erikoista pysäköintiä

toimikaa

Miten on mahdollista, että suurin osa Kiteen autolla liikkuvista romaaneista tuntuu olevan liikuntavammaisia, koska aina auto ajetaan vammaisten pysäköintilupapaikalle, eikä näy tuulilasissa lupa lappua. Ei tietääkseni heilläkään ole omaa lakia pysäköinnin suhteen.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerrakansanErivapauksia

      Tuo on tunnettu asia kautta Suomen ja melkoisella varmuudella auto joka on pysäköity invapaikalle tai vaikkapa jonkin rakennuksen oven eteen vaikeuttaen muiden kulkemista, on mustalaisten!
      Mutta..tuolla herrakansalla onkin eri oikeudet kuin normaalilla valkoihoisella suomalaisella joka on luotu ainoastaan palvelemaan ja työtä tekemään että verovaroista voidaan ylläpitää mustalaisten ilmaista täysihoitoa.
      Asiaan liittyvää juttua löytyy jonkin verran tästä linkistä:
      http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=12543&sid=509228c56d92240dae70a03cbb020445

    • silleen

      Joo muutenkin tuntuu että liikennesäännöt on hukassa heillä. Kevyenliikenteen väylää ajavat, tässä yks päivä tuli ravintola Reinon edestä kevyenliikenteen väylää vanhempi romanimies, minä ajoin Koti-Karjalalta päin, elehtimisestä päätellen minä olin hänen mielestä väistämisvelvollinen. Yritti kiilata jopa siihen viereen. Rumasti tein mutta näytin nyrkkiä.

    • Urmas_Köntsä

      Onhan sekin liikuntavamma jos ei korvien välissä liiku mikään.

    • JoVainPerkele

      Tuollaista toimintaa jos näkee niin pysäköi autosi heidän auton eteen niin, ettei he pääse siitä parkkiruudusta pois. Siinä saavat sitten odotella kaikessa rauhassa ja miettiä, mikä meni väärin. Aikaa heillä kyllä on.

      • EläHelevetissä

        Ei tuolleee saa tehä sillä se on vakava asia jos töistä myöhästyy siun takia!
        Rankat näyttää olevan urakat ainakin siitä päätelleen että suunnilleen jokatoinen päivä ovat nostamassa Nordeasta rahhaa. Sitä näyttää riittävän ja miksipä ei riittäisi kun kovasti töitä paiskii!


    • näsäviisas

      Hmmm....liikuntavammainen romaani?
      Romani, huom! Yhdellä a:lla.
      Oli ihan pakko :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe