täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194