"Kumpi pää Sassissa on se "dark side". Yläpääkin on nääs melkoisen pimeä"
Tääki mokoma h-paska. Ei osaa muuta ku toisille suuta soittaa. Mitä te sitä SASia vainootte, se ole koskaan ketään noin törkeesti nimitelly.
Agron hintit
11
72
Vastaukset
- dsghnjghkju
Mä olen kyllä pitänyt BACKSPACEa fiksupana, kuin SKN, Opelmies ja Kollonen, mutta taitaa olla väärä luulo. Noi SAS:in jutut nyt ei ole loukanneet ketään henkilökohtaisesti, mutta silti toi piskilauma on kimpussa koko ajan. Surullista.
- yhjytku
SKN on kaikista lapsellisin peelo. Sotkee kaikki ketjut. Sitten on muutama sopuli jotka seuraavat tämän lapsen asteelle jääneen höhlän juttuja.
- Ana111
Millä erottaa?
...Niemisen Samin Jounista?
...rautakangella! - kantola
Aika alas on Agronetin taso laskenut. Ei siellä juuri muita ole kuin se loimaalainen aivovaurio ja sen opetuslapset.
- kantola
Siel se toinen aivovaurio eli Opelmies kans loistaa paikalla järjen köyhyydellään.
- Kollonen
Onhan siellä kantolakin nuolemassa aivovaurioiden persettä.
- kitos
pysykääpä siellä omassa saissipalstallanne älkääkä ängetkö tänne vaikkakin nurmi on vihreämpää aidan takana
- kyllä_irtosi
Emmää muuta tiä ku et yks asiantuntija on sit ihana runkkaamaan.
- mikä-syöksy
Nii,,,ja ku tietäsitte miten se hiero mun eturauhasta....ooouuuuu.
- Kollonen
mikä-syöksy kirjoitti:
Nii,,,ja ku tietäsitte miten se hiero mun eturauhasta....ooouuuuu.
Opettaakos ne karjakkokoulussa hirontaaki?
- Lestijoenreppana
onko agrossa vielä dorkempia tyyppejä kuin kannuksen pizzaface?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746