Narsisti toisten tarkkailija

XXXOOCCC

Narsisti tarkkailee toisia ihmisiä omassa perheessään ja siksi hän osaa ja tietää mihin pistää että uhria sattuu. Uhri voi tarkkailla asioita joten ei tajua että häntä seurataan koko ajan. Narsisti ei katso asioita vaan narsisti katsoo aina ihmistä. Narsisti on vain inhottavan paskainen sairas kyylä, joka kyttää että löytäisi toisesta hänen huonot kohtansa. Kun narsisti on paikalla muista tehdä kaikki juuri oikein äläkä näytä narsistille mitään rumia piirteitäsi vahingossakaan koska narsisti rekisteröi heti kaiken sinusta ja käyttää myöhemmin sitä aseena ja kiusanteko välineenä sinua vastaan

4

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkppp

      Todellakin tuo on totta......narsisti on taittava juonittelija.

    • ARSex

      Sehän on luonnollista että narsisti kohdistaa huomionsa ihmisiin. Jos hän kohdistaisi sen asioihin hän ei olisi narsisti vaan tekisi yhteistyötä muiden kanssa ja olisi hyödyllinen. Kun narsisti on tiimissä, hän etsii vain muiden tekemiä virheitä, ei virheitä asioissa. Hän muistaa aina ensiksi mainita, kenen tekemä kyseinen virhe on. Oma virhesaldo kuitenkin aina pysyy aina nollana. Sama pätee perheessä narsistivanhempiin, heidän lapsensa ovat syyllisiä kaikkeen aina syntymästä lähtien. He etsivät lapsistaan vain vikoja silloin kun heidän tulisi neuvoa. He kyttäävät ja mollaavat, eivätkä opasta. Lapselle osoitetaan kuinka huono tämä on. Lapsi laitetaan sellaiseen paikkaan johon heidän itsensä tulisi mennä, tämä sen takia että lapsi saa siellä haukut eivätkä he joille se haukku kuuluisi.

      • RasittaviaIhmisiä

        Ja hänen päätelmänsä siitä, KENEN SYY (se tärkein!) asia on, eivät aina osu oikeaan. Se on aina jonkun ulkopuolisen tahon tai ihmisen SYY, vaikka hän itse olisi konkreettisesti aiheuttanut asian viime kädessä.

        Jos television kanavat on sekaisin, toisenlainen tyyppi käyttää aikansa laittaakseen ne takaisin kuntoon. Nasse aloittaa "JOKU on laittanut, KUKA tässä on katsellut ja sotkenut" tai ihan viileästi päättää oman makunsa mukaisesti "Urpo AINA makaa aina tässä television äärellä ja taas on kanavat sekaisin", vaikka Urpo olisi sitä tyyppiä, joka numeroa tekemättä ja turhia syyllistelemättä fiksaa eikä kilju paskaa muista.


      • syistä

        Juurikin.

        Muutenkin olen huomannut, että monta kertaa kun etsin yksinkertaisesti mahdollisimman tosia selityksiä asioille, monet ihmiset aina luulevat, että kyseessä on syyllisen etsintä.
        Pohdituttamaan jää, että missä tarkoituksessa sitä syyllistä sitten etsitään? Siksikö, että kaikki voisivat joukolla hyökätä sen kimppuun, jos sellainen oikea tai väärä syyllinen löytyisi ?
        Miksemme voisi etsiä noin yleisemminkin ilmiöiden syitä kuin syyllisiä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3530
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2034
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      161
      1694
    Aihe