En ole koskaan ollut miehelle Hän

Nainen38_

18-vuotiaana olin kirjeenvaihdossa useankin pojan kanssa, ja yksi heistä ilmoitti rakastuneensa minuun. Suutuin ja sanoin ettei mitään rakkautta ole olemassakaan (näin olin päätellyt ilmeisesti vanhempien parisuhteesta). Hän lopetti kirjoittamisen. Vuoden päästä pyysin anteeksi, tapasimme ja aloimme seurustelemaan. Mutta seksiin siirryttäessä kävi sitten ilmi ettei hän kyennyt saamaan ejakulaatiota. Lopulta hän jutteli itsemurhasta ja lopetti suhteemme.

Seuraava mieheni kärsi samasta ilmiöstä, ja tämän lisäksi hän fantasoi vastoin tahtoaan miehistä. Kuitenkin hän kertoi olleensa ennen tapaamistamme rakastunut naispuoliseen työkaveriinsa. Mies oli kuvitellut ihastuspäissään että nainen on mukamas laittanut hänelle viestejä lehteen henkilökohtaista-palstalle (siitä huolimatta että nainen oli naimisissa ja hänellä oli lapsia). Minulle mies toisinaan sanoi että rakastaa minua, mutta kun halusin eron erinäisten vaiheiden jälkeen, hän ensimmäiseksi ilmoitti ettei ole minua koskaan rakastanut. Oli kuulema valehdellut. Aikanaan hän sitten oli taas lääpällään johonkuhun naiseen joka ei ollut hänestä pienimmässäkään määrin kiinnostunut.

Olin jonkin aikaa itse lääpälläni erääseen mieheen joka painokkaasti alleviivasi että me emme seurustele. Hän oli ennen minua ollut suhteessa nymfomaaninaiseen, ja oli tämän kotkotuksista saanut niin tarpeekseen että oli ollut neljä vuotta selibaatissa ennen tapaamistamme. Parikymppiselle sellainen on aikamoinen saavutus. Halusin tämän miehen tottakai, mutta en jaksanut jäädä odottelemaan kiinnostuisiko hän minusta ihan oikeasti jossain vaiheessa - tuskinpa vain. Jos mies päättää että hänellä ja naisella on pelkkää seksiä, niin sitten se on niin.

Löysin sitten seuraavan kumppanini tulevaan vuosia kestäneeseen parisuhteeseen. Suhteen alussa hän ilmoitti että "voi tulla sielunkumppani, ja sitten meille tulee ero". Olen sen sadat kerrat ihmetellyt miksi jäin tällaiseni hmisen kanssa kimppaan joka jo alussa tekee selväksi että olen hänelle vain vs. kumppani. Sijainen sitä oikeaa odotellessa. Ilmeisesti oletin että kyseessä oli vain jonkinmoinen "elämässä kaikki on epävarmaa ja mitä tahansa voi tapahtua" -tyyppinen realismi. Hyvä meillä minun mielestäni oli olla yhdessä - aina välillä. Ei kokoajan. Mutta en kuvitellutkaan että voisi olla paremminkin. Tai että voisin löytää minua todella rakastavan miehen.

Useilla treffeillä olen kuunnellut miesten juttuja siitä miten on ollut niiiiin ihana kihlattu/kumppani/ihastus joskus ammoin. Ollaan oltu niin lääpällään, niin onnessaan, ah ja voi, nyyh nyyh. Nyt tuo ruikutus ja uikutus onneksi lienee jo loppumaan päin, koska muutamilla viime treffeillä viime vuosina en ole enää tuota tunnelmointia ja unelmointia kohdannut.
Mutta siltikään en ole löytänyt ketään jolle minä saisi olla se elämän Nainen. Tässä iässä lienee kai aivan älytöntä moista enää toivoakaan, että pääsisi siihen pääosaan, että olisi kerrankin se nro 1. En kuvittele että minun pitää olla miehelle koko maailma, tai että meidän pitäisi tehdä kaikki yhdessä ja olla aina yhdessä. Kaikkea muuta. Mutta kun saisi, tai olisi saanut, kerrankin tuntea että toinen ihan aidosti koko sydämestään ja sielustaan haluaa olla minun kanssani. Eikä niin että olen vaan joku väliaikaistapaus ja ohimenevä tuttavuus jonkun elämässä, tai jotain minkä kanssa nyt pelehditään kun ei parempaakaan tekemistä keksi.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37vnainen

      En minäkään. Vasta jälkeenpäin oon tajunnut että oon koko elämäni rakastunu vain varattuihin miehiin (yleensähän miehet ovat niin kilttejä etteivät kerro ekaan 6-24 kuukauteen ovansa varattuja, jos kertovat koskaan koska eivät halua satuttaa naisen tunteita.)

      • 665

        Vai "kilttejä"? Törkeää itsekeskeisyttähän tuollainen on. He jättävät kertomatta vain sen takia, että kertoessaan jäisivät ilman p...ua. Lisäksi omaa puolisoaan kohtaan he käyttäytyvät todella härskisti.


      • 37vnainen
        665 kirjoitti:

        Vai "kilttejä"? Törkeää itsekeskeisyttähän tuollainen on. He jättävät kertomatta vain sen takia, että kertoessaan jäisivät ilman p...ua. Lisäksi omaa puolisoaan kohtaan he käyttäytyvät todella härskisti.

        Silleen monikin perustelee mut tottapuhuen mulle yksikään mies ei uskalla kertoo olevansa varattu (jos on missään tekemisis kanssani) koska saisin siitä sellaset itkupotkuraivarit et koko maailma kaatuu, ja varsinkin hänen parisuhteensa.
        Äkkilaskemalta oon ainakin 4 "parisuhdetta" hajottanut...tai jokainen voi miettiä kuka se hajottaja on, minäkö vaiko mies joka rakastuu muhun. En oo ikinä lähteny iskee varattua vaan kyllä se on ollu ihan toisinpäin eli varattu jahtaa mua...pitkiäkin aikoja.


      • jos.välillä.miettisit
        37vnainen kirjoitti:

        Silleen monikin perustelee mut tottapuhuen mulle yksikään mies ei uskalla kertoo olevansa varattu (jos on missään tekemisis kanssani) koska saisin siitä sellaset itkupotkuraivarit et koko maailma kaatuu, ja varsinkin hänen parisuhteensa.
        Äkkilaskemalta oon ainakin 4 "parisuhdetta" hajottanut...tai jokainen voi miettiä kuka se hajottaja on, minäkö vaiko mies joka rakastuu muhun. En oo ikinä lähteny iskee varattua vaan kyllä se on ollu ihan toisinpäin eli varattu jahtaa mua...pitkiäkin aikoja.

        Vaikka syyllisiä ovatkin ne miehet, jotka ovat parisuhteessa lähteneet pettämään sinun kanssasi, niin eikö mieleesi silti ole koskaan tullut, että ehkä toiminnassasi on jotain mennyt pieleen jos olet jo 4 eri varatun miehen kanssa suhteeseen päätynyt?

        Siis vaikkapa jotain niinkin yksinkertaista, että et koskaan sitten ole viitsinyt heti alussa suoraan kysyä että onko mies varattu? Tai jos olet ne miehet vaikka baarista kotiisi ottanut, niin mitäs jos olisitkin lähtenyt miehen asunnolle etkä omallesi? Olisi luultavasti useimmiten hyvin äkkiä selvinnyt onko kyse varatusta miehestä.

        Vai eikö sinua vain yhtään kiinnosta se onko toinen varattu? Silloinkin olisi ehkä syytä miettiä omia moraalisia arvoja ja ihan vain sitä että millaista kumppania oikeasti haluaa.


      • 37vnainen
        jos.välillä.miettisit kirjoitti:

        Vaikka syyllisiä ovatkin ne miehet, jotka ovat parisuhteessa lähteneet pettämään sinun kanssasi, niin eikö mieleesi silti ole koskaan tullut, että ehkä toiminnassasi on jotain mennyt pieleen jos olet jo 4 eri varatun miehen kanssa suhteeseen päätynyt?

