Näyttää,että operaattorit ovat lähes kaikki samaa populaa.Ja konstit hintojen nostoon löytyvät aina.Sonera lankapuhelin on varsinainen kiipijä.Vuosikymmeniä ns.turvanakin toiminut yhteys katkaistiin.Koska en suostunut tuleviin korotuksiin jne.annoin heille mahdollisuuden sulkea liittymä toistaiseksi.
Johon reagoitiin vahvistuskirjeellä,että olin irti sanonut liittymän.ja purku suoritetaan...
Mielestäni irtisanoja oli Sonera ja itse annoin vain sulkemis mahdollisuuden.
-Oli asia mitenpäin.Väitän että nämä perusyhteydet jotka voivat toimia kriisiaikoinakin olisi lailla suojattava jo turvalisuudenkin tähden.Koska Sonera on melkoinen vallankäyttäjä näissä niin miten tämä -POSTI JA TELELAITOKSEN-teleosio voi toimia tulevaisuudessa niin olisi päättäjienkin otettava kantaa.
Puhelin operaattorit.
4
<50
Vastaukset
- Ihmepelleilyä
"Koska en suostunut tuleviin korotuksiin jne.annoin heille mahdollisuuden sulkea liittymä toistaiseksi"
????????????? Ei niitä lankaliittymiä tuosta vain "suljeta toistaiseksi". Outo ajatus. Antoiko kukaan Sonerasta sinulle tiedon, että tuollainen "sulkeminen toistaiseksi" on mahdollista? Vai päättelitkö vain itse että varmaan se on?
Ei sinulla ole kuin kaksi mahdollisuutta. Joko maksat ne kuukausimaksut mitä pyydetään, ja liittymä pidetään auki, tai kieltydyt maksamasta, mikä tarkoittaa sitä että et enää tarvitse liittymää ja olet siis irtisanonut sen. - pelleilykylästetty
Ai et olen ihme pelleilijä.Tietysti tuossa on sanakikkailua mutta jos tarkoiksi mennään niin odotin vahvisteessa,että he Sonera on irtisanoja.Noilla saattaisi olla kinkkisessä tilanteessa eroa.
Noin suurilta toimittajilta yleensäkin tulee tiedoitusluonteisesti korotukset ja päätökset.Eipä taviksella ole mahdollisuutta moneenkaan vaikuttaa esim.sähkönsiirtäjät.
Mielestäni ent.teleen jäännöksen olisi oltava se perustuote jota valtion on herkällä kädellä seurattava.Postihan muuttui -Itellaksi .Nyt paluu kalliilla Postiksi jota sanerataan kiireellä. - kaikenlaista
No niin, ns. kestosopimuksissa, kuten esim. toistaiseksi voimassa olevissa puhelinliittymissä, palvelun tuottajalla on oikeus tarkistaa hintojaan sopimusehdossa mainittujen perusteiden mukaisesti. Teleoperaattoreille tämä oikeus on annettu nimenomaisestikin viestintämarkkinalaissa. Vai kuvitteleeko ap ihan tosissaan, että joskus muinoin tehty telesopimus voisi jatkua hamaan ikuisuuteen sillä muinoisen sopimuksen mukaisella hinnalla?
Ja niinkin on säädetty, ettei hinnankorotukseen ole pakko suostua vaan sen sijasta saa irtisanoa sopimuksen. Käytännössä kuvio menee niin, että jos ei reagoi hinnankorotusilmoitukseen, sopimus jatkuu uusin hinnoin, mutta jos ei hyväksy korotusta, tilaajan katsotaan irtisanoneen sopimuksen. Ei siinä auta harata vastaan. Olet, ap; sopimuksesi irtisanonut ja sillä siisti. Valtio (=veromaksajat) eivät tule apuun vaikka kuinka pitäisit liittymääsi "perustuotteena". - yksinkertaista
Empä odotakkaan mitään kädenpuristuksia mistään vaan herättelen huomaamaan,että rengeistä on tullut isäntiä.
Ehkä virhe tapahtui kun en kun lähdin ehtoja esttämään.Olisi pelkkä -en hyväksy-riittänyt.Kiitos vastineista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713250
- 2012842
- 222658
- 492618
- 202486
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412335Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101793Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241737- 371610
- 181456