"Kumpi pää Sassissa on se "dark side". Yläpääkin on nääs melkoisen pimeä"
Tääki mokoma h-paska. Ei osaa muuta ku toisille suuta soittaa. Mitä te sitä SASia vainootte, se ole koskaan ketään noin törkeesti nimitelly.
Agron hintit
11
60
Vastaukset
- dsghnjghkju
Mä olen kyllä pitänyt BACKSPACEa fiksupana, kuin SKN, Opelmies ja Kollonen, mutta taitaa olla väärä luulo. Noi SAS:in jutut nyt ei ole loukanneet ketään henkilökohtaisesti, mutta silti toi piskilauma on kimpussa koko ajan. Surullista.
- yhjytku
SKN on kaikista lapsellisin peelo. Sotkee kaikki ketjut. Sitten on muutama sopuli jotka seuraavat tämän lapsen asteelle jääneen höhlän juttuja.
- Ana111
Millä erottaa?
...Niemisen Samin Jounista?
...rautakangella! - kantola
Aika alas on Agronetin taso laskenut. Ei siellä juuri muita ole kuin se loimaalainen aivovaurio ja sen opetuslapset.
- kantola
Siel se toinen aivovaurio eli Opelmies kans loistaa paikalla järjen köyhyydellään.
- Kollonen
Onhan siellä kantolakin nuolemassa aivovaurioiden persettä.
- kitos
pysykääpä siellä omassa saissipalstallanne älkääkä ängetkö tänne vaikkakin nurmi on vihreämpää aidan takana
- kyllä_irtosi
Emmää muuta tiä ku et yks asiantuntija on sit ihana runkkaamaan.
- mikä-syöksy
Nii,,,ja ku tietäsitte miten se hiero mun eturauhasta....ooouuuuu.
- Kollonen
mikä-syöksy kirjoitti:
Nii,,,ja ku tietäsitte miten se hiero mun eturauhasta....ooouuuuu.
Opettaakos ne karjakkokoulussa hirontaaki?
- Lestijoenreppana
onko agrossa vielä dorkempia tyyppejä kuin kannuksen pizzaface?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 35587
- 47583
- 40575
- 29572
- 50550
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34547- 35474