        Siis vaikkapa jotain niinkin yksinkertaista, että et koskaan sitten ole viitsinyt heti alussa suoraan kysyä että onko mies varattu? Tai jos olet ne miehet vaikka baarista kotiisi ottanut, niin mitäs jos olisitkin lähtenyt miehen asunnolle etkä omallesi? Olisi luultavasti useimmiten hyvin äkkiä selvinnyt onko kyse varatusta miehestä.

        Vai eikö sinua vain yhtään kiinnosta se onko toinen varattu? Silloinkin olisi ehkä syytä miettiä omia moraalisia arvoja ja ihan vain sitä että millaista kumppania oikeasti haluaa.

        Vain kuumat miehet kiinnostaa.
        haha, ettenkö ois kysyny. Kysyin ensitreffeillä selvinpäin keskellä päivää mutta sinkku oli.
        Ei mulle tullu mieleenkään et jotku musta ja mun koko elämästä niin kiinnostuneet vois olla varattuja! Kukaan sinkkumies ei oo ollu niin valtavan kiinnostunu ja jakanu mielettömät määrät aikaa ja energiaansa mun kans.


      • huorakko
        37vnainen kirjoitti:

        Vain kuumat miehet kiinnostaa.
        haha, ettenkö ois kysyny. Kysyin ensitreffeillä selvinpäin keskellä päivää mutta sinkku oli.
        Ei mulle tullu mieleenkään et jotku musta ja mun koko elämästä niin kiinnostuneet vois olla varattuja! Kukaan sinkkumies ei oo ollu niin valtavan kiinnostunu ja jakanu mielettömät määrät aikaa ja energiaansa mun kans.

        Siinä se taas nähdään että naiset rakastuvat aina samoihin "kuumiin" miehiin. Roviolla teidät tulisi polttaa.


    • ätminki

      Anna pilluu?

    • tunnustatosiasiat

      Fakta on että yksikään mies ei halua olla koko sielustaan ja sydämestään vanhan kurpan kanssa. Kyllä jokainen mies ( ainakin salaa) haaveilee nuoresta raikkaasta ja puhtaasta naisesta.

      • Bknlnlmömö

        What about love?


      • niinsemenee_
        Bknlnlmömö kirjoitti:

        What about love?

        Rakastaa voi vain nuorta ja kaunista naista


      • Vaihdan.aina.nuorempaan
        niinsemenee_ kirjoitti:

        Rakastaa voi vain nuorta ja kaunista naista

        Ai niin pinnallisia tunteita miehellä. Luulin että ideana on rakastua ihmisen sieluun eikä kuoreen, kuori rapistuu.


      • kätmelll
        Vaihdan.aina.nuorempaan kirjoitti:

        Ai niin pinnallisia tunteita miehellä. Luulin että ideana on rakastua ihmisen sieluun eikä kuoreen, kuori rapistuu.

        Just tuollaisia kaikki miehet aina on!


    • SiksiEttä

      Eli olet huolinut kenet tahansa, kunhan nyt on joku, ja sitten ihmettelet, miksi et ole miehelle juuri Hän. Ethän ole Hän edes itsellesi.

      Laumassa alfat päättävät puolestasi ja suojelevat sinua, mutta et ole koskaan Hän, ellet ole muita johtava alfa. Jos haluat olla Hän, jätä ensin lauma ja kohtaa maailma yksin. Ehkä jossakin on toinen kaltaisesi.

      Mutta tässä saalistavassa ja julmassa maailmassa mikään ei takaa onnellista lopputulosta. Jos antilooppi eksyy laumastaan, ehkä villit leijonat surmaavat sen jo samana iltana. Heikon on parempi pitäytyä alfan haaremissa, ja tyytyä siihen, että välillä alfa panee, mutta panee siinä sivussa myös kymmentä muutakin.

      Jos antilooppi tahtoo olla Hän, hän joko valtaa lauman ja nousee johtavaksi alfaksi, tai kohtaa yksin vaanivat leijonat. Yksilöllisyys ja aito itse on niitä varten, jotka tuijottavat leijonia silmästä silmään ja elävät silti vielä seuraavaankin päivään. Yksilöksi kasvaminen ei ole helppoa ja se voi maksaa kaiken. Se ei ole prinsessasatu. Ehkä kaikkia ei ole vain tarkoitettu olemaan Hän edes itselleen.

      Olet päästänyt itsesi liian helpolla ja odottanut prinsessasatua, vaikka yksilöitä ovatkin ne, jotka ovat yksilöiksi koeteltuja ja tulessa siihen karaistuneet.

      • Kirjoituksessasi on asiaa, vaikka ehken ihan samoja painotuksia käyttäisikään joka asiassa....mutta mietteitä ja pohdintoja herättävää tekstiä kyllä.


    • KyssärinPoikasta

      Yks kyssäri, ei sul olis ton nymfomaaninaisen osoitetta ? Noin muutoin voidaan treffata lohtuseksin merkeissä.

      • Mietivähän

        Miksi ap:llä olisi parinkymmenvuoden takaisen exänsä exän osoite?


    • Totuus1

      Voi jumalauta. Sinulla on ollut vaikka kuinka paljon miehiä ja nyt itket, että et ole koskaan saanut täydellistä miestä. Kuule suurin osa miehistä ei saa koskaan ketään naista, jos aisurisuhteita ei lasketa.

      • lukisit.edes

        Ei hän itke ettei oo saanu täydellistä miestä vaan itkee sitä ettei kukaan mies ole häntä rakastanut!


    • atännä

      Minä taas luulen, että olet ollut monellekin miehelle Hän. Jos ihan kaivamalla kaivaa, niin aina löytää jotain negatiivista joka suhteesta, jolla saa kumottua kaiken muun, siis sen hyvänkin.

      En usko täydellisiin ihmisiin enkä täydellisiin suhteisiin. Ne Hän-hetket ovat niitä arjen pieniä(kin) asioita, joita tapahtuu kumppanin puolesta vain sinulle. Ja vastaavasti niitä asioita, joilla sinä osoitat puolisollesi hänen olevan sinulle arvokas.

      Noita huonoja päiviä sattuu kohdalle itse kullekin, silloin kaikki saattaa näyttää juuri tuolta mitä kirjoitit. Aivan varmasti sinunkin suhteissasi on ollut niitä oikeasti hyviä hetkiä jolloin olet kokenut olevasi arvokas.

      Välillä on ihan hyvä päivittää niitä asioita mitä suhteesta saa. Mutta pitäisi myös tarkastella sitä, mitä itsellä on kumppanille annettavana. Vastavuoroisuutta, kompromisseja.

    • ikävääfaktaa

      Juuri kukaan KTM ei ole naiselle HÄN. Naiset tyytyvät KTM:ään, koska ovat lopulta tulleet siihen tulokseen, että eivät voi saada YTM:ää aviomieheksi. Tavismies on naiselle aina korvike ja juuri siksi niin monet naiset halveksivatkin miehiään ja kohtelevat heitä paskamaisesti

      • Tavallinen_nainen_

        Ihan käsittämätöntä roskaa! Työntäkää nuo tyhmät lyhenteenne sinne minne ei päivä paista.


      • Äläpelkääfaktaa
        Tavallinen_nainen_ kirjoitti:

        Ihan käsittämätöntä roskaa! Työntäkää nuo tyhmät lyhenteenne sinne minne ei päivä paista.

        Ei nuo tasot ole roskaa vaan tosiasia


      • huorakko

        Aivan totta. Naisella on koko ajan haku päällä olipa suhteessa tai ei. Ja varalla useita eri miehiä ettei varmasti tarvitse olla sekuntiakaan yksin!


    • ylpeääseuraa

      Kyllä näitä kestäviä rakkauksia on kuultu aina silloin tällöin. Venäjän vallan aikaan eräs nainen mahtaili sillä, että hän on ollut 30-vuotta tsaarin pojan kanssa kirjeenvaidossa, mutta ei se ole vielä vastannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe