Vajakkeja valvotaan Espoossa

vajakit.lataamoon

Espoossa valvotaan tehostetusti autojen joutokäyntiä tällä viikolla. Vajakki on vajakki, niin kesällä kuin talvellakin. Vähä-älyisille vinkiksi, jos autossa on kuuma, avaa ikkunat.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbdosu

      En tiedä, ainakin toimii ikkunat nniin ei tuu kuuma. wHAT?!

    • seuraava.potilas

      Ei siitä ilmastoinnista ole mitään hyötyä jos avaa ikkunat, kylmät menee harakoille.

      Että kylläpä osaa "vajakit.lataamoon" ollakin lataamisen tarpeessa.

      • diipadaii

        Höh, ei ilmastointi toimi kone sammutettuna, joten ikkunat auki vaan.


      • seuraava.potilas
        diipadaii kirjoitti:

        Höh, ei ilmastointi toimi kone sammutettuna, joten ikkunat auki vaan.

        Siksipä kone on käynnissä ja ikkunat kiinni, kätevää, etten sanoisi kun ilmastointi pelaa.


    • 330d-ja-hajis

      Vihdonkin joku järkevä valvonta kohde !

      • 330d-ja-hajis

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.


      • Kunhankyselen
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.

        Huomauttiko äiti myös noista mainitsemistasi asioista?


      • Hajis.On.Ihqu
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.

        Huono yritys. :(
        Miksei oma nikkisi kelpaa?


      • 330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vittu, unohtui kirjoituksessa mainita homo, runkku ja perse. Nyt ne on mainittu. Helpotti. Ai niin, valvontakohde on yhdyssana. Onneksi äiti huomautti siitä.

        Pakko kai sulle on vastata kerran kun oon noin iso osa sun elämää.

        mulle on aivan sama miten paljon kaipaat perseitä ja homoja ja runkkauksia kun ne ei mua kiinnosta. Ja sekään ei kiinnosta että mikä saa ne aina sun mieleen kun kirjotan jotain. Jos toi tuo sisältöä sun elämälle niin hyvä. SEkin varmaan tuo että saat paljon sääliä mutta et muuta.

        Enää mä en sulle vastaa. Ryve siellä pohja mudassa ihan keskenäs pikkuhintti.


      • RautalankakaanEiAuta
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Pakko kai sulle on vastata kerran kun oon noin iso osa sun elämää.

        mulle on aivan sama miten paljon kaipaat perseitä ja homoja ja runkkauksia kun ne ei mua kiinnosta. Ja sekään ei kiinnosta että mikä saa ne aina sun mieleen kun kirjotan jotain. Jos toi tuo sisältöä sun elämälle niin hyvä. SEkin varmaan tuo että saat paljon sääliä mutta et muuta.

        Enää mä en sulle vastaa. Ryve siellä pohja mudassa ihan keskenäs pikkuhintti.

        Sivusta pakko heittää että sulle ei sitten millään mene jakeluun että joku yrittää saada sinut huomaamaan miten idioottimaisesti hoet jokaisessa kirjoituksessasi perseitä, homoja ja muita alapääsanoja. Jos on asiaa niin tuleeko kirjoituksistasi jotenkin uskottavampia kun niissä runkkamisista ja homoista jauhat? Pienille lapsille ne sanat varmasti ovat jänniä ja aihauttavat hihittelyä mutta sinä ilmeisesti kuitenkin täysikäinen niin ei luulisi niissä sanoissa olevan mitään jännää. Ilmeisesti rivien välistä lukeminen ei ole vahvinta osaamisaluetta.


      • AinakaanSinunKohdallasi
        RautalankakaanEiAuta kirjoitti:

        Sivusta pakko heittää että sulle ei sitten millään mene jakeluun että joku yrittää saada sinut huomaamaan miten idioottimaisesti hoet jokaisessa kirjoituksessasi perseitä, homoja ja muita alapääsanoja. Jos on asiaa niin tuleeko kirjoituksistasi jotenkin uskottavampia kun niissä runkkamisista ja homoista jauhat? Pienille lapsille ne sanat varmasti ovat jänniä ja aihauttavat hihittelyä mutta sinä ilmeisesti kuitenkin täysikäinen niin ei luulisi niissä sanoissa olevan mitään jännää. Ilmeisesti rivien välistä lukeminen ei ole vahvinta osaamisaluetta.

        Sivusta on pakko heittää että kyllä ne perseet ja homot on viime aikoina tuotu tuon hajiksen fanipojan toimesta ahkerasti mukaan. Esimerkiksi tässä keskustelussa.


      • Siiv.Ari

        Penis.


    • naisasiakas

      Itse taksarina istuin perjantaina puiston penkillä auto sammutettuna.Asiakas tuli kyytiin,kauhea huuto peppu palo nahkapenkkiin kuinka kuljettaja korvaa tämän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe