iPhone 5s Amazonista

Joonapoika

Tarkoituksena olisi tilata iPhone 5s Amazon.de:stä tai co.uk:sta.
Onko turvallista ettei tule mitään feikkejä tai rikkinäisiä? Mitä pitää huomioida? Saako esim. Suomen kieliseksi?

40

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wköethgwöfh

      iPhonen saa aina suomenkieliseksi kielivalikosta. Miten voisinkaan noihin muihin vastata? Miten kukaan muukaan voi? Nettikauppahan on aina ostajan harkinnassa ja vastuulla. Toisaalta, enpä ole kuulluut amazon.de:n kusettaneenkaan. 5S on sitten vanha malli, tämänhän kai tiesit? Ostamalla 6 mallin, saat siihen päivityksiä kauemmin...

    • harkitsevielä

      Älä osta!

      Perustelut

      Iphonessa on rajoitettu käyttöjärjestelmä joka tarkoittaa sitä ettei sitä voi hyvin muokata ja tarvitaan raskaita ohjelmia tietokoneelle tietoijen siirtoon. Lisäksi hinta on aivan älytön ominaisuuksiin nähden. Myöskin Apple ei käytä standardi liittimiä eli siihen ei käy tavallinen micro usb laturi/piuha.

      One Plus mallissa on taas puhdas Android ja nopeat päivitykset. Siinä ei ole turhia sovelluksia tai hidastavia käyttöliittymiä. Lisäksi muokattavuus on paljon parempi kuin vakio Androidissa eli pienempiäkin asioita voi säätää. Lisäksi hinta on todella edullinen ominaisuuksiinsa nähden..

      https://oneplus.net/fi

      • gänäman

        Kannyman taas vauhdissa.
        One plussaa kannattaa välttää ainakin jos androidin ostaa.


    • Joonapoika

      Kiitos vastauksista, olen kyllä tietoinen siitä että 5s on vanha malli ja olen kiinnostunut elektroniikasta muutenkin. Puhelimeen en kuitenkaan enempää haluaisi sijoittaa. Itselläni on Applen laitteita jo entuudestaan ja tykkään brändistä. Tietokoneelleni ei nämä "raskaat" ohjelmat pahaa tee (i5 4690 ja gtx 970). Pitää vielä miettiä miten jatketaan!

      • wköethgwöfh

        5S on sinällään ihan OK laite, ei siinä mitään. Meillä eukolla on mun vanha vitonen ilman assää käytössä, kun vaihdoin 6 plussaan. Skippasin itse kokonaan tuon 5S mallin. Skippaa sinäkin nuo antero trollaajat, näyttää olevan vakituisia nuo häiriköt täällä. Tulevat tyrkyttämään näiyä reikäisiä anteroitaan joka rakoon.


      • kukaanjärkevä
        wköethgwöfh kirjoitti:

        5S on sinällään ihan OK laite, ei siinä mitään. Meillä eukolla on mun vanha vitonen ilman assää käytössä, kun vaihdoin 6 plussaan. Skippasin itse kokonaan tuon 5S mallin. Skippaa sinäkin nuo antero trollaajat, näyttää olevan vakituisia nuo häiriköt täällä. Tulevat tyrkyttämään näiyä reikäisiä anteroitaan joka rakoon.

        Tarkoitat kai sinunlaisia Iphone trollaajia? Ei kukaan järkevä osta enää Iphonea tai Ipadia.


      • vaappunen
        kukaanjärkevä kirjoitti:

        Tarkoitat kai sinunlaisia Iphone trollaajia? Ei kukaan järkevä osta enää Iphonea tai Ipadia.

        Maailma on vissiin pullollaan tyhmiä ihmisiä? iPhone on esim. Elisalla eniten myyty puhelin. Taitaapa olla eniten myyty yksittäinen puhelinmalli maailmalla? Voi meitä tyhmiä! Toista on te neropatit, teillä pyyhkii hyvin. Se täytyy joka palstalla käydä toisillekkin kertomassa. Anna mä arvaan, ehdotat tietty androidia? Olet siis vapunen? Lopettaisit jo poikanen...


      • tyhmiäihmisiä
        vaappunen kirjoitti:

        Maailma on vissiin pullollaan tyhmiä ihmisiä? iPhone on esim. Elisalla eniten myyty puhelin. Taitaapa olla eniten myyty yksittäinen puhelinmalli maailmalla? Voi meitä tyhmiä! Toista on te neropatit, teillä pyyhkii hyvin. Se täytyy joka palstalla käydä toisillekkin kertomassa. Anna mä arvaan, ehdotat tietty androidia? Olet siis vapunen? Lopettaisit jo poikanen...

        Osuit naulan kantaan eli nimenomaan TYHMIÄ IHMISIÄ ON MAAILMA TÄYNNÄ!


      • Vaappunen
        tyhmiäihmisiä kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan eli nimenomaan TYHMIÄ IHMISIÄ ON MAAILMA TÄYNNÄ!

        Voi meitä tyhmiä poloisia. Mullakin on ollut Applen laitteet jo vuodesta 2007. Siinä välissä sain jonkun viisauden puuskan ja ostin androideja. Viisaana näitä käytin vajaan vuoden ja tulin jälleen ihan tyhmäksi ja palasin Appleen. Tyhmänä ihmisenä tykkään tällaisista ihan tyhmän yksinkertaisista laitteista. Tyhmän ei tarvitse vaivata koko ajan päätään teidän viisaiden android laitteiden kanssa, niitä kun pitää koko ajan virittää jotenkin ja tyhmän järki ei riitä virittelyyn. Tyhmät tykkää helpoista ja äärettömän toimivista laitteista, ne kun toimii ihan ilman virittelyä. Ei tarvii tyhmää päätään enempiä vaivata, jää aikaa johonkin muuhunkin tyhmään juttuun, kuten naisiin. Naiset tykkää, kun tyhmiltä Appleihmisiltä jää aikaa naisille, ei tarvitse olla koko ajan se rakas antero hyppysissä. Ityse pidän ihan mieluusti naista hyppysissäni ja näpelöidä häntä. Näpelöi sinä viisas sitä rakasta android puhelintasi. ;)


      • kuluttajattyhmiä
        Vaappunen kirjoitti:

        Voi meitä tyhmiä poloisia. Mullakin on ollut Applen laitteet jo vuodesta 2007. Siinä välissä sain jonkun viisauden puuskan ja ostin androideja. Viisaana näitä käytin vajaan vuoden ja tulin jälleen ihan tyhmäksi ja palasin Appleen. Tyhmänä ihmisenä tykkään tällaisista ihan tyhmän yksinkertaisista laitteista. Tyhmän ei tarvitse vaivata koko ajan päätään teidän viisaiden android laitteiden kanssa, niitä kun pitää koko ajan virittää jotenkin ja tyhmän järki ei riitä virittelyyn. Tyhmät tykkää helpoista ja äärettömän toimivista laitteista, ne kun toimii ihan ilman virittelyä. Ei tarvii tyhmää päätään enempiä vaivata, jää aikaa johonkin muuhunkin tyhmään juttuun, kuten naisiin. Naiset tykkää, kun tyhmiltä Appleihmisiltä jää aikaa naisille, ei tarvitse olla koko ajan se rakas antero hyppysissä. Ityse pidän ihan mieluusti naista hyppysissäni ja näpelöidä häntä. Näpelöi sinä viisas sitä rakasta android puhelintasi. ;)

        Osa kuluttajista ei ole järkeviä. Siksi maailmassa valmistetaan paljon pas***** ja maailma saastuu..


      • kuluttajattyhmiä
        Vaappunen kirjoitti:

        Voi meitä tyhmiä poloisia. Mullakin on ollut Applen laitteet jo vuodesta 2007. Siinä välissä sain jonkun viisauden puuskan ja ostin androideja. Viisaana näitä käytin vajaan vuoden ja tulin jälleen ihan tyhmäksi ja palasin Appleen. Tyhmänä ihmisenä tykkään tällaisista ihan tyhmän yksinkertaisista laitteista. Tyhmän ei tarvitse vaivata koko ajan päätään teidän viisaiden android laitteiden kanssa, niitä kun pitää koko ajan virittää jotenkin ja tyhmän järki ei riitä virittelyyn. Tyhmät tykkää helpoista ja äärettömän toimivista laitteista, ne kun toimii ihan ilman virittelyä. Ei tarvii tyhmää päätään enempiä vaivata, jää aikaa johonkin muuhunkin tyhmään juttuun, kuten naisiin. Naiset tykkää, kun tyhmiltä Appleihmisiltä jää aikaa naisille, ei tarvitse olla koko ajan se rakas antero hyppysissä. Ityse pidän ihan mieluusti naista hyppysissäni ja näpelöidä häntä. Näpelöi sinä viisas sitä rakasta android puhelintasi. ;)

        Osa kuluttajista ei ole järkeviä. Siksi maailmassa valmistetaan paljon pas***** ja maailma saastuu...


      • Vaappunen
        kuluttajattyhmiä kirjoitti:

        Osa kuluttajista ei ole järkeviä. Siksi maailmassa valmistetaan paljon pas***** ja maailma saastuu...

        Sinä sitten et osta koskaan mitään paskaa, vaan laatutavaraa, niinkö?


      • kuluttajattyhmiä
        Vaappunen kirjoitti:

        Sinä sitten et osta koskaan mitään paskaa, vaan laatutavaraa, niinkö?

        Kyllä, juuri niin.


      • Vaappunen
        kuluttajattyhmiä kirjoitti:

        Kyllä, juuri niin.

        On se vaan hyvä, että tälläkin palstalla löytyy yksi järkevä, joka ei KOSKAAN OSTA MITÄÄN PASKAA, aina vain järkevästi....;) Buaaahahahaaaa


      • Muropellet
        Vaappunen kirjoitti:

        On se vaan hyvä, että tälläkin palstalla löytyy yksi järkevä, joka ei KOSKAAN OSTA MITÄÄN PASKAA, aina vain järkevästi....;) Buaaahahahaaaa

        Näin juuri! Jos minun esimerkkiä seuraisitte, elämänne menisi paremmin kun rahaa säästyisi 50% puhelimen ostosta ja saa vapauden eikä Pohjois-Koreamaisen käyttöliittymän:)


      • Fjcjfjrkfjcwkfq
        Muropellet kirjoitti:

        Näin juuri! Jos minun esimerkkiä seuraisitte, elämänne menisi paremmin kun rahaa säästyisi 50% puhelimen ostosta ja saa vapauden eikä Pohjois-Koreamaisen käyttöliittymän:)

        Ai sinähän oletkin vapunen, se Pohjois-Koreasta loikannut tyyppi. Joo, sinä oot jotain muut ei mitään? Voi v ittu mikä idiootti!


      • olentotuus
        Fjcjfjrkfjcwkfq kirjoitti:

        Ai sinähän oletkin vapunen, se Pohjois-Koreasta loikannut tyyppi. Joo, sinä oot jotain muut ei mitään? Voi v ittu mikä idiootti!

        Minä olen absoluuttinen totuus. En Vapunen.


      • vapunen_
        kuluttajattyhmiä kirjoitti:

        Kyllä, juuri niin.

        Luettelehan sitten niitä ostamiasi tavaroita niin minä arvioin niiden laadun.
        Esim. OnePlus on vanhentunut huono puhelinmalli.
        Mutta mitä muuta omistat?


      • etenkäänilmaiseksi
        vapunen_ kirjoitti:

        Luettelehan sitten niitä ostamiasi tavaroita niin minä arvioin niiden laadun.
        Esim. OnePlus on vanhentunut huono puhelinmalli.
        Mutta mitä muuta omistat?

        Luettelemiseen menee koko päivä. Siihen en ryhdy.


      • vapunen_
        etenkäänilmaiseksi kirjoitti:

        Luettelemiseen menee koko päivä. Siihen en ryhdy.

        No niin, etpä tietenkään, yllätys yllätys.


      • etmyöskäänsinä
        vapunen_ kirjoitti:

        No niin, etpä tietenkään, yllätys yllätys.

        Et sinäkään ryhtyisi:D


      • säälijä-
        wköethgwöfh kirjoitti:

        5S on sinällään ihan OK laite, ei siinä mitään. Meillä eukolla on mun vanha vitonen ilman assää käytössä, kun vaihdoin 6 plussaan. Skippasin itse kokonaan tuon 5S mallin. Skippaa sinäkin nuo antero trollaajat, näyttää olevan vakituisia nuo häiriköt täällä. Tulevat tyrkyttämään näiyä reikäisiä anteroitaan joka rakoon.

        Eukoille annetaan vain vanhaa paskaa. Mitenpä muuten mies osottaisi paremmuutensa.


      • nykyisyys
        säälijä- kirjoitti:

        Eukoille annetaan vain vanhaa paskaa. Mitenpä muuten mies osottaisi paremmuutensa.

        Elämme 2010 lukua. Ei ole enää 1900 luvun vanhoja tapoja:D


      • vapunen_
        etmyöskäänsinä kirjoitti:

        Et sinäkään ryhtyisi:D

        Minä en väitäkään sellaista mitä sinä, minun ei tarvitse silloin perustella.


    • Joonapoika

      Tässä oltais iPhonea hakemassa... Olisko järkevää odottaa iPhone 7 tai iPhone 6S mikä nyt ikinä tuleekaan ja satsata oikein kunnolla? Vai tyytyä tylsään androidiin s5 s6?

      • siitäselviää

      • ehdottaja-

        jos sulla on ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi turhuuteen, niin osta iPhone.


      • ehdottaja_
        ehdottaja- kirjoitti:

        jos sulla on ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi turhuuteen, niin osta iPhone.

        Ja jos haluat ostaa roskaa niin osta OnePlus.


      • Isipapparainen
        ehdottaja_ kirjoitti:

        Ja jos haluat ostaa roskaa niin osta OnePlus.

        Nyt lapset lopettaa tuon kinastelunsa - HETI!!!


      • kinaaja--
        Isipapparainen kirjoitti:

        Nyt lapset lopettaa tuon kinastelunsa - HETI!!!

        ei varppina lopeteta


      • LeluKeisari
        kinaaja-- kirjoitti:

        ei varppina lopeteta

        Joo. Kukin ostakoon varojensa mukaan itselleen puhelimen. Jos jollain on budjetti tiukalla, sitten pitää katsella sieltä halvemmasta päästä itselleen luuri. Satasellakin saa jonkinlaisen kiinanihmeen. Mulla ei budjetti estä koskaan ostamasta mitä vaan. Voin ostaa itselleni iPhonen ja kakaroilleni heidän halutessaan samanlaisen, tai jos haluavat, vaikka sen vapusen ihannoiman Oneplussan, tai vaikka molemmat. Pitäähän lapsilla leluja olla riittävästi. Jatkahan lapsukainen sitä kinaamista... :)


      • kukaihmeen
        LeluKeisari kirjoitti:

        Joo. Kukin ostakoon varojensa mukaan itselleen puhelimen. Jos jollain on budjetti tiukalla, sitten pitää katsella sieltä halvemmasta päästä itselleen luuri. Satasellakin saa jonkinlaisen kiinanihmeen. Mulla ei budjetti estä koskaan ostamasta mitä vaan. Voin ostaa itselleni iPhonen ja kakaroilleni heidän halutessaan samanlaisen, tai jos haluavat, vaikka sen vapusen ihannoiman Oneplussan, tai vaikka molemmat. Pitäähän lapsilla leluja olla riittävästi. Jatkahan lapsukainen sitä kinaamista... :)

        Kuka Vapunen?


      • Rrutufufjrurieidjdjfjfjr
        kukaihmeen kirjoitti:

        Kuka Vapunen?

        Ex vapune, nyt jotain kannyman tai mitä se milloinkin täällä on. Puhuu Pohjoi-Koreasta ja jotain ihan pimeitä juttuja. Tykkää oneplussasta, se kuulemma on ainoo oikee lelu. Sillä saa leikkiä ja säätää, säätää, säätää, säätää ja säätää....


      • LeluKeisari
        kukaihmeen kirjoitti:

        Kuka Vapunen?

        Sinä


      • harjojanäette
        LeluKeisari kirjoitti:

        Sinä

        Kuka sinä? Olisiko jo korkea aika mennä mielisairaalaan?


      • EiHarjoja
        harjojanäette kirjoitti:

        Kuka sinä? Olisiko jo korkea aika mennä mielisairaalaan?

        En näe "harjoja". ;)


      • hetinäkee
        EiHarjoja kirjoitti:

        En näe "harjoja". ;)

        Näytät näkevän:D


      • uuuuuuuuuuuuuuut
        hetinäkee kirjoitti:

        Näytät näkevän:D

        Pölynimurin nään


      • hänetnäet
        uuuuuuuuuuuuuuut kirjoitti:

        Pölynimurin nään

        Presidentti Niinistön:D


    • Verkkokamu

      Tästä löytyy valikoimaa Amazon UK sta
      http://amzn.to/2bhAR1B
      Vastava valikoima Amazon Saksa:
      http://amzn.to/2aNPutR
      Täällä hyvät ohjeet miten voit tilata Amazon.co.uk:sta https://verkkokauppaostokset.wordpress.com/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe