Puhelin operaattorit.

rikkanen

Näyttää,että operaattorit ovat lähes kaikki samaa populaa.Ja konstit hintojen nostoon löytyvät aina.Sonera lankapuhelin on varsinainen kiipijä.Vuosikymmeniä ns.turvanakin toiminut yhteys katkaistiin.Koska en suostunut tuleviin korotuksiin jne.annoin heille mahdollisuuden sulkea liittymä toistaiseksi.
Johon reagoitiin vahvistuskirjeellä,että olin irti sanonut liittymän.ja purku suoritetaan...
Mielestäni irtisanoja oli Sonera ja itse annoin vain sulkemis mahdollisuuden.
-Oli asia mitenpäin.Väitän että nämä perusyhteydet jotka voivat toimia kriisiaikoinakin olisi lailla suojattava jo turvalisuudenkin tähden.Koska Sonera on melkoinen vallankäyttäjä näissä niin miten tämä -POSTI JA TELELAITOKSEN-teleosio voi toimia tulevaisuudessa niin olisi päättäjienkin otettava kantaa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmepelleilyä

      "Koska en suostunut tuleviin korotuksiin jne.annoin heille mahdollisuuden sulkea liittymä toistaiseksi"

      ????????????? Ei niitä lankaliittymiä tuosta vain "suljeta toistaiseksi". Outo ajatus. Antoiko kukaan Sonerasta sinulle tiedon, että tuollainen "sulkeminen toistaiseksi" on mahdollista? Vai päättelitkö vain itse että varmaan se on?

      Ei sinulla ole kuin kaksi mahdollisuutta. Joko maksat ne kuukausimaksut mitä pyydetään, ja liittymä pidetään auki, tai kieltydyt maksamasta, mikä tarkoittaa sitä että et enää tarvitse liittymää ja olet siis irtisanonut sen.

    • pelleilykylästetty

      Ai et olen ihme pelleilijä.Tietysti tuossa on sanakikkailua mutta jos tarkoiksi mennään niin odotin vahvisteessa,että he Sonera on irtisanoja.Noilla saattaisi olla kinkkisessä tilanteessa eroa.
      Noin suurilta toimittajilta yleensäkin tulee tiedoitusluonteisesti korotukset ja päätökset.Eipä taviksella ole mahdollisuutta moneenkaan vaikuttaa esim.sähkönsiirtäjät.
      Mielestäni ent.teleen jäännöksen olisi oltava se perustuote jota valtion on herkällä kädellä seurattava.Postihan muuttui -Itellaksi .Nyt paluu kalliilla Postiksi jota sanerataan kiireellä.

    • kaikenlaista

      No niin, ns. kestosopimuksissa, kuten esim. toistaiseksi voimassa olevissa puhelinliittymissä, palvelun tuottajalla on oikeus tarkistaa hintojaan sopimusehdossa mainittujen perusteiden mukaisesti. Teleoperaattoreille tämä oikeus on annettu nimenomaisestikin viestintämarkkinalaissa. Vai kuvitteleeko ap ihan tosissaan, että joskus muinoin tehty telesopimus voisi jatkua hamaan ikuisuuteen sillä muinoisen sopimuksen mukaisella hinnalla?

      Ja niinkin on säädetty, ettei hinnankorotukseen ole pakko suostua vaan sen sijasta saa irtisanoa sopimuksen. Käytännössä kuvio menee niin, että jos ei reagoi hinnankorotusilmoitukseen, sopimus jatkuu uusin hinnoin, mutta jos ei hyväksy korotusta, tilaajan katsotaan irtisanoneen sopimuksen. Ei siinä auta harata vastaan. Olet, ap; sopimuksesi irtisanonut ja sillä siisti. Valtio (=veromaksajat) eivät tule apuun vaikka kuinka pitäisit liittymääsi "perustuotteena".

    • yksinkertaista

      Empä odotakkaan mitään kädenpuristuksia mistään vaan herättelen huomaamaan,että rengeistä on tullut isäntiä.
      Ehkä virhe tapahtui kun en kun lähdin ehtoja esttämään.Olisi pelkkä -en hyväksy-riittänyt.Kiitos vastineista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe