ArtonAuto Oy Tervajoki

Kauppaeikannata34659

Soiteltiin kaukaa noin 300km päästä audista ja kehuivat puhelimessa autonkuntoa ja konetta.
Ajattelimme että no käymme katsomassa autoa kun vaikutti loistavalta minulle.

Paikanpäälle menimme ja näimme auton ja samalla päätin että tämä ei todellakaan LÄHDE matkaamme vaikka auton saisi 2000euroon (pyynti 5300).

Auton pohja ruosteessa, helmoista maalit lohkeillu ja ruostetta, sisältä oli samanlainen kuin kissa olisi asunut siellä 5vuotta. Konetilasta puuttumuoveja. Vararenkaankotelossa kaikenlaisia roskia. Toisellapuolella ei palanut valot.

Helvetti. Autoa lähdetään autoliikkeestä katsomaan ja ei ole edes kunnossa tai etenkään vastaa odotuksia mitä puhelimessa sain.!

9

3107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juspekki

      No niin pönttö luulit sitte saavas uuden auton viidellä tonnilla, et taida olla korin täysinäisimpiä pulloja? Vai vielä roskia vararengas kotelossa, kyllä tuollainen autoliike pitää saada lopettamaan toimintansa, kun kissojakin 5 vuotta autoissa majoittaa. 2001auto 267000 ajettu haloo imbesilli mitä sä dusaat?

    • Rationaali

      Olisit tehnyt järkevän päätöksen ja kuten minä ostanut 130 ajetun 2002 C5:sen.
      400 km/ sivu hakumatka osoittautui oivalliseksi retkeksi.
      Hämeenlinnalaiselta jobbarilta tarkistimme tärkeimmät asiat joita ei ilmoituksestä käynyt ilmi.
      Katsastettu huollettu kaksin renkain siisti. Tiesin jo entuudestaan että se on täysin ruosteeton. Varusteina täysi huoltokirja, kattotelineet ja tavaraverkko.
      Auto oli juuri sellainen kuin oli ilmoituksessa ja puhelimessa kuvattu. Hintakin putosi pyydetystä 1800=> 1600 ja homma vaikutti kaikin puolin rehdilta.

      Olihan siinä toki yksi vikakin kuljettajan ovessa olevasta lokeron kannesta puuttui kiinnipitävä jousi

      Kuukausi on ajeltu ja matka taittuu mukavasti ja luotettavasti.

      • sddbsdb

        Sinähän melkonen selvännäkijä olet jos oikeen tiesit entuudestaan millanen se auto on, pelkkien kauppiaan höpötysten ja kuvien perusteella. Tais vaan käydä tuuri ja suht rehti kauppias kohdalle, toisin ku AP:lla jolla kauppias kusetti ja käytti ikivanhaa "tule katsomaan hyväkuntoista (täysin romua) autoa joka sun on pakko kuitenkin ottaa kun tulit niin kaukaa"-kikkaa.


    • Rationaali

      En minä selvänäkijä ole.
      Kyllä minä entuudestaan tiedän ja tutkimuksetkin sen kertovat etteivät sitikat ole herkkiä ruostumaan toisin kuten useimmat saksalaismerkit, ne kuuluisat "peemiumautot". Trolhattanin Volvot ovat lähes yhtä vastustukykyisiä ruosteelle. Gentin pikkuvolvotkin mätänevät käsiin.
      Japanilaisetkin ruostuvat paaaaljon herkemmin.

    • C5_comfort_berline

      Sitikan kun ostaa saa ruosteettoman ja mukavan auton

    • Anonyymi

      Eipä 5000 kannata uutta auto odottaa vaan vanhaa kulunutta autoa,olipa tyhmä aloitus.

    • Anonyymi

      Ostettiin miehen kanssa subaru ja käytettiin merkkihuollossa. Huollon yhteydessä annettiin kilometrin mittanen lista osista joita olisi pitänyt vaihtaa/hoitaa jo ajat sitten sekä hinta arvio 4 300e.. ostosta alle 2vko ja reklamoitiin asiasta. Vastauksena saimme tylysti että emme suostu tekemään vanhasta autosta uutta. Ei mekään mutta korvausta on pakko saada jos myydään käytännössä tieliikennekelvoton auto ja ostostakin on vasta alle 2vko.

      • Anonyymi

        Eli Arton Autollako? Kerro lisää tästä, miten asia eteni tai etenee?


    • Anonyymi

      Joo toiset saatanan vajakit luulee että käytetty rakkine olisi uuden veroinen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe