Kuinka kauan oikeusprosessi voi kestää?

kyseliä2221222

ei päästy sopimukseen lastentapaamisista joten menee oikeuteen. kuinkahan kauan tällaiset oikeusprosessit yleensä kestää? ja onko mahdollista hakea jotain oikeuden väliaikais-päätöstä että prosessin aikana lasten tapaamiset turvautuu.

3

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddffgg

      Yleensä tälläiset tapaukset menevät etusijalle, joten tämän menee noin puolivuotta. On mahdollista hakea väliaikaista ratkaisua, ja ilmanmuuta kannattaakin sitä hakea.

    • pääkalloikuinen

      ei kannata hakea oikeutta. sitä ei ole yhtään missään. idiootti yhteiskunta rikkoo lapsia ja perheitä. se rikkoo onnen. sellaista on elämää. sano hei, hei lapsillesi. ennen kuin saat oikeuden päätöksen, lapsesi valmistuvat yliopistosta, joten tee uusia lapsia kun olet nuori. työt tekevät keksiikäiset ja vanhukset, mutta nuorten kuuluu lasten teko, eikä lapsia luovuteta sossuperversseille eikä valtiovarkaille.

    • kovakovariita

      saattaa kestää vuodenkin, varsinkin jos joku osapuoli vaatii olosuhdeselvityksen. Riippuu ihan eron/riidan laadusta, onko väliaikaislausunnosta hyötyä tapaamisten suhteen. (Meillä ei annettu minkäänlaista tapaamisoikeutta pieneen lapseen väliaikaispäätöksellä, mutta kyseessä oli lapsiin kohdistunutta väkivaltaa toisen vanhemman osalta. Väliaikaispäätös kertoi vain sen, kenen luokse lapsi toistaiseksi jää asumaan)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4776
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2518
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2296
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe