Liian isot...

Isokokoisetrinnat

Musta tuntuu että mun rinnat on liian isot... Oon menos seiskalle ja rinnat kokoo 70B-C. Kaikilla muilla tulevilla luokkalaisilla on ihan pienet ja mua harmittaa ja pelottaa yläaste, liikkatunnit, muitten mielipiteet, yms :( Yks puolituttukin tuli kysymään että miksi mulla on niin isot rinnat. Onko näissä sitten hyviökin puolia ja tykkääkö joku ?

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dudtse

      Ite tykkään isoista tisseistä.. ei hätiä

    • nyt9lle

      No mutta jätkäthä tykkää iso rintasit :))

    • Neuvojaneponen

      Hei! Rintasi ovat osa sinua eikä sinun tarvitse niitä hävetä. Jos et halua herättää huomiota älä käytä paitoja jotka ovat siitä avonaisimmasta päästä. Liikuntatunnit yläasteella ovat erikseen. Tytöillä on oma liikuntaryhmä ja pojilla oma, juurikin sukupuolellisten erojen ja kehityksen takia. Ole huoleti. :)
      Hyvää kesää!

      • Jippiilel

        meillä oli jo ala-asteella liikunnat erikseen :D


    • ylpeä

      Siis mun koulussa (mulla saman kokoset) on paljo suuri tissisimpiä tyttöjä:D Ja kyl mä tissit mielummin omistan kun oon tissitön:)

    • kdkd

      Mit vit pojat tykkää ku on isot

    • tsibadibudah

      70B - 70C on itse asiassa aika pienet...
      Tyttöystävällä 75F, niissä on jo kokoa :)

      • Kenzu66

        Ois kivaa tavata sun tyttöystävää....!


      • tsibadibudah

    • idfhwerfjjksd

      Elä tuollasesta välitä! Jokainen on omanlainen, eikä nuo nyt mitenkää epänormalin isoilta kuulosta. Kyllä meidän luokalla oli isompiakin, itseni mukaanlukien. Ei se oo kenenkään muun ku sun asia. Sinne vaan muiden sekaan, ei se oo mitenkää outo tai hävettävä juttu.
      Hyvää loppukesää ja koulunalkua! :)

    • Ei tosiaankaa mitää vikaa oo isot tissit on aina paremmat ite ainaki tykkään ois kiva nähä milt näytät tuu kikkaa samppa130

    • Kenzu66

      70c kuulostaa hyvältä!

    • Fakegirl01

      Itellä seiskan alussa oli 85C tai D (nyt enemmin DD kasin alkuun tultaessa siis) ja no muilla kaikilla pienemmät rinnat oli, mutta ei kukaan mitään erityistä huomiota siihen kiinnittänyt... Että nauti vaan itsestäsi sellaisena kuin olet!!! Ja jos joku kysyy niin rohkeuden riittäessä ja ihmisen ollessa riittävän tuttu kysy haittaako se

      • Vanhaxxxll

        Mulla on vanhempana naisena tosi isot riippurinnat mitkä heiluu. Ainoo kiva asia on kun nuoret pojat haluu niitä katsella, Haluu olla alla naitavana ja katsella kun tissit hakkaa naamaan.


    • Mitävittluin

      Ööö mitä vittt sä kysyt iha tosissas että tykkääkö joku?! Tietenkin! Aika monet pojat ja noi ei oo kyl isot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe