V***tus ei vaan lopu

raundi

Sellanen tapaus. Muija joka muuttuu hetkessä välinpitämättömäksi ja alkaa seikkailemaan useamman tyypin kanssa ei todellakaan ois minkään vitutuksen arvonen, mutta ei vaan lopu millään tää. Millä keinolla täs vois huijata ittensä uskoon, et tollasen muijan perään ei kannata märehtii?? Osas olla mielin kielin, kun tartti mua, mut kun sitä tarvetta ei oo niin kilo paskaakin kiinnostaa enemmän näimmä.

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeeeeeeeeeeei

      Joo no mun ukosta sukeutu tuollanen välinpitämätön naisten pyörittäjä, kun oltiin oltu jo 10 vuotta yhdessä. Ja vituttaa..järki sanoo ettei kannata surra sellaisen paskiaisen perään mutta kun sydän ei pääse samalle aaltopituudelle... :(

    • 23525423

      Noita tärähtäneitä löytyy. Niillä on päässä jotain vikaa, eikä niille ole ihmisellä väliä, enemmänkin huomionsaamisella, valloittamisella, hyväksynnänhakuisuudella tai muulla hyödynsaamisella.
      Unohda kyseinen ihmispaska - nuo tapaukset eivät muutu kuin pinnalta katseltuna korkeintaan..

      • yli12vuottajaksoin

        Täydellisesti samaa mieltä^ . Kyseiset henkilöt ovat joko jääneet lapsena vaille rakkautta&rajoja, tai ovat vain muuten itsekeskeisiä kusipäitä. Ei heille mikään ikinä riitä, aina pakko saada parempaa, oli kyse mistä tahansa :( !
        Tuollaisten kanssa parisuhteessa oleminen on täydellistä helvettiä, kokemusta löytyy liiaksi..


    • Raundiirundii

      Jos olet ilmaissut mielenkiintosi ka että pidät hänestä unohda koko juttu. Jos olet huomionkipeä mies joka leikkii vaikeasti tavoiteltavaa kannattaa katsoa peiliin, ja miettiä mistä ongelmat lähtöisin.

    • MitäsPeilistäNäkyy

      Ehkä sä olit liian tyhmä sille? En mä tiedä, sun laatuas. Mut yks ihmistyyppi on tuttu. Sellanen "vittu kun vituttaa"-hahmo karkottaa aika tehokkaasti. Tyyppi, jonka vitutuksien aiheet ovat järjestään naurettavia. Tyyppi joka ei osaa elää eikä olla ilman huomiohuorausta, ilman nöyrää piikaa/palveluspojua, minästään jauhamista. Ja muista ihmisistä nähdään vain ulkonäkö. Niitä käytetään näytillä ko rakkeja liruilla. Käytetään sen julistamiseen, kuinka "mä osaan rakastaa ja kelpaan jollekin, jolla on hei ulkonäkö!". Käytetään helvetisti aikaa muiden ulkonäköä koskevien monologien esittämiseen. Joka rivin välissä:"Mä sentään oon niin komea/kaunis! Paljo paremman näkönen kuin se ja se. Sano se mulle!".


      Hemmo tai neiti, joka on onnellinen ja onneton vain muiden kautta ja kaikesta ulkonaisesta, pinnallisesta riippuen, on aikasta hemmetin surkee tapaus.

      Vituttele vaan, eihä se kenenkään oloa pahenna. Omaas vaan :) Terve tyyppi katsois ehkäpäs peiliin, miettis omia kasvunpaikkoja, ottais onkeensa, oppis, menis vitutuksitta yhdestä elämänvaiheesta ulos. Keskenkasvusilta riippuvaisilta ei onnistu muu kuin mustasukkailu ja vituttelu ja jalan polkeminen. Terkkuja hiekkikselle Pohjois-Suomesta.

      • 3p16

        Kun noin älähdit niin hyvin oletettavasti olet itseäsi jakeleva huomiohuoraaja sekä surkimusten tunteeton vedättäjä?
        Kysymys kuuluukin: miksi olet sellainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe