"Kumpi pää Sassissa on se "dark side". Yläpääkin on nääs melkoisen pimeä"
Tääki mokoma h-paska. Ei osaa muuta ku toisille suuta soittaa. Mitä te sitä SASia vainootte, se ole koskaan ketään noin törkeesti nimitelly.
Agron hintit
11
<50
Vastaukset
- dsghnjghkju
Mä olen kyllä pitänyt BACKSPACEa fiksupana, kuin SKN, Opelmies ja Kollonen, mutta taitaa olla väärä luulo. Noi SAS:in jutut nyt ei ole loukanneet ketään henkilökohtaisesti, mutta silti toi piskilauma on kimpussa koko ajan. Surullista.
- yhjytku
SKN on kaikista lapsellisin peelo. Sotkee kaikki ketjut. Sitten on muutama sopuli jotka seuraavat tämän lapsen asteelle jääneen höhlän juttuja.
- Ana111
Millä erottaa?
...Niemisen Samin Jounista?
...rautakangella! - kantola
Aika alas on Agronetin taso laskenut. Ei siellä juuri muita ole kuin se loimaalainen aivovaurio ja sen opetuslapset.
- kantola
Siel se toinen aivovaurio eli Opelmies kans loistaa paikalla järjen köyhyydellään.
- Kollonen
Onhan siellä kantolakin nuolemassa aivovaurioiden persettä.
- kitos
pysykääpä siellä omassa saissipalstallanne älkääkä ängetkö tänne vaikkakin nurmi on vihreämpää aidan takana
- kyllä_irtosi
Emmää muuta tiä ku et yks asiantuntija on sit ihana runkkaamaan.
- mikä-syöksy
Nii,,,ja ku tietäsitte miten se hiero mun eturauhasta....ooouuuuu.
- Kollonen
mikä-syöksy kirjoitti:
Nii,,,ja ku tietäsitte miten se hiero mun eturauhasta....ooouuuuu.
Opettaakos ne karjakkokoulussa hirontaaki?
- Lestijoenreppana
onko agrossa vielä dorkempia tyyppejä kuin kannuksen pizzaface?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874305Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2103431Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822786Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872519- 1842193
- 411717
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391422