Conalin Cars ja Kimsu-auto?

jjj

Onko kellään henk. koht. kokemusta kyseisistä autoliikkeistä? Pitävätkö autojen tiedot paikkansa ym. Nettisivuilta oon katellu ja molemmilla näyttäs olevan mielenkiintoisia tuontiautoja myynnissä.

34

11138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oldschool

      Ostin jannulta 88/89 535:n viime viikolla. Auto oli huomattavasti kuvia huonomman näköinen ja muutenkin vähän enemmän maailmaa kiertäneen oloinen kuin mitä ilmoituksesta voisi ymmärtää. Papereita ei löytynyt, "kuntotarkastus" oli epäilyttävä ja kauppaehdot vähintäänkin hämärät. Kotimatkalla auton termostaatti jumitti ja siihenpä jäin tien poskeen.

      Kiukuissani soittelin myyjälle joka lohdutteli kertomalla varaosien hintoja motonetin luettelosta. Voin sanoa että ei paljoa naurattanut siinä parinsadan kilsan päässä himasta illan hämärtyessä...

      Hieman pännii tuo hankinta, vaan pitipä saada äkkiä jokin menopeli talveksi. Termarin vaihto korjasi ylikuumenemisenkin eli sikäli ei hätää, mutta en todellakaan voi suositella auton ostamista tältä mieheltä missään tapauksessa.

      • jjj

        Joo. Aloin hiukka tarkemmin katella V70:n esitettä vuodelta -97. Kimsu autossa kun näytti olevan myynnissä kiinnostava auto TDI koneella. Väitti, että autossa puolinahkasisustus. Ja monessa myydyssäkin näyttää olevan samanlainen. Noo, siitä vanhasta esitteestä selvis, että kyseessä on keinonahka/kangassisustus, jota Suomessa ei oo ollu saatavilla ollenkaan. Siihen tyssäs mun meno kahtomaan autoa. Ei tuo keinonahka kuulosta oikein hyvältä.


      • kaikenlaisia ää.....

        hehheh


      • Oldschool
        kaikenlaisia ää..... kirjoitti:

        hehheh

        Lähinnä pointti oli äijän harrastama kaupankäyntitapa, joka lähentelee kevyttä kenttähuijausta.

        Etkö muuten ole ikinä nähnyt virheetöntä kasariautoa? Taidat hengata jossain toyotapiireissä :)


      • ???
        jjj kirjoitti:

        Joo. Aloin hiukka tarkemmin katella V70:n esitettä vuodelta -97. Kimsu autossa kun näytti olevan myynnissä kiinnostava auto TDI koneella. Väitti, että autossa puolinahkasisustus. Ja monessa myydyssäkin näyttää olevan samanlainen. Noo, siitä vanhasta esitteestä selvis, että kyseessä on keinonahka/kangassisustus, jota Suomessa ei oo ollu saatavilla ollenkaan. Siihen tyssäs mun meno kahtomaan autoa. Ei tuo keinonahka kuulosta oikein hyvältä.

        missä autossa on aito nahka/kangas yhdistelmä?


      • autossa pitää olla
        jjj kirjoitti:

        Joo. Aloin hiukka tarkemmin katella V70:n esitettä vuodelta -97. Kimsu autossa kun näytti olevan myynnissä kiinnostava auto TDI koneella. Väitti, että autossa puolinahkasisustus. Ja monessa myydyssäkin näyttää olevan samanlainen. Noo, siitä vanhasta esitteestä selvis, että kyseessä on keinonahka/kangassisustus, jota Suomessa ei oo ollu saatavilla ollenkaan. Siihen tyssäs mun meno kahtomaan autoa. Ei tuo keinonahka kuulosta oikein hyvältä.

        Keinonahka autossa pitää olla.

        Ja puolinahkapenkeiksi kaikki muutkin kutsuvat tarkoittamaasi yhdistelmää.


      • BMW

        Kimsu hommasi minulle auton Saksasta. Eikä palvelu jälkeenpäin ollut moittimista. Päinvastoin - sain mm auton hoitoon liittyvissä asioissa arvokasta neuvoa. Kuka muu autokauppias olisi valmis siihen (tai edes pystyisi siihen).

        Sen huomasin kyllä että Kim tietää ja tykkää autoista. Näkeehän että autot ovat viimeisen päälle kun käy itse katsomassa.


      • toi ota
        jjj kirjoitti:

        Joo. Aloin hiukka tarkemmin katella V70:n esitettä vuodelta -97. Kimsu autossa kun näytti olevan myynnissä kiinnostava auto TDI koneella. Väitti, että autossa puolinahkasisustus. Ja monessa myydyssäkin näyttää olevan samanlainen. Noo, siitä vanhasta esitteestä selvis, että kyseessä on keinonahka/kangassisustus, jota Suomessa ei oo ollu saatavilla ollenkaan. Siihen tyssäs mun meno kahtomaan autoa. Ei tuo keinonahka kuulosta oikein hyvältä.

        pitäis kyllä löytyä useimmista malleista mm.karvanoppa corollasta


      • Unski
        Oldschool kirjoitti:

        Lähinnä pointti oli äijän harrastama kaupankäyntitapa, joka lähentelee kevyttä kenttähuijausta.

        Etkö muuten ole ikinä nähnyt virheetöntä kasariautoa? Taidat hengata jossain toyotapiireissä :)

        kerro jotain siitä, vai vituttaako kun oletit vanhan baijerilaisen jatkeen olevan ikuinen.Ei merkillä väliä kunhan se on bemu että voi vetää pillurallia kylillä


      • Oldschool

        Okei, alkuperäinen viesti oli kirjoitettu hieman kiukkuspäissään. Sittemmin Kimsu lupasi hyvittää osan korjauskuluista joten asia on mielestäni niin hyvin hoidettu kuin tällaisen vanhan auton tapauksessa voi olettaa.

        Poistaisin ylemmän viestini jos tämä Suomi24:n järjestelmä sen sallisi.


    • Peter

      Ostin auton Conalinista syyskuussa-03 ja olen ollut tosi tyytyväinen sekä autoon (Audi A4) että saamaani palveluun (elikä, he hoitivat kaikki paperit kuntoon). Voin kyllä suositella kaupantekoa Conalinin kanssa.

    • Audi 2.5 Tdi

      Ostin kesällä Saksasta tuodun Audi A4 2.5 Tdi koneella Conalinista ja se on kyllä pelittänyt mainiosti.

      Autojen tiedot pitävät varmaankin yhtä hyvin paikkansa kuin muissa suomalaisissa autoliikkeissä.

    • Volvo 850

      Itse ostin keväällä volvon kimsulta ja auto on toiminut todella loistavasti. Eikä kaupanteossa ollut mitään hämärää niinkuin tuolla yllä oleva kirjoitti

    • Antti

      Ostin reilut vuosi sitten V70 tdi Conalin Carsista. Auto oli erittäin hyvä kuntoinen ja se on tähän asti pelannut moitteettomasti. Palvelu oli sekin erittäin hyvä Conalin hoiti paperit ja kolmen päivän sisällä auto oli kilvissä niin kun mulle luvattiin.

      • kysyvä ei tieltäeksy

        asiallisemmat firmat?


      • VolvoAsiakas
        kysyvä ei tieltäeksy kirjoitti:

        asiallisemmat firmat?

        Conalin asiallinen firma. Kimsusta en tiedä kun ei ole kokemusta...


    • Nimimerkki252532523

      Tässäkin ketjussa on ollut paljon negaativistä viestiä, jotka on poistettu.. Googlella nimittäin selviää..

      Ylläpito: Mikä tämän kysymyksen idea on, jos ei saa vastata siihen oikeaa/kunnon vastausta?

      • hujhgajhgajhgaad

        Google antoi täysin samanlaisen viestiketjun välimuististakin. Mitä mahdat selittää?


    • huijattu

      Ensimmäinen ja viimeinen kerta itselle kun asioin kimsu-auton kanssa.

      Lähettivät mulle motonetistä ostettuja BMW varaosia, hintaakin enemmän kun motonetissä. Kimsu-auto myy näköjään motonetista ostettuja osia...

      • pipoton pää

        Ukko niin kiero ettei,pipokaan pysy päässä kuin ruuvaamalla.


      • Nestori 6783
        pipoton pää kirjoitti:

        Ukko niin kiero ettei,pipokaan pysy päässä kuin ruuvaamalla.

        Ja siitäkin on mennyt kierteet,kun ruuvannut väärille kierteille. :)


    • leppes

      Ostin Kimsu-auton kautta v.2006 Saksasta farkku-Volkkarin, Passat TD 1,9, vm 2002. Etsin itse auton heidän ohjeidensa mukaan netin kautta Saksan markkinoilta. Löytämääni yksilöä kävi Saksassa oleva Kimsun yhteysmies katsomassa ja hän totesi auton olevan ihan myynti-ilmoituksen mukainen ja siistikuntoinen. Sovin puhelimessa hänen kanssaan toimitusasiat, hän hoiti kaupanteon Saksassa sekä laivauksen ym toimenpiteet sekä paperisodan. Autosta puuttui myynti-ilmoituksessa mainittu vetokoukku, mutta hän hoiti myyjäliikkeen kanssa asian siten, että koukku laitettiin paikalleen samaan hintaan ennen auton laivausta Suomeen.. Auto tuli sovittuun aikaan laivalla Pietarsaareen, josta kävin sen hakemassa. Kaupanteon yhteydessä en itse "Kimsua" tavannut, asiat hoituivat ihan sujuvasti puhelimen kautta. Ennen auton hankkimista hiukan mietitytti se, että auton joutuu tietysti maksamaan sitä näkemättä, mutta mihinkään kaupankäyntiin ei tietenkään olisi ruvettu ilman maksua. En muista paljonko meni välityspalkkiota ja toimituskuluja, mutta lopputuloksena sain Passatin tuhansia euroja halvemmalla kuin mitä Suomesta todennäköisesti olisin saanut. Minä ainakin olin eittäin tyytyväinen Kimsun palveluihin ja toimintaan, omasta puolestani voin suositella. Niin, hän järjesti autoon edullisesti myös nastarenkaat vanteineen. Tämmöinen positiivinen kokemus minulla, ehkä lähitulevaisuudessa on odotettevissa osaltani uusi autokauppa samalla menetelmällä, Passatillani on kohta 300tkm mittarissa, mutta still going strong, tuumii Esko Leppä Nurmes.
      [email protected]

    • Kimsu asialla?

      Hassua, että Väestörekisterin tietojen mukaan Nurmeksessa ei asu yhtään henkilöä, jonka nimi olisi Esko Leppä.

      Oliko koko tarina siis keksitty?

      • fw4fe5he

        Mites sinä olet Vrk:n tietoihin päässyt käsiksi?


      • leppes

        Olen kyllä olemassa, muutin Nurmekseen v. 1982 Hämeenlinnasta, toimin täällää lähes 30 v. ammattikoulun opena. Terv Esko Leppä


      • leppes

        Sinähän melko uusavuton kommari olet, kun et osaa hakupalveluja käyttää.
        , tuumii Lepän Esko Nurmekssta Pohjois-Karjalasta!


    • Vaikka tuolta

      www.osoitepalvelu.net

    • Hei kaikki Kimsu fanit. Itse ostin Voyagrin 2006 Kimsulta. Auton kilometreistä oli ruuvattu noin puolet pois. Mistäkö tiedän, koska Voyagerien tyyppivika on n.300 tkm hajoava vaihteisto. No nyt tämä tapahtui aika paljon aiemmin. Lattia maton päälle oli liimattu toinen matto peittämään kuluman jälkiä. Lokasuojassa myyntimaalaus joka haalistui 2v kuluessa eri väriseksi. Kyljissä reippaasti kitillä oiottuja lommoja. Eli tyypillistä jobbarien toimintaa.

    • oskari89

      Joo on henkilökohtaisia kokemuksia tuosta conalin carsista ! ostin e46 bmwn sieltä alku vuonna , mittarilukema oli 205tkm suunnilleen 10tkm olen ajannut sillä ja joutunut huoltaan suunnilleeen 6000 eurolla , esim turbo, commonrailpumppu , motorin kumityynyt kaikki puslat suuttimia jne jne..

      turboa säädättäessä kävi ilmi että auto ei todellakaan ole ajettu 200tkm vaan pikemminkin 400tkm .

      Olen joutunut käydä paikan päällä yrittämässä neuvotella niitten kanssa .
      Koska he eivät vastaa puheluihini ollenkaan.

      Yhden suuttimen ovat luvanneet korvata :D suunnilleen 400 euroa .

      tämä ei todellakaan jää tähän ..

      Lisäksi olen saannut selville että en ole ensimmäinen uhri kyseisessä liikkeessä!!!!

      JOTEN EN SUOSITTELE AUTON OSTOA CONALIN CARSILTA!!!!!!

      • e46:tosen omistaja

        e46 onki paska jo syntyesään :D ite omistanu e46 2v ja voin kertua että löytyy kaikkia vitun viat....5 mutteria omistaneena voin kertua että jokainen 46 ostaja työntää kätesä syväle sinne mihi päivä ei paista..eihä se nyt oo aina joppari vika jos auto ei kestä :D autoihi tulee vikoja ennemmi tai myöhemmin...e46 tosesa alkaa tuleen vitusti vikaa 200 jälkee nim kokemusta on...muutako lulla vaihtoo nii ei enempää paalua pala..kohta varmaa itket täälä että se on rutattukki ku päkin valo ei sammu mikä sullaki on tod näkösesti nuitten vikoje jälkee eeesä ;) köyhät ja kipiät itkee 20v vanahoje autoje vikoja vittu ne loputtomii kestä...


      • Herkules

        En ymmärrä näitä valituksia. Ostimme ja maksoimme käytetyn M-B farkun ja myöhemmin testeissä löytyi muutamia vikoja.Soitimme liikkeeseen ja heti pyydettiin tuomaan auto takaisin ja sanottiin, että ilman muuta korjataan. Mainittakoon, että viat olivat edellisen omistajan muistoja. Korjaukset maksoivat parin tuhannen luokkaa ja kaikki hoidettiin todella viimeisen päälle. Kyllä on selvää mistä seuraavakin auto ostetaan. No, tietenkin Conaliniltä.


      • Anonyymi
        e46:tosen omistaja kirjoitti:

        e46 onki paska jo syntyesään :D ite omistanu e46 2v ja voin kertua että löytyy kaikkia vitun viat....5 mutteria omistaneena voin kertua että jokainen 46 ostaja työntää kätesä syväle sinne mihi päivä ei paista..eihä se nyt oo aina joppari vika jos auto ei kestä :D autoihi tulee vikoja ennemmi tai myöhemmin...e46 tosesa alkaa tuleen vitusti vikaa 200 jälkee nim kokemusta on...muutako lulla vaihtoo nii ei enempää paalua pala..kohta varmaa itket täälä että se on rutattukki ku päkin valo ei sammu mikä sullaki on tod näkösesti nuitten vikoje jälkee eeesä ;) köyhät ja kipiät itkee 20v vanahoje autoje vikoja vittu ne loputtomii kestä...

        Tutun oloinen tilanne. Reklamaatioita eivät halua käsitellä ollenkaan ja kaikki vastuu kuuluu heidän mielestä ostajalle,
        En suosittele asiointia tässä liikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutun oloinen tilanne. Reklamaatioita eivät halua käsitellä ollenkaan ja kaikki vastuu kuuluu heidän mielestä ostajalle,
        En suosittele asiointia tässä liikkeessä.

        Samanlainen kokemus kyseisestä liikkeestä. Kaikki vastuu on heidän mielestä asiakkaalla. Suosittelen kiertämään kaukaalta.


    • Pettynytkimsuun

      Kimsu ainakin ihan surkea mesta. Ei palauta rahoja varaosista jos palauttaa. Ja ite Kim tekee vielä automyyntiä ja tilitoimisto hommia. Hyvää veronkiertoa ja huijausta Kim.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